2 هتل اقتصادی ارزان شیک در تهران

۲ هتل اقتصادی ارزان شیک در تهران

شما معمولاً به چه دلایلی به تهران سفر می کنید؟ بازدید از اماکن مشهور و یا شرکت در جلسات و انجمن های مهم، خرید و بازدید از بزرگ ترین بازار های کشور و یا هزاران دلیل دیگر، همه و همه می توانند از جمله عوامل سفر به کلان شهر تهران محسوب شوند.

هتل آزادی تهران

اما در تمامی این شرایط شما به یک هتل مناسب و باکیفیت برای اقامت خود نیاز خواهید داشت که یکی از معتبرترین آن ها هتل آزادی تهران می باشد. این هتل را می توان به عنوان یکی از مجلل ترین و باشکوه ترین هتل های ۵ ستاره کشور برشمرد که با توجه به محل واقع شدن آن در یکی از بهترین و خوش آب و هواترین مناطق شهر یعنی منطقه سعادت آباد و بزرگراه چمران، شما عزیزان می توانید دسترسی بسیار راحتی به اماکن مهمی همچون مجموعه تاریخی سعدآباد، پارک ژوراسیک تهران، نمایشگاه بین المللی تهران و بسیاری از موارد دیگر دسترسی داشته و در عین حال از طریق راه های ارتباطی مختلف به راحتی به سایر اماکن موجود در مرکز شهر برسید.

هتل آزادی تهران با حدود ۲۶ طبقه و بیشتر از ۴۷۵ سوئیت و اتاق مجهز، همواره توانسته است جایگاه خود را به عنوان یکی از باسابقه ترین هتل های موجود در تهران حفظ نموده و رضایت حداکثری مسافران حاصل سال ها تلاش مسئولان این هتل بوده است. لازم به ذکر است که ساعت ورود به هتل ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ در نظر گرفته شده است و بهتر است در صورتی که قصد اقامت بیشتری را در این هتل دارید از همین حالا نسبت به رزرو اتاق بر اساس تعداد روز اقامت خود اقدام بفرمایید.

وقتی به لابی هتل مراجعه کنید متوجه اقامت در یک هتل باسابقه و لوکس خواهید شد که طراحی آن می تواند خیال شما را از بابت اقامتی آرام و دلنشین راحت کند. اگر به امکانات موجود در هتل نگاهی بیندازید، متوجه رستوران های بسیار باکیفیتی خواهید شد که دارای منوی بسیار گسترده ای هم هستند.

به هر نوع غذایی که علاقمند باشید، باز هم گزینه مناسب خود را در منو های رستوران پیدا خواهید کرد و در عین حال با توجه به نظرات مشتریان تمامی این غذا ها دارای کیفیت و طعم مناسبی هستند. کافی شاپ هتل هم می تواند لذت حضور در یک مکان آرام با نوشیدنی های گرم و سرد دارای طعمی بیادماندنی را به ارمغان آورده و همچنین بهترین خدمات ممکن را برایتان میسر سازد.

لازم به ذکر است که در هتل آزادی تهران شما می توانید نسبت به رزرو خودرو بدون راننده و یا همراه با راننده اقدام نموده و همچنین مراکز تجاری مختلفی در نزدیکی هتل وجود دارند که تجربه خرید مناسبی را رقم می زنند. اگر ورزش بخصوصی همچون بدنسازی را دنبال می کنید، بهتر است بدانید که هتل درستی را برای اقامت خود انتخاب کرده اید. در هتل آزادی شما سالن های ورزشی متفاوت و همچنین سالن بدنسازی باکیفیتی را با وجود انواع وسایل ورزشی مشاهده خواهید کرد و بدین ترتیب بهترین امکانات مورد نیاز شما فراهم شده اند.

در عین حال بهتر است از استخر، سونا و جکوزی هتل هم بازدید بفرمایید تا لذت اقامت در یک هتل لوکس ۵ ستاره برای شما عزیزان دوچندان شود. هتل آزادی دارای سالن های همایش و برگزاری مراسم های مختلفی هم می باشد و شما عزیزان می توانید از این سالن های مجهز به منظور دسترسی به بهترین امکانات موجود برگزاری همایش ها استفاده نمایید. همانطور که مشاهده کردید هتل آزادی تهران با سال ها تجربه در خدمت رسانی به مسافران مختلف از سرتاسر جهان، همواره توانسته است تجربه متفاوت و بی نظیری از اقامت در یک هتل مناسب را به ارمغان بیاورد و با توجه به امکانات بیان شده، می تواند گزینه مناسبی برای شما عزیزان محسوب شود.

