معرفی و بررسی 27  ابزار قدرتمدند برای دانلود از یوتیوب (سایت و برنامه)

معرفی و بررسی ۲۷ ابزار قدرتمند برای دانلود از یوتیوب (سایت و برنامه)

در هنگام تماشای ویدیو یوتیوب ممکن است با لگ یا تاخیر مواجه شوید. ▶️ بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب رایگان می توانند به شما امکان مشاهده ویدیوها به صورت آفلاین را بدهند. در مطلب معرفی و بررسی ۲۷ ابزار قدرتمند برای دانلود از یوتیوب (سایت و برنامه) امروز انزل وب ما بهترین ابزارهایی که می توانید برای این کار استفاده کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

آموزش دانلود از یوتیوب با سایت و برنامه

Best Free You Tube Video Downloader Apps And Sites

یوتیوب پربیننده ترین وب سایت پخش ویدئو است. پلتفرم ویدیوی آنلاینی که در سال ۲۰۰۵ راه اندازی شد، دارای محتوای متنوعی از جمله کلیپ های تلویزیونی، ویدیوهای آموزشی، ویدیوهای موسیقی و بازی، موارد سرگرم کننده و موارد دیگر است. اتصال به اینترنت کند می تواند هنگام پخش آنلاین ویدیوها مشکلاتی ایجاد کند. با استفاده از یک سرویس یا برنامه دانلود کننده ویدیوی YouTube، می توانید ویدیوها را در سیستم یا گوشی خود دانلود کنید. به این ترتیب، می‌توانید ویدیوها را در زمان مناسب بدون وقفه های آزاردهنده تماشا کنید. در ادامه ما بهترین برنامه ها و سرویس های آنلاینی که می توانید برای دانلود از یوتیوب استفاده کنید را به شما معرفی می کنیم.

بخش اول: دانلود از یوتیوب با نرم افزار

در ادامه بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب را به شما معرفی می کنیم.

برای استفاده از این برنامه ها و قابلیت های کامل آنها از سایت های ایرانی برای دانلود اقدام کنید. این سایت ها نسخه کرک شده برنامه ها را در اختیار شما قرار می دهند.

۱- دانلود آنلاین از یوتیوب با برنامه SnapDownloader

SnapDownloader یکی از بهترین برنامه های دانلود فیلم از YouTube، Facebook، Twitter و Vimeo است. می توانید به صورت رایگان در یک دوره آزمایشی ۲۴ ساعته به همه ویژگی های آن دسترسی داشته باشید بعد از آن باید از نسخه پولی استفاده کنید. SnapDownloader یکی از بهترین دانلود کننده های ویدیو برای ویندوز و macOS است که به شما امکان می دهد ویدیوها را با بهترین کیفیت و به راحتی دانلود کنید. بیش از ۹۰۰ وب سایت را پشتیبانی می کند و می تواند ویدیوها را با سرعت بالا دانلود کند.

با SnapDownloader می‌توانید ویدیوها را با وضوح‌های ۸K، ۴K، ۱۰۸۰p، ۷۲۰p و بسیاری دیگر دانلود کنید و بدون هیچ زحمتی آن‌ها را به فرمت MP4 یا MP3 تبدیل کنید. بهترین چیز در مورد این نرم افزار این است که استفاده از آن بسیار ساده است و پیچیده نیست. توجه داشته باشید که این برنامه از برای استفاده در گوشی مناسب نیست.

دانلود آنلاین از یوتیوب با برنامه SnapDownloader

۲- By Click Downloader

By Click Downloader یک دانلود کننده ویدیوی رایگان ارائه می دهد که برای هر سایتی کار می کند. این برنامه به شما امکان می دهد فیلم ها را با هر فرمتی مانند MP4 و MP3 و غیره دانلود کنید. از دانلود فیلم با هرکیفیتی از جمله HD پشتیبانی می کند. این امر بکاپ گیری از ویدیوها را از هر پلتفرمی ساده می کند، به شما این امکان را می دهد که وقتی ویدیو را در مرورگر تماشا می کنید دانلود کنید. توجه داشته باشید که سیستم عامل های مک و لینوکس توسط By Click Downloader پشتیبانی نمی شوند.

