آموزش 3 روش گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل (کد دستوری تا برنامه)

آموزش ۳ روش گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل (کد دستوری تا برنامه)

برای بیشتر افراد اتفاق افتاده است که حین صحبت با دوستان خود تماسشان به دلیل نداشتن شارژ قطع میشود. اگر شما از مشترکین ایرانسل هستید در این مواقع میتوانید با سرعت از شارژ اضطراری ایرانسل 🆘 استفاده کنید و سیم کارت خود را شارژ کنید تا دوباره با دوستان خود تماس بگیرید. در این مطلب از انزل وب به آموزش ۳ روش گرفتن شارژ اضطراری ایرانسل (کد دستوری تا برنامه) میپردازیم.

نحوه درخواست شارژ اضطراری ایرانسل

?How to Request Irancell Emergency Charging

زمانی که حین صحبت کردن به دلیل نداشتن اعتبار کافی تماس شما قطع میشود یا در صورتی که در مواقع ضروری اینترنت میخواهید ممکن است از خود بپرسید چگونه شارژ اضطراری بگیریم. در صورتی که شما به دلایل مختلفی امکان شارژ سیم کارت خود را ندارید برای تهیه اینترنت و شارژ میتوانید از خدمات اضطراری ایرانسل استفاده کنید. در ادامه نحوه دریافت شارژ اضطراری ایرانسل را بررسی خواهیم کرد.

در چه صورتی میتوان از شارژ اضطراری استفاده کرد؟

مشترکین اعتباری برای دریافت شارژ اضطراری باید دو شرط را دارا باشند. اول اینکه باید حداقل سه ماه از دریافت سیم کارت و فعال بودن آن گذشته باشد. بعد از آن شما باید در ماه حداقل ده هزار تومان شارژ تهیه کرده باشید تا در مواقع ضروری بتوانید بدون تهیه شارژ و با استفاده از شارژ اضطراری تماس بگیرید. در صورتی که شما این دو شرط را نداشته باشید نمیتوانید از این قابلیت ایرانسل استفاده کنید. با این حال اگر سیم کارت شما حداقل سه ماه فعال بوده و ماهانه حداقل ۱۰ هزار تومان شارژ تهیه کردید از روش های زیر میتوانید برای شارژ اضطراری ایرانسل استفاده کنید.

نحوه درخواست شارژ اضطراری ایرانسل

نحوه دریافت شارژ اضطراری ایرانسل برای پیامک

یکی از راحت ترین و سریعترین روش هایی که شما میتوانید با کمک آن شارژ تهیه کنید ارسال پیامک است. برای این کار کافیست وارد برنامه Messages گوشی خود شوید. سپس در قسمت شماره ها ۸۱۵ را وارد کنید. سپس در قسمت تایپ متن مقدار شارژ اضراری مورد نظر خود را وارد کنید. عدد وارد شده باید به ریال باشد. همچنین سقف تهیه شارژ اضطراری ۱۰۰ هزار ریال است. ارسال پیامک به شماره گفته شده رایگان است.

شارژ اضطراری ایرانسل دائمی

کد شارژ اضطراری ایرانسل چیست؟ نحوه دریافت شارژ و اینترنت اضطراری

به غیر از ارسال پیامک شما میتوانید از رمز شارژ اضطراری ایرانسل دائمی و اعتباری برای دریافت شارژ یا اینترنت اضطراری استفاده کنید. برای این کار در شماره گیر گوشی خود شماره #۸۱۵* را شماره گیری کنید.

شارژ اضطراری ایرانسل برای پیامک

در صورتی که شرایط لازم برای گرفتن شارژ اضطراری را داشته باشید در کادر بعدی میزان شارژ اضطراری ایرانسل خط دائمی و اعتباری خود را میتوانید مشاهده کنید. بر اساس نیاز خود شماره را وارد کنید تا شارژ اضطراری برای شما فعال شود.

نحوه دریافت شارژ اضطراری ایرانسل من

برنامه ایرانسل من یکی از برنامه های بسیار کاربری برای افرادی که از سیم کارت ایرانسل استفاده میکنند است. این برنامه کاربرد های مختلفی دارد که یکی از این کاربرد ها دریافت شارژ اضطراری ایرانسل است. برای دریافت شارژ اضطراری ایرانسل برای سیم کارت دائمی و اعتباری ابتدا برنامه ایرانسل من را باز کنید. از طریق منو پایین صفحه روی خرید بسته ضربه بزنید.

شارژ اضطراری ایرانسل

از بین گزینه هایی که برای شما نشان داده میشود روی خدمات اضطراری ضربه بزنید.

کد شارژ اضطراری ایرانسل رایگان

در صورتی که قبلا از شارژ اضطراری ایرانسل دائمی و اعتباری استفاده کرده باشید میزان بدهی خود را میتوانید مشاهده کنید. در این صفحه برای دریافت شارژ اضطراری ایرانسل من روی شارژ مجدد ضربه بزنید. در آخر برای شارژ اضطراری ایرانسل برای سیم کارت دائمی و اعتباری خود روی یکی از بسته های مورد نظر ضربه بزنید.

شارژ اضطراری ایرانسل من

سوالات متداول

چرا شارژ اضطراری ایرانسل فعال نمیشود؟

در صورتی که روش های گفته شذه را طی کردید اما شارژ اضطراری ایرانسل فعال نمیشود ممکن است شرایط گرفتن این شارژ که اول مطلب گفته شد را نداشته باشید.

آیا کد شارژ اضطراری ایرانسل رایگان است؟

در صورتی که شما با کد درخواست شارژ ایرانسل، شارژ اضطراری تهیه کنید میزان شارژ با کارمزد آن به صورت خودکار از اعتبار بعدی شما کسر خواهد شد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به این سوال پاسخ دادیم که کد شارژ اضطراری ایرانسل چند است و سایر روش های دریافت شارژ اضطراری برای ایرانسل را نیز بررسی کردیم. آیا شما توانستید از شارژ اضطراری ایرانسل استفاده کنید. شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه استفاده از کد شارژ اضطراری ایرانسل جدید در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

چند روش سریع برای غیرفعال کردن رومینگ ایرانسل (اندروید و آیفون)
چند روش سریع برای غیرفعال کردن رومینگ ایرانسل (اندروید و آیفون)
4 ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
۴ ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
آموزش 6 روش لغو و حذف کامل آهنگ پیشواز ایرانسل
آموزش ۶ روش لغو و حذف کامل آهنگ پیشواز ایرانسل
آموزش جدید روش غیرفعال سازی و لغو شارژ اضطراری ایرانسل
آموزش جدید روش غیرفعال سازی و لغو شارژ اضطراری ایرانسل

نظرات

×