آموزش جدید 5 روش غیرفعال سازی و لغو خودکار اینترنت همراه اول

آموزش جدید ۵ روش غیرفعال سازی و لغو خودکار اینترنت همراه اول

آیا میخواهید بسته رزرو خود را غیر فعال کنید و بعد از حذف، آن را تغییر دهید؟ شما با روش های گوناگونی ابتدا میتوانید بسته هایی که در حالت رزرو هستند را غیر فعال کنید و بعد یک بسته اینترنتی دیگر تهیه کنید. 🌐 در این مطلب از انزل وب به آموزش جدید ۵ روش غیرفعال سازی و لغو خودکار اینترنت همراه اول میپردازیم.

غیرفعال سازی خودکار اینترنت همراه اول

How to Disable Hamrahe Aval Internet Auto Renewal?

زمانی که شما یک بسته اینترنت فعال داشته باشید و بخواهید یک بسته دیگر تهیه کنید، بسته اینترنتی دوم در حالت رزرو باقی میماند. این یعنی بعد از تمام شدن بسته اینترنتی فعلی، بسته دوم به صورت خودکار برای شما فعال خواهد شد. در صورتی که بخواهید، میتوانید بسته اینترنتی رزرو را حذف یا غیر فعال کنید. در ادامه روش های لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول را بررسی خواهیم کرد.

لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول دائمی و اعتباری با کد دستوری USSD

همراه اول برای متوقف کردن خودکار بسته اینترنتی کد دستوری USSD قرار داده است تا کاربران راحت تر این کار را انجام دهند. برای استفاده از کد لغو خودکار اینترنت همراه اول، کد های #۸*۱۰۰* یا #۸۲۳*۱۰* را شماره گیری کنید. پس از مدتی یک اس ام اس مبنی بر غیر فعال شدن اینترنت خودکار برای شما ارسال میشود. پس از دریافت اس ام اس شما بسته اینترنتی که به صورت خودکار فعال شود ندارید.

کد لغو خودکار اینترنت همراه اول

در صورتی که نتوانستید از کد USSD گفته شده استفاده کنید، برای غیر فعال کردن بسته اینترنتی رزرو ابتدا #۱۰۰* را شماره گیری کنید. بعد از باز شدن پنل دستور عدد ۱ و بعد عدد ۸ را از طریق شماره گیر گوشی خود وارد کنید.

لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول دائمی

رفع تمدید خودکار اینترنت همراه اول از طریق برنامه همراه من

برنامه همراه من، برنامه ای برای مدیریت تنظیمات سیم کارت، خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی، غیر فعال سازی بسته اینترنتی و…. است. بنابر این در صورتی که با کد دستوری USSD نتوانستید اینترنت خود را غیر فعال کنید میتوانید از برنامه همراه من استفاده کنید. برای لغو بسته رزرو همراه اول در همراه من وارد این برنامه شوید. سپس در صفحه اصلی این برنامه روی دایره اینترنت که بسته فعلی شما را نشان میدهد ضربه بزنید.

لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول

در صفحه بسته های فعال، بسته اینترنت دوم خود را حذف یا غیر فعال کنید. با این کار بعد از تمام شدن بسته فعلی خود بسته دیگری ندارید.

لغو بسته رزرو همراه اول در همراه من

جلوگیری از تمدید خودکار اینترنت همراه اول دائمی و… با استفاده از ارسال پیامک

شما از طریق پیامک نیز میتوانید بسته های رزرو خود را غیر فعال کنید. برای این کار کافیست عدد ۸ را به شماره ۸۰۸۰ پیامک کنید. بعد از ارسال پیامک مدتی صبر کنید تا همراه اول پیامکی مبنی بر غیر فعال شدن بسته اینترنت خودکار برای شما ارسال کند.

غیرفعال سازی خودکار اینترنت همراه اول

ارتباط با پشتیبانی برای لغو بسته اینترنت همراه اول

اگر از روش های بالا نتوانستید برای لغو بسته اینترنت همراه اول استفاده کنید میتوانید با پشتیبانی همراه اول ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را با آن ها در ارتباط بگذارید. برای ارتباط با پشتیبانی شماره ۹۹۹۰ را شماره گیری کنید. سپس تلفن گویا، کد مربوط به بخش های مختلف را میخواند. پس از متصل شدن به پشتیبانی، از آن ها درخواست کنید تا بسته اینترنتی رزرو را غیر فعال کنند.

شارژ نکردن گوشی برای لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول

هر بسته اینترنتی قیمت منحصر به فردی دارد. زمانی که شما بسته ای را در حالت رزرو قرار میدهید، بعد از تمام شدن بسته اینترنتی فعلی خود هزینه اینترنت از حساب شما کم میشود و بعد بسته رزرو فعال میشود. در صورتی که گوشی شما به اندازه قیمت بسته رزرو شارژ نداشته باشد، بسته رزرو برای شما فعال نخواهد شد. بنابر این گوشی خود را به اندازه‌ قیمت بسته شارژ نکنید تا بسته فعال نشود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه استفاده از کد لغو بسته رزرو همراه اول و سایر روش های غیر فعال کردن بسته اینترنتی صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای لغو بسته رزرو همراه اول در همراه من استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه کد غیر فعال سازی تمدید خودکار بسته اینترنت همراه اول در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

7 روش حل مشکل Sign in To Network ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و.. اندروید
۷ روش حل مشکل Sign in To Network ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و.. اندروید
آموزش 2 روش غیر فعال سازی و قطع تعرفه اینترنت آزاد همراه اول
آموزش ۲ روش غیر فعال سازی و قطع تعرفه اینترنت آزاد همراه اول
آموزش 8 روش فعال سازی و غیر فعال کردن اینترنت 5G در اندروید و آیفون
آموزش ۸ روش فعال سازی و غیر فعال کردن اینترنت ۵G در اندروید و آیفون
آموزش 6 روش قطع و لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول
آموزش ۶ روش قطع و لغو تمدید خودکار اینترنت همراه اول

نظرات

×