چگونه در بازی پابجی درخواست دوستی بدهیم؟ (راهنما کامل)

چگونه در بازی پابجی درخواست دوستی بدهیم؟ (راهنما کامل)

پابجی یکی محبوب‌ترین از بازی‌های آنلاین در سال‌های اخیر محسوب میشود. 🔫 اگر شما نیز می خواهید بدانید چگونه در بازی پابجی درخواست دوستی بدهیم، با بررسی روش‌هایی به شما کمک میکنیم تا تعاملات تان را در این بازی افزایش دهید. ارسال درخواست دوستی برای داشتن بازی مشترک در PUBG یکی از کارهای لذت بخش و سرگرم کننده است.  در این مطلب از انزل وب به نحوه ارسال درخواست دوستی در پابجی موبایل و کامپیوتر می پردازیم.

در پابجی چگونه درخواست بدهیم؟

?How to invite or add a friend in PUBG

بازی PUBG که مخفف Player Unknown’s Battlegrounds است. بازی محبوبی در سبک مبارزه است که بازیکنان را در موقعیت‌های مختلفی برای مبارزه قرار میدهد. اگرچه این بازی را میتوان به صورت تک نفره انجام داد، اما اکثر افراد تمایل دارند تا به صورت تیمی و گروهی این کار بکنند. مانند بسیاری دیگر از بازی‌های چند نفره شما میتوانید از افراد مختلف برای انجام این بازی دعوت کنید. در ابتدا بسیاری از افرادی که به تازگی بازی با پابجی را شروع کرده‌اند، ممکن است ندانند چگونه باید برای دوستان خود درخواست همبازی شدن بفرستند یا درخواست دیگران را قبول کنند.

برای فرستادن درخواست بازی اولین چیزی که نیاز به داشتن آن دارید، اطلاع از نام کاربری یا Username فرد موردنظرتان است. با دانستن این موضوع میتوانید افراد جدیدی را وارد تیمتان کنید. به طور خلاصه این فرایند در موبایل شامل سرچ کردن یوزرنیم و فرستادن درخواست با استفاده از گزینه Send Request است.

درخواست دوستی در پابجی موبایل

برای آنکه بتوانید در نسخه موبایل این بازی درخواست بازی مشترک با سایر افراد را بدهید، باید منتظر لود شدن صفحه اولیه بمانید. در زیر آیکون پروفایل به قسمت Friends که بالای گزینه Teammates قرار دارد بروید.

در بالای منو آیکون زنگوله را پیدا کنید تا بتوانید از این بخش درخواست های داده شده را ببینید. بازیکنان میتوانند پروفایل یکدیگر را بوسیله زدن روی تصاویر پروفایل ببینند.

درخواست دوستی در پابجی موبایل

برای آنکه بتوانید با استفاده از نام کاربری یا User ID، بازیکنی را پیدا کنید، روی علامت به علاوه کنار آیکون زنگوله بزنید. در اینجا بازیکنان میتوانند نام پروفایل فرد موردنظر شان را سرچ کنند و برای آنها درخواست بفرستند.

ارسال ریکوئست بازی در پابجی موبایل

آموزش دعوت دادن در پابجی رو نسخه PC

برای درخواست بازی با دیگر افراد در بازی پابجی در نسخه کامپیوتری، روی بخش Invite To Team Option از گوشه سمت چپ صفحه بزنید. سپس به قسمت Friends بروید.

درخواست دوستی در پابجی کامپیوتر

با استفاده از گزینه Add Friends که در گوشه پایینی سمت راست صفحه قرار دارد، صفحه مربوط به آن را باز کنید.

چگونه در پابجی به دیگران درخواست بدهیم

سپس تنها کافی است تا در باکس ظاهر شده نام کاربری دوستتان را وارد کنید و روی آیکون سرچ کنار آن بزنید.

روش دعوت از دوستان در پابجی

در ادامه پس از شناخته شدن نام کاربری روی گزینه Add کنار آن کلیک کنید. تا پیام Request sent را دریافت کنید.

مراحل دعوت از دوستان در بازی PUBG

بعد از آنکه ریکوست یا درخواست شما قبول شد، میتوانید همبازی هایتان را در بخش Friends Section ببینید. برای داشتن بازی مشترک با دیگران و افزایش مریت در پابجی، باید از آنها برای داشتن بازی مشترک دعوت کنید. برای درست کردن یک تیم، روی علامت به علاوه نام افراد در بازی بزنید.

