معرفی 14 تا از بهترین سایت های افکت گذاری بر روی عکس

معرفی ۱۴ تا از بهترین سایت های افکت گذاری بر روی عکس

دوست دارید مانند یک فتوشاپ کار حرفه ای به عکسهایتان افکت اضافه کنید؟ خوشبختانه سایت های بسیار زیادی در دسترس هستند که به شما امکان ایجاد افکت های زیبا بر روی عکس را می دهند. در پست امروز انزل وب قصد داریم بهترین سایت های افکت گذاری روی عکس را به شما معرفی کنیم.

قرار دادن افکت های جذاب بروی عکس و به صورت آنلاین

Sites To Add Amazing Effects To Your Photos

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

شما میتوانید بر روی تصاویر خود افکت های زیبا و خیره کننده قرار دهید بدون اینکه برای ویرایش کردن آنها وقت بگذارید یا از نرم افزارهایی مثل فتوشاپ استفاده کنید. قصد داریم در انزل وب بهترین سایت هایی که به صورت مجانی و آنلاین به عکس های شما افکت میدهند را معرفی کنیم. ۴ روش اضافه کردن افکت بارش برف به عکس در دستگاه های اندروید را یاد بگیرید.

قرار دادن افکت های جذاب بروی عکس و به صورت آنلاین

افکت گذاری سه یعدی روی عکس به کمک سایت TiltShiftMaker

سایت TiltShiftMaker به شما اجازه می دهد تا روی عکس های خود افکت های سه بعدی بگذارید و به عکس های هموار خود بعد دهید به طوری که احساس می کنید که عکستان از صفحه بیرون آمده است. فرآیند افکت گذاری در دو مرحله انجام می شود: ۱) tilt که شما باید جهت عکس خود را تنظیم کنید ۲) shift که باید موقعیت مکانی عکس را تغییر دهید. این کار پیچیده به نظر می رسد؟ اگر این فرآیند را به صورت دستی انجام دهید بله پیچیده است اما برنامه TiltShiftMaker به شما اجازه می دهد این تکنیک را با چند کلیک ساده انجام دهید.

افکت گذاری سه یعدی روی عکس به کمک سایت TiltShiftMaker

افکت گذاری رو تصاویر به صورت آنلاین

سایت Ribbet دارای دو قابلیت مهم است، یکی اضافه کردن فیلترها و افکت ها دوم ایجاد کلاژها. در این سایت بیش از ۳۰ افکت برای انتخاب وجود دارد. از جمله گزینه های استاندارد می توان به “Sepia,” “Soften,” و “Vignette” اشاره کرد اما گزینه های دیگری مانند “Silver Screen,” “Fireside,” و “Focal Black and White.” نیز وجود دارد. قابلیت کولاژ طرح بندی ها و طراحی های متفاوتی را ارائه می دهد و شما می توانید از استیکرها و متن ها در عکس خود نیز استفاده کنید.

افکت گذاری رو تصاویر به صورت آنلاین

آموزش ساخت تصاویر خیره کننده با اضافه کردن افکت متحرک به عکس را مطالعه بفرمایید.

اضافه کردن افکت های فتوشاپ به عکس و به صورت آنلاین در Pixlr

Pixlr یک ابزار آنلاین است که می توانید جایگزین برنامه فتوشاپ شود و یکی از محبوب ترین سایت های ویرایش عکس در اینترنت است. این شرکت مجموعه کاملی از نرم افزارها را ارائه می دهد اما اگر می خواهید افکت های فتوشاپ را به عکس اضافه کنید نیاز به Pixlr Editor دارید. مانند فتوشاپ شما تعداد زیادی از گزینه ها را در اختیار دارد و برخی از قابلیت های منحصر به فرد مانند “Glamour Glow”، “Mimic HDR,” و “Night Vision.” را در اختیار خواهید داشت. نسخه های اندروید و آیفون این برنامه در دسترس است. شما میتوانید علاوه بر افکت گذاری بر روی عکس آنها را نیز ویرایش کنید، میتوانید عکس ها را از کامپیوتر شخصی یا وب کم بر روی سایت آپلود کنید.

اضافه کردن افکت های فتوشاپ به عکس و به صورت آنلاین در Pixlr

Rollip  برنامه آنلاین افکت گذاری و ویرایش عکس

سایت Rollip افکت های اینستاگرام را به عکس اضافه می کند. بیش از ۸۰ افکت برای انتخاب وجود دارد و استفاده از سایت کاملا رایگان است. فقط افکت خود را انتخاب کنید، عکس خود را آپلود کنید و به برنامه اجازه اجرا شدن دهید. گزینه های ویرایش بعد از فیلتر محدود خواهند شد، شما می توانید متن اضافه کنید و حاشیه عکس را تغییر دهید و غیره.

Rollip برنامه آنلاین افکت گذاری و ویرایش عکس

از افکت های عکس اینستاگرام روی تصاویر بدون نیاز به آپلود استفاده کنید.

جلوه های عکس آنلاین در PhotoFaceFun

اگر شما دوست دارید از گوش خرگوش در عکس هایتان استفاده کنید پس به سایت افکت گذاری روی عکس PhotoFaceFun بروید. همانطور که از نام PhotoFaceFun پیداست شما می توانید افکت های سرگرم کننده ای را روی عکس های خود ایجاد کنید. صدها افکت و استایل برای انتخاب وجود دارد.

