آموزش 5 روش حل مشکل iPhone Unavailable

آموزش ۵ روش حل مشکل iPhone Unavailable

iPhone Unavailable یک مشکل آزاردهنده بین کاربران آیفون است. این صفحه دسترسی شما به گوشی آیفون خود را به طور کامل قطع میکند. ❌ در این مطلب انزل وب به آموزش ۵ روش حل مشکل iPhone Unavailable می‌پردازیم.

iPhone Unavailable چیست؟

How to Fix the “iPhone Unavailable” Screen

“iPhone Unavailable” قفل امنیتی آیفون شما است.اگر رمز عبور برای باز کردن قفل آیفون شما پنج بار اشتباه وارد شود، صفحه “iPhone Unavailable» با پیام «Try Again in 1 Minute” ظاهر می‌شود. مدت زمان بین تلاش ها با هر رمز عبور نادرست افزایش می یابد. پس از ۶ بار تلاش، “iPhone Unavailable, Try Again in 5 Minutes” را مشاهده خواهید کرد. پس از ۷ بار تلاش، باید ۱۵ دقیقه و پس از ۸ و ۹ بار تلاش باید ۶۰ دقیقه صبر کنید و بعد رمز را امتحان کنید. پس از ۱۰ بار تلاش، “iPhone Unavailable” را بدون تایمر خواهید دید. در این مرحله گوشی قفل شده و راه حل iPhone unavailable این است که آیفون بازیابی شود چون دیگر نمی‌توان آن را باز کرد.

iPhone Unavailable چیست؟

برای رفع ارور iphone unavailable منتظر تایمر باشید

اولین راه حل این است که پس از پایان تایمر، رمز عبور خود را وارد کنید. پس از گذشت زمان مشخص شده در پیام “… try again in ”، می توانید دوباره رمز عبور آیفون خود را وارد کنید. اگر رمز عبور ده بار اشتباه وارد شده باشد، صفحه «iPhone Unavailable» دیگر پیام «try again» را نشان نمی‌دهد. برای ریست کردن آیفون خود، روش بعدی را امتحان کنید.

برای رفع ارور iphone unavailable منتظر تایمر باشید

رفع ارور iPhone unavailable با گزینه Erase iPhone

توجه با انتخاب این گزینه کلیه اطلاعات شما در گوشی پاک خواهند شد.

روی Erase iPhone ضربه بزنید. این دکمه در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش “iPhone Unavailable” ظاهر می شود. اگر این گزینه روی صفحه ظاهر نشد، باید آیفون خود را با استفاده از iTunes ریست کنید.

رفع ارور iphone unavailable با گزینه Erase iPhone

دوباره روی Erase iPhone ضربه بزنید. با این کار  تأیید می کنید که می خواهید اطلاعات آیفون خود را پاک کنید. شما می توانید آیفون خود را با استفاده از یک نسخه پشتیبان بازیابی کنید. دقت کنید که اگر قبلاً “Erase Data” را در تنظیمات رمز عبور خود انتخاب کرده باشید، داده های آیفون به طور خودکار پاک می شوند. اکنون رمز عبور Apple ID خود را وارد کنید. با این کار از Apple ID در آیفون خود خارج می شوید.

راه حل iphone unavailable

روی Erase iPhone ضربه بزنید. با این کار تمام تنظیمات و داده های گوشی حذف می شود.

ارور iphone unavailable

آیفون خود را راه‌اندازی کنید. آیفون شما پس از پاک کردن کامل اطلاعات مجددا راه‌اندازی می شود. می توانید تنظیمات و داده ها را از یک نسخه پشتیبان بازیابی کنید.

رفع ارور iphone unavailable

آیفون خود را با استفاده از iTunes ریست کنید

آیفون خود را با استفاده از iTunes ریست کنید

برای رفع مشکل iphone unavailable، آیفون خود را از شارژ جدا کرده و خاموش کنید. هر کابلی را از آیفون خود جدا کنید. قبل از رفتن به مرحله بعد، آیفون خود را به طور کامل خاموش کنید.

رفع مشکل iphone unavailable

به حالت ریکاوری بروید. دکمه Recovery Mode را پیدا کنید. در این مرحله باید این دکمه را فشار دهید و نگه دارید.

مشکل iphone unavailable

پس از رفتن به حالت ریکاوری، آیفون را با یک کابل USB به لپ‌تاپ خود وصل کنید.

حل مشکل iPhone Unavailable

iTunes را در سیستم ویندوز یا مک خود باز کنید. iTunes ممکن است در برخی از دستگاه‌های مک «Apple Music» نامیده شود. یک پنجره پاپ آپ می بینید که می گوید: «There is a problem with the iPhone».