چگونه درخواست پابجی را قبول کنیم؟

برای قبول کردن درخواست یا Request که دیگران برای ما ارسال می‌کنند، باید به بخش Invite To Team Option بروید و وارد قسمت Request List شوید.

چگونه درخواست پابجی را قبول کنیم

حال لازم است تا با زدن گزینه Accept درخواست را قبول کنید.

قبول کردن درخواست دوستی در پابجی

به این صورت میتوانید به سادگی درخواست دوستی دیگران را قبول کنید و یا آنها را دعوت به بازی با خودتان کنید.

روش دعوت از دوستان در نسخه کنسول بازی پابجی

اگر از طریق کنسول بازی می‌کنید، با استفاده از مراحل زیر میتوانید دوستانتان را به بازی دعوت کنید. این مراحل کمی متفاوت‌تر از سایر نسخه‌ها است.

زمانی که در صفحه اصلی بازی هستید، با فشار دادن دکمه مربع لیست دوستانتان را باز کنید.

سپس در لیست ظاهر شده اسکرول کنید و با فشار دادن دکمه مثلث آنها را به تیم خودتان دعوت کنید.

اگر قصد دعوت از فردی را دارید که نه در لیست همبازی‌هایتان و یا Xbox است، دکمه اشتراک گذاری را بزنید تا منوی Nickname search برای شما ظاهر شود. در این قسمت نام کاربری مورد نظر را وارد و سپس او را به تیم دعوت کنید.

نحوه فرستادن گیفت برای دوستان در پابجی

یکی از امکانات هیجان انگیز پابجی، قابلیت فرستادن هدایا برای دوستان و همبازی ها است. برای این کار به پروفایل فرد موردنظرتان وارد شوید و روی Chicken بزنید. این آیکون در گوشه سمت چپ صفحه قرار دارد.

در مرحله بعدی گیفت مورد نظرتان را انتخاب کنید و Give را بزنید تا هدیه برای شخص ارسال شود.

برای حل مشکل درخواست دادن در پابجی و یا رفع ارور Unknown error Please restart your device راه‌هایی همچون بررسی اتصال به اینترنت و یا بروز بودن بازی را امتحان کنید.

سوالات متداول

آیا میتوان به صورت مهمان وارد پابجی شد و بازی کرد؟

بله شما میتوانید بدون ورود به سیستم BATTLEGROUNDS MOBILE به صورت مهمان وارد شوید. اما امکان از بین رفتن اطلاعات بازی شما در صورت حذف بازی یا تغییر دستگاه وجود دارد. به همین دلیل بهتر است حتما یک حساب کاربری برای بازی ایجاد کنید.

دلیل عدم ارسال درخواست بازی در پابجی چیست؟

اگر مشکل دریافت درخواست بازی در پابجی را دارید، بهتر است اتصال دستگاهتان به اینترنت را چک کنید و یکبار از برنامه خارج و مجددا وارد شوید.

جمع بندی

اگر برای شما هم تا به حال این سوال ایجاد شده بود که “چگونه در پابجی به دیگران درخواست بدهیم” امروز توانستید پاسخ سریع و ساده آن را بگیرید. به طور کلی مراحل انجام اینکار در نسخه کامپیوتر و موبایل این بازی اندکی متفاوت است اما وارد شدن به قسمت Add friends، وارد کردن نام کاربری بازیکن و همچنین ارسال کردن درخواست ازجمله مراحل یکسان در هر دو نسخه این بازی است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا شما هم مثل بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای از بازی گروهی با پابجی لذت میبرید؟ تجربه شما درباره دعوت کردن از دوستان برای شرکت در این بازی چیست؟ اگر شما هم روش و یا ترفندی در زمینه آموزش درخواست دادن در پابجی نیو استیت را دارید، آن را با ما و سایر خوانندگان این مطلب، در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

در پابجی چگونه یوسی بگیریم؟ (صدرصد رایگان)
راهنما: در پابجی چگونه یوسی بگیریم؟ (۱۰۰% رایگان)
راهنما رفع ارور unknown error please restart your device پابجی
راهنما رفع ارور Unknown error Please restart your device پابجی
آموزش 4 روش رفع ارور insufficient merit پابجی و نحوه افزایش مریت
آموزش ۴ روش رفع ارور Insufficient Merit پابجی و نحوه افزایش مریت
آموزش برگرداندن اکانت پابجی موبایل هک شده
آموزش قدم به قدم برگرداندن اکانت پابجی موبایل هک شده

نظرات

×