By Click Downloader

۳- iTubeGo

iTubeGo بهترین برنامه دانلود ویدیو به صورت دسته ای از Dailymotion، YouTube، Facebook، Amazon، Spotify، SoundCloud، و بیش از ۱۰۰۰ وب‌سایت های استریم در مک، ویندوز، اندروید و دستگاه‌های آیفون است. این برنامه پشتیبانی از فرمت های MP3، MP4، M4A و سایر فرمت ها، دانلود ویدیوهای ۴K و ۸K پشتیبانی می کند و نسخه دسکتاپ آن از دانلودهای دسته ای پشتیبانی می کند. توجه داشته باشید که نسخه رایگان برنامه از دانلود لیست پخش پشتیبانی نمی کند.

iTubeGo

۴- WinX HD Video Converter Deluxe

به دنبال برنامه دانلود از یوتیوب با سرعت بالا هستید؟ WinX HD Video Converter Deluxe یکی از گزینه هایی است که می توانید استفاده کنید. این برنامه بهترین گزینه برای دانلود ویدیوهای ۴K، HD به صورت دسته ای از YouTube، Facebook، Twitter، Dailymotion، Vimeo، و بیش از ۱۰۰۰ سایت در سیستم ویندوز و مک است. حتی شما می توانید فیلم ها را به فرمت دلخواهتان کانورت کنید. به لطف پشتیبانی از فناوری GPU acceleration می توانید سریع ترین سرعت دانلود را تجربه کنید.

WinX HD Video Converter Deluxe

۵- دانلود از یوتیوب با برنامه Allavsoft

Allavsoft یکی از بهترین دانلود کننده های موسیقی و ویدیو است که تا به حال با آن برخورد کرده اید. تبدیل فایل‌های ویدیویی آنلاین به هر فرمتی که انتخاب می‌کنید، فقط یک فرآیند یک مرحله‌ای است. این برنامه می تواند فیلم ها، زیرنویس ها و فایل های موسیقی را از بیش از ۱۰۰۰ وب سایت به هر فرمت ویدیویی و صوتی دانلود کند. این برنامه از دانلود مستقیم فایل های رسانه ای آنلاین به MP4، MP3، AVI، WAV، MOV و غیره یا هر فرمت ویدیویی یا صوتی پشتیبانی می کند. به طور خودکار تبلیغات را شناسایی می کند و آنها را دانلود نمی کند. برای پیش نمایش و پخش فایل های ویدئویی دانلود شده، یک پخش کننده ویدئو داخلی در Allasoft وجود دارد.

دانلود از یوتیوب با برنامه Allavsoft

۶- Video Hunter

VideoHunter یک دانلود کننده ویدیو برای پلتفرم های ویندوز و مک است. این برنامه به شما امکان می دهد ویدیوهای نامحدود را از بیش از ۱۰۰۰ وب سایت از جمله YouTube دانلود کنید. سرعت دانلود ۶ برابری را با این برنامه می توانید تجربه کنید. مجموعه ای از ویژگی های عالی و قابلیت هایی مانند تبدیل به MP3 را ارائه می دهد. VideoHunter ویژگی هایی را برای دانلود لیست های پخش YouTube ارائه می دهد.

این برنامه یک دانلودر ویدیوی HD است و از کیفیت های خروجی مختلفی مانند ۸K، ۴K، ۲K، ۱۰۸۰p، ۷۲۰p، ۴۸۰p، ۳۶۰p و غیره برای فیلم ها و ۳۲۰kbps، ۱۶۰kbps، ۱۲۸kbps و غیره برای صدا پشتیبانی می کند. ویژگی دانلود دسته ای هم حتی وجود دارد.

