بررسی 5 ابزار جادویی قوی افزایش کیفیت عکس با هوش مصنوعی

بررسی ۵ ابزار جادویی قوی افزایش کیفیت عکس با هوش مصنوعی

از کیفیت عکس خود راضی نیستید و میخواهید وضوح آن تغییر کند؟ با پیشرفت تکنولوژی و هوش مصنوعی 🤖 به راحتی میتوانید کیفیت عکس های خود را بالا ببرید. امروز در انزل وب به بررسی ۵ ابزار جادویی قوی افزایش کیفیت عکس با هوش مصنوعی میپردازیم.

افزایش کیفیت عکس با هوش مصنوعی رایگان

?How to Upscale Images with AI for Free

عکسهای خود را با بهترین کیفیت در شبکه های اجتماعی بگذارید. این ابزار های هوش مصنوعی شامل یک مدل ویژه آموزش دیده است که عکس های شما را پیکسل به پیکسل دوباره ترسیم می کند و به آنها، عمق و جزئیات اضافه می کند. این ابزارها، برای کسانی که به ویژه در مورد عکس ها حساس هستند، مناسب خواهد بود. در ادامه به بررسی و مقایسه چند ابزار افزایش کیفیت عکس با هوش مصنوعی برای شبکه های اجتماعی و .. میپردازیم.

در ادامه خروجی کار برای هر ابزار آورده شده است که راحت تر بتوانید تصمیم گیری کنید.

۱- Letsenhance، بهترین ابزار افزایش کیفیت عکس

اولین ابزار، سایت Letsenhance.io است. برای افزایش کیفیت عکس با هوش مصنوعی آنلاین باید در این سایت ثبت‌نام کنید. همچنین تنها ۱۰ بار میتوانید به صورت رایگان از این سایت استفاده کنید و پس از آن، باید اقدام به خرید اشتراک کنید. با این حال، این سایت از سرعت بالایی برخوردار بوده و وضوح عکس شما را تا حد زیادی افزایش میدهد. این سایت دارای قابلیت های دیگری از جمله ادیت عکس، تغییر اندازه و .. می‌باشد. اگر به دنبال بهترین سایت بالا بردن کیفیت عکس با هوش مصنوعی هستید، letsenhance.io یک انتخاب عالی خواهد بود.

letsenhance، بهترین ابزار افزایش کیفیت عکس

۲- Cutout.pro

اگر بخواهیم یک سایت دیگر برای بالا بردن کیفیت عکس با هوش مصنوعی رایگان را به شما معرفی کنیم که از کیفیت خوبی برخوردار باشد، قطعا سایت Cutout.pro خواهد بود. این سایت نیاز  به ثبت نام دارد اما استفاده از آن رایگان است. همچنین شما میتوانید از دیگر خدمات این سایت مانند حذف بک‌گراند و .. استفاده کنید. اگر قصد افزایش کیفیت عکس قدیمی با هوش مصنوعی را دارید، Cutout.pro بهترین انتخاب برای شماست.

Cutout.pro

۳- Upscale.media، اپلیکیشن افزایش کیفیت عکس

ابزار بعدی برای افزایش کیفیت عکس، سایت یا اپلیکیشن Upscale.media است. این ابزار نیاز به ثبت‌نام ندارد و استفاده از آن رایگان است. با این حال دارای محدودیت استفاده روزانه است و شما میتوانید فقط روزی ۳ بار از آن استفاده کنید. این ابزار دارای نسخه اندروید، آیفون و ویندوز است. شما میتوانید برای دسترسی راحت تر، اپلیکیشن آن را نصب کنید. همچنین این ابزار از عکسهایی با فرمت PNG، JPG ،JPEG و WEBP پشتیبانی میکند. این ابزار کیفیت کلی عکس را افزایش میدهد، بنابراین برای پرتره زیاد مناسب نیست.

upscale.media، اپلیکیشن افزایش کیفیت عکس

افزایش کیفیت عکس با هوش مصنوعی آنلاین

۴- سایت spyne.ai

یک ابزار نسبتا خوب برای بالا بردن کیفیت عکس با هوش مصنوعی رایگان، سایت spyne.ai است. این سایت نیز نیاز به ثبت‌نام دارد. شما تا سه بار میتوانید کاملا رایگان از این سایت استفاده کنید و پس از آن باید اقدام به خرید اشتراک کنید. این سایت به شما امکان این را میدهد که کیفیت عکس را تا ۲ یا ۴ برابر بالاتر ببرید. با این حال کیفیت آن نسبت به ابزار های ذکر شده در بالا کمی ضعیف تر است. این ابزار بیشتر برای عکسهایی مناسب است که کیفیت اولیه آنها زیاد پایین نباشد.

سایت spyne.ai

۵- Magnific.ai

آخرین ابزار پیشنهادی برای بالا بردن کیفیت عکس با هوش مصنوعی رایگان، سایت Magnific.ai است. برای استفاده از این سایت باید ایتدا در آن ثبت نام کنید. استفاده از این سایت بسیار ساده است. این ابزار بیشتر برای کاربران حرفه‌ای مناسب است که قصد دارند جزئیات بیشتری به عکس خود اضافه کنند؛ بنابراین عکس اولیه شما باید کیفیت خوبی داشته باشد. با این حال استفاده از این سایت رایگان نیست و شما فقط چند بار میتوانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید.

magnific.ai

بالا بردن کیفیت عکس با هوش مصنوعی رایگان

سوالات متداول

برای افزایش کیفیت عکس قدیمی کدام ابزار بهتر است؟

اگر عکس شما به صورت پرتره است، دو سایتی که در ابتدا معرفی کردیم بهترین انتخاب است. اما اگر عکس شما پرتره نیست ابزار upscale.media انتخاب مناسبی است.

جمع بندی

افزایش کیفیت عکس با هوش مصنوعی کار راحتی است و لازم نیست برای این کار تخصص خاصی داشته باشید یا فتوشاپ بلد باشید. استفاده از ابزارهای معرفی شده در این مطلب بسیار ساده است و هر کسی میتواند از آن استفاده کند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب به بررسی ۵ ابزار برای افزایش کیفیت عکس با هوش مصنوعی پرداختیم. آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ شما از کدام ابزار استفاده کردید؟ لطفا سوالات و نظرات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش از بین بردن چروک لباس در عکس اندروید و آیفون
آموزش از بین بردن چروک لباس در عکس اندروید و آیفون
معرفی و دانلود  11 تا از بهترین برنامه ادیت چهره آیفون رایگان و حرفه ای
معرفی و دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه ادیت چهره آیفون رایگان و حرفه ای
معرفی و دانلود 20 تا از بهترین برنامه ویرایش و ادیت عکس برای اندروید
معرفی و دانلود ۲۰ تا از بهترین برنامه ویرایش و ادیت عکس برای اندروید
12 تا از بهترین سایت های ادیت عکس با هوش مصنوعی
۱۲ تا از بهترین سایت های ادیت عکس با هوش مصنوعی

نظرات

×