چگونه در عرض چند ثانیه مشکلات ویندوز را ثبت کنیم

چگونه در عرض چند ثانیه مشکلات ویندوز را ثبت کنیم

میتوان گفت هر کسی در مدتی که با کامپیوتر کار کرده است به نوعی دچار مشکل شده است،مشکلات سخت افزاری اغلب به وسیله حضور شخص کارشناس قابل رفع شدن هستند اما مشکلات نرم افزاری را میتوان از راده دور نیز در صورتی که اطلاعات و اسکرین شات (تصاویری از صفحه) درستی به افراد متخصص نشان داده شود تا حد زیادی حل کرد.در ادامه ترفندی بدون نیاز به نرم افزار را به شما معرفی میکنیم که میتوانید در عرض چند ثانیه از مشکلاتی که در ویندوز با آنها مواجه میشوید اطلاعات و اسکرین شاتهای قدم به قدم و کاملی تهیه کنید و آنرا در اختیار افراد متخصص قرار دهید.

انزل وب

ابتدا کلید ترکیبی Win+R را نگه دارید و عبارت psr را تایپ و Enter کنید.

انزل وب

برنامه  Problem Steps Recorder ویندوز نمایش داده میشود،رابط کاربری این برنامه بسیار ساده میباشد و فقط دارای دکمه Start Record،Stop Record و Add comment میباشد.

انزل وب

برای شروع ثبت مشکل بر روی دکمه قرمز رنگ (Start Record) کلیک کنید.حال برنامه در حال ظبط کردن مشکلات شما میباشد،برای مشخص کردن قسمتهایی که در آنها به مشکل برخورده اید فقط کافیست کلیک کنید(یک دایره قرمز رنگ به شما نشان میدهد که بر روی چه نقطه ای از صفحه کلیک کردید)،با هر کلیک شما برنامه یک اسکرین شات از محیط مورد نظر به همراه اطلاعات مورد نیاز را در حافظه خود ثبت میکند.

انزل وب

همچنین میتوانید با کلیک برای روی دکمه Add comment توضیحاتی خود را به قسمتی از اسکرین شات اضافه کنید.

انزل وب

برای توقف و پایان داند به روند ثبت مشکل بر روی دکمه Stop Record کلیک کنید،برنامه پنجراه برای ذخیره سازی فایل Zip نمایش میدهد که باید برای فایل Zip نامی تعیین و بر روی دکمه Save کلیک کنید.

انزل وب

حالا اگر فایل زیپ رو باز کنید یک فایل mht مشاهده میکنید که با اجرای آن در مرورگر خود میتوانید اطلاعات کامل به همراه اسکرین شات های ایجاد شده را مشاهده کنید.

انزل وب

ارسال فایل Zip به مایکروسافت و یا افراد متخصص میتواند به حل مشکل شما کمک کند.

منبع:انزل وب

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات