معرفی 12 سرویس و برنامه فیلم دیدن با دوستان

معرفی ۱۳ سرویس و برنامه فیلم دیدن با دوستان

آیا میخواهید با دوستان خود از راه دور فیلم تماشا کنید؟ 🎬 برنامه های مختلفی وجود دارند که به شما این امکان را میدهند تا با دوستان خود، از راه دور به صورت همزمان فیلم ببینید و در یک بخش مخصوص راجع به فیلم با یکدیگر صحبت کنید. در این مطلب از انزل وب به معرفی ۱۳ سرویس و برنامه فیلم دیدن با دوستان میپردازیم.

دانلود برنامه تماشای فیلم با دوستان

The 13 Best Ways to Watch Movies Together Online

تماشا فیلم یکی از بهترین سرگرمی ها برای بساری از افراد است. زمانی که شما با دوستان خود فیلم ببینید لذت فیلم چند برابر میشود. با این حال برخی مواقع دوستان شما در راه دوری هستند و نمیتوانید با یکدیگر فیلم تماشا کنید. در این شرایط میتوانید با استفاده از برخی ابزار ها و برنامه ها از راه دور به صورت آنلاین با یکدیگر فیلم تماشا کنید. در ادامه به معرفی چند برنامه فیلم دیدن با دوستان میپردازیم.

Discord برنامه فیلم دیدن با دوستان اندروید و…

یکی از ابزار های محبوبی که شما میتوانید برای فیلم دیدن استفاده کنید Discord است. Discord به شما این امکان را میدهد تا با دوستان خود از راه دور فیلم تماشا کنید. همچنین به غیر از فیلم دیدن این برنامه بخشی برای چت کردن نیز دارد. در بخش چت این برنامه میتوانید حین فیلم دیدن با دوستان خود صحبت کنید و نظرات خود را به اشتراک بگذارید. این برنامه هم در ویندوز و هم در گوشی فعال است. نحوه فیلم دیدن در دیسکورد پیچیدگی خاصی ندارد و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید.

برنامه فیلم دیدن با دوستان اندروید

دانلود افزونه TeleParty برای فیلم دیدن با دوستان

TeleParty افزونه ای برای مرورگر است که میتوانید با نصب آن و ورود به سایت های پخش فیلم، همراه با یکی از دوستان خود فیلم ببینید. این سرویس به غیر از افزونه برای گوگل کروم دارای برنامه اندرویدی نیز است. TeleParty که قبلا با نام Netflix Party شناخته میشد به شما این امکان را میدهد پخش فیلم را در چند سیستم و کامپیوتر همگام کنید و اینگونه با دوستان خود فیلم تماشا کنید. استفاده از این سرویس رایگان است و از پلتفرم های Netflix، YouTube، Disney Plus، Hulu، HBO و Amazon پشتیبانی میکند.

برنامه فیلم دیدن با دوستان

برای استفاده از این ابزار، افزونه آن را روی مرورگر خود نصب کنید. سپس روی آن کلیک کنید و یک اتاق مجازی جدید ایجاد کنید. در آخر میتوانید لینک اتاق مجازی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. TeleParty در این اتاق مجازی به غیر از امکان فیلم دیدن به شما این امکان را میدهد تا با دوستان خود چت کنید و حین فیلم دیدن نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

نحوه استفاده از برنامه Rave و دیدن فیلم با سایر افراد

Rave به شما این امکان را میدهد صرف نظر از دستگاه هایی که دارید، با دوستان خود فیلم تماشا کنید. این یعنی برنامه Rave در همه دستگاه ها مانند ویندوز، مک، اندروید و آیفون قابل استفاده است و هر شخص با هر دستگاهی میتوانید به Rave وصل شود. این سرویس از شبکه های پخش فیلم Netflix، Disney Plus، YouTube، Prime Video، HBO Max و… پشتیبانی میکند. برای پخش یک فیلم در دو گوشی از راه دور ابتدا همه افراد باید این برنامه را دانلود کنند. سپس یک شخص فیلم انتخاب میکند و لینک دعوت ایجاد شده را برای سایر افراد ارسال میکند.