Video Hunter

۷- Leawo Video Downloader

Leawo Video Downloader ابزاری برای دانلود ویدیوها یا موزیک ویدیوهای ۷۲۰p و ۱۰۸۰p از یوتیوب یا وب سایت های دیگر است. این برنامه امکان دانلود ویدیوها از بیش از ۱۰۰۰ سایت را فراهم می کنم و همچنین از دانلود ویدیوهای پخش زنده پشتیبانی می کند. این دانلودکننده یوتیوب از فناوری پیشرفته بارگذاری ویدیو و فناوری شتاب سخت افزاری استفاده می کند.

Leawo Video Downloader

۸- ۴K Video Downloader

۴K Video Downloader بهترین برنامه برای پردازش سریع و دانلود فایل ها به صورت دسته ای است. این برنامه یک دانلودر ویدیو رایگان است که به شما امکان می دهد فیلم ها، لیست های پخش، کانال ها و زیرنویس ها را از YouTube، TikTok، Facebook، Vimeo و سایر سایت های ویدیویی دانلود کنید.

فیلم ها با کیفیت بالا دانلود خواهند شد. می توان آنها را با وضوح HD 1080p، HD 720p، ۴K و ۸K دانلود کرد. استفاده از آن آسان است، فقط باید URL را کپی کرده و در برنامه پیست کنید. توجه داشته باشید که این برنامه از اندروید و آیفون پشتیبانی نمی کند و در نسخه رایگان برنامه تبلیغات وجود دارد.

4K Video Downloader

۹- VideoProc

VideoProc قدرتمندترین برنامه ای است که قابلیت دانلود صوتی ویدیویی قوی، ویرایش ویدیو، کپچر صفحه و تبدیل ویدیو به صدا را با هم ادغام می کند. این برنامه دارای وزن سبکی و رابطی کاربر پسند است و یکی از بهترین دانلود کننده های ویدیو برای کاربران سیستم های شخصی و مک است. VideoProc به عنوان یک دانلود کننده رسانه، از بیش از ۱۰۰۰ سایت صوتی ویدیویی پشتیبانی می کند. شما می توانید به راحتی فیلم ها، موسیقی ها، لیست های پخش و کانال ها را از سایت هایی مانند YouTube، Facebook، Instagram، Twitch و Dailymotion دانلود کنید. قابلیت دانلود دسته ای ویدیوی ها وجود دارد. به شما امکان می دهد پخش های زنده را ضبط کنید، زیرنویس ها را جستجو کنید و ویدیوها را با زیرنویس ذخیره کنید. این برنامه از سیستم عامل اندروید و آیفون پشتیبانی نمی کند.

VideoProc

۱۰- VideoSolo Inovideo

Inovideo یک ابزار ساده و در عین حال قدرتمند برای دانلود فیلم های با کیفت بالا در فرمت های MP4 و MP3 با سرعت بالا است. بیش از ۵۰ سایت محبوب را پشتیبانی می کند. با ویندوز اکس پی؛ ۷، ۸ و ۱۰ و مک نسخه ۱۰.۱۲ به بالا سازگار است. می توانید ویدیوها را با وضوح ۴K, 8K, 1080p و ۷۲۰p دانلود کنید. Inovideo دارای ویژگی هایی برای دانلود دسته ای است، از فناوری دانلود پیشرفته برای دانلود ویدیوها با سرعت بالا استفاده می کند و دارای ویژگی هایی برای استخراج صدا از ویدیو است.

VideoSolo Inovideo

۱۱- SConverter

SConverter یکی دیگر از برنامه های دانلود از یوتیوب است که سرعت بالایی دارد و از آن می توانید به صورت رایگان در سیستم عامل های مک، ویندوز، لینوکس، اندروید و آیفون استفاده کنید. SConverter می تواند ویدیوها را از YouTube، Twitter، Facebook، Instagram، ۹gag و ده ها پلتفرم مختلف دانلود کند. می‌توانید ویدیوها را با فرمت‌های محبوب از جمله MP4، MP3، ۳GP و موارد دیگر دانلود کنید. به شما امکان می دهد فیلم ها را با کیفیت HD دانلود کنید. باز هم این سایت از دانلود دسته ای پشتیبانی نمی کند. اگر تمایلی به نصب برنامه ندارید می توانید از نسخه تحت وب آن استفاده کنید.

