راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک

راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک (۲۱ راه حل)

فیس‌بوک یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که افراد از سراسر جهان برای ارتباط با یکدیگر از آن استفاده می‌کنند. 👥 فرآیند ورود به سیستم فیسبوک بسیار آسان و ساده است. اما اخیراً بسیاری از کاربران در مورد مشکلات ورود به فیس بوک گزارش داده اند و نمی توانند وارد فیس بوک شوند. اگر ما هم با این مشکل مواجه هستید باید بگوییم که در مطلب راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک امروز انزل وب قصد داریم علل و راه حل های احتمالی برای دسترسی مجدد به اکانت فیس بوک را بررسی کنیم. با دنبال کردن این راه حل ها می توانید برای رفع مشکل فیس بوک خود اقدام کنید.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

حل مشکل ورود به فیس بوک با گوشی و کامپیوتر

Can’t Log into Facebook? Fix Facebook Log in Issue with Top Tips

به طور خلاصه برای رفع مشکل ورود به فیس بوک با گوشی و کامپیوتر مطمئن شوید که سرورهای این شرکت Down نشده اند. برای انجام این کار سایت های متنوعی وجود دارد که یکی از آنها Downdetector است.

  • از ورود اطلاعات ورود صحیح اطمینان پیدا کنید. فیس بوک به حروف کوچک و بزرگ حساس است.
  • برای آپدیت برنامه فیس بوک اقدام کنید. می توانید کش مرورگرتان را پاک کنید و مجدد اقدام به ورود کنید.
  • هنگام ساخت اکانت فیس بوک مطمئن شوید که از آدرس ایمیل @info استفاده نمی کنید.
  • ریکاوری اکانت فیس بوک را امتحان کنید.
  • اگر از طریق چندین دستگاه وارد فیس بوک شده اید، از همه دستگاه ها خارج شوید و تنها از طریق یک دستگاه وارد فیس بوک شوید.
  • مطمئن شوید که قوانین فیس بوک را زیر پا نگذاشته اید و اکانت تان مسدود نشده است.
  • کوکی ها را فعال کنید.
  • از شماره تلفن همراه برای ورود به صفحه فیس بوک من استفاده کنید.
  • در سایت هایی که با اکانت فیس بوک تان در آنها ثبت نام کرده اید خارج شوید و دوباره برای ورود اقدام کنید.
  • اگر همه این راهکارها با شکست مواجه شدند با قسمت پشتیبان فیس بوک تماس حاصل کنید.

قبل از تست روش ها دقت کنید که برای ورود به فیس بوک در ایران محدودیت دسترسی وجود دارد. کاربران داخل کشور باید برای ورود یا استفاده از برنامه های تغییر دهنده آی پی یا سرویس های تحریم شکن استفاده کنند. حتما از یک روش تغییر آی پی مطمئن استفاده و از صحت کارکرد تغییر دهنده خود و DNS Leak مطمئن شوید.

۱- قطع شدن سرور فیس بوک

مشکل ورود به فیس بوک می تواند به قطع شدن موقت سرورهای این شرکت مرتبط باشد. می توانید با رفتن به سایت هایی مانند Downdetector بررسی کنید که آیا فیس بوک دارای اشکالاتی است و به طور موقت از کار افتاده است یا خیر. در صورت از کار افتادن سرور، چاره ای جز صبر کردن ندارید.

قطع شدن سرور فیس بوک

۲- مطمئن شوید که اطلاعات درست را وارد میکنید

وارد کردن اشتباه ایمیل یا رمز عبور مطمئناً باعث عدم ورود به اکانت شما می شود. به خاطر داشته باشید که اشتباه تایپی یا غلط املایی باعث می شود فیس بوک شما را نشناسد. بنابراین، در چنین شرایطی، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که اطلاعات ورود خود را مجدداً تایپ کنید تا مطمئن شوید که آیا این مشکل به دلیل وارد کردن اطلاعات اشتباه است یا چیز دیگری.

اگر اطلاعات را از طریق ویژگی Cut و Paste وارد می‌کنید، توصیه می‌شود اطلاعات ورود به سیستم را به صورت دستی در صفحه ورود به فیس‌بوک دوباره تایپ کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که اطلاعات ورود به فیس بوک به حروف کوچک و بزرگ حساس است و بنابراین، قبل از تایپ هر چیزی مطمئن شوید که کلید caps lock روی صفحه کلید شما فعال نیست.