نحوه استفاده از برنامه Rave

برای استفاده از سایت Rave تمام افراد باید اشتراک پلتفرمی که میخواهند در آن فیلم را مشاهده کنند داشته باشند. در صورتی که یکی از اعضا اشتراک پلتفرم را نداشته باشد نمیتوانید فیلم پخش کنید.

نصب افزونه فیلم دیدن در چند دستگاه به صورت همزمان Scener

Scener یکی دیگر از افزونه هایی است که میتوانید آن را روی گوگل کروم خود نصب کنید و به کمک آن با دوستان خود فیلم ببینید. یکی از مزیت های این افزونه این است که یک قسمت مخصوص چت دارد. این یعنی شما حین دیدن فیلم میتوانید با دوستان خود چت کنید و نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. برای استفاده از این افزونه ابتدا تمامی افراد باید این افزونه را نصب کنند. بعد از آن کافیست شخصی که فیلم را پخش کرده لینک دعوت را برای سایر افراد ارسال کند.

دانلود برنامه فیلم دیدن با دوستان

برای اینکه در یکی از استریم های مورد نظر فیلم پخش کنید و با وسیله Scener فیلم را به اشتراک بگذارید، تمام افراد باید در استریم مورد نظر اکانت داشته باشند و با اکانت خود وارد استریم شوند. همانطور که گفته شد این سایت بخشی برای چت کردن دارد. حین پخش فیلم یک کادر در سمت راست وجود دارد که میتوانید در آن جا با دوستان خود چت کنید.

YouTube Sync برنامه فیلم دیدن با دوستان برای اندروید و…

در صورتی که شما میخواهید با دوستان خود فقط فیلم های یوتیوب را مشاهده کنید میتوانید از YouTube Sync استفاده کنید. به راحتی میتوانید لینک فیلم یوتیوب را کپی کرده و با پیست کردن در سایت YouTube Sync یک اتاق مجازی مخصوص بسازید و لینک دعوت آن را برای دوستان خود ارسال کنید. همانطور که گفته شد این سایت فقط برای یوتیوب است و برای دیدن فیلم در پلتفرم های دیگر مورد استفاده قرار نمیگیرد. به غیر از محدودیت استریم، شما در این سایت حین فیلم دیدن با دوستان خود نمیتوانید چت کنید.

برنامه ای برای فیلم دیدن با دوستان

Parsec سایتی برای دیدن فیلم به همراه دوستان

کاربرد اصلی سایت Parsec برای تماشای فیلم نیست. گیمر ها از این سایت استفاده میکنند تا بازی خود را برای سایر افراد به صورت فیلم به اشتراک بگذارند. با این حال به جای بازی شما میتوانید از این ابزار برای پخش فیلم استفاده کنید و با دوستان خود فیلم تماشا کنید. استفاده از Parsec ممکن است برای شما مشکلاتی بوجود بیاورد. به عنوان مثال برای استفاده از Parsec شما نیاز به سیستم خاصی دارید و همچنین حین فیلم دیدن ممکن است گاهی صفحه سیستم سیاه شود.

برنامه فیلم دیدن با دوستان برای اندروید

Amazon Watch Party ابزار به اشتراک گذاشتن فیلم در سایت آمازون

در صورتی که از پلتفرم آمازون برای فیلم دیدن استفاده میکنید میتوانید با ابزار Amazon Watch Party فیلم خود را به اشتراک بگذارید تا با دوستان خود به صورت همزمان ببینید. مزیت این ابزار این است که شما نیازی به دانلود یک برنامه دیگر ندارید. برای استفاده از Amazon Watch Party کافیست وارد سایت آمازون شوید و حساب کاربری خود را باز کنید. سپس یک فیلم را انتخاب کنید. در آخر لینک دعوت را برای دوستان خود ارسال کنید تا با یکدیگر به تماشای فیلم بنشینید. همانطور که گفته شد این ابزار مخصوص آمازون است و در سایر پلتفرم ها نمیتوانید از آن استفاده کنید. همچنین لیست فیلم های آمازون محدود تر از فیلم های نتفلیکس و دیزنی است.