SConverter

۱۲- YTD Video Downloader & Converter

YTD Video Downloader & Converter بهترین برنامه دانلود یوتیوب است که حتی از آن می توانید برای دانلود ویدیو از سایت های Facebook، Dailymotion، Vimeo، Metacafe، و موارد دیگر تنها با چند کلیک در دستگاه های ویندوز استفاده کنید. این برنامه همچنین می تواند ویدیوها را با فرمت اندروید یا آیپد برای مشاهده در دستگاه های تلفن همراه تبدیل کند. فرمت های محبوب از جمله ۳GP، AVI، FLV، MOV، MP3، MP4 و WMV به خوبی پشتیبانی می شوند. این برنامه تنها از ویندوز پشتیبانی می کند و در نسخه رایگان آن تبلیغات وجود دارد و حتی به Adobe Flash 9 نیاز دارد.

YTD Video Downloader & Converter

۱۳- دانلود از یوتیوب با HitPaw Video Downloader and Converter

HitPaw Video Downloader and Converter بهترین گزینه برای مبتدیان می باشد. این ابزار به دانلود لیست های پخش، صدا و تصاویر بندانگشتی بیش از ۱۰۰۰ وب سایت از جمله YouTube، Facebook، و Vimeo می پردازند. HitPaw  به ما این امکان را می دهد که لیست پخش و کانال های YouTube را به صورت انبوه با سرعت فوق العاده دانلود کنیم و همچنین بارگیری Apple Music و دانلود TikTok را بدون واترمارک اضافه می کند. HitPaw Video Downloader and Converter همچنین عملکردهای تبدیل و ویرایشگر خود را بهینه کرده است. این برنامه در حال حاضر روی ویندوز و مک کار می کند و از پلتفرم های لینوکس پشتیبانی نمی کند.

دانلود از یوتیوب با HitPaw Video Downloader and Converter

۱۴- Any Video Converter Free

Any Video Converter Free را می توانید در ویندوز و مک دانلود کنید و از آن استفاده کنید. این برنامه دارای ویرایشگر ویدیوی داخلی است. این برنامه به شما امکان دانلود دسته ای ویدیوها را نمی دهد و در یک لحظه می توانید یک ویدیو را از یوتیوب دانلود کنید. فرمت‌های ویدیویی زیادی برای انتخاب وجود دارد، و حتی یک ویرایشگر ویدیوی اساسی در این دانلودر YouTube تعبیه شده است. شما می توانید از آن برای برش ویدیویی که دانلود می کنید، اضافه کردن جلوه های ساده مانند تنظیم رنگ و اضافه کردن متن استفاده کنید.

کل فرآیند سریع و آسان است. رابط کاربری هر تبدیل کننده ویدیو ممکن است به مذاق همه خوش نیاید، اما واقعاً جالب است. در حین نصب ممکن است ابزارهای ByteFence و Yahoo همراه آن نصب شوند.

Any Video Converter Free

۱۵- DVDVideoSoft

DVDVideoSoft یک دانلودر فیلم از یوتیوب رایگان بسیار ساده و کاملا متمرکز است که حواس پرتی را از بین می برد تا روی کار خود متمرکز بمانید. کافیست آدرس ویدیو را از یوتیوب کپی پیست کنید و با چند کلیک ویدیو را دانلود کنید یا اگر از گزینه دانلود خودکار استفاده کنید نیازی به همان چند کلیک هم ندارید.

در صورت نیاز می توانید چندین ویدیو را به طور همزمان دانلود کنید و می توانید آنها را به چند فرمت مختلف تبدیل کنید. اینکه کدام فرمت‌ها در دسترس شما هستند به کیفیت ویدیوی اصلی بستگی دارد، اما AVI، MP4، iPhone/iPod و MKV در بیشتر موارد باید در دسترس باشند. همچنین در صورت عدم نیاز به فیلم، امکان تبدیل به MP3 نیز وجود دارد.

