ساخت-آنلاین-روزمه

معرفی سرویس های ساخت رزومه آنلاین فارسی و انگلیسی رایگان جهت استخدام

یکی از مهم ترین عناصر در روند استخدام در یک شرکت،سازمان و موسسه ارائه یک رزومه کاری (معرفی نامه کاری) اصولی و حرفه ای میباشد تا شانس شما نسبت به دیگران جهت استخدام افزایش یابد.در ادامه برخی سرویس های آنلاین روزمه ساز فارسی و انگلیسی را برای ساخت آنلاین رزومه معرفی میکنیم.

کارنامک یا رزومه به نوشته‌ای گفته می‌شود که پیشینه تحصیلی، مهارتی و شغلی و برخی جزئیات زندگی یک شخص در آن درج می‌شود تا شرکت‌ها و کارفرماها بتوانند با مطالعه ان درمورد استخدام یک شخص تصمیم بگیرند. برای موفقیت در کاریابی، معمولا تهیهٔ یک رزومه مناسب اهمیت زیادی دارد. درستی نوشتاری و بی‌غلط بودن رزومه نیز از موارد مهم تهیهٔ یک رزومه دانسته می‌شود – ویکی پدیا

روزمه ساز های فارسی

رزومه ساز آنلاین سایت ایران استخدام

سرویس این سایت دارای ظاهر و فیلد های اطلاعاتی مناسبی برای ساخت روزمه کاری میباشد اما قبل از استفاده شما باید در سایت عضو شوید. از مزایا این سرویس به امکان آپلود عکس و ساخت آنی نسخه PDF رزومه میباشد.برای شروع پیشنهاد میکنیم آموزشی که خود سایت برای کار با این سرویس منتشر کرده است را مشاهده کنید.

آموزش روزمه ساز فارسی

از ضعف های این سیستم میتوان به عدم امکان ذخیره سازی و ویرایش فایل رزومه و عدم ساخت نسخه word از روزمه اشاره کرد.

رزومه ساز آنلاین سایت ای استخدام

این سرویس دارای مزیت ذخیره اطلاعات و ویرایش آنها به همراه قابلیت انتخاب قالب های رایگان برای روزمه میباشید اما روند ساخت رزومه کمی متفاوت با سایت های دیگر است و شما برای تکمیل رزومه،باید اطلاعات خود را پس از ثبت نام در سایت در پنل کاربری وارد نمایید و سپس بر روی دکمه دانلود روزمه کلیک نمایید تا نسخه PDF یکی از قالب های نمایش داده شده را دانلود کنید.

درست کردن روزمه فارسی برای استخدام

از ضعف های این سیستم میتوان به عدم امکان انتخاب و آپلود تصویر شخص و عدم ساخت نسخه word از روزمه اشاره کرد.

رزومه ساز آنلاین فارسی حرفه نما

حرفه نما نیز یکی از سرویس های جدیدی است که قابلیت ساخت روزمه را برای کاربران فراهم کرده است امکانات سایت قابل قبول است و قابلیت دانلود نسخه PDF هر رزومه نیز وجود دارد برای استفاده از این سرویس باید در سایت عضو شوید و پروفایل کاربری خود را ایجاد کنید.بر خلاف سرویس قبلی امکان آپلود و اضافه کردن تصویر نیز وجود دارد.

رزومه ساز آنلاین فارسی حرفه نما

از ضعف های این سیستم میتون به طول و عرض زیاد فیلد ها و اسکرول طولانی صفحه و قالب بندی و نامفهوم و نسبتا ضعیف فایل PDF روزمه اشاره کرد.

رزومه ساز آنلاین سایت نیرو انسانی

از مزیا این سرویس میتوان به استفاده بدون نیاز به ثبت نام و سادگی فرم ساخت برای ساخت رزومه آنلاین فارسی اشاره کرد .پس از پر کردن فیلد ها با کلیک بر روی ساخت رزومه نسخه PDF آماده دانلود میباشد.

ساخت رزومه فارسی رایگان

از ضعف های این سیستم میتوان به فیلدهای محدودتر نسبت به سرویس های دیگر،عدم امکان انتخاب و آپلود تصویر شخص و عدم ساخت نسخه word از روزمه و قالب بندی ضعیف فایل روزمه اشاره کرد.


 روزمه ساز های انگلیسی

رزومه ساز آنلاین سایت cvmkr

این سرویس چند زبانه که زبان فارسی را نیز پشتبانی میکند دارای قالب های متفاوت برای ساخت رزومه (resume) از جمله امکان آپلود عکس و ویرایشگرهای متن میباشد.میتوانید برای استفاده از سرویس بدون ثبت نام روزمه خود را ایجاد و نسخه PDF را دانلود کنید اما برای ویرایش،ذخیره و آپلود عکس باید در سایت ثبت نام کنید.

سریس آنلاین و سایت رزومه ساز

از ضعف های این سیستم میتوان به فیلدهای کلی بدون تفکیک و عدم امکان ساخت نسخه word از روزمه اشاره کرد.

رزومه ساز آنلاین سایت kickresume

این سایت قابلیت انتخاب قالب های متعدد با طراحی زیبا ،امکان ساخت نمودار و جلوه های بصری از مهارت های شما،پنل مدیریت قالب و بخش های روزمه و آپلود عکس فرد میباشد.برای استفاده از این سرویس باید در سایت ثبت نام کنید.

آموزش ساخت رزومه انگلیسی

از ضعف این سیستم میتوان به سنگینی و سرعت کند بارگزاری سایت اشاره کرد.همچنین برای استفاده از برخی از قالب های این سرویس باید هزینه پرداخت کرد.

رزومه ساز آنلاین سایت kinzaa

این سرویس قابلیت خواندن اطلاعات و مهارت های کاری شما از پروفایل LinkedIn، ساخت نمودار از مهارت ها،آپلود عکس و امکان ساخت نسخه PDF و نسخه وب منحصر به فرد از روزمه شما را داراست.برای استفاده از این سرویس نیاز به ثبت نام در سایت دارید.

ایجاد رزومه کاری انگلیسی

از ضعف های این سیستم میتوان به عدم امکان قالب بندی و طراحی ظاهری نه چندان قوی اشاره کرد.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات