آموزش 5 روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام

آموزش ۵ روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام

آیا عکس های با کیفیت را در تلگرام برای دوستان خود میفرستید 📎 اما بعد از ارسال، کیفیت آن ها کاهش پیدا میکند؟ در تلگرام روشی وجود دارد که میتوانید عکس یا فیلم ها را بدون افت کیفیت برای هر شخصی ارسال کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۵ روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام میپردازیم.

نحوه فرستادن عکس با فایل در تلگرام

?How to Use Telegram to Send High-Quality Photos & Videos

تلگرام برای اینکه حجم عکس ها مقداری کاهش پیدا کند و اینترنت کمتری مصرف شود، حین ارسال عکس ها مقداری از کیفیت آن ها را کم میکند. در صورتی که بخواهید کیفیت عکس ها حین ارسال کاهش پیدا نکند میتوانید عکس ها را به صورت فایل ارسال کنید. در ادامه نحوه ارسال عکس با کیفیت بالا در تلگرام همه دستگاه ها را بررسی خواهیم کرد.

نحوه فرستادن عکس با کیفیت در تلگرام اندروید

برای ارسال عکس در تلگرام گوشی اندروید بدون کاهش کیفیت ابتدا وارد برنامه شوید. سپس از لیست مخاطبین روی نام فردی که میخواهید برای او عکس یا فیلم ارسال کنید ضربه بزنید. بعد از باز شدن چت مورد نظر از طریق منو پایین صفحه کنار کادر متن روی آیکن گیره ضربه بزنید.

چگونه عکس با کیفیت در تلگرام بفرستیم

در کادری که برای شما باز میشود میتوانید عکس های گالری خود را مشاهده کنید. عکس مورد نظر را انتخاب کنید. پس از انتخاب عکس در بالای کادر سمت راست روی سه نقطه ضربه بزنید. از منو تنظیمات ارسال عکس در تلگرام که برای شما باز شده، Send without compression را انتخاب کنید.

ارسال عکس با کیفیت در تلگرام

همچنین میتوانید روی دکمه ارسال ضربه بزنید و نگه دارید. سپس گزینه Send as file را انتخاب کنید.

فرستادن عکس با کیفیت در تلگرام

در آخر روی دکمه ارسال ضربه بزنید. اکنون عکس ها یا فیلم های مورد نظر به صورت فایل ارسال میشوند و با این کار کیفیت عکس ها کم نمیشود.

ارسال عکس با کیفیت بالا در تلگرام

همچنین برای ارسال عکس یا فیلم به صورت فایل پس از انتخاب آیکن گیره در صفحه چت از طریق تب های پایین کادر روی File ضربه بزنید. در تب باز شده Gallery را انتخاب کنید.

تنظیمات ارسال عکس در تلگرام

حالا تمام عکس ها یا فیلم های مورد نظر را انتخاب کنید و در آخر روی آیکن ارسال ضربه بزنید.

فرستادن عکس با کیفیت اصلی در تلگرام

نحوه فرستادن عکس با فایل در تلگرام آیفون

در صورتی که از iOS استفاده میکنید باز هم میتوانید عکس های خود را بدون آن که کیفیت عکس ها کاهش پیدا کند برای دوستان خود ارسال کنید. برای این کار تلگرام را باز کنید. در چت مورد نظر روی آیکن گیره در پایین صفحه سمت چپ ضربه بزنید.

فرستادن عکس با فایل در تلگرام آیفون

از منو باز شده File را انتخاب کنید.

فرستادن عکس با فایل در تلگرام آیفون

برای ارسال عکس یا ویدیو روی Photo or Video ضربه بزنید.

فرستادن عکس با کیفیت در تلگرام

در آخر برای ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام آیفون عکس های مورد نظر خود را انتخاب و روی Send در پایین صفحه سمت راست ضربه بزنید.

ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام ایفون

فرستادن عکس با کیفیت بالا در تلگرام دسکتاپ

اگر عکس های شما در کامپیوتر یا لپ تاپ هستند میتوانید از برنامه تلگرام که روی ویندوز نصب است برای ارسال عکس ها استفاده کنید. برای همین برنامه دسکتاپ تلگرام را باز کنید. وارد چت مورد نظر شوید. در پایین صفحه سمت چپ روی آیکن گیره کلیک کنید. سپس Clip را انتخاب کنید.

فرستادن عکس با کیفیت بالا در تلگرام

در کادر باز شده به پوشه ای بروید که عکس ها را ذخیره کردید. بعد از باز کردن پوشه مورد نظر و انتخاب عکس ها روی Open کلیک کنید.

نحوه فرستادن عکس با فایل در تلگرام

در مرحله بعد گزینه Compress Images را غیر فعال کرده و روی Send کلیک کنید. این گزینه باعث فشرده شدن و کمتر شدن حجم عکس ها و در نتیجه کاهش کیفیت عکس ها میشود.

فرستادن عکس با کیفیت اصلی در تلگرام

فرستادن عکس با کیفیت اصلی در تلگرام با استفاده از نسخه وب

در صورتی که میخواهید عکس های خود در کامپیوتر را برای کسی از طریق تلگرام ارسال کنید، اما برنامه آن را نصب ندارید میتوانید از نسخه وب این برنامه استفاده کنید. از طریق مرورگر دلخواه خود وارد نسخه وب تلگرام شوید. سپس وارد چت مورد نظر شوید. در سمت راست صفحه روی آیکن گیره و بعد File کلیک کنید.

چگونه عکس با کیفیت در تلگرام بفرستیم

مانند روش قبل در کادر باز شده به پوشه ای که عکس ها را ذخیره کردید بروید و عکس ها را انتخاب کنید. سپس روی Open کلیک کنید.

ارسال عکس با کیفیت در تلگرام

در مرحله بعد روی Send کلیک کنید.

چرا کیفیت عکس پروفایل تلگرام پایین میاد

حالا صبر کنید تا عکس های شما به صورت فایل ارسال شود.

فرستادن عکس با کیفیت بالا در تلگرام

چگونه عکس با کیفیت در تلگرام بفرستیم؟ نحوه ارسال عکس با کیفیت در تلگرام نسخه مک

در آخر اگر از مک استفاده میکنید برای ارسال عکس با کیفیت در تلگرام مانند ویندوز در صفحه چت شخص مورد نظر روی آیکن گیره کلیک کنید و گزینه File را انتخاب کنید. سپس در کادر باز شده عکس مورد نظر را پیدا کرده و Open را انتخاب کنید. بعد از باز شدن عکس در تلگرام مک روی Send کلیک کنید تا ارسال شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به این سوال پاسخ دادیم که چرا کیفیت عکس پروفایل تلگرام پایین میاد و نحوه جلوگیری از این کار را نیز بررسی کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای ارسال عکس در تلگرام بدون کاهش کیفیت استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه نحوه ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام ( 2 روش ساده و سریع)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام (۲ روش ساده و سریع)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش 4 روش وارد شدن به تلگرام بدون کد تایید SMS
آموزش ۴ روش وارد شدن به تلگرام بدون کد تایید SMS

نظرات

×