۱۶- aTube Catcher

aTube Catcher یکی دیگر از برنامه هایی است که می توانید در ویندوز نصب و استفاده کنید. شما می توانید ویدیوها را به صورت دسته ای دانلود کنید و به فرمت های مختلف تبدیل کنید. گزینه تبدیل خودکار فایل هم وجود دارد. ویدیوهای دانلود شده را می توان به طور خودکار به تعدادی فرمت محبوب تبدیل کرد، بنابراین می توانید آنها را برای استفاده مورد نظرتان یا هر دستگاهی که قصد تماشای آن ها را دارید تنظیم کنید. اگر به دنبال دانلود تعداد زیادی ویدیو هستید، می‌توانید همه آنها را به یکباره دانلود کنید و پهنای باند خود را به حداکثر برسانید. این دانلودکننده رایگان یوتیوب بسیاری از ابزارهای اضافی را نیز ارائه می دهد، مانند توانایی ضبط هر گونه ویدیوی روی صفحه، ادغام ویدیو، و رایت دیسک.

aTube Catcher

هشدار: در طول نصب، ابزارهای تبلیغاتی مخرب بسیار زیاد است. وقتی اولین برنامه به شما پیشنهاد شد، مطمئن شوید که Cancel را می زنید و برای دومی روی Decline را کلیک کنید؛ سپس می‌توانید بدون هیچ گونه غافلگیری ناخواسته از aTube Catcher لذت ببرید.


بخش دوم: دانلود مستقیم از یوتیوب بدون نرم افزار

اگر به دانلود و استفاده از برنامه علاقه ای ندارید، می خواهید در فضای ذخیره سازی خود صرفه جویی کنید می توانید از سرویس های آنلاینی که در ادامه معرفی می کنیم استفاده کنید:

۱۷- دانلود از یوتیوب با سایت Y2Mate

Y2Mate یک رابط کاربری ساده و آسان برای دانلود ویدیوهای آنلاین دارد. این سرویس به شما امکان می دهد ویدیوها را با نام جستجو کنید یا لینک ویدیوها را پیست کنید. می‌توانید با استفاده از این برنامه آنلاین از سایت‌های مختلف از جمله YouTube، Facebook، Video، Dailymotion، Youku و غیره ویدیو دانلود کنید یا صدا را استخراج کنید. Y2Mate پشتیبانی از فرمت های MP3، MP4، AAC، ۳GP، FLV، MO، WMV و فرمت های دیگر را ارائه می دهد. به شما امکان می دهد فایل ها را در گوگل درایو یا دراپ باکس آپلود کنید و امکان دانلود نامحدود ویدیوهای HD و SD را فراهم می کند. Y2Mate با اکثر مرورگرها سازگاری دارد تنها عیبی که دارد این است از دانلود دسته ای پشتیبانی نمی کند.

دانلود از یوتیوب با سایت Y2Mate

۱۸- SaveFrom.net

سایت دانلود ویدیو از یوتیوب SaveFrom بهترین گزینه برای دانلود ویدیوها از YouTube، Dailymotion، Vimeo، Instagram، Facebook، Twitter و بسیاری دیگر از وب سایت های استریم است. شما می توانید از این سرویس به صورت رایگان در دستگاه های مک، ویندوز، لینوکس، اندروید و آیفون استفاده کنید. از امکانات این برنامه می توان به امکان دانلود نامحدود ویدیوهای HD و SD ، پشتیبانی از فرمت MP4، سازگاری با تمام مرورگرها و غیره اشاره کرد. از معایب آن هم می توان به پشتیبانی محدود از فرمت فایل ها، نمایش تبلیغات و عدم پشتیبانی از دانلود دسته ای اشاره کرد.

SaveFrom.net

۱۹- SaveMedia.Website

SaveMedia.Website یک برنامه عالی برای دانلود ویدیو از وب سایت های مختلف استریم ویدیو است. شما می توانید این برنامه را تقریباً در هر پلتفرمی از جمله ویندوز، مک، لینوکس و دستگاه های تلفن همراه استفاده کنید. این برنامه به شما امکان می دهد فیلم ها و همچنین لیست های پخش را از یوتیوب دانلود کنید. با این حال، این سایت فقط از دانلود فیلم ها در فرمت های محدود پشتیبانی می کند. برای تبدیل فیلم و صدا به فرمت دلخواه باید یک اپلیکیشن خوب دانلود کنید.