رفع مشکل آیفون

Restore را انتخاب کنید .با این کار اطلاعات آیفون پاک می شود و به تنظیمات کارخانه باز می گردد. این فرآیند ممکن است بیش از ۱۵ دقیقه طول بکشد. به شما این امکان داده می شود که با استفاده از یک نسخه پشتیبان، داده های گوشی را بازیابی کنید. اکنون آیفون خود را بررسی کنید؛ مشکل iphone unavailable باید حل شده باشد.

رفع ارور آیفون

رفع مشکل iphone unavailable با Tenorshare 4uKey

Tenorshare 4uKey یکی از موثرترین راه ها برای بازکردن آیفون است. چندین ویژگی در این نرم‌افزار گنجانده شده است که به کاربران آیفون امکاناتی بیش از آنبلاک کردن گوشی می‌دهد. به عنوان مثال، Tenorshare 4uKey می تواند به شما کمک کند تا Apple ID را بدون رمز عبور حذف کنید، آیفون غیرفعال شده را بدون iTunes تعمیرکرده یا حتی صفحه MDM را دور بزنید.

برای دانلود و نصب ۴uKey به سایت Tenorshare بروید. پس از تکمیل، نرم افزار را روی سیستم عامل مک یا ویندوز خود راه‌اندازی کنید و روی دکمه Start کلیک کنید.

همیشه نرم‌افزارها را از سایت‌های معتبر دانلود کنید.

آیفون خود را با کابل USB معمولی به لپ‌تاپ وصل کنید. اطلاعات روی صفحه را بخوانید و روی Next کلیک کنید تا قفل آیفون شما باز شود. دقت کنید که Tenorshare 4uKey برای اینکه دستگاه شما به درستی کار کند به آخرین نسخه سیستم عامل نیاز دارد.

در کادر باز شده، یک پوشه در یکی از درایوها به عنوان مکان سیستم عامل انتخاب کنید. آدرس شما باید شبیه به نمونه زیر باشد:

D:\Tenorshare\4uKey

سپس روی دانلود کلیک کنید.

پس از دانلود سیستم عامل، روی Start to Remove کلیک کنید تا فرآیند حذف رمز عبور در آیفون شما آغاز شود. این فرایند ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

حل مشکل iPhone Unavailable با Find My iPhone

می‌توانید از Find My iPhone در iCloud برای رفع مشکل iPhone Unavailable استفاده کنید. برای این کار به سایت iCloud بروید، وارد حساب کاربری خود شوید و روی Find iPhone کلیک کنید.

روی All Devices در بالای صفحه کلیک کنید و گوشی آیفونی که می خواهید قفل آن باز شود را جستجو کنید.

پس از انتخاب، بر روی Erase iPhone کلیک کنید و منتظر بمانید تا فرآیند تکمیل شود. مانند سایر راهکارها، این کار آیفون شما را به حالت کارخانه بازنشانی کرده و پیغام iPhone Unavailable را به طور کامل حذف می کند.

راه حل iPhone Unavailable بدون از دست دادن اطلاعات

متأسفانه، رفع ارور iPhone Unavailable بدون رمز اصلی یا از دست دادن اطلاعات دستگاه غیرممکن است. دلیل اصلی این امر حفظ حریم خصوصی است. با این حال، اگر به طور منظم از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه می کنید، نگرانی شما بابت از دست دادن اطلاعات کمتر خواهد شد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب به آموزش ۵ روش حل مشکل iPhone Unavailable پرداختیم. آیا تا به حال با این مشکل روبرو شده‌اید؟ شما از کدام روش برای حل مشکل iPhone Unavailable استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما درمیان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما حل مشکل نوتیفیکیشن تلگرام در آیفون برای همیشه!
راهنما حل مشکل نوتیفیکیشن تلگرام در آیفون برای همیشه!
آموزش بهترین ترفندهای مخفی کردن عکس در آیفون (iOS)
آموزش بهترین ترفندهای مخفی کردن عکس در آیفون (iOS)
تمام روش های سریع و کاربردی برای گرفتن اسکرین شات در آیفون (همه نسخه ها)
تمام روش های سریع و کاربردی برای گرفتن اسکرین شات در آیفون (همه نسخه ها)
آموزش کامل ارسال ویس در ای مسیج آیفون (iMessage)
آموزش کامل ارسال ویس در ای مسیج آیفون (iMessage)

نظرات

×