انزل وب

کپی کردن چند جمله جداگانه در حافظه Clipboard و استفاده از آنها در مکانهای دیگر

فرض کنید میخواهید خط اول و چهارم از یک متن را کپی و در جای دیگر از آنها استفاده کنید،برای اینکار شما باید ابتدا خط اول را کپی و پیست کنید و سپس اینکار را برای جمله چهارم نیز تکرار کنید،طبیعتا کپی (Copy) پیست (Paste) متوالی کاری خسته کنند و وقتگیر میباشد.در ادامه برای حل این مشکل نرم افزاری کوچک و ساده را معرفی میکنیم که به شما اجازه میده تا چندین جمله یا کلمه را در مکانهای مختلف یک متن،کپی و سپس هر کدام از آنها را با یک کلید ترکیبی در جای دیگر پیست کنید.

انزل وب

Clipboard Magic یک نرم افرار رایگان و ساده میباشد که جملات یا کلمات موجود در حافظه Clipboard سیستم را در حافظه خود ذخیره میکند و سپس به شما اجاز میدهد تا آنها را با چندین کلید ترکیبی به نوبت فراخوانی و پیست کنید.

پس از دریافت و نصب نرم افزار آنرا اجرا کنید،سپس در یک فایل متنی(نظیر:Text،Word و..) متن های مورد نظر خود را به نوبت کپی کنید.

انزل وب

مشاهده میکنید که پس از کپی کردن هر متن،متن مورد نظر در لیست Clipboard Magic قرار میگرید.

انزل وب

حال برای فراخوانی و استفاده متن ها در جای دیگر فقط کافیست نسبت به ترتیب کپی آنها از کلیدهای ترکیبی Shift+Ctrl + 0-9 استفاده کنید.(از قسمت Numpad کیبورد برای فراخوانی عدد استفاده نکنید)

انزل وب

همچنین شما میتوانید با کلیک بر روی هر سطر لیست برنامه متن های خود را به به صورت دستی به لیست اضافه و سپس از آنها در مکانهای مختلف فراخوانی کنید.

انزل وب

این نرم افزار را رایگان از اینجا دانلود کنید.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش استفاده از کلیپ بورد ویندوز 11
آموزش استفاده از کلیپ بورد ویندوز ۱۱
5 روش برتر کپی پیست متن و مدیریت کلیپ بورد (Clipboard) اندروید
۵ روش برتر کپی پیست متن و مدیریت کلیپ بورد (Clipboard) اندروید
کپی و پیست سریع متن ها با دکمه home در اندروید
با دکمه Home اندروید به سادگی متن ها را از هر جایی کپی و پیست کنید
آموزش و معرفی بهترین برنامه مدیریت کلیپ بورد
جلوگیری از دست دادن اطلاعات قبلی و بازیابی آیتم های کپی شده ویندوز

نظرات