آموزش کار با قابلیت تغییر صدا در گوشی شیائومی

آموزش کار با قابلیت تغییر صدا در گوشی شیائومی

یکی از روش های تغییر صدا در گوشی های شیائومی استفاده از Game Turbo یا گیم توربو است. 🗣️ Game Turbo یک ابزار بازی داخلی در دستگاه های شیائومی است که به شما امکان می دهد بازی های مورد علاقه خود را با افزایش عملکرد دستگاه انجام دهید. برای بهتر کردن بازی، شیائومی اخیرا فیلترهای تغییر صدای Game Turbo را اضافه کرده است تا بازی شما را سرگرم کننده تر کند. اگر می خواهید برای تغییر صدا در بازی های Minecraft، PUBG Mobile، Call of Duty، Asphalt 9 و غیره اقدام کنید آموزش کار با قابلیت تغییر صدا در گوشی شیائومی امروز انزل وب را دنبال کنید.

نحوه تغییر صدا در بازی گوشی شیائومی

How to Use Xiaomi Gaming Turbo Voice Changer

شیائومی برای بهبود تجربه بازی، ویژگی هایی را به Game Turbo اضافه کرده است که از این بین می توان به تغییر صدا، تغییر رزولوشن بازی ها، تغییر تنظیمات Anti Aliasing، تغییر حداکثر مقدار FPS و غیره اشاره کرد. همچنین می توانید روشنایی را بدون استفاده از تنظیمات سریع تنظیم کنید. می توانید ویدیو را به سرعت شروع کنید و همچنین می توانید به سرعت از صفحه نمایش اسکرین شات بگیرید، با این وجود مطلب امروز انزل وب را به آموزش تغییر صدا در گوشی شیائومی اختصاص داده ایم تا به شما نحوه فعال کردن Game Turbo در گوشی های شیائومی را یاد دهیم.

نحوه فعال کردن تغییر صدا در گیم توربو شیائومی

در این بخش قصد داریم به سوال چگونه ویس چنجر شیائومی را فعال کنیم ؟ پاسخ دهیم. همانطور که از شیائومی انتظار می رود، Game Turbo دارای یک رابط کاربری مینیمالیستی است تا کار را برای مبتدیان ساده کند، اما بسته با گیمی که می خواهید بازی کنید، ممکن است دستگاه شما منبع بیشتر یا کمتری نیاز داشته باشد. خوشبختانه، Game Turbo حداقل الزامات فنی را برای هر برنامه گیم در دستگاه شما تجزیه و تحلیل و محاسبه می کند.

بنابراین، به طور خلاصه، Game Turbo شیائومی یک برنامه سیستمی است که عملکرد بازی را در دستگاه شما مدیریت و بهبود می دهد. در حالت ایده‌آل، از بازی‌های مبتنی بر منبع دوری کنید تا از یک تجربه بازی روان و بدون وقفه لذت ببرید. Game Turbo شیائومی همچنین به شما امکان می دهد برنامه ها را مینیمال کنید و اجازه دهید در پس زمینه اجرا شوند. در عوض، می‌توانید برنامه‌ها را باز کنید و پس از اتمام جلسه بازی به استفاده از آنها ادامه دهید.

در این بین، تغییر صدا Game Turbo 3.0 می تواند صدای شما را به تنظیمات از پیش تعیین شده مختلف تبدیل کند. صداهای موجود شامل Man، Woman، Girle، Cartoon، Original و Robot است. هنگامی که این ویژگی را در سیستم MIUI خود فعال می کنید، صدای بازی شما به هر پیش تنظیمی که انتخاب می کنید تغییر می کند. از این رو، سایر کاربران درون بازی به صدای تغییر یافته شما گوش خواهند داد.

برای فعال کردن قابلیت تغییر صدا در گوشی شیائومی مراحل زیر را دنبال کنید:

برنامه Security را باز کنید و در قسمت Common Features روی Game Turbo ضربه بزنید. سپس روی چرخ دنده تنظیمات در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و گزینه Game Turbo را فعال کنید. حالا شما آماده استفاده از افکت های صوتی Game Turbo بر روی میکروفون خود هستید.

نحوه فعال کردن تغییر صدا در گیم توربو شیائومی

سپس، گیمی که می خواهید بازی کنید را اجرا کنید و در سمت راست صفحه Transparent Stick را پیدا کنید. هنگامی که آن را پیدا کردید آن را به سمت چپ صفحه بکشید تا منوی Game Turbo باز شود. در صفحه منو، روی Voice changer ضربه بزنید و بعد اجازه ضبط صدا را بدهید.

در آخر یک ویس مد را انتخاب کنید و ضبط بازی را با روایت صوتی شروع کنید. افکت تغییر صدای انتخاب شده به طور خودکار اعمال می شود. می توانید صداها را به مدت ۱۰ ثانیه امتحان کنید تا متوجه شوید که کدام یک برای شما بهتر است.

نحوه فعال کردن تغییر صدا در گیم توربو شیائومی

اگر تغییر صدا در بازی گوشی شیائومی من پشتیبانی نشود چه؟

متاسفانه همه گوشی های شیائومی Game Turbo را به صورت پیش فرض نصب ندارند. اما خوشبختانه چند ترفند وجود دارد که به شما اجازه نصب Gaming Turbo را می دهد که در ادامه بحث خواهیم کرد:

MIUI خود را آپدیت کنید

در سال ۲۰۱۸، شیائومی MIUI Game Speed ​​Booster را راه اندازی کرد که در سال ۲۰۱۹ با Game Turbo 2.0 جایگزین شد. این ویژگی در تمام گوشی های هوشمند شیائومی از جمله POCO F1 و Redmi موجود است. با این حال، گوشی های قدیمی‌تر مانند POCO F1 و Redmi Note 5 Pro از قبل با این برنامه همراه نشده اند.

در این صورت، باید سیستم گوشی خود را به آخرین نسخه به روز کنید. نسخه فعلی Game Turbo با اندروید ۱۰.۰ یا جدیدتر و MIUI 12 یا جدیدتر سازگار است. برای به روز رسانی سیستم MIUI خود، برنامه Settings را باز کنید و روی گزینه About phone ضربه بزنید. پس از آن روی گزینه System update ضربه بزنید و MIUI را به آخرین نسخه به روز کنید.

MIUI خود را آپدیت کنید

دانلود گیم توربو شیائومی تغییر صدا

اگر بعد از آپدیت باز هم به Game Turbo دسترسی ندارید، ممکن است لازم باشد آن را به صورت دستی از وب‌سایت رسمی دانلود و یا APK را نصب کنید. جالب اینجاست که برای نصب Game Turbo 3.0 یا Game Turbo 4.0 باید سه فایل APK نصب کنید. اما نگران نباشید زیرا این APK ها تا زمانی که از وب سایت رسمی نصب می شوند مشکل زا نخواهند بود.

دانلود گیم توربو شیائومی تغییر صدا

اگر نصب APKها را سخت و وقت گیر می دانید می توانید از برنامه های جانبی گوگل پلی استور استفاده کنید. مطمئن ترین گزینه ها Apkpure.com, Uptodown.com, softonic.com هستند.

همچنین لازم به ذکر است که شیائومی اخیرا Game Turbo 5.0 را بهبود داده است. مثلا مشکل باز شدن پنجره بازی را رفع کرده است. همچنین جدیدترین آپدیت ها با ابزارهای درونی بیشتری مانند تایمر و پنجره های شناور همراه است.

بنابراین برای نصب Game Turbo 5.0 APK فایل APK را در دستگاه خود دانلود کنید و بعد آن را در حافظه دستگاه خود پیدا و نصب کنید.

دانلود گیم توربو شیائومی تغییر صدا

از برنامه تغییر صدای دیگری استفاده کنید

اگر موفق به تغییر صدا در گیم توربو شیائومی نشدید می توانید از یک برنامه اندرویدی دیگری استفاده کنید. در واقع چند مورد را می توانید به صورت رایگان از گوگل پلی استور دانلود کنید. به عنوان مثال می توانید از Voicemod Clips برای تبدیل صدای بازی خود به هیولا، زامبی، ربات و موراد دیگر استفاده کنید.

به گوگل پلی استور بروید و Voicemod Clips را روی گوشی شیائومی خود را نصب کنید.

از برنامه تغییر صدای دیگری استفاده کنید

حالا برنامه را اجرا کنید و روی دکمه Video ضربه بزنید. قبل از کلیک روی Import from Gallery، برای مرور و آپلود ویدیوی بازی خود روی آیکن Gallery کلیک کنید. البته با این فرض که قبلا ویدیو را با استفاده از رکوردر بازی داخلی گوشی خود ضبط کرده اید.

از برنامه تغییر صدای دیگری استفاده کنید

بعد از آپلود ویدیو، فیلتر صوتی مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید افکت های پس زمینه مانند scream, jump, kick و غیره را اضافه کنید.

از برنامه تغییر صدای دیگری استفاده کنید

سوالات متداول درباره تغییر صدا در گوشی پوکو و سایر گوشی های شیائومی

چگونه صدای خود را در بازی های اندروید تغییر دهم؟

تحقیقات ما نشان می دهد که هیچ برنامه جانبی برای تغییر صدای زنده شما در حین بازی های اندروید وجود ندارد. به همین خاطر شیائومی مجبور شد این ویژگی را در Game Turbo معرفی کند. با این حال، همچنان می توانید صدای خود را در ویدیوهای بازی ضبط و بعد با استفاده از یک برنامه جانبی برای ویرایش صدا تغییر دهید.

آیا تغییر صدای صحبت کردن در شیائومی روی هر گوشی اندرویدی امکان پذیر است؟

Game Turbo فقط روی گوشی های هوشمند با MIUI کار می کند. این بدان معناست که می توانید Game Turbo را روی گوشی های Redmi و POCO اجرا کنید.

چگونه می توانم Game Turbo را در دستگاه خود فعال کنم؟

همانطور که در آموزش تغییر صدا در بازی با گوشی شیائومی بالا صحبت کردیم شما می توانید خیلی ساده برنامه Security را باز کنید و روی Game Turbo تپ کنید. بعد روی آیکن Settings تپ کنید و Game Turbo را فعال کنید.

حجم فایل Game Turbo APK چقدر است؟

Game Turbo APK مقدار زیادی از فضای ذخیره سازی دستگاه شما را مصرف نمی کند. به طور معمول، حجم فایل APK باید حدود ۱۰ مگابایت باشد، بنابراین با یک شبکه کند هم می توانید سریعا آن را نصب کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم مطلب آموزش کار با قابلیت تغییر صدا در گوشی شیائومی امروز انزل وب برای شما کاربردی بوده باشد. همانطور که ملاحظه فرمودید تغییر صدا در کالاف دیوتی موبایل شیائومی کار چندان سختی نیست و تنها نیاز به طی کردن چند مرحله ساده دارد. اگر در زمینه تغییر صدا در تماس شیائومی یا  تغییر صدای شیائومی در کالاف و … نکته ای وجود دارد که از قلم افتاده است یا نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • محسن says:

    دمتون گرم خیلی وقته این مشکل رو مخمه و نمیدونستم چرا صدای موزیک تو بازی تغییر میکنه زیاد هم پرسیدم و سرچ‌کردم اوایل نتیجه نداشت ..الان رفتم تو گیم توربو درستش کردم واقعا ممنون از سایت خوبتون

  • رحیم says:

    سلام من یه مشکل دارم لطفا کمک کنین
    گوش ردمی نوت۹ هستش بروز رسانی کردم تمام برنامه هارو بروز رسانی کردم زبان گوشیو انگلیسی کردم منتقه هم ایالات متحده گزاشتم گیم توربو برام فعال همچی هست ولی ویس چنجر نیست لطفا کمک کنیم

  • LEON says:

    گیم تروبو فعلا ولی ویس چنجر نداره گوشیم ردمی ۱۰

  • مهدی قادری says:

    عالی الان استفاده کردم خیلی عالی استفاده کنید

×