آموزش 9 روش سریع برای دانلود آهنگ از یوتیوب

آموزش ۹ روش سریع برای دانلود آهنگ از یوتیوب

یوتیوب یکی از بهترین منابع موسیقی 🎵 در اینترنت است. یوتیوب نه تنها تعداد زیادی از آهنگ ها را پوشش میدهد، بلکه دارای آهنگ های نادری است که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت. اگر قصد دانلود اهنگ از یوتیوب با کیفیت بالا دارید، مطلب امروز انزل وب برای شماست. به آموزش ۹ روش سریع برای دانلود آهنگ از یوتیوب می‌پردازیم.

دانلود آهنگ از یوتیوب در تلگرام ، اندروید ، آیفون و..

?How to Download Music from YouTube

دانلود آهنگ از یوتیوب یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران این برنامه است. به طور کلی، دانلود آهنگ از یوتیوب موزیک فقط با خرید اکانت پرمیوم قابل انجام و قانونی است. با این حال روشهای دیگری نیز برای دانلود آهنگ از یوتیوب و یوتیوب موزیک وجود دارد. در ادامه، تمام روشهای دانلود آهنگ از یوتیوب را به شما آموزش میدهیم.

۱- دانلود اهنگ از یوتیوب با ربات تلگرام

یکی از آسان‌ترین و امن‌ترین روشها برای دانلود آهنگ از یوتیوب، استفاده از ربات دانلود اهنگ از یوتیوب است. برای این کار لینک URL ویدیو یا اهنگ یوتیوب را کپی کنید و آن را در ربات‌های دانلود آهنگ یوتیوب قرار دهید. فایل اهنگ برای شما ارسال میشود. دو ربات معرفی شده در پایین برای این کار مناسب هستند:

۲- برنامه دانلود آهنگ در گوشی

برنامه‌های دانلود آهنگ از یوتیوب، یکی از روشهای کاربردی دانلود آهنگ است که هم برای اندروید و هم آیفون کاربرد دارد. در ادامه برنامه دانلود اهنگ از یوتیوب را برای هر دو سیستم عامل معرفی خواهیم کرد.

NewPipe دانلود آهنگ از یوتیوب اندروید:

می‌توانید از NewPipe برای دانلود موسیقی از YouTube استفاده کنید. برای نصب برنامه باید اجازه نصب برنامه از منابع نامشخص را در گوشی خود فعال کنید. پس از نصب، روی هر ویدیوی YouTube یک دکمه دانلود خواهید دید. روی آن ضربه بزنید، Audio را انتخاب کنید تا موسیقی دانلود شود.

برنامه دانلود آهنگ در گوشی

دانلود آهنگ از یوتیوب برای آیفون:

در آیفون، بهترین روش برای این کار استفاده از YTMp3 است. بخاطر رابط کاربری ساده و جذاب، این سایت یک انتخاب مناسب برای دانلود آهنگ در آیفون است. همچنین میتوانید مستقیما از طریق YTMp3 به راحتی ویدیوهای ۹۰ دقیقه‌ای را رایگان به فایل MP3 تبدیل کنید. اپلیکیشن این برنامه هم برای آیفون موجود است. در اینجا نحوه دانلود آهنگ YouTube با استفاده از YTMp3 آورده شده است:

به YTMp3 بروید. حتما در نوار آبی زیر کادر، گزینه Mp3 را انتخاب کنید. URL هر ویدیو یوتیوب که میخواهید به Mp3 تبدیل کنید را در کادر سفید کپی و جایگذاری کنید. اکنون بر روی دکمه «Convert» کلیک کنید.

دانلود آهنگ از یوتیوب برای آیفون

برای دانلود فایل Mp3 تبدیل شده خود، روی دکمه «Download» کلیک کنید.

دانلود آهنگ از یوتیوب آیفون

۳- دانلود فایل MP3 از یوتیوب در لپ‌تاپ

در لپ تاپ خود، می‌توانید از برنامه ۴K YouTube to MP3 برای دریافت موسیقی از YouTube استفاده کنید. این برنامه به طور پیش فرض آهنگ را به صورت MP3 دانلود می کند، اما در صورت تمایل می توانید فرمت آن را به M4A یا OGG تغییر دهید. هنگامی که برنامه باز می شود، به صورت “Not Activated” نشان داده می شود که به علت استفاده از نسخه رایگان است. دقت کنید که نسخه رایگان این برنامه امکان ۱۵ دانلود در روز را فراهم میکند که معمولا کافی است. با این وجود میتوانید نسخه کرک این برنامه را دانلود کرده و بی‌نهایت آهنگ در روز دانلود کنید.

