آپلود و دانلود فیل های بزرگ با قابلیت pause و resume

آپلود و دانلود بدون دردسر فایل های بزرگ با قابلیت توقف و ادامه فرآیند آپلود

همیشه آپلود و دانلود فایل ها بزرگ علاوه بر انتخاب سرویسی که از حجم بالای فایل برای آپلود پشتیبانی کند دردسرهای خاص دیگری هم دارند  مثل وقتی که سرعت اینترنت شما پایین است و احتمال از دست رفتن اینترنت و قطع روند آپلود باشد یا مجبور باشید وقت و سرعت نت خود را صرف کار دیگری کنید.در ادامه یک سرویس خوب که قابلیت آپلود فایل تا ۱۰ گیگ و بدون نیاز به ثبت نام بهمراه امکان توقف (Pause) و ادامه (Resume) فرآیند آپلود را به شما میدهد را معرفی میکنیم.

Dropjar و Imgjar

dropjar یک سرویس تازه کار اما قدرتمند در زمینه آپلود فایل های حجیم است.رابط کاربری این سرویس بسیار ساده و زیبا طراحی شده است و شما میتوانید در این سایت فایل های خود را تا حجم ۱۰ گیگ آپلود و برای دانلود در اختیار دیگران قرار دهید.

آپلود و دانلود فایل های بزرگ با قابلیت توقف و ادامه آپلود

برای شروع کافیست فایل خود را انتخاب و سپس به ظرف کارتونی (شیشه مربا) پایین صفحه بکشید یا میتوانید با کلیک بر روی Select Files فایل خود را از کامپیوتر انتخاب کنید.

پس از انتخاب فایل در کادر Your Email آدرس ایمیل خود و در کادر Add friends emails آدرس ایمیل دوستانی که میخواهد لینک دانلود فایل پس از آپلود برای آنها ارسال شود را وارد کنید لازم به ذکر است به علاوه بر ارسال لینک دانلود به آدرس ایمیل در انتها آپلود این سرویس لینک دانلود مستقیم جداگانه هم در اختیار شما قرار میدهد.اگر هم پیغامی خواستید ضمیمه ایمیل ارسالی کنید آنرا در کادر Message تایپ کنید.

آپلود و دانلود فایل های بزرگ با قابلیت resume و pause آپلود

پس از انجام تنظیمات بر روی دکمه Start Transfer کلیک کنید تا فایل شروع به آپلود شدن کند،در هنگامی که فرآیند آپلود و نمایش درصد آن شروع شد میتوانید با زدن دکمه Pause روند آپلود را متوقف کنید و با کلیک مجدد بر روی دکمه Resume ادامه فرآیند آپلود فایل را مجددا شروع کنید.

آپلود و دانلود فایل های بزرگ با قابلیت توقف و ادامه آپلود

فقط باید حواستان باشد که سایت را هنگامی که حتی آپلود فایل در حالت Pause است نبندید زیرا Dropjar قابلیت ذخیره موقت روند آپلود فایل در مرورگر شما ندارد و عملا تمام تنظیمات و روند آپلود از دست خواهد رفت.

سرویس imgjar هم تمام قابلیت های dropjar را داراست با این تفاوت که صرفا مختص آپلود عکس با حجم بالا با قابلیت توقف و ادامه دانلود ایجاد شده است و شما میتوانید بسیار راحت عکس های خود را آپلود و در اختیار دیگران قرار دهید.

آپلود عکس با حجم بالا و  قابلیت توقف و ادامه دانلود


سرویس خوب دیگر با قابلیت آپلود فایل های تقریبا بزرگ

یک سرویس مشهور دیگر برای آپلود و دانلود فایل های حجیم wetransfer است. این سرویس قدمت بیشتری نسبت به Dropjar دارد و همان رابط کاربری ساده را نیز داراست اما میزان حجم که برای آپلود قبول میکند تا سقف ۲ گیگ است و قابلیت خوب توقف (Pause) و ادامه (Resume) روند آپلود را ندارد.

 آپلود فایل های بزرگ

برای شرورع آپلود همانند سرویس قبل شما پس از ورود به صفحه اصلی در کادر سمت چپ با کلیک بر روی Add files فایل های خود را انتخاب کنید و یا اینکه آنها را بر روی صفحه اصلی بکشید.

پس از ورود فایل در کادرهای بعدی به ترتیب ابتدا ایمیل دوستانی که فایل را میخواهید برای آنها ارسال کنید،ایمیل خود و پیغامی که با ایمیل ها ارسال میشود را وارد کنید.

 آپلود فایل های بزرگ

همچنین میتوانید با کلیک بر روی آیکن Share روش اشتراک گذاری فایل را تغییر دهید و آنرا از حالت ارسال ایمیل به حالت دریافت لینک دانلود مستقیم تغییر دهید.

آپلود فایل

پس از ورود اطلاعات بر روی Transfer کلیک کنید تا فایل شروع به آپلود شدن کند،توجه کنید در هنگام آپلود با کلیک بر روی Cancel کل فرآیند آپلود از دست خواهد رفت.

 آپلود فایل های بزرگ


در پایان اگر شما نیز با سرویس خوبی برای آپلود فایل های حجیم با قابلیت های کاربردی آشنا هستید آنرا در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

مسیر دانلود پیشفرض برنامه و ابزارهای ویندوز را تغییر دهیم
چگونه مسیر پوشه دانلود پیشفرض برنامه و ابزارهای ویندوز را تغییر دهیم ؟
دانلود لینک مستقیم فایل ، ویدیو ، موزیک و.. از تلگرام با دانلود منیجر های IDM ، ADM و..
دانلود لینک مستقیم فایل ، ویدیو ، موزیک و.. از تلگرام با دانلود منیجر های IDM ، ADM و..
پیدا کردن لینک دانلود مستقیم فایل
چگونه لینک دانلود مستقیم هر فایلی را سریع بدست آوریم ؟
حل مشکل غیر فعال شدن و اضافه کردن افزونه IDM به فایرفاکس،گوگل کروم ،اپرا،ادج،سافاری و..
حل مشکل غیر فعال شدن و اضافه کردن افزونه IDM به فایرفاکس،گوگل کروم ،اپرا،ادج،سافاری و..

نظرات