برنامه فیلم دیدن با دوستان برای آیفون

Twoseven افزونه و نرم افزار فیلم دیدن با دوستان

سایت Twoseven طراحی ساده ای دارد و شما به راحتی میتوانید از آن برای فیلم دیدن استفاده کنید. همچنین برای استفاده از ابزار Twoseven نیازی به نصب برنامه نیست و به صورت مستقیم در مرورگر خود میتوانید از آن استفاده کنید. Twoseven پلتفرم های اپل، نتفیلیکس، Vimeo، Hulu، HBO Max و… را پشتیبانی میکند. همچنین در صورتی که بخواهید میتوانید با این ابزار به جای پخش فیلم از استریم ها، فیلم هایی که در کامپیوتر دارید را مشاهده کنید. این ابزار یک افزونه نیز دارد که میتوانید آن را روی گوگل کروم خود نصب کنید و از افزونه آن استفاده کنید.

دیدن فیلم همزمان با دانلود Syncplay

Syncplay ابزاری است که از برنامه های پخش ویدیو مختلفی مانند VLC، KM Player و… پشتیبانی میکند. برای استفاده از این ابزار باید برنامه آن را دانلود کنید. سپس فیلم خود را روی ویندوز بریزید و در آخر با دوستان به صورت همزمان بشینید و فیلم را تماشا کنید. حین استفاده از ابزار Syncplay هر یک از افراد میتوانند پخش فیلم را متوقف کنند یا فیلم را به عقب یا جلو ببرند. برای همین استفاده از آن را راحت تر میکند. همانطور که گفته شد برای استفاده از Syncplay باید فیلم را در هارد خود بریزید، در غیر اینصورت حین دیدن فیلم در استریم های مختلفی نمیتوانید از Syncplay استفاده کنید.

دیدن فیلم همزمان با دانلود

دانلود برنامه فیلم دیدن با دوستان Watch2gether

فیلم دیدن با ابزار Watch2gether پیچیدگی خاصی ندارد و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید. به عنوان مثال برای استفاده از Watch2gether نیازی به ثبت نام ندارید و فقط کافیست یک نام مستعار به صورت موقت وارد کنید. برای شروع باید روی Create a Room یا فضای خود را بسازید کلیک کنید. در قسمت بعد باید نام مستعار و موقتی خود را وارد کنید و بعد قسمت مخصوص شما ساخته میشود. شما در این سایت میتوانید منبع مورد نظر مانند تیک تاک، یوتیوب و… که میخواهید ویدیو ها را از آن طریق مشاهده کنید انتخاب کنید. در بخش منابع فیلم سرویس های استریم در دسترس نیستند و شما از آن طریق نمیتوانید ویدیویی پخش کنید.

پخش یک فیلم در دو گوشی از راه دور

Kast برنامه برای فیلم دیدن آنلاین با دوستان

Kast با بیشتر سایت های معرفی شده در این مطلب متفاوت است. از این سایت فقط برای به اشتراک گذاشتن فیلم استفاده نمیشود، بلکه Kast به کاربران اجازه میدهد تا به صورت کلی مرورگر خود را به اشتراک بگذارند. این باعث میشود تا شما بتوانید محتواهای مختلفی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید که یکی از آن ها فیلم است. شما میتوانید ویدیو هایی که در یوتیوب، نتفلیکس و… مشاهده میکنید را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و همزمان فیلم ها را ببینید. شما هم میتوانید برنامه Kast را نصب کنید و یا از نسخه وب آن استفاده کنید.

برنامه برای فیلم دیدن انلاین با دوستان

Plex VR برنامه ای برای فیلم دیدن با دوستان

شما در سایت Plex VR حین فیلم دیدن میتوانید با دوستان خود چت کنید. با اینکه این ابزار باعث میشود فیلم در دو دستگاه به صورت ریموت همگام شود و افراد میتوانند در سیستم خود به صورت همزمان فیلم ها را مشاهده کنند، اما هر شخصی میتواند اندازه صفحه یا برخی تنظمیات دیگر را به دلخواه خود تغییر دهد. در Plex VR شما میتوانید یک آواتار انتخاب کنید تا در اتاق مجازی که ساختید با آواتار انتخاب شده نشان داده شوید.

نرم افزار فیلم دیدن با دوستان

MyCircleTV برنامه فیلم دیدن با دوستان برای آیفون و…

یکی دیگر از سایت هایی که میتوانید از آن برای فیلم دیدن به همراه دوستان خود استفاده کنید سایت MyCircleTV است. این سایت حین فیلم دیدن برای شما چت صوتی را نیز در اختیار شما قرار میدهد. این یعنی به صورت صوتی میتوانید با دوستان خود صحبت کنید و نظرات خود را به اشتراک بگذارید. یکی از مزیت های این سایت این است که شما میتوانید با استفاده از هر پلتفرمی مانند فیسبوک، ایمیل، لینکدین و توییتر لینک دعوت را برای دوستان خود بفرستید تا همراه شما فیلم ببینند.

برنامه فیلم دیدن با دوستان برای اندروید

برای استفاده از سایت MyCircleTV شما نیازی به ثبت نام ندارید، با این حال در صورتی که در این سایت ثبت نام کنید مزیت های اضافی شامل شما میشود و میتوانید از تمامی خدمات این سایت استفاده کنید. همچنین MyCircleTV در تمامی دستگاه ها فعال است. این یعنی شما میتوانید از این ابزار در دستگاه اندرویدی، آیفون و.. استفاده کنید. همچنین در صورتی که به هر دلیلی نخواهید برنامه نصب کنید میتوانید از نسخه وب آن استفاده کنید.

سوالات متداول

چگونه با ابزار های بالا حین فیلم دیدن با دوستان، فیلم را از طریق تلویزیون ببینیم؟

بیشتر ابزار های معرفی شده در این مطلب برای استفاده نیاز به نصب نسخه دسکتاپ و یا نیاز به استفاده از مرورگر دارند. بنابر این برای این کار نیاز به کامپیوتر دارید. با این حال میتوانید با اتصال کامپیوتر و لپ تاپ به تلویزیون فیلم را در تلویزیون مشاهده کنید.

آیا حین فیلم دیدن، در صورتی که یکی از افراد فیلم را متوقف کند برای همه نیز متوقف میشود؟

در صورتی که با ابزار های گفته شده میخواهید فیلم ببینید، فیلم به صورت همگام برای تمام افراد پخش میشود. این یعنی در صورتی که یکی از افراد فیلم را متوقف کند برای تمامی افراد فیلم نیز متوقف میشود. همچنین در صورتی که یکی فیلم را به عقب برگرداند یا جلو بزند برای سایر افراد نیز همین اتفاق میافتد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی چند نرم افزار پخش همزمان فیلم در چند گوشی از راه دور پرداختیم. آیا شما توانستید با استفاده از ابزار های معرفی شده با دوستان خود فیلم ببینید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه نرم افزار فیلم دیدن با دوستان در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل لگ زدن فیلم در ویندوز 10 ، ویندوز 11 و..
آموزش ۱۲ روش حل مشکل لگ زدن فیلم در ویندوز ۱۰ ، ویندوز ۱۱ و..
آموزش 8 روش حل مشکل کند و آهسته پخش شدن فیلم در اندروید
آموزش ۸ روش حل مشکل کند و آهسته پخش شدن فیلم در اندروید
بهترین ویدیو پلیر اندروید با پخش زیر نویس
معرفی و دانلود ۱۳ تا از بهترین ویدیو پلیر اندروید با پخش زیر نویس
بهترین برنامه ویدیو پلیر و پخش فیلم آیفون
۱۱ تا از بهترین برنامه ویدیو پلیر و پخش فیلم آیفون

نظرات

×