دانلود فایل MP3 در لپ‌تاپ

پس از باز کردن برنامه، تیک «Launch 4K YouTube to MP3» را علامت بزنید، سپس روی دکمه Finish کلیک کنید.

برنامه دانلود آهنگ از یوتیوب

برای کپی کردن URL می‌توانید از نوار بالای مرورگر خود  لینک را کپی کرده و یا یا با کلیک کردن روی دکمه Share در زیر ویدیو و انتخاب «Copy»، آدرس URL را کپی کنید.

سایت دانلود آهنگ از یوتیوب

روی دکمه Paste Link در گوشه سمت چپ بالای پنجره ۴K YouTube to MP3 کلیک کنید. ویدیو به طور خودکار به MP3 تبدیل می شود و بلافاصله دانلود شروع می شود. هنگامی که دانلود کامل شد یک اعلان را روی دسکتاپ مشاهده می‌کنید.

دانلود آهنگ از یوتیوب موزیک

۴- دانلود بی‌نهایت آهنگ از یوتیوب

اگر به دنبال ابزاری برای دانلود بی نهایت آهنگ از یوتیوب در سیستم عامل مک و ویندوز هستید، Free YouTube to Mp3 Converter بهترین انتخاب برای شماست. این ابزار بسیار سریع کار میکند و قابلیت دانلود بی‌نهایت آهنگ از یوتیوب را به شما میدهد. در اینجا نحوه تبدیل ویدیوهای YouTube خود به فایل Mp3 با استفاده از Free YouTube to Mp3 Converter آورده شده است:

به Free YouTube to Mp3 Converter بروید و روی دکمه «Download» کلیک کنید. این ابزار برای هر دو سیستم عامل ویندوز و مک در دسترس است.

دانلود بی‌نهایت آهنگ از یوتیوب

برنامه را روی سیستم خود نصب کرده و راه اندازی کنید. در مرحله بعد، URL ویدیویی را که می خواهید به Mp3 تبدیل کنید کپی کنید و به سادگی روی دکمه Paste کلیک کنید. ویدئوی خود را در فضای زیر مشاهده خواهید کرد. می توانید این روند را دنبال کنید و هر تعداد ویدیو را که میخواهید اضافه کنید.

دانلود آهنگ

اکنون ویدیوهای YouTube شما به فایل Mp3 تبدیل می شوند. برای دانلود همه آهنگ‌ها از یوتیوب، می‌توانید روی دکمه آبی «Download» کلیک کنید. اگر می‌خواهید یک فایل را دانلود کنید، کافی است روی فلش رو به پایین کنار هر فایل در سمت راست کلیک کنید.

برنامه دانلود آهنگ از یوتیوب

بسته به طول و اندازه فایلها ممکن است مدتی طول بکشد تا فایل ویدیویی تبدیل شده به Mp3 خود را دانلود کنید. با این حال این روش یک گزینه سریع و آسان برای دانلود بی‌نهایت فایل صوتی از YouTube است.

۵- MediaHuman، یک برنامه برای مک و ویندوز

این برنامه، برای مک و ویندوز در دسترس است. برای دانلود آهنگ از این برنامه:

به سایت MediaHuman بروید و نسخه مناسب خود را دانلود کنید. اگر از سیستم‌عامل Mac، Windows یا Linux استفاده می کنید، لینک‌هایی برای دانلود این نرم افزار وجود دارد. با باز شدن صفحه، با کمی اسکرول کردن به پایین، روی لینک دانلود رایگان کلیک کنید. در سمت چپ صفحه در پایین بخش «YouTube Downloader» قرار دارد.

فایل دانلود شده را نصب کنید. مراحل انجام این کار بر اساس سیستم عامل شما متفاوت است:

برای ویندوز، روی فایل دانلود شده دوبار کلیک کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

برای مک، فایل دانلود شده را بکشید و در پوشه Applications خود رها کنید.

MediaHuman، یک برنامه برای مک و ویندوز

URL ویدیوی YouTube را که می‌خواهید دانلود کنید کپی کنید. YouTube را باز کنید، ویدیو را پیدا کنید و سپس URL را در کلیپ بورد خود کپی کنید.