SaveMedia.Website

۲۰- سایت دانلود فیلم از یوتیوب Youtube Video Downloader

 سایت دانلود Youtube Downloader یک پلتفرم عالی برای دانلود محتوای ویدیویی و موسیقی بدون کپی رایت است. هیچ محدودیت یا تبلیغاتی در هنگام دانلود ویدیو وجود ندارد. فقط لینک را پیست کرده و فیلم ها را با فرمت دلخواه دانلود کنید. این سایت امکان دانلود نامحدود ویدیوهای HD و SD از یوتیوب و فیس بوک را فراهم می کند. پشتیبانی از فرمت های FLV، MP4، MP3، MO، ۳GP، M4V، WMV، WEBM و سایر فرمت ها را فراهم می آورد و با تمام مرورگرها سازگار است.  اما عیبی که دارد این است که دانلود دسته ای را پشتیبانی نمی کند.

سایت دانلود فیلم از یوتیوب Youtube Video Downloader

۲۱- سایت دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم BitDownloader

BitDownloader یکی دیگر از پلتفرم های آنلاین عالی برای دانلود آنلاین ویدیوها است. این سایت دارای یک رابط کاربری ساده است که به شما امکان می دهد ویدیوها را فقط با پیست کردن لینک ویدیو در نوار جستجو دانلود کنید. شما می توانید فیلم ها را در دو فرمت استاندارد و HD دانلود کنید. بیش از ۸۰۰ سایت ویدیویی و امکان ذخیره در فرمت های  AVI، AAC، MKV، Mp3، و MP4/H.264 پشتیبانی می شود. این سایت هم از دانلود دسته ای پشتیبانی نمی کند و در دانلود ویدیوهای خاص محدودیت دارد.

سایت دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم BitDownloader

۲۲- YouTube Download Video

YouTube Download Video یک سایت دانلود از یوتیوب با کیفیت بالا است که استفاده ساده ای دارد. این برنامه به شما امکان می دهد ویدیوها را از یوتیوب دانلود کنید اما در دانلود فیلم ها بسیار خوب عمل می کند. با پیست کردن لینک در کادر جستجو با خیال راحت و به طور سریع ویدیوهای YouTube را دانلود کنید یا صدا را از ویدیو استخراج کنید. این سایت از فرمت های WebM، M4A و MP3 پشاتیبانی می کند که تعداد کمی است. دانلود دسته ای در آن پشتیبانی نمی شود.

YouTube Download Video

۲۳- دانلودر یوتیوب انلاین X2Mate

X2Mate یکی دیگر از سایت های دانلود از یوتیوب است که در ۳ مرحله به شما اجازه دانلود ویدیو را می دهد. X2Mate  ابزاری برای دانلود رایگان ویدیوهای MP4، MP3، ۳GP از یوتیوب است. به دانلود و ذخیره ویدیوهای یوتیوب در تلفن های همراه، سیستم به صورت آنلاین بدون نصب نرم افزار اجازه می دهد. از تمامی دستگاه ها مانند کامپیوتر، تبلت، تلفن همراه (آیفون، اندروید) پشتیبانی می کند. این سرویس آنلاین بهترین دانلودر ویدیوی یوتیوب است که امکان دانلود ویدیوهای HD 1080p، MP4، ۳GP، WEBM، تبدیل ویدیو یوتیوب به MP3 را با کیفیت بالا فراهم می کند. از جستجو و دانلود هر ویدیویی از یوتیوب با سرعت دانلود تا ۱ گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند.

