گروه مهندسی آرمان سوله

آرمان سوله، شرکت سازنده انواع سوله در ایران

گروه مهندسی و ساخت آرمان سوله زیر نظر مهندس ابوالفضل جنگی، پدر سوله سازی ایران، از بهترین طراحان و مهندسین تشکیل شده است. این گروه با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت در زمینه‌ی طراحی و ساخت ابنیه و سازه، تنوع گسترده‌ای از سوله ‌های صنعتی را متناسب با نوع طرح، کاربری و نیاز مشتریان عزیز فراهم می‌کند.

 تمام مراحل طراحی، محاسبات سازه‌ای و اجرای پروژه زیر نظر گروه ماهر و با تجربه‌ای انجام شده و این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که از مرحله طراحی تا تحویل نهایی، در کنار شما خواهد بود. گروه متخصصین در آرمان سوله با استفاده از نرم‌افزارهای پیشرفته و به روز، محاسبات دقیقی انجام می‌دهند تا از استحکام و ایمنی سوله اطمینان حاصل کنند. این گروه به سرپرستی مهندس محمد مهدی جنگی با تجربه بالایی که در اجرای پروژه‌های ساخت ابنیه و سازه‌های فلزی دارند، با رعایت تمامی استانداردهای مربوطه، پروژه شما را با سرعت و دقت بالایی به پیش خواهند برد. این سوله ‌ها به طور ویژه بر اساس کاربردهای خاص، طراحی و برای شرایط جوی سخت، مقاوم سازی می‌شوند.

پس از تحویل پروژه، آرمان سوله با گروه مهندسین پشتیبان خود در کنار شما خواهد بود. در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به ایجاد تغییرات، فقط کافیست با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

فعالیت های آرمان سوله

گروه صنعتی آرمان سوله با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه ساخت ابنیه، سوله سازی و نصب سوله، به همراه تیم متخصص خود، در عرصه صنعت و عمران کشور فعالیت می‌کند. بنیانگذار این شرکت، مهندس ابوالفضل جنگی، از جمله نخستین تولیدکنندگان در این حوزه محسوب می‌شود. آرمان سوله به مدت بیش از ۵۰ سال، با ارائه انواع خدمات مهندسی و تولید سازه‌های فلزی با کیفیت، در صدها پروژه دولتی و خصوصی شرکت کرده و رضایت کارفرمایان خود را در سراسر کشور جلب کرده‌ است.

گروه آرمان سوله، همچنین خدمات تخصصی در زمینه طراحی، مقاوم‌سازی، ساخت و نصب انواع اسکلت‌های فلزی را نیز ارائه می‌دهد. این گروه با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و به‌روز، سازه‌های مدرن، اصولی و با استانداردهایی بالا برای مشتریان ایجاد می‌نماید.

آرمان سوله با تأکید بر تامین رضایت مشتری، به ارائه خدمات صادقانه و با کیفیت متعهد بوده و هدف آن پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های شماست و در این راستا بهترین راهکارهای ساخت و نصب سازه‌های صنعتی را، با انعطاف‌پذیری در بودجه و تنوع در انواع سازه‌ها، برای شما فراهم خواهد کرد.

در آرمان سوله، علاوه بر تولید سازه‌های فلزی، تضمین ایمنی و استحکام سازه نیز مد نظر قرار می‌گیرد. مهندسین خبره این مجموعه، با استفاده از نرم‌افزارهای پیشرفته، انجام محاسبات دقیق و دستیابی به استانداردهای بین‌المللی، کیفیت و ایمنی سازه را تضمین می‌کنند.

پس از تحویل پروژه، تیم آرمان سوله با پشتیبانی فنی تمام وقت، برای خدمتگزاری حاضر خواهد بود. در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به ایجاد هرگونه تغییر، می‌توانید با آنها تماس بگیرید. آرمان سوله همواره و در تمامی مراحل پروژه، آماده همکاری با شما مشتریان عزیز بوده و بخاطر ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات، به خود می‌بالد.

ساخت سوله با آرمان سوله

وجه تمایز آرمان سوله

بیش از ۵۰ سال سابقه اجرایی در عرصه طراحی و ساخت سوله

در یک بازار رقابتی و حساس، ارضای نیازها و کسب رضایت مشتریان، برای بقاء و موفقیت برندها بسیار حائز اهمیت است. آرمان سوله، یک برند معتبر در ایران است که با بیش از ۵۰ سال تجربه در زمینه ساخت سوله، با تلاش و تکیه بر عنایات الهی مسیر خود را ادامه می‌دهد تا مشتریان خود را به طور کامل راضی نگه دارد.