۳- ورود به فیس بوک من با ریکاوری اکانت Facebook

اگر جزئیات ورود فیس بوک (مانند ایمیل، شماره تلفن یا رمز عبور) را فراموش کرده اید می توانید با دنبال کردن مراحل زیر برای ریکاوری اکانت خود اقدام کنید.

در مرورگر خود به صفحه فیس بوک خود بروید. روی لینک Forgot account کلیک کنید. هممچنین می توانید مستقیما به صفحه https://facebook.com/login/identify بروید.

در پنجره Find Your Account، از شما خواسته می شود آدرس ایمیل ثبت شده یا شماره تلفن حساب فیس بوک خود را وارد کنید. این کار را انجام دهید و مراحل را دنبال کنید.

ورود به فیس بوک من با ریکاوری اکانت Facebook

سپس یک روش ریکاوری را انتخاب کنید و کد تأیید دریافتی را برای شناسایی اکانت خود تایپ کنید.

ورود به فیس بوک من با ریکاوری اکانت Facebook

یک رمز عبور جدید تایپ کنید تا رمز عبور فیس بوک را ریست کنید و دوباره به حساب فیس بوک خود دسترسی پیدا کنید.

ورود به فیس بوک من با ریکاوری اکانت Facebook

نکته: اگر نمی توانید ایمیل ورود یا شماره تلفن را به خاطر بیاورید، می توانید از ایمیل یا شماره تلفن دیگری که در حساب فیس بوک خود ثبت کرده اید استفاده کنید. اگر نمی توانید ایمیل، شماره تلفن و رمز عبور را به خاطر بیرید، شانس ریکاوری اکانت فیس بوک شما کم می شود.

۴- مطمئن شوید که از یک آدرس ایمیل مجاز استفاده می کنید

شاید ندانید که فیس بوک به حساب های ایمیل عمومی اجازه ورود نمی دهد. به عنوان مثال، آدرس ایمیلی که با “info@” شروع می شود، نمی تواند برای حساب فیس بوک شما استفاده شود. همه اینها به این دلیل است که آدرس های ایمیل عمومی توسط سیستم به عنوان هرزنامه در نظر گرفته می شود. بنابراین، سیستم مطمئنا ورود را مسدود می کند و شما نمی توانید برای حساب فیس بوک خود ثبت نام کنید.

بنابراین، باید مطمئن شوید که از یک آدرس ایمیل قابل قبول برای حساب خود استفاده می کنید. توصیه می شود در صورت امکان از آدرس ایمیل اصلی استفاده کنید.

۵- حل مشکل تایید هویت در فیس بوک با بستن صفحات همه دستگاه ها

فیس‌بوک تعداد دستگاه‌هایی را که می‌توانید به طور همزمان به حساب خود وارد شوید محدود نمی‌کند و هر کاری که در یک دستگاه انجام می‌دهید به‌طور خودکار روی دستگاه‌های دیگر منعکس می‌شود. با این حال، در برخی موارد (مانند تایید هویت در فیس بوک) ورود به سیستم در چندین دستگاه ممکن است باعث شود فیس بوک دائماً شما را از سیستم خارج کند. بنابراین، رد این احتمال ضروری است.

بنابراین، فیس بوک را در دستگاه های دیگر خود ببندید و بررسی کنید که آیا این مشکل را برطرف می کند یا خیر. اگر فیس‌بوک پس از بستن حساب تان در دستگاه‌های دیگر، خروج شما را متوقف کند، این یک مشکل ورود چندگانه است. بنابراین، از حساب خود در بیش از یک دستگاه به طور همزمان استفاده نکنید.

با این وجود، اگر پس از بستن فیس بوک از دستگاه های دیگر، مشکل همچنان ادامه داشت، راه حل های دیگر را امتحان کنید.

۶- کش مرورگر و کوکی ها را پاک کنید

چرا نمی توانم وارد فیس بوک شوم؟ مشکل ممکن است ناشی از حافظه کش مرورگر و کوکی ها باشد. می توانید سعی کنید حافظه کش و کوکی های مرورگر خود را پاک کنید تا ببینید آیا می توانید مشکل ورود به فیس بوک را برطرف کند یا خیر.

Chrome را به عنوان مثال در نظر بگیرید، می‌توانید Chrome را باز کنید، روی آیکن سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید، به مسیر More tools -> Clear browsing data بروید. گزینه‌های کش و کوکی‌ها را علامت بزنید، یک محدوده زمانی را انتخاب کنید و روی دکمه Clear data کلیک کنید.

