نرم افزار نمایش دهنده و ویرایش کننده فایل های PDF با هوش مصنوعی

نرم افزار نمایش دهنده و ویرایش کننده فایل های PDF با هوش مصنوعی

این روزها هوش مصنوعی در همه جا کاربرد دارد و یکی از فایل هایی که به شدت در بین کاربران برای نمایش محتوا تصویری و متنی استفاده میشود پی دی اف ها هستند در ادامه یک نرم افزار مخصوص برای باز کردن ، نمایش و ویرایش فایل های  PDF به کمک AI را به شما معرفی میکنیم.

دانلود بهترین PDF خوان برای کامپیوتر

Download AI PDF Reader and Editor for PC

اگر به دنبال یک نرم افزار قدرتمند برای مشاهده و ویرایش فایل پی دی اف در سیستم ویندوزی خود هستید میتوانید از برنامه ای که در ادامه معرفی میکنیم استفاده کنید این نرم افزار دارای قابلیت هایی نظیر اسکن پی دی اف ، فشرده سازی آنها ، تبدیل پی دی اف و.. نیز داراست.

دانلود نرم افزار پی دی اف ریدر UPDF

نرم افزار UPDF یک برنامه حرفه ای با دو نسخه رایگان و پولی است که نسخه پولی را با ۸۰ درصد تخفیف میتوانید تهیه کنید. با دانلود و نصب  این برنامه بر روی ویندوز خود از امکانات زیر بهرمند شوید:

دانلود نرم افزار پی دی اف ریدر UPDF

ابزارهای حاشیه نویسی قوی که اسناد شما را خواناتر می کند.

حالت های خواندن چندگانه که بهترین تجربه خواندن را به شما می دهد.

ابزارهای مدیریت صفحه که به شما امکان می دهد صفحات را دوباره مرتب کنید، بچرخانید، تقسیم کنید، برش دهید، جایگزین کنید، استخراج کنید و حذف کنید.

  • ویرایش PDF
  • تبدیل PDF
  • حفاظت از PDF
  • OCR اسناد را به PDFهای قابل جستجو و قابل ویرایش اسکن.
  • خلاصه ساز PDF
  • استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT برای ویندوز و ChatGPT برای مک
  • فرم های PDF را ایجاد و پر کنید
  • فایل های PDF و تصویر را در یک PDF واحد ترکیب کنید.
  • یک PDF را به صورت دسته ای در چندین فایل PDF قرار دهید.
  • بهینه سازی و کاهش حجم فایل PDF
  • یک PDF را بدون عکس ذخیره کنید.
  • PDF را به صورت PDF/A ذخیره کنید.
  • حالت ارائه برای نمایش PDF به صورت نمایش اسلاید.
  • ویرایش سند PDF فارسی ، عبری و عربی .
  • UPDF به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی، روسی، چینی سنتی، چینی ساده شده، ژاپنی، هلندی و کره ای موجود است.

ایجاد PDF در ویندوز با UPDF

برای اینکار نرم افزار UPDF را باز کرده و تب File را در قسمت بالای نرم افزار پیدا کنید.

در منوی فایل، نشانگر را روی دکمه Create نگه دارید.

حالا در اینجا میتوانید فایل پی دی اف خود را حالت های یک صفحه ساده یا از روی فایل هایی نظیر CAJ ، Word ، Excel ، PowerPoint و.. بسازید.

ایجاد PDF در ویندوز با UPDF

اضافه کردن یا ویرایش متن در PDF

برای اینکار روی نماد ویرایش PDF که در سمت چپ رابط قرار داده شده است کلیک کنید. وارد حالت ویرایش می شوید.

اضافه کردن یا ویرایش متن در PDF

روی متن کلیک کنید تا وارد حالت ویرایش شوید. یک خط مرزی بنفش وجود دارد که نشان می دهد شما پاراگراف را انتخاب کرده اید، و سپس می توانید متن را مطابق با نیاز خود تغییر دهید.

اضافه کردن یا ویرایش متن در PDF

کاهش حجم فایل PDF

برای اینکار در نرم افزار ، وقتی که UPDF را راه اندازی می کنید و فایل PDF را باز می کنید، به دنبال دکمه “Save as other” در پانل سمت راست بگردید.

این منویی را باز می کند که گزینه های متعددی را ارائه می دهد، جایی که برای ادامه باید “Reduce File Size…” را انتخاب کنید.

پنجره جدیدی باز می شود که چندین گزینه فشرده سازی برای کاهش اندازه فایل را نشان می دهد. با انتخاب کیفیت سند مربوطه، اندازه دقیق سندی را که پس از فشرده سازی فایل به دست می آید، پردازش و نمایش می دهد.

