آموزش 6 روش لغو و حذف کامل آهنگ پیشواز ایرانسل

آموزش ۶ روش لغو و حذف کامل آهنگ پیشواز ایرانسل

آیا میخواهید آهنگ پیشواز ایرانسل خود را به صورت کامل و دائمی غیر فعال و حذف کنید؟ 🔇 برای این کار روش های متنوعی وجود دارد. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۶ روش لغو و حذف کامل آهنگ پیشواز ایرانسل میپردازیم.

نحوه لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

?How to Stop Irancell’s Welcome Song

ایرانسل آهنگ های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار داده تا کاربران بتوانند از این آهنگ ها به عنوان آهنگ پیشواز خود استفاده کنند. با این حال به دلایل مختلفی ممکن است بعد از فعالسازی این سرویس بخواهید آن را غیر فعال کنید. برای این کار روش های مختلفی وجود دارد. در ادامه نحوه غیرفعال سازی پیشواز ایرانسل را بررسی میکنیم.

حذف پیشواز ایرانسل بدون کد و از طریق برنامه ایرانسل من

یکی از راحت ترین روش هایی که میتوانید برای حذف آهنگ پیشواز استفاده کنید، استفاده از برنامه ایرانسل من است. برای انجام این کار به برنامه ایرانسل من بروید. از طریق منو پایین صفحه روی سه نقطه کنار هم که پایین آن سایر نوشته ضربه بزنید.

حذف دائمی پیشواز ایرانسل

از منویی که سمت چپ برنامه باز میشود روی آهنگ پیشواز ضربه بزنید.

حذف چند آهنگی پیشواز ایرانسل

اکنون سایت پیشواز های فعال برای شما باز میشود. از منو پایین صفحه روی فعال ضربه بزنید. در صفحه ای که برای شما باز خواهد شد میتوانید آهنگ پیشواز خود را مشاهده کنید. در صورتی که این صفحه خالی باشد یعنی آهنگ پیشواز فعالی ندارید. برای غیر فعال کردن آهنگ پیشواز خود روی سه نقطه کنار فعال ضربه بزنید.

غیرفعال سازی پیشواز ایرانسل

حالا دو گزینه میتوانید مشاهده کنید. اگر میخواهید آهنگ پیشواز به صورت موقت غیر فعال شود و بعدا بدون کسر هزینه، بتوانید مجددا آن را فعال کنید میتوانید گزینه غیر فعالسازی را انتخاب کنید. در غیر این صورت برای حذف دائم پیشواز ایرانسل، روی حذف ضربه بزنید.

حذف پیشواز ایرانسل بدون کد

نحوه پیدا کردن کد آهنگ پیشواز

در اکثر روش های حذف کامل آهنگ پیشواز ایرانسل که بررسی خواهیم کرد شما به کد آهنگ پیشواز خود نیاز دارید. در صورتی که این کد را دارید میتوانید مستقیما به روش های انجام این کار بروید. با این حال در صورتی که کد را ندارید برای پیدا کردن آن میتوانید #۲*۷۷۷* را شماره گیری کنید. در پیام ظاهر شده روی OK یا YES ضربه بزنید. پس از مدتی یک اس ام اس که حاوی کد آهنگ پیشواز شما است برایتان ارسال خواهد شد. بعد از دریافت کد میتوانید روش های زیر را امتحان کنید.

نحوه لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

نحوه لغو آهنگ پیشواز ایرانسل ۷۵۷۵

برای لغو آهنگ با ارسال پیامک باید کد آهنگ پیشواز خود را داشته باشید. در غیر اینصورت باید سایر روش ها را تست کنید. اگر میخواهید آهنگ پیشواز خود را با ارسال پیامک لغو کنید، ابتدا یک پیام جدید باز کنید. سپس عبارت HZ را تایپ کرده و کد آهنگ را وارد کنید. در آخر به شماره ۷۵۷۵ پیامک را ارسال کنید. به عنوان مثال فرض کنید کد آهنگ شما ۳۲۰۳۲ است. برای لغو این آهنگ عبارت HZ32032 را به شماره ۷۵۷۵ پیامک کنید.

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل 7575

ارسال پیامک به ۷۷۱۰۰ برای حذف آهنگ پیشواز

یکی دیگر از شماره هایی که میتوانید با ارسال اس ام اس به آن آهنگ پیشواز خود را قطع کنید، ۷۷۱۰۰ است. برای انجام این کار باید کد آهنگ خود را داشته باشید. بنابر این بعد از پیدا کردن کد آهنگ پیشواز یک پیام خالی به کد لغو پیشواز ایرانسل ۷۷۱۰۰ ارسال کنید. فقط بعد از ۷۷۱۰۰ باید کد آهنگ خود را بگذارید. به عنوان مثال فرض کنید کد آهنگ شما مجددا ۳۲۰۳۲ است. بنابر این برای قطع کردن آن یک پیام خالی به ۷۷۱۰۰۳۲۰۳۲ ارسال کنید.

چرا آهنگ پیشواز ایرانسل حذف نمیشه

حذف چند آهنگی پیشواز ایرانسل با کد USSD

در این روش نیز شما مجددا به کد آهنگ پیشواز خود نیاز دارید. برای این کار در شماره گیر گوشی خود #کد آهنگ پیشواز شما*۵*۷۷۷* را وارد کنید و شماره گیری کنید.

لغو تمدید خودکار آهنگ پیشواز ایرانسل

حذف دائمی پیشواز ایرانسل بدون داشتن کد

در صورتی که کد آهنگ پیشواز خود را ندارید و نتوانستید آن را پیدا کنید میتوانید از کدی استفاد کنید که تمامی آهنگ های پیشواز ایرنسل را قطع میکند. برای این کار کد ENS را به شماره ۷۵۷۵ اس ام اس کنید.

چرا آهنگ پیشواز ایرانسل حذف نمیشه؟ تماس با پشتیبانی ایرانسل برای رفع مشکل حذف نشدن پیشواز ایرانسل

در صورتی که با هیچکدام از روش های بالا نتوانستید برای حذف دائمی آهنگ پیشواز ایرانسل استفاده کنید، میتوانید با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید تا به شما در حل این مشکل کمک کند. برای ارتباط با پشتیبانی ایرانسل از طریق خطوط ایرانسل، شماره ۷۰۰ یا ۷۰۷ را شماره گیری کنید.

کد لغو پیشواز ایرانسل

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به روش های قطع و لغو تمدید خودکار آهنگ پیشواز ایرانسل صحبت کردیم. آیا شما توانستید با کد حذف کامل پیشواز ایرانسل، آن را حذف کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه حذف دائمی پیشواز ایرانسل در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

چند روش سریع برای غیرفعال کردن رومینگ ایرانسل (اندروید و آیفون)
چند روش سریع برای غیرفعال کردن رومینگ ایرانسل (اندروید و آیفون)
4 ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
۴ ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
آموزش 3 روش گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل (کد دستوری تا برنامه)
آموزش ۳ روش گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل (کد دستوری تا برنامه)
آموزش جدید روش غیرفعال سازی و لغو شارژ اضطراری ایرانسل
آموزش جدید روش غیرفعال سازی و لغو شارژ اضطراری ایرانسل

نظرات

×