کش مرورگر و کوکی ها را پاک کنید

۷- از یک مرورگر دیگر برای ورود به فیس بوک من استفاده کنید

برای تشخیص اینکه آیا مشکل از مرورگر است یا خیر، می توانید مرورگر دیگری مانند فایرفاکس را استفاده کنید تا به حساب فیس بوک خود وارد شوید. اگر می‌توانید با مرورگر دیگری وارد فیس‌بوک شوید، می‌توانید مرورگر اصلی را به‌روزرسانی یا دوباره نصب کنید تا مشکل برطرف شود.

۸- بررسی کنید که آیا اکانت فیسبوک شما غیرفعال است یا خیر

هنگامی که سعی می کنید وارد حساب کاربری خود در فیس بوک شوید، پیامی مبنی بر غیرفعال شدن اکانت Facebook خود مشاهده خواهید کرد. فیس بوک آن دسته از حساب هایی را که افراد واقعی نیستند یا قوانین را نقض می کنند را غیرفعال می کند.

اگر حساب کاربری شما غیرفعال باشد، نمی توانید دوباره وارد فیس بوک شوید. برای بازیابی حساب خود می توانید با پشتیبانی فیس بوک تماس بگیرید.

۹- اپلیکیشن فیسبوک را به روز کنید

اگر با مشکل خروج فیس بوک در گوشی مواجه هستید ممکن است برنامه شما نیاز به آپدیت داشته باشد. نسخه‌های قدیمی‌تر برنامه فیس‌بوک برای اندروید و آیفون دارای باگی هستند که در گذشته به‌طور تصادفی کاربران را از سیستم خارج می‌کرد.

احتمال بیشتری وجود دارد که از نسخه مشکل دار برنامه فیس بوک در اندروید یا آیفون خود استفاده کنید.

بنابراین، به Google Play یا Apple App Store بروید و همه به‌روزرسانی‌های برنامه فیسبوک را نصب کنید.

اپلیکیشن فیسبوک را به روز کنید

۱۰- اینترنت خود را بررسی کنید

نسخه وب فیس بوک و اپلیکیشن برای عملکرد نیاز به اتصال اینترنت پایدار دارد. اگر اینترنت شما ناپایدار باشد، ممکن است زمان اتصال طولانی شود و در نتیجه اتصال قطع شود. برای برقراری ارتباط با سرور و ورود به سیستم به یک اتصال اینترنتی پایدار نیاز است. بنابراین، مطمئن شوید که هیچ مشکلی در اتصال به شبکه و اینترنت ندارید.

اینترنت خود را بررسی کنید

۱۱- برنامه های تغییر دهنده آی پی را غیرفعال یا تغییر دهید

سرویس ها و برنامه های تغییر دهنده آی پی با پنهان کردن آدرس IP شما را از طریق اینترنت ناشناس می‌سازند، اما زمان اتصال را طولانی‌تر می‌کنند که منجر به مشکلات اتصال می‌شود. بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که غیرفعال کردن یا تغییر برنامه‌های تغییر دهنده IP در دسکتاپ و گوشی مشکل خروج تصادفی فیس‌بوک را برطرف کرده است.

VPN یا Proxy Services را غیرفعال یا تغییر دهید

۱۲- رمز عبور فیس بوک خود را تغییر دهید

ممکن است از دستگاه دیگری وارد حساب فیسبوک خود شده باشید. همچنین این احتمال وجود دارد که شخص دیگری از حساب شما استفاده کند. از این رو، فیس بوک به طور تصادفی شما را از سیستم خارج می کند. بنابراین، توصیه می شود رمز عبور حساب فیس بوک خود را تغییر دهید تا امکان دسترسی غیرمجاز از بین برود.

وارد صفحه Settings & Privacy فیس بوک شوید.

سپس، روی لینک See More in Accounts Center در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

رمز عبور فیس بوک خود را تغییر دهید

در Accounts Center، به Password and Security بروید.

رمز عبور فیس بوک خود را تغییر دهید

سپس بر روی Change Password کلیک کنید.

رمز عبور فیس بوک خود را تغییر دهید

رمز عبور فعلی خود و رمز جدیدی را که می خواهید تنظیم کنید وارد کنید.

رمز عبور فیس بوک خود را تغییر دهید

۱۳- رفع مشکل ورود به فیس بوک  با غیرفعال کردن افزونه های مرورگر

آیا پس از نصب افزونه مرورگر، مشکل خروج تصادفی فیس بوک را تجربه کرده اید؟ اگر بله، افزونه ای که نصب کرده اید ممکن است مقصر باشد. انواع خاصی از افزونه ها می‌توانند با وب‌سایت‌ها تداخل داشته باشند و مشکلات غیرعادی ایجاد کنند.

