آموزش کامل تصویری ساختن گروه در ای مسیج (iMessage)

آموزش کامل تصویری ساختن گروه در ای مسیج (iMessage)

به دنبال روشی برای ارسال پیام در آیفون به بیش از یک نفر به صورت همزمان هستید؟ ایجاد یک چت گروهی iMessage 💬 یکی از ساده ترین گزینه هایی است که می توانید امتحان کنید. در مطلب آموزش کامل تصویری ساختن گروه در ای مسیج (iMessage) امروز انزل وب ما نحوه ساخت یک چت گروهی و سفارشی کردن آن و اضافه کردن یا حذف شرکت کنندگان را توضیح خواهیم داد.

چگونه در ای مسیج گروه بزنیم؟

How to Create an iMessage Group Chat

چت گروهی می تواند ابزار مفیدی در زندگی حرفه ای و شخصی ما باشد. چه در حال ارسال برنامه های تمرینی برای گروهی از کاربران تان باشد و چه بخواهید میم های خنده دار را برای بهترین دوستان خود ارسال کنید، چت گروهی روشی عالی برای انتقال اطلاعات به صورت همزمان به چندین نفر می باشد.

بسته به تنظیمات و انواع گوشی های افراد، چت های گروهی متفاوت به نظر می رسند و قابلیت های متفاوتی دارند. اگر پیام های زادی در چت گروهی ارسال می شود و می توانید اعلانات را مات یا بی صدا کنید یا یک چت گروهی را به طور کامل ترک کنید. در ادامه جزئیات بیشتری آورده شده است.

انواع چت گروهی

قبل از ساخت گروه در ای مسیج باید بدانید که سه نوع پیام گروهی در دستگاه های اپل امکان پذیر است که شامل iMessage، MMS و SMS می شود. آیفون شما به طور خودکار بر اساس چندین عامل بهترین نوع را برای استفاده انتخاب می کند. برای مثال، اگر تنظیمات iMessage را برای خود و سایر افرادی که می‌خواهید به چت گروهی اضافه کنید، غیرفعال کنید، تلفن شما به جای آن نوع گروه MMS یا SMS را انتخاب می‌کند. اگر پس از تنظیم چت، مشاهده کردید که حباب های پیام آبی هستند، به این معنی است که یک چت گروهی iMessage ایجاد کرده اید. برای چت iMessage، همه باید به اینترنت وصل باشند و از دستگاه اپل استفاده کنند.

چجوری تو ای مسیج گروه بزنیم؟

گروه زدن در iMessage کار ساده ای است، فقط کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

برنامه Messages را در دستگاه اپل خود راه اندازی کنید.

روی دکمه Compose Message ضربه بزنید. این دکمه در گوشه سمت راست بالا قرار دارد.

چجوری تو ای مسیج گروه بزنیم

حالا می توانید نام یا شماره تلفن افرادی که می خواهید به چت ملحق شوند را تایپ کنید و یا روی آیکن + ضربه بزنید و آنها را در لیست مخاطبان خود جستجو کنید.

چجوری تو ای مسیج گروه بزنیم

مرحله آخر را تکرار کنید تا افراد بیشتری به چت اضافه شوند.

بعد از اضافه کردن افراد به گروه می توانید با نوشتن اولین پیام شروع به چت کنید. خیلی ساده در قسمت پیام شروع به تایپ کنید و روی آیکن فلش ضربه بزنید تا برای همه افراد گروه ارسال شود.

سفارشی کردن چت بعد از گروه زدن در ای مسیج آیفون

بعد از گروه زدن تو ای مسیج می توانید نام آن را تغییر دهید و یک آیکن سفارشی ایجاد کنید اما به خاطر داشته باشید که فقط می توانید گروه های iMessage را سفارشی کنید نه گزینه های MMS یا SMS.

توجه داشته باشید که قبل از انتخاب نام برای چت گروه خود کاملا فکر کنید زیرا همه اعضای گروه آن را مشاهده خواهند کرد.

