آموزش کامل ترجمه متن پیام در تلگرام

آموزش کامل ترجمه متن پیام در تلگرام

ابزار ترجمه متن پیام‌ در تلگرام، یکی از بهترین قابلیت‌‌های این اپلیکیشن است. 🈷️ اگر در حال یادگیری یک زبان جدید هستید یا دوست دارید دوستان خارجی داشته باشید، این ابزار به کمک شما خواهد آمد. در این مطلب از انزل وب، به آموزش کامل ترجمه متن پیام در تلگرام می‌پردازیم.

نحوه ترجمه در تلگرام

How to Enable the Translate Button in Telegram

تلگرام در هر آپدیت، قابلیت های جدیدی به اپلیکیشن اضافه میکند. آخرین آپدیت تلگرام دارای قابلیت های جدیدی مثل اسپویلر و مترجم است. دقت کنید که برای استفاده از گزینه ترجمه در تلگرام، باید آخرین نسخه رسمی تلگرام را دانلود کنید.

چگونه در تلگرام با خارجی ها چت کنیم؟

اگر در چت کردن با خارجی‌ها مشکل دارید، ترجمه خودکار در تلگرام بهترین گزینه برای شماست. ربات ترجمه در تلگرام طبق Google Translate بوده و بهترین راه برای ترجمه چت در تلگرام است. برای ترجمه پیام در تلگرام دو راه وجود دارد که ما هردوی آنها را به شما یاد میدهیم. اگر میخواهید مترجم فوری تلگرام را فعال کنید، باید این مراحل را دنبال کنید:

روی منوی سه خطی در بالا سمت چپ ضربه بزنید و به تنظیمات (Setting) بروید.

ربات مترجم در تلگرام

روی زبان (Language) ضربه بزنید.

ربات ترجمه انگلیسی به فارسی تلگرام
در این قسمت گزینه نمایش دکمه ترجمه را بزنید تا گزینه ترجمه برای شما فعال شود. دقت کنید که گزینه “ترجمه نشود” براساس زبان تلگرام شما تنظیم خواهد شد. در عکس زیر، زبان معیار تلگرام فارسی بوده و قابلیت ترجمه برای پیام‌های فارسی فعال نخواهد بود. اگر میخواهید زبان را تغییر دهید، از منوی پایین زبان مدنظر خود را انتخاب کنید.

ترجمه عکس تلگرام

حالا همه چیز برای استفاده از ربات مترجم در تلگرام آماده است. به صفحه چت بروید و متن مورد نظر خود را بنویسید. متن را انتخاب کرده و از قسمت سه‌نقطه کیبورد، گزینه ترجمه (Translate) را انتخاب کنید.

ربات ترجمه در تلگرام

زبان سمت راست زبان معیار شما و زبان سمت چپ، زبانی است که پیام خود را به آن ترجمه میکنید. برای تغییر زبان‌ در ربات ترجمه گوگل تلگرام، روی زبان‌ها ضربه بزنید و از لیست زبان مدنظر خود را انتخاب کنید.

ترجمه پیام انگلیسی به فارسی تلگرام

چگونه یک متن تلگرام را ترجمه کنیم؟

اگر در ترجمه پیامهای دریافتی تلگرام مشکل دارید، بهتر است از این روش استفاده کنید. گزینه نمایش دکمه ترجمه را فعال کنید و زبان اپلیکیشن  تلگرام را روی زبانی که نمیخواهید ترجمه شود بگذارید. وقتی پیامی دریافت کردید روی آن ضربه بزنید، دقت کنید که پیام را انتخاب نکنید چون وارد مسیر اشتباهی خواهید شد. از لیست گزینه‌ ها، ترجمه (Translate) را انتخاب کنید.

ترجمه پیام در تلگرام

اکنون شما متن ترجمه شده را می‌بینید. با وجود این افزونه تلگرام، برقراری ارتباط بسیار راحت‌تر خواهد بود. همچنین شما می‌توانید برای صحبت‌های دوستانه یا قرارهای کاری از این قابلیت استفاده کنید چون همانطور که مشاهده میکنید، بهترین ربات ترجمه تلگرام به همین سادگی قابل استفاده است!

بهترین ربات ترجمه تلگرام

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز انزل وب، روش کار با ربات ترجمه انگلیسی به فارسی تلگرام را آموزش دادیم. آیا این روش برای شما کارساز بود؟ شما تاکنون برای ترجمه پیام‌ های خود از چه روشی استفاده میکردید؟ میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ترجمه متن پیام در تلگرام را در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

ترجمه سایت و صفحات وب در مرورگر کروم ، فایرفاکس
آموزش ۵ روش ترجمه سایت و صفحات وب در مرورگر کروم ، فایرفاکس و..

نظرات

×