هر کیفیت سندی را از «Maximum»، «High»، «Medium» یا «Low» انتخاب کنید. هرچه کیفیت انتخاب سند کمتر باشد، نرخ فشرده سازی بالاتر است. برای نرخ تراکم بالاتر، زمان اجرای این کار بیشتر است.

برای تنظیم نام و مکان سند PDF فشرده شده، روی دکمه “Save As” کلیک کنید. همانطور که پارامترها را تنظیم می کنید، روی “Save” کلیک کنید تا فرآیند با موفقیت به پایان برسد.

کاهش حجم فایل PDF

UPDF AI برای ویندوز

با UPDF AI برای ویندوز، می توانید خلاصه، ترجمه، توضیح، بازنویسی، یا هر گونه سوالی در مورد فایل های PDF آپلود شده بپرسید. علاوه بر این، حالت چت انسان مانند آن نیز توانایی پاسخگویی به هر سوالی را در همه زمینه ها فراهم می کند.

UPDF AI برای ویندوز دو حالت را ارائه می دهد:

  • حالت پرسش PDF
  • حالت چت

برای دسترسی به ویژگی‌های UPDF AI، باید یک PDF را با آن باز کنید و سپس روی نماد آن از گوشه سمت راست پایین کلیک کنید.

UPDF AI برای ویندوز

۱- حالت پرسش PDF

همانطور که از نام آن پیداست، حالت Ask PDF به شما امکان می دهد هر چیزی را در مورد PDF بپرسید. می‌توانید از UPDF AI بخواهید محتوای PDF را خلاصه، ترجمه یا توضیح دهد.

الف- PDF را خلاصه کنید

حالت Ask PDF دو راه برای خلاصه کردن ارائه می دهد، یعنی خلاصه کردن کل PDF در یک بار یا خلاصه کردن چند پاراگراف انتخابی. مراحل زیر را برای خلاصه کردن PDF با حالت Ask PDF دنبال کنید:

۱- روی دکمه Ask PDF از نوار کناری UPDF AI ضربه بزنید و روی Get Started کلیک کنید تا دستیار هوش مصنوعی PDF را تجزیه و تحلیل کند.

۲- UPDF AI به طور خودکار خلاصه ای از کل سند را برای شما ارسال می کند.

PDF را خلاصه کنید

ب- PDF را ترجمه کنید

UPDF AI از چندین زبان پشتیبانی می کند، بنابراین حالت Ask PDF به شما امکان می دهد کلمه، جمله یا پاراگراف را از PDF خود به زبان مورد نظر ترجمه کنید. مراحل زیر را برای ترجمه PDF با حالت Ask PDF دنبال کنید:

۱- متنی را که می خواهید ترجمه کنید انتخاب و کپی کنید.

۲- در زیر برگه Ask PDF در نوار کناری UPDF AI، عبارت “translate in Chinese [متن کپی شده را اینجا بچسبانید]” را تایپ کنید و Enter را بزنید.

PDF را ترجمه کنید

ج- پی دی اف را توضیح دهید

برای متون دشوار در PDF، حالت Ask PDF توضیح بیشتر آنها را برای درک بهتر آسان می کند. مراحل زیر را برای توضیح PDF با حالت Ask PDF دنبال کنید:

۱- متن / پاراگراف مورد نظر برای توضیح را انتخاب و کپی کنید.

۲- در زیر برگه Ask PDF در نوار کناری UPDF AI، “explain: [متن کپی شده را در اینجا جای‌گذاری کنید]” را تایپ کنید و Enter را بزنید.

۲- حالت چت

حالت چت UPDF AI به شما این امکان را می دهد که از دستیار هوش مصنوعی فراتر از PDF درخواست کنید. در برخی از روش هایی که می توانید از حالت چت استفاده کنید شمال موارد زیر است:

  • خلاصه کنید
  • ترجمه کنید
  • توضیح دهید
  • مکالمه شبیه انسان
  • نوشتن + بازنویسی
  • بررسی

حالت چت

جمع بندی

همانطور که اشاره کردیم شما با تهیه نسخه حرفه ای این برنامه در ماه سپتامبر میتوانید از ۸۰% تخفیف بهرمند شوید و در برنده شدن جایزه این شرکت برای کاربران خود که ارزش آن $۵۹۹ است نیز سهیم شوید! خب پس از بررسی قابلیت های برنامه UPDF خوشحال میشویم تجربه کار خود با قابلیت های این نرم افزار و میزان دقت و کاربردی بودن این ابزار را با ما و دیگران در بخش نظرات این پست به اشتراک بگذارید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

×