دانلودر یوتیوب انلاین X2Mate

۲۴- سایت دانلودر یوتیوب  SaveTube.App

سایت دانلود یوتیوب SaveTube.App ابزاری برای پشتیبانی از دانلود ویدیو در یوتیوب است که امکان دانلود ویدیوهای یوتیوب با کیفیت Full HD, 720p, 1080p , 2K و ۴K را فراهم می آورد. SaveTube از دانلود و ذخیره ویدیوهای یوتیوب در گوشی و سیستم شما به صورت رایگان با بالاترین کیفیت پشتیبانی می کند. دانلود ویدیوهای یوتیوب در وب، بدون نیاز به نصب نرم افزار؛ پشتیبانی از دستگاه های اندروید، iOS، آیفون را به همراه دارد.

سایت دانلودر یوتیوب  SaveTube.App


بخش سوم: سایر راه حل های دانلود فیلم از یوتیوب

اگر باز هم به استفاده از سرویس های آنلاین علاقه ندارید چند راه حل دیگر وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

۲۵- افزونه مرورگر Addoncrop Video YouTube Downloader

AddonCrop YouTube downloader یک افزونه مرورگر است که به شما امکان می دهد ویدیوهای YouTube را دانلود کنید. این افزونه از مرورگرهای محبوب از جمله Chrome، Opera و UC-browser پشتیبانی می کند. علاوه بر دانلود ویدیوها، افزونه همچنین به شما امکان می دهد گزینه های پیشرفته ای مانند حذف تبلیغات ویدیویی، پنهان کردن نظرات، غیرفعال کردن حاشیه نویسی ها و موارد دیگر را پیکربندی کنید.

این افزونه از فرمت های Mp3، MP4، FLV، WebM و ۳GP پشتیبانی می کند، ویدیوهای SD و HD را مستقیماً از پخش کننده YouTube دانلود می کند. به شما امکان می دهد تا از ویدیوهای یوتیوب اسکرین شات بگیرید و YouTube Cinema و Dark Themes را فعال کنید. با این وجود از دانلود دسته ای پشتیبانی نمی کند و نمی توانید از آن در مرورگرهایی مانند اج، سافاری یا فایرفاکس استفاده کنید.

افزونه مرورگر Addoncrop Video YouTube Downloader

۲۶- Video Downloader اندروید

با کمک برنامه Video Downloader اندروید به راحتی ویدیوها و موسیقی را مستقیماً از اینترنت روی دستگاه خود دانلود کنید. این برنامه رایگان است و از همه فرمت ها پشتیبانی می کند. ویدیو دانلودر به صورت خودکار فیلم ها را شناسایی می کند، شما می توانید آنها را تنها با یک کلیک دانلود کنید. دانلود منیجر قدرتمند به شما این امکان را می دهد که دانلودها را متوقف کرده و از سر بگیرید، در پس زمینه دانلود کنید و چندین فایل را همزمان دانلود کنید. ابتدا پیش نمایش ویدیو ها را مشاهده کنید، سریع دانلود کنید و آن را به صورت آفلاین پخش کنید.

Video Downloader اندروید

۲۷- ربات دانلود فیلم از یوتیوب

YUTubDownbot یکی از ربات های تلگرامی است که به شما این امکان را می دهد تا با کپی لینک دانلود از یوتیوب را به راحتی انجام دهید. این ربات تلگرام از فرمت های مختلف MP3, OGG, M4A و MKV پشتیبانی می کند.

سوالات متداول

 چرا باید از YouTube Video Downloader استفاده کنیم؟

شما نمی توانید ویدیوها را مستقیماً از YouTube دانلود کنید. با استفاده از برنامه Video Downloader، می‌توانید ویدیوهای YouTube را مستقیماً از پلتفرم آنلاین در سیستم شخصی یا دستگاه تلفن همراه خود دانلود کنید. برخی از برنامه ها همچنین به شما امکان می دهند ویدیوها را از پلتفرم های مختلف مانند Facebook، Vimeo و Dailymotion دانلود کنید.

ویژگی های کلی یک برنامه دانلودر ویدیو چیست؟

برنامه های دانلودر ویدیو دارای ویژگی اصلی دانلود فیلم از سایت های استریم ویدیو هستند. برخی از برنامه ها امکان فشرده سازی ویدها با تعیین نوع رمزگذاری، وضوح و اندازه خروجی را می دهد، سرعت دانلود را محدود می کنند، لیست های پخش را ذخیره می کنند.  ویدیوها را در درایوهای آنلاین مانند Google Drive، OneDrive یا Dropbox ذخیره می کنند.