آرمان سوله در طول این ۵۰ سال، با چالش‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی روبه‌رو شده است، اما همواره به خدمت رسانی به مشتریان عزیز وفادار بوده است. این تجربه طولانی، به این تیم کمک کرده تا تصمیمات بهتری بگیرید و طرح‌های اجرایی جذاب‌تری ارائه دهد. در حال حاضر، آرمان سوله با تکیه بر این سابقه موفق، به بسیاری از متخصصان صنعت سوله‌سازی مشاوره می‌دهد.

ارائه پیشنهاد قیمت و قرارداد اجرایی با جزئیات کامل به مشتریان

یکی از ویژگی‌های قابل توجه مجموعه آرمان سوله، ارائه قرارداد اجرایی با جزئیات کامل و پیشنهاد قیمت دقیق، به مشتریان است. این قرارداد اجرایی، اطلاعات کاملی درباره پروژه‌ای که قرار است توسط آرمان سوله انجام شود، برای مشتریان فراهم کرده و مسئله قیمت را خیلی شفاف مطرح می‌کند.

این قرارداد اجرایی، به هیچ وجه کلی و نا مفهوم نیست؛ بلکه تمامی جوانب اجرایی، فنی، تعهدات، جزئیات و هر کدام از زوایای کار در آن، به‌طور دقیق بیان شده است. این امر به مشتریان امکان می‌دهد تا به‌صورت واضح و بدون هیچ ابهامی، بازنگری کنند و پروژه خود را با اطمینان به گروه آرمان سوله بسپارند.

ساخت سوله حرفه ای

تعهد زمانی حرفه‌ای و دقیق به مشتریان

آرمان سوله، در قرارداد اجرایی و پیشنهاد قیمت، تاریخ دقیق شروع، طراحی، ساخت و تحویل پروژه را به مشتریان اعلام می‌کند. این اقدام به مشتریان اطمینان می‌دهد که پروژه در زمان مشخصی تکمیل و به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

برخورداری از پنج دهه تجربه‌، این امکان را به آرمان سوله می‌دهد تا با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح، پروژه‌های خود را به موقع پیش برده و مشتریان بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوله خود بهره‌برداری کنند. مدیریت آرمان سوله، مهندس جنگی، همواره تأکید داشتند که تحویل به موقع پروژه‌ها به مشتریان و جلب رضایت آنان از اولویت‌های اصلی است.

طراحی تخصصی و تحویل پروژه با وزن بهینه و اقتصادی

زمانی که سند پیشنهاد قیمت سوله به مشتریان تحویل داده می‌شود، وزن پیشنهادی، به صورت بهینه و اقتصادی در آن ذکر می‌شود. آرمان سوله به عنوان یک مجموعه تخصصی در طراحی و اجرا، توانایی آن را دارد تا وزن سازه را با دقت بالا و با اختلافی اندک با وزن مندرج در پیشنهاد قیمت، به ساختمان انتقال دهد. همچنین، طراحی تخصصی مربوط به وزن، همراه با دفترچه و فایل محاسباتی مورد نیاز، به مشتری ارائه می‌شود تا مشتریان بتوانند به‌طور کامل در جریان وزن سازه قرار بگیرند.

در طراحی و اجرای آرمان سوله، دو نکته بسیار مهم وجود دارد که باید به آن توجه کرد. اول اینکه وزن سازه در زمان تحویل، تلرانس بسیار کمی (حدود ۵ درصد) نسبت به برآورد اولیه دارد و اختلاف بزرگی با وزن مندرج در متن پیشنهاد قیمت ندارد (بین ۲۰ تا ۳۰ درصد). در صورتی که وجود اختلاف بالا می‌تواند هزینه‌های اضافی به مشتریان عزیز تحمیل کند و به نارضایتی آن‌ها منجر شود.

نکته دیگر این است که آرمان سوله، طراحی فونداسیون را به صورت بهینه و تخصصی انجام داده و این خدمت را به صورت رایگان ارائه می‌دهد. نقشه و طرح فونداسیون را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا بتوانند از بهترین اجرا برخوردار شوند.

در طول ۵۰ سال فعالیت، آرمان سوله همواره به دنبال کسب رضایت مشتریان خود بوده است. این هدف اصلی و مهم، آرمان سوله را در سال‌های اخیر، سرپا و استوار نگه داشته و به یکی از برندهای معتبر و قابل اعتماد در نظر مشتریان تبدیل کرده است. همکاری با آرمان سوله، منجر به ایجاد یک تجربه خوش و خاطره‌انگیز در ذهن مشتریان می‌شود. اگر شما نیز تمایل دارید یک پروژه بی‌دغدغه، سریع و حرفه‌ای داشته باشید، کافیست پروژه خود را به برند تخصصی و با تجربه آرمان سوله بسپارید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

×