بنابراین، تمام افزونه‌هایی که در مرورگر وب خود استفاده می‌کنید را بررسی کنید و آنها را یکی یکی غیرفعال کنید تا زمانی که موردی که مشکل ساز است را پیدا می کنید. می‌توانید به این آدرس وب بروید: chrome://extensions تا همه افزونه های نصب شده در Google Chrome را مشاهده کنید.

رفع مشکل ورود به فیس بوک  با غیرفعال کردن افزونه های مرورگر

۱۴- اگر اکانت فیسبوک شما هک شده است باید اقداماتی را انجام دهید

اگر فکر می کنید حساب شما هک شده یا توسط شخص دیگری که نمی شناسید استفاده می شود، باید فوراً اقداماتی را انجام دهید. برای حفظ امنیت حساب خود باید رمز عبور فیس بوک خود را به یک رمز عبور قوی تغییر دهید. همچنین می توانید ایمیل مرتبط با حساب فیس بوک خود را تغییر دهید و نام خود را در فیس بوک تغییر دهید.

به غیر از راه حل های بالا می توانید سیستم یا گوشی خود را ریستارت کنید، دستگاه خود را برای پیدا کردن ویروس اسکن کنید، برنامه فیس بوک را حذف نصب و مجدداً نصب کنید و غیره.

۱۵- کوکی ها را در سیستم خود فعال کنید

اگر صفحه ورود فیس بوک به درستی رفرش یا بارگیری نمی شود، ممکن است به این دلیل باشد که کوکی ها را در سیستم خود فعال نکرده اید. خوب، هر مرورگر با دستورالعمل های مختلفی برای فعال کردن کوکی ها ارائه می شود.

برای گوگل کروم به صورت زیر عمل می کنیم:

مرورگر گوگل کروم را در سیستم خود باز کنید.

سپس روی More Options کلیک کنید و Settings را انتخاب کنید.

حالا روی Advanced کلیک کنید. روی Site settings سپس Cookies کلیک کنید که در بخش Privacy and Security قرار دارد.

بعد از آن روی Add کنار Allow کلیک کنید و آدرس فیس بوک را وارد کنید. در نهایت روی دکمه Add کلیک کنید.

کوکی ها را در سیستم خود فعال کنید

برای مرورگر سافاری به صورت زیر عمل می کنیم:

مرورگر سافاری را باز کنید و بعد Preferences را انتخاب کنید.

در مرحله بعد روی گزینه Privacy کلیک کنید.

گزینه های مختلفی را در اینجا مشاهده خواهید کرد. اگر می خواهید سافاری کوکی ها را فقط از سایتی که بازدید می کنید بپذیرد، Allow from Websites I Visit را انتخاب کنید.

همچنین، اگر می‌خواهید سافاری به همه کوکی‌های سایت و داده‌های وب‌سایت در سیستم شما اجازه ذخیره دهد، می‌توانید Always Allow را انتخاب کنید.

کوکی ها را در سیستم خود فعال کنید

۱۶- رفع مشکل ورود به فیس بوک با استفاده از شماره همراه

می توانید سعی کنید به جای آدرس ایمیل با شماره تلفن خود وارد حساب کاربری خود شوید. هنگامی که بتوانید وارد شوید، به راحتی می توانید اطلاعات ورود به سیستم خود را تغییر دهید.

در واقع، همیشه ایده خوبی است که با یک آدرس ایمیل و همچنین یک شماره تلفن در حساب فیس بوک خود ثبت نام کنید. اگر اطلاعات ورود به سیستم خود را فراموش کردید، این کار بازیابی حساب را برای شما آسان تر می کند.

۱۷- مخاطبین مورد اعتماد خود را امتحان کنید

اگر مشکل ورود به فیس بوک دارید و مخاطبین مورد اعتماد را راه اندازی کرده اید، می توانید دوباره به حساب فیسبوک خود بازگردید. مراحل زیر را دنبال کنید تا نحوه استفاده از Trusted Contacts برای ورود به حساب خود را بیاموزید:

برای شروع، روی گزینه Forgot Account در صفحه ورود به سیستم فیس بوک کلیک کنید.

اگر از شما خواسته شد، باید حساب خود را پیدا کنید و آدرس ایمیل، شماره تلفن یا نام کاربری خود را وارد کنید.