Video Downloader را باز کنید و URL را جایگذاری کنید. قبل از اینکه بتوانید URL را جای‌گذاری کنید، ممکن است لازم باشد روی + کلیک کنید.

نحوه دانلود آهنگ از یوتیوب

یک فرمت خروجی را انتخاب کنید. به طور پیش فرض MediaHuman ویدیو را دانلود می کند. برای دانلود موسیقی، روی سوئیچ دارای نماد نت موسیقی کلیک کنید تا به فایل MP3 تبدیل شود.

دانلود آهنگ از یوتوب

روی فلش رو به پایین کلیک کنید. برنامه شروع به دانلود موسیقی میکند.

۶- سایت دانلود آهنگ از یوتیوب

به طور کلی گوگل و اپل به برنامه‌های دانلود کننده آهنگ از یوتیوب، اجازه دسترسی نمیدهند. علت این کار ناامن بودن این برنامه‌هاست. بهترین جایگزین این برنامه ها، سایتی به نام YouTube to MP3 Converter است که هم روی اندروید و iOS و هم روی ویندوز و macOS کار می‌کند. این برنامه نیازی به ثبت‌نام یا محدودیت دانلود روزانه ندارد و کاملا رایگان است. در اینجا نحوه استفاده از آن را به شما آموزش میدهیم:

یک ویدیوی Copyright-free را که می‌خواهید آن را به فرمت MP3 تبدیل کنید، در YouTube گوشی Android یا iOS باز کنید. روی دکمه Share در زیر آن ضربه بزنید و “Copy link” را انتخاب کنید.

سایت دانلود آهنگ از یوتیوب

YouTube to MP3 Downloader را در مرورگر موبایل یا دسکتاپ خود باز کنید. کادر جستجو را در صفحه اصلی فشار دهید و Paste را انتخاب کنید، سپس روی دکمه Go ضربه بزنید.

دانلود آهنگ از یوتیوب با کیفیت بالا

سایت، ویدیوی انتخاب شده را بارگذاری می کند. روی منوی کشویی ضربه بزنید و فرمت و کیفیت صدا را انتخاب کنید: بهترین گزینه “mp3 320kbps” است.

برنامه دانلود اهنگ از یوتیوب

روی Convert ضربه بزنید. اکنون YouTube to MP3 Downloader فایل را به فرمت MP3 تبدیل می کند. پس از تکمیل تبدیل فایل، روی دانلود ضربه بزنید تا فایل صوتی در دستگاه شما ذخیره شود. همچنین، می‌توانید یک QR Code برای فایل MP3 ایجاد کنید. می‌توان آن را اسکن کرد و در هر گوشی دیگری باز شود، یا برای حفظ فضای ذخیره‌سازی، فایل را در Dropbox ذخیره کنید.

چگونه از یوتیوب آهنگ دانلود کنیم

۷- سایت ۳۲۰YouTube

۳۲۰YouTube یک مبدل MP4 به MP3 یوتیوب با کاربری آسان است که میتوانید از آن برای دانلود آهنگ از YouTube با کیفیت مطلوب استفاده کنید. شما می توانید از این دانلودر به ۲ روش استفاده کنید.

دانلود مستقیم:

در این روش فقط کافیست ۳۲۰ را در URL ویدیوی YouTube قبل از youtube.com تایپ کنید، همانطور که در مثال زیر نشان داده شده است:

سایت 320YouTube

اکنون به تب تبدیل‌کننده ویدیو یوتیوب هدایت خواهید شد. برای دانلود فایل صوتی روی دکمه «Download Mp3» کلیک کنید.

320YouTube

دانلود از طریق سایت ۳۲۰YouTube:

به سایت ۳۲۰YouTube بروید. URL ویدیو یوتیوب را برای ویدیو یا آهنگی که می خواهید به Mp3 تبدیل کنید را در کادر کپی و جایگذاری کنید. دکمه «Convert» را فشار دهید.

دانلود از طریق سایت 320YouTube

ویدیویی که می‌خواهید دانلود کنید در سمت چپ به شما نشان داده می‌شود، روی دکمه «Download Mp3» کلیک کنید تا ویدیوی YouTube شما به یک فایل صوتی تبدیل شود. این روش برای دانلود آهنگ از یوتیوب موزیک و یوتیوب کاربرد دارد.

