7 ویژگی مهم بنر تبلیغاتی حرفه‌ای!

۷ ویژگی مهم بنر تبلیغاتی حرفه‌ای!

به نظر شما برای داشتن  بازدهی بالا در تبلیغات، نیاز به بنر تبلیغاتی داریم؟ آیا طراحی بنر می تواند در بازدهی بیشتر تبلیغات تاثیر گذار باشد؟ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

طراحی بنر و تاثیر آن در بازدهی تبلیغات

یک بنر تبلیغاتی حرفه ای طراحی شده می تواند بازدهی تبلیغات شما را تا ۵۰% بالا ببرد. اگر برای کسب و کار خود در فضای مجازی یا در وب سایت ها به صورت بنری جایگاه تبلیغات رزرو کرده اید، حتما یک بنر تبلیغاتی جذاب تهیه کنید.

نکات مهم در بنر تبلیغاتی

یک بنر تبلیغاتی حرفه ای باید با رعایت نکات برندسازی و فروش طراحی شود. در ادامه برخی نکات مهم که در بنر های تبلیغاتی خود باید حتما آن ها را رعایت کرده باشید معرفی می کنیم:

  • استفاده از رنگ سازمانی
  • استفاده از فونت سازمانی
  • استفاده از لوگو به صورت ثابت
  • رعایت عنوان بندی درست مطالب
  • استفاده از شعار و متن جذب کننده
  • استفاده از دکمه ( Call to action )
  • رعایت فاصله بندی مناسب Guide
  • و…

۱. استفاده از رنگبندی سازمانی

هر طرح یا بنر تبلیغاتی که برای مجموعه شما طراحی می شود، می بایست با رنگبندی سازمانی شما انجام شود. از کارت ویزیت گرفته تا وب سایت و بنرهای تبلیغاتی!

استفاده از رنگبندی سازمانی به برند شما هویت می بخشد و در بلند مدت تاثیر بسیار زیادی روی فروش مجموعه شما خواهد گذاشت.

۲. استفاده از فونت سازمانی

حتما سعی کنید برای کسب و کار خود یک فونت سازمانی داشته باشید، فونت های رسمی و فانتزی بسیار زیادی مانند: ایران سانس، ایران یکان و… وجود دارد که می توانید پک کامل یکی از آن ها را خریداری کرده و در اختیار طراح خود بگذارید تا در همه طرح ها، حتی طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام هم از آن استفاده کند.

2. استفاده از فونت سازمانی

۳. استفاده از لوگو به صورت ثابت

همیشه سعی کنید در همه طرح های خود، لوگو به صورت ثابت و مشخص در بخشی از لوگو که توجه مخاطب را جلب می کند حضور داشته باشد، حتی در بنر های گیف تبلیغاتی نیز می بایست در همه سایز ها در حدامکان لوگو به صورت ثابت حضور داشته باشد. سفارش بنر گیف خود را حتما به متخصصین این حوزه بسپارید، سایت بنرساز  www.Bannersaaz.ir در زمینه طراحی بنرهای تبلیغاتی به صورت تخصصی فعالیت می کند.

۴. رعایت عنوان بندی درست مطالب

در بنر تبلیغاتی خود، همه متن ها را با یک اندازه تایپ نکنید! همیشه برای محتوای بنری خود درجه بندی مشخص کنید، عنوان و شعار اصلی بزرگترین سایز فونت را داشته باشد.

۵. استفاده از شعار جذاب

برای هر کمپین تبلیغاتی خود، از شعار های مربوط به فصل، تخفیف ها و… استفاده کنید. شعار های تبلیغاتی همیشه نقش بسیار مهمی در تاثیر و بازدهی بالای هر تبلیغات داشته اند. شعار های جذاب می تواند ذهن مخاطب را درگیر کنند.

۶. استفاده از دکمه کال تو اکشن

دکمه های کال تو اکشن به دکمه هایی گفته می شود مانند: کلیک کنید، خرید آنلاین، مشاوره رایگان و… که کاربر را ترغیب به انجام کاری می کنند. اگر شما هم در بنر تبلیغاتی خود از دکمه کال تو اکشن با طراحی و متن جذاب استفاده کنید، بدون شک بازدهی خیلی بیشتری از تبلیغات خواهید داشت.

۷. رعایت فاصله بندی در طراحی بنر

فاصله بندی، یکی از نکات ضریف و حرفه ای در طراحی بنرهای تبلیغاتی می باشد. برای مثال یک Guide 50px در هر ۴ طرف بنر تبلیغاتی خود ایجاد کنید و محتوای بالا، پایین، راست و چپ خود را با این خط های فاصله هماهنگ تنظیم کنید. با انجام این کار متوجه نظم بی نظیر و حرفه ای بودن بنر خود خواهید شد.

رعایت فاصله بندی در طراحی بنر

ما در این مقاله سعی کردیم ۷ ویژگی مهم بنر تبلیغاتی حرفه‌ای را به شما مخاطبان عزیز معرفی کنیم. بدون شک هر مجموعه ای برای پویا بودن نیازمند تبلیغات می باشد. این تبلیغات نیز نیازمند محتوای تبلیغاتی حرفه ای و جذاب می باشد.

حتما سعی کنید یا برای مجموعه خود یک طراح گرافیک حرفه ای استخدام کنید یا اگر پروژه های کمتری برای طراحی دارید، حتما از یک تیم طراحی به صورت پروژه ای به صورت ثابت همکاری کنید.

اگر همه طرح های شما را یک تیم طراحی بر عهده بگیرند، یک نظم و هارمونی خاصی به برند شما خواهند داد. هرگز سعی نکنید کارهای طراحی خود مانند طراحی سایت، طراحی بنر های تبلیغاتی، بیلبورد و تراکت های شهری خود را به شرکت های طراحی مختلف بسپارید.

بگردید و یک شرکت طراحی حرفه ای پیدا کنید که همه این خدمات را به صورت یکجا به شما ارائه کنند. تیم طراحی بنرساز اکثر خدمات طراحی را به صورت حرفه ای ارائه می کند.

خدمات طراحی سایت بنر ساز

خدمات طراحی سایت بنر ساز به ترتیب تخصص عبارت اند از:

  1. طراحی بنر گیف
  2. طراحی بنر اینستاگرام
  3. طراحی بنر تلگرام
  4. طراحی بنر سایت
  5. طراحی کاور یوتیوب
  6. طراحی کاتالوگ
  7. طراحی لوگو
  8. طراحی ست اداری
  9. طراحی بروشور
  10. طراحی پرچم
  11. و…

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

×