چنانچه نمی توانید به حساب خود دسترسی پیدا کنید، روی گزینه No Longer have access to these? کلیک کنید. سپس، تلفن یا ایمیل جدیدی را وارد کنید که می توانید به آن دسترسی داشته باشید و سپس بر روی Continue کلیک کنید.

مخاطبین مورد اعتماد خود را امتحان کنید

حالا روی Reveal My Trusted Contacts کلیک کنید و نام کامل یکی از مخاطبین مورد اعتماد را وارد کنید تا لینکی ایجاد کنید که شامل کد بازیابی است که مخاطبین مورد اعتماد شما فقط می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

مخاطبین مورد اعتماد خود را امتحان کنید

سپس، لینک را برای دوست خود ارسال کنید و از او بخواهید که آن را باز کند تا کد ورود به سیستم را دریافت کند. در نهایت، می توانید از این کد بازیابی برای دسترسی به حساب کاربری فیسبوک خود استفاده کنید.

۱۸- بستن Session مرورگرها و رفتن مجدد به صفحه ورود به فیس بوک

اگر در یک دستگاه عمومی وارد حساب فیس بوک خود شده اید و قبل از خروج از سیستم از فیس بوک خارج نشده اید، ممکن است جلسه همچنان فعال باشد. بنابراین، خروج از چنین جلسات ناشناخته ای ضروری است.

برای خروج از یک جلسه مشکوک در وب سایت فیس بوک، مراحل زیر را دنبال کنید:

روی آیکن پروفایل خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

به مسیر Settings & privacy > Settings بروید.

بستن جلسات و رفتن مجدد به صفحه ورود به فیس بوک

Security and login را انتخاب کنید.

بستن جلسات و رفتن مجدد به صفحه ورود به فیس بوک

برای خروج از یک جلسه فعال در یک دستگاه ناشناس، روی سه نقطه عمودی کنار آن کلیک کنید و Log out را بزنید.

بستن جلسات و رفتن مجدد به صفحه ورود به فیس بوک

از جلسات مشکوک فیس بوک در برنامه فیس بوک خارج شوید

برای خروج از یک جلسه مشکوک در برنامه فیس بوک، مراحل زیر را دنبال کنید:

روی آیکن پروفایل خود در گوشه سمت راست بالا (در اندروید) یا سه خط افقی در گوشه پایین سمت راست (در iOS) کلیک کنید.

به مسیر Settings & privacy > Settings بروید.

Security and login را انتخاب کنید.

برای خروج از یک جلسه فعال در یک دستگاه ناشناس، روی سه نقطه عمودی کنار آن کلیک کنید و Log out را انتخاب کنید.

بستن جلسات و رفتن مجدد به صفحه ورود به فیس بوک

۱۹- مطمئن شوید که مشکل مربوط به حساب کاربری نیست

هنگامی که مطمئن شدید که ورود چندگانه باعث مشکل ورود به فیس بوک با گوشی و کامپیوتر نمی شود، مطمئن شوید که مشکل از اکانت فیس بوک شما نیست. برای آزمایش فرضیه خود، با یک حساب کاربری دیگر وارد شوید (اگر از قبل اکانت دیگری ندارید یک حساب جدید ایجاد کنید) و ببینید فیس بوک چگونه با آن رفتار می کند.

اگر فیس بوک هنگام استفاده از حساب دیگری شما را از سیستم خارج نکند، ممکن است مشکل از حساب شما باشد. می‌توانید با وارد شدن به همان حساب در دستگاه دیگری و مشاهده اینکه آیا فیس‌بوک به همان شیوه رفتار می‌کند، بررسی های بیشتری انجام دهید.

۲۰- ورود به فیس بوک را از وب سایت ها و برنامه های جانبی حذف کنید

آیا اخیراً با استفاده از حساب فیس بوک خود برای یک وب سایت یا برنامه جانبی ثبت نام کرده اید و پس از آن شروع به تجربه این مشکل کرده اید؟ اگر پاسخ تان مثبت است سعی کنید که برنامه ها و وب سایت هایی که اخیرا به اکانت فیس بوک خود وصل کرده اید را حذف کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

در گوشه سمت راست بالا، روی آیکن پروفایل خود کلیک کنید.

به مسیر Settings & privacy > Settings بروید.

Security and login  را انتخاب کنید.

ورود به فیس بوک را از وب سایت ها و برنامه های جانبی حذف کنید

در نوار کناری سمت چپ، روی Apps and websites کلیک کنید.