دانلود MP3 به شما امکان می دهد صدای YouTube را به سرعت و به راحتی در قالب Mp3 از ویدیوهای YouTube بارگیری کنید. این انحصاری برای YouTube است و برای URL های هیچ پلتفرم دیگری کار نمی‌کند.

۸- سایت Mp3Download.to

Mp3Download.to نیز یکی از سایت‌های دانلود آهنگ از یوتیوب است. در اینجا نحوه کار با این سایت را آموزش داده‌ایم:

به Mp3Download.to بروید. URL ویدیوی YouTube را که می‌خواهید به Mp3 تبدیل کنید در کادر سفید قرار دهید و دکمه «Search» را فشار دهید.

این سایت به شما امکان می دهد فایل خود را به تعدادی فرمت صوتی دیگر مانند WAV یا FLAC تبدیل کنید. برای این کار، کافیست به تب ‘Audio’ بروید، فرمت فایلی را که می خواهید انتخاب کرده و روی دکمه «Download» کلیک کنید.

سایت Mp3Download.to

هنگامی که فایل شما آماده شد، یک تب جدید باز شده که از شما می پرسد آیا می خواهید فایل صوتی را دانلود کنید. برای ذخیره فایل در سیستم خود کافی است بر روی دکمه “Download Now” کلیک کنید. بسته به حجم و سرعت اینترنت ممکن است مدتی طول بکشد تا فایل شما دانلود شود.

۹- سایت YouTube to Mp3 Converter

یکی دیگر از سایتهای خوب برای دانلود اهنگ از یوتیوب، سایت YouTube to Mp3 Converter است. برای استفاده از این سایت:

به YouTube to Mp3 Converter بروید. شما باید URL ویدیوی یوتیوب را در نوار جستجو کپی کرده و جای‌گذاری کنید و روی «Go» کلیک کنید.

سایت YouTube to Mp3 Converter

سپس روی منوی کشویی کلیک کنید و فرمت  را انتخاب کنید، مانند MP3 یا M4A. با MP3، همچنین میتوانید سطح فشرده سازی را انتخاب کنید که می تواند بین ۶۴ کیلوبایت بر ثانیه تا ۳۲۰ کیلوبایت بر ثانیه باشد. هر چه kbps کمتر باشد، فایل کوچکتر و کیفیت پایین تر است. پس از اتمام، دکمه «Convert» را فشار دهید. دقت کنید که زمان دانلود فایل صوتی YouTube به تعداد کیلوبایت بر ثانیه بستگی دارد. بنابراین دانلود یک فایل ۳۲۰ کیلوبایت بر ثانیه در مقایسه با یک فایل ۶۴ کیلوبایت بر ثانیه زمان بیشتری می‌برد.

 YouTube to Mp3 Converter

دقت کنید که انزل وب امنیت هیچکدام از منابع معرفی شده را تایید یا رد نمیکند. مسئولیت نصب و استفاده از این برنامه‌ها به عهده شما خواننده گرامی است.

سوالات متداول

آیا یوتیوب موزیک رایگان است؟

بله. ساخت اکانت و گوش دادن آهنگ در یوتیوب موزیک رایگان است. با این حال، بین آهنگ‌ها آگهی پخش میشود. برای استفاده از نسخه کامل این برنامه باید نسخه پرمیوم یوتیوب موزیک را خریداری کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز انزل وب به آموزش ۹ روش سریع برای دانلود آهنگ از یوتیوب پرداختیم. شما از کدام روش استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما کامل حل مشکل آپلود ویدیو در یوتیوب
راهنما کامل حل مشکل آپلود ویدیو در یوتیوب (بهترین راه حل ها)
شرایط جدید مانیتایز یوتیوب چیست؟ (یک راهنما کامل برای کسب درآمد با دلار)
شرایط جدید مانیتایز یوتیوب چیست؟ (یک راهنما کامل برای کسب درآمد با دلار)
مشکل باز نشدن ویدیو در یوتیوب را با این 20 روش حل کنید
مشکل باز نشدن ویدیو در یوتیوب را با این ۲۰ روش حل کنید!
آپلود ویدیو در یوتیوب با کیفیت بالا
آپلود ویدیو در یوتیوب با کیفیت بالا

نظرات

×