 آیا استفاده از YouTube Video Downloader ایمن است؟

برنامه‌های دانلودر ویدیوی YouTube معمولاً برای دانلود ویدیوها ایمن هستند. با این حال، برخی از برنامه ها ممکن است حاوی بدافزار باشند. شما باید مطمئن شوید که از یک سایت معتبر برای دانلود فیلم استفاده می کنید. برنامه های ذکر شده در این بررسی تست شده اند و برای بارگیری آنلاین فیلم ها ایمن هستند.

چگونه ویدیوها را از یوتیوب در گوشی خود ذخیره کنیم؟

برای استفاده از برنامه دانلود کننده ویدیو، باید URL ویدیو را در نوار جستجو پیست کنید. این برنامه ویدیو را پردازش می کند و به شما امکان می دهد فیلم ها را در پوشه مشخص شده در تلفن یا سیستم شخصی خود دانلود کنید.

 برنامه های دانلود فیلم از یوتیوب از چه فرمت هایی پشتیبانی می کنند؟

نرم افزار دانلود ویدیو می تواند فیلم ها را در فرمت های مختلف ذخیره کند. می‌توانید ویدیوها را در MP4، AVI، FLV، 3GP، WMV، MOV و غیره ذخیره کنید. علاوه بر این، می توانید برنامه را برای استخراج صدا و ذخیره فایل در فرمت MP3 و WAV مشخص کنید.

تفاوت برنامه با سایت دانلود یوتیوب چیست؟

سایت های زیادی وجود دارند که می توانید از آنها برای دانلود ویدیوهای یوتیوب استفاده کنید. سرویس های آنلاین به دلیل محدودیت های سرور از راه دور و اتصال داده شما، سرعت شان کندتر است. با این وجود به دلیل اینکه نیازی به نصب برنامه ها و صرف وقت برای اجرا را ندارند و فضای ذخیره سازی شما را اشغال نمی کنند مورد استقبال قرار گرفته اند. برنامه های دانلودر فیلم از یوتیوب با وجود گرفتن فضای ذخیره سازی و نیاز به مراحل نصب ممکن است از فرمت های متنوع تری پشتیبانی کنند و حتی برخی از آنها دارای ابزارهای داخلی می باشد.

جمع بندی

همیشه امکان استفاده از ویدیوهای یوتیوب به صورت آنلاین وجود ندارد. گاهی اوقات ما به اینترنت دسترسی نداریم و یا محدودیت های دیگری داریم. با استفاده از برنامه ها و سرویس های آنلاینی که در بالا معرفی کردیم شما می توانید در هر پلتفرمی به ویدیوهای مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم معرفی و بررسی ۲۷ سایت و برنامه قدرتمند برای دانلود از یوتیوب امروز انزل وب برای شما کاربردی بوده باشد. مطمئنا برنامه ها و سرویس های آنلاین دیگری هم وجود دارند که می توانید استفاده کنید اما از امنیت آنها باید اطمینان حاصل کنید. شما به عنوان یک کاربر برای دانلود از یوتیوب اندروید بدون نرم افزار یا با نرم افزار از چه راهکاری استفاده می کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما کامل حل مشکل آپلود ویدیو در یوتیوب
راهنما کامل حل مشکل آپلود ویدیو در یوتیوب (بهترین راه حل ها)
شرایط جدید مانیتایز یوتیوب چیست؟ (یک راهنما کامل برای کسب درآمد با دلار)
شرایط جدید مانیتایز یوتیوب چیست؟ (یک راهنما کامل برای کسب درآمد با دلار)
مشکل باز نشدن ویدیو در یوتیوب را با این 20 روش حل کنید
مشکل باز نشدن ویدیو در یوتیوب را با این ۲۰ روش حل کنید!
آپلود ویدیو در یوتیوب با کیفیت بالا
آپلود ویدیو در یوتیوب با کیفیت بالا

نظرات

×