ورود به فیس بوک را از وب سایت ها و برنامه های جانبی حذف کنید

روی Remove درست در کنار برنامه‌ای که می‌خواهید لینک آن را لغو کنید، کلیک کنید.

ورود به فیس بوک را از وب سایت ها و برنامه های جانبی حذف کنید

وقتی پاپ آپ تأیید ظاهر شد، دوباره روی Remove کلیک کنید.

اما در برنامه فیس بوک به صورت زیر عمل می کنیم:

روی آیکن منو در گوشه سمت راست پایین (در iOS) یا گوشه بالا سمت راست (در اندروید) ضربه بزنید.

به مسیر Settings & Privacy > Settings بروید.

روی Apps and Websites در بخش Security ضربه بزنید.

روی برنامه یا وب سایتی که می خواهید حذف کنید ضربه بزنید، سپس در پنجره بعدی روی Remove ضربه بزنید.

وقتی پاپ آپ تأیید ظاهر شد، دوباره روی Remove ضربه بزنید.

اگر قطع اتصال برنامه ها و وب سایت ها مشکل را حل نکرد، ممکن است مرورگر شما مقصر باشد.

ورود به فیس بوک را از وب سایت ها و برنامه های جانبی حذف کنید

۲۱- برای فعال سازی دوباره فیس بوک مشکل را به پشتیبان گزارش دهید

اگر همه راه حل ها را امتحان کردید و باز هم مشکل ورود به فیس بوک شما حل نشد می توانید این مسئله را با پشتیبان سایت در میان بگذارید و برای فعال سازی دوباره فیس بوک اقدام کنید. برای انجام این کار:

وارد حساب کاربری خود شوید.

در گوشه سمت راست بالا، روی آیکن پروفایل خود کلیک کنید.

Help & support را از منو انتخاب کنید.

برای فعال سازی دوباره فیس بوک مشکل را به پشتیبان گزارش دهید

روی Report a problem کلیک کنید.

برای فعال سازی دوباره فیس بوک مشکل را به پشتیبان گزارش دهید

از منو Something went wrong را انتخاب کنید.

اطلاعات مورد نیاز را پر کنید و روی Submit کلیک کنید.

برای فعال سازی دوباره فیس بوک مشکل را به پشتیبان گزارش دهید

سوالات متداول

آیا ورود به فیس بوک از طریق اینستاگرام امکان پذیر است؟

معمولا برای بالا بردن امنیت، پاسخ سریع به پیام ها، زمانبندی درست پست ها، تبلیغ همزمان در دو پلتفرم و ... کسب و کارها اقدام به اتصال اینستاگرام به فیس بوک می کنند. برای انجام این کار باید وارد صفحه پروفایل اینستاگرام خود شوید و روی آیکن سه خط ضربه بزنید و Settings را انتخاب کنید. از لیست نمایش داده شده فیس بوک را انتخاب کنید و نام کاربری و رمز را وارد کنید. سپس روی Continue ضربه بزنید و منتظر اتصال پیج خود به فیس بوک شوید.

جمع بندی

دلایل مختلفی برای ایجاد مشکل ورود به فیس بوک وجود دارد که نیاز به بررسی دارند. قبل از هر کاری مطمئن شوید که اکانت تان مشکلی ندارد. به طور مثال می توانید از یک اکانت دیگر برای ورود استفاده کنید اگر موفق به ورود شدید پس ایراد از اکانت شما می باشد. شاید به خاطر زیرپا گذاشتن قوانین فیس بوک مسدود شده باشید. می توانید دستگاه های دیگر، مرورگرهای دیگر و برنامه های تغییر دهنده آی پی دیگر را هم امتحان کنید. در نهایت می توانید برای ریکاوری اکانت خود اقدام کنید و با قسمت پشتیبان فیس بوک تماس حاصل فرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم راهنما تصویری رفع مشکل ورود به فیس بوک امروز انزل وب به شما کمک کرده باشد تا وارد اکانت فیس بوک خود شوید. اگر نکته ای از قلم افتاده است یا نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارد.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 5 روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش ۵ روش فهمیدن تاریخ ساخت اکانت فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش حل مشکل Your account has been disabled فیسبوک
آموزش 4 روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون
آموزش ۴ روش جدید دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر ، اندروید و آیفون
فعال سازی دوباره اکانت فیس بوک (Facebook)
آموزش کامل فعال سازی دوباره اکانت فیس بوک (Facebook)

نظرات

×