جلوه های عکس آنلاین در PhotoFaceFun

گذاشتن افکت روی عکس در PhotoFunia

افکت گذاری روی عکس در سایت PhotoFunia تنها محدود به عکس صورت نمی شود همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید می توانید یک رو آفتابی روی یک بیلبورد قرار داده شده است. مانند سایت PhotoFaceFun صدها بک گراند و افکت برای انتخاب وجود دارد.

گذاشتن افکت روی عکس در PhotoFunia

نحوه افکت گذاری روی عکس در سایت Pictonize

نحوه افکت گذاری روی عکس در سایت Pictonize بسیار ساده است شما باید عکس خود را آپلود کنید و افکت خود را انتخاب کنید. افکت ها در این سایت به ۴ دسته تقسیم می شود: Cool Effects, Shape Effects, Levels Effects و Grayscale Effects.  هر ۴ دسته حدود ۵۰۰ افکت برای انتخاب دارد و در مجموع ۲۰۰۰ فیلتر منحصر به فرد وجود دارد.

نحوه افکت گذاری روی عکس در سایت Pictonize

معرفی سایت آنلاین BeFunky  برای افکت گذاری روی عکس

سایت BeFunky به شما اجازه می دهد تا افکت های زیبایی روی عکس خود ایجاد کنید. ابزارهایی برای تبدیل عکس به کارتون، نقاشی امپرسیونیست و غیره وجود دارد.

معرفی سایت آنلاین BeFunky برای افکت گذاری روی عکس

سایت افکت گذاری عکس Glitter Photo

سایت Glitter Photo یک ابزار افکت گذاری روی عکس عالی برای افرادی است که می خواهند عکس های خود را روی پروفایل شبکه های اجتماعی قرار دهند. شما می توانید به متن و بک گراند افکت اضافه کنید. شا می توانید عکس های افکت گذاری خود را به صورت عکس ثابت یا متحرک دانلود کنید.

سایت افکت گذاری عکس Glitter Photo

افکت آنلاین روی عکس در سرویس PhotoMania

سایت PhotoMania هم به شما اجازه استفاده افکت های اینستاگرام را می دهد. شما می توانید حتی به کارت های الکترونیکی خود افکت اضافه کنید. در هر دسته ای که در این سایت قرار دارد طرح ها  و تم های مختلفی وجود دارد.

افکت آنلاین روی عکس در سرویس PhotoMania

۴ ابزار آنلاین برای افگت گذاری روی عکس و تصویر

علاوه بر سایت های بالا شما می توانید از ۴ سرویس آنلاین زیر نیز برای افکت گذاری روی عکس استفاده کنید.

سایت Picplz یک راه سریع و آسان برای قرار دادن افکت بر روی عکس و به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی ،همچنین میتوانید ۱۲ افکت بر روی عکستان قرار دهید. با اکانت فیس بوک یا تویتر خود وارد سایت شوید،سپس عکس را از روی کامپیوتر خود بر روی سایت آپلود کنید و در نهایت میتوانید عکس را ویرایش و بر روی سایت های اجتماعی قرار دهید.

4 ابزار آنلاین برای افگت گذاری روی عکس و تصویر

سایت Phixr یک ویرایشگر عکس با قابلیت های متعدد است. این سایت دارای افکت های و گزینه های زیاد برای ویرایش عکس است. برای استفاده از این سرویس ابتدا یک اکانت در سایت بسازید سپس میتوانید عکس خود را از روی کامپیوتر، شبکه های اجتماعی مثل قیس بوک، تویتر و.. بر روی سایت آپلود کنید. اگر هم سایز عکس شما بزرگ است سایت ابزاری برای برش و کوچک کردن عکس در اختیار شما قرار میدهد.

4 ابزار آنلاین برای افگت گذاری روی عکس و تصویر

Picnik یک سایت با امکانات کامل ویرایش همراه با رابط کاربری ساده و آسان، سرویس اولیه این سایت مجانی است اما در صورت تمایل می توانید از سرویس پولی نیز استفاده کنید. این سایت دارای ۳۰ افکت مجانی است که می توانید آنها بر روی عکس هایتان بعد از ثبت نام و ایجاد اکانت در سایت شما براحتی میتوانید عکس های خود را آپلود کنید. شما میتوانید در  Picnik ،همزمان ۵ عکس را آپلود کنید اما اگر از حساب پولی استفاده کنید قابلت آپلود همزمان ۱۰۰ عکس را دارید. همچنین میتوانید از سایت هایی مانند Photobucket, Picasa و Flickr عکس های خود را وارد کنید.

4 ابزار آنلاین برای افگت گذاری روی عکس و تصویر

یا اینکه Lo-Fi یک سایت نیست اما یک برنامه جالب برای PC و Mac است، Lo-Fi شبیه یک دوربین دیجیتال عکس که با آن میتوانید عکس های خود را ویرایش و بر روی آن افکت بگذارید و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. از این نرم افزار میتوانید تا ۷ روز به صورت رایگان استفاده کنید.

4 ابزار آنلاین برای افگت گذاری روی عکس و تصویر

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ۱۴ تا بهترین سایت های افکت گذاری بر روی عکس را به شما معرفی کردیم، اگر شما سایت دیگری می شناسید یا در مورد سرویس های آنلاین معرفی شده نظر و یا پیشنهادی دارید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بر روی تصاویر خود افکت های خیر کننده بگذارید

نظرات