در ادامه نحوه نامگذاری یک چت گروهی iMessage آورده شده است:

برنامه iMessage را اجرا کنید و روی چتی که می خواهید نام گذاری کنید ضربه بزنید.

دکمه info را انتخاب کنید.

سپس روی Change Name and Photo ضربه بزنید،

سفارشی کردن چت بعد از گروه زدن در ای مسیج ایفون

نامی که در ذهن دارید را تایپ کنید و روی Done ضربه کنید.

سفارشی کردن چت بعد از گروه زدن در ای مسیج ایفون

نحوه اضافه کردن و حذف مخاطبان از گروه در ای مسیج

بعد از ایجاد گروه MMS یا SMS نمی توانید شرکت کنندگان جدید را اضافه کنید و یا آنها را حذف کنید، اما می توانید این کار را در iMessage انجام دهید.

گروهی که می خواهید مدیریت کنید را در برنامه iMessage باز کنید.

روی نام گروه در بالای صفحه ضربه بزنید.

یک آیکن Info یا اطلاعات ظاهر می شود روی آن ضربه بزنید.

در پایین لیست گروه، Add Contact را مشاهده خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید و در فیلد تایپ کنید تا مخاطبی که می خواهید به چت اضافه کنید را پیدا کنید.

نحوه اضافه کردن و حذف مخاطبان از گروه در ای مسیج

برای حذف هر یک از مخاطبین گروه iMessage؛ کافی است انگشت خود را از لیست به سمت چپ روی آن شخص بکشید و روی Remove ضربه بزنید.

اگر می خواهید بعد از ایجاد گروه در آی مسیج ، کل چت گروهی را حذف کنید به جای حذف یک نفر می توانید روی چت از صفحه اصلی انگشت خود را بکشید و روی Remove ضربه بزنید.

نحوه اضافه کردن و حذف مخاطبان از گروه در ای مسیج

نحوه بی صدا کردن اعلانات بعد از تشکیل گروه با ای مسیج

برنامه iMessage را باز کنید و به چت گروهی که می خواهید اعلانات آن را بی صدا کنید بروید. روی نام در بالای چت گروهی ضربه بزنید.

به پایین اسکرول کنید و Hide Alerts را انتخاب کنید. سپس روی کلید سمت راست ضربه بزنید تا اعلانات مات شوند. هنگامی که اعلانات بی صدا می شوند به رنگ سبز تغییر پیدا می کند.

نحوه بی صدا کردن اعلانات بعد از تشکیل گروه با ای مسیج

لفت دادن از گروه ای مسیج

برای لفت دادن از گروه ای مسیج به این صورت عمل می کنیم که چت گروهی را باز می کنید و روی نام آن و سپس روی آیکن Info یا اطلاعات ضربه می زنیم. به پایین اسکرول می کنید و روی Leave this Conversation ضربه می زنیم.

لفت دادن از گروه ای مسیج

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش کامل تصویری ساختن گروه در ای مسیج (iMessage) امروز انزل وب ما سعی کردیم به سوالاتی مانند چگونه با ای مسیج گروه بزنیم و نحوه سفارشی کردن iMessage چگونه است پاسخ دهیم. اگر شما روش دیگری برای گروه ساختن در ای مسیج می شناساید یا ترفند دیگری برای پاسخ دادن به سوال چگونه تو ای مسیج گروه بزنیم سراغ دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش کامل ارسال ویس در ای مسیج آیفون (iMessage)
آموزش کامل ارسال ویس در ای مسیج آیفون (iMessage)
آموزش قدم به قدم فعال سازی آی مسیج آیفون (به زبان ساده)
آموزش قدم به قدم فعال سازی آی مسیج آیفون (به زبان ساده)
آموزش 5 روش اجرا و نصب iMessage روی ویندوز 11 ، 10 و..
آموزش ۵ روش اجرا و نصب iMessage روی ویندوز ۱۱ ، ۱۰ و..
آموزش 13 روش رفع مشکل ای مسیج iMessage در آیفون
آموزش ۱۳ روش رفع مشکل ای مسیج iMessage در آیفون

نظرات

×