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران از آن دسته هتل هایی است که با یکبار اقامت در آن و مشاهده امکانات موجود، همواره به گزینه اصلی اقامت شما تبدیل خواهد شد. این هتل با توجه به قرارگیری در نزدیکی خیابان ولیعصر دسترسی بسیار مناسبی به نمایشگاه بین المللی تهران داشته و همچنین با توجه به قرارگیری در نزدیکی مراکز تجاری مهم و بازار های مختلف، می تواند به عنوان یکی از بهترین هتل ها برای آن دسته افرادی باشد که به دلایل تجاری به این شهر سفر کرده اند.

این هتل دارای فروشگاه های مختلفی همچون طلا و انواع تابلو های نقاشی، صنایع دستی و صرافی بوده و می تواند تاکسی مناسبی را در تمامی ساعات شبانه روز در اختیار شما بگذارد. از جمله مهم ترین امکانات هتل می توان به سالن ها و تالار های برگزاری مراسم ها و همایش های آن اشاره کرد. سالن دریای نور موجود در هتل را می توان به عنوان یکی از بزرگ ترین سالن های برگزاری مراسم های مختلف برشمرد که بدون ستون ساخته شده و در عین حال می تواند افراد بسیار زیادی را پذیرایی نماید. با این تفاسیر در صورتی که قصد برگزاری مراسم ویژه ای همچون عروسی به باشکوه ترین شکل ممکن را دارید، تالار های این هتل می توانند بهترین انتخاب پیش روی شما عزیزان محسوب شوند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که برای سلامتی خود ارزش ویژه ای قائل بوده و ورزش بخصوصی را بصورت مستمر دنبال می کنید، بهتر است بدانید که هتل استقلال تهران بهترین امکانات و سالن های ورزشی را از جمله سالن بدنسازی و تنیس فراهم نموده است و در عین حال این سالن ها دارای بهترین سیستم های تهویه هوا بوده و قابلیت استفاده در فصول مختلف را نیز دارا می باشند. اگر به تفریح و ایجاد اوقات شاد برای روح و جسم خود می اندیشید، استخر و سونای موجود در هتل را از یاد نبرید، شک نداشته باشید که با یک استخر باکیفیت و مناسب روبرو خواهید شد که همگی این امکانات نشان دهنده اهمیت و توجه هتل استقلال تهران به مسافران خود می باشد.

در عین حال هتل استقلال دارای ۱۱ رستوران ویژه با انواع غذا های مختلف ایرانی و خارجی بوده که همگی بهترین کیفیت ممکن را در کنار حضور در فضایی دلچسب به مشتریان ارائه می دهند. توصیه ما به شما این است که حتماً انواع غذا ها و بخصوص صبحانه هتل را امتحان بفرمایید تا طعم بیادماندنی یک غذای باکیفیت را چشیده و شما هم به یکی از طرفداران این هتل تبدیل شوید. یکی از مهم ترین ویژگی های هر هتل ۵ ستاره، امکانات اتاق های آن می باشد و هتل استقلال تهران از این نظر هم می تواند یک انتخاب بی نظیر برای شما محسوب گردد.

هتل استقلال تهران

هتل استقلال دارای بیش از ۵۵۰ اتاق و سوئیت با بهترین امکانات روز دنیا بوده و تمامی اتاق ها به شکیل ترین شکل ممکن طراحی و تزئین شده اند تا اقامتی هر چه لذت بخش تر برای مسافران ایجاد شود. همانطور که می دانید برخورد کارکنان و پرسنل هتل در کنار خدمات ارائه شده می تواند عامل تعیین کننده ای برای انتخاب یک هتل مناسب محسوب شود و بدین منظور بررسی نظرات مسافران قبلی حائز اهمیت بسیاری می باشد.

از این نظر هم با توجه به بررسی های انجام شده شاهد رضایت بالای مسافران هستیم و اگر به دنبال یک هتل با برخورد مناسب تر کارکنان هستید، هتل استقلال می تواند جزو بهترین گزینه های موجود محسوب گردد. حال که با برخی از مهم ترین ویژگی های هتل استقلال تهران آشنا شدید، نوبت شما است که با بررسی مشخصات و امکانات موجود در این هتل و همچنین مقایسه آن با سایر رقبا بهترین تصمیم ممکن را برای خود اتخاذ نموده و لحظات دلنشینی را هم رقم بزنید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

×