معرفی بهترین برنامه های پرکاربرد و حرفه ای برای اینستاگرام

معرفی بهترین برنامه های پرکاربرد و حرفه ای برای اینستاگرام

اینستاگرام (instagram)، شبکه ی اجتماعی محبوبیست که بعد از انتشار در سال ۲۰۱۲ توانست جایگاه خوبی در میان کاربران از جمله کاربران ایرانی پیدا کند . در بدو انتشار این اپلیکیشن، امکانات صرفا به آپلود عکس محدود میشد. اما با گذر زمان قابلیت های دیگری از جمله افزودن فیلم و.. نیز به آن اضافه شد. ما قبلا روش های استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر معرفی کردیم اما اینبار تصمیم داریم اپلیکیشن های (apps) جانبی اینستاگرام در زمینه های گوناگون که باعث آسان و حرفه ای تر شدن فعالیت شما در اینستاگرام میشوند را معرفی و بررسی کنیم.

اپ های برتر و جانبی برای استفاده ی حرفه ای تر از اینستاگرام

(Best Instagram Professional Apps)

مجموعه ی نرم افزار هایی (اپ) جانبی که در این پست انزل وب می خوانید، مجموعا برای مدیریت،ویرایش و ذخیره ی ساده تر محتوای چند رسانه ای شما (فیلم یا عکس) کاربردی خواهند بود.

آپلود و قرار دادن تصاویر مختلف در کنار یکدیگر به صورت همزمان در اینستاگرام

با استفاده از اپلیکیشن  Layout by Instagram می توانید عکس ها را برای آپلود مستقیم در اینستاگرام ویرایش کنید.چند عکس را می توانید در قاب هایی که توسط خود اپلیکیشن پیشنهاد میشود کنار هم بگذارید و به عنوان یک عکس در صفحه ی خود قرار دهید.

replace ، flip و همچنین کراپ کردن عکس ها (photo) را می توانید بدون افت کیفیتی انجام دهید. در نهایت به راحتی حین آپلود به عکس ها تگ دلخواه خود را اضافه کنید.

اپلیکیشن های برتر برای استفاده ی ساده تر از اینستاگرام

اپلیکیشن های برتر برای استفاده ی ساده تر از اینستاگرام

ضبط حرفه ای ویدیو در اینستاگرام

Hyprlapse اپلیکیشن دیگری است که از سمت Instagram معرفی شده است و برای دستگاه های iOS و مختص کاربران آیفون و آیپد می باشد.با استفاده از این اپلیکیشن می توان فیلم ها را به صورت کوتاه و حداکثر تا ۱۵ ثانیه، آپلود کرد.دقت داشته باشید که این اپلیکیشن برای ثبت ویدیویی لحظه ها و با تضمین کیفیت بالاتر منتشر شده است.به ویدیو هایی که با این app ضبط میشود، Time lapseیا گذر زمان گویند.چرا که مجموعه ای از عکس هاییست که به دلیل پخش همزمان؛ یک ویدیو را ایجاد می کنند.

از نظر سرعت در ضبط و ثبت و همچنین حفظ کیفیت رنگ ها و شکل ها، این اپلیکیشن برای کاربران حرفه ای کاربردی تر است.

اپلیکیشن های برتر برای استفاده ی ساده تر از اینستاگرام

استفاده گسترده و راحت تر از اینستاگرام در تبلت ها

برای کاربران iOS معمولا محدودیت های بیشتری نسبت به کاربران اندروید وجود دارد.اما اخیرا اپلیکیشن های مناسبی معرفی شده است که با استفاده از آن ها می توانید به سادگی از قابلیت های اینستاگرام در انواع دستگاه ها استفاده کنید. اپلیکیشن Retro ویژه کاربران iOS طراحی شده است.

امکان درج نظر در فضای بیشتر و مشاهده ی نظرات با نمای بزرگتر، نمایش تعداد بیشتری عکس در عرض های بیشتر و…از جمله قابلیت هاییست که با استفاده از این برنامه می توان تجربه کرد.ضمنا می توانید با نصب این اپلیکیشن روی تبلت (tablet) خود به جای گوشی هوشمند، راحت تر از این امکانات جدید استفاده کنید.

اپلیکیشن های برتر برای استفاده ی ساده تر از اینستاگرام

مدیریت بهتر پست های اینستاگرام و امکان زمان بندی برای ارسال پست

برای انتشار منظم تر پست ها،زمانبندی و همچنین ساده شدن ارسال آن ها از رسانه های دیگر مثل کامپیوتر،وب و..، اپلیکیشن Latergramme گزینه ی خوبی می باشد.این نرم فزار ر که قبلا نیز معرفی کرده بودیم  دارای امکاناتی مثل زمان بندی انتشار پست ها در تقویم،آپلود از طریق کامپیوتر، جست وجوی پیشرفته تر با استفاده از هشتگ ها، نام ها و…و نهایتا ثبت چند حساب کاربری همزمان در اینستاگرام است.

اپلیکیشن های برتر برای استفاده ی ساده تر از اینستاگرام

ویرایش و افکت گذاری حرفه ای تر عکس ها در اینستاگرام

برای ویرایش کردن می توان از فیلتر های خاصی استفاده کرد که در خود اینستاگرام نیز تعبیه شده است.اما در صورتی که ابزارها و افکت های اینستاگرام نیاز شما را تامیین نمی کنند،اپلیکیشن Afterlight را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید و از قابلیت های حرفه ای براش ، ثبت افکت (Effect) ،کراپ (Crop) و همچنین ابزارهایی برای بهبود کیفیت عکس ها استفاده کنید.

اپلیکیشن های برتر برای استفاده ی ساده تر از اینستاگرام

همچنین نرم افزار بسیار معروف دیگر در زمینه افکت گذاری و ویرایش عکس با بیش از ۸۰ افکت حرفه ای و امکاناتی ویرایشی فوق العاده نرم افزار محبوب retrica اندروید و آی او اس میباشد.

ویرایش و افکت گذاری حرفه ای تر عکس ها در اینستاگرام

ادیت و روتوش حرفه ای عکس ها در اینستاگرام

با استفاده از ابزارهایی که برای اینستاگرام طراحی شده است، ویرایش عکس ها در خود موبایل ساده تر از گذشته شده است. اما Pixelmator دیگر اپلیکیشنی می باشد که امکان پینت (paint) ،براش و به کارگیری فیلترهای ویرایش عکس را برای افراد حرفه ای ساده تر کرده است.این اپلیکیشن صرفا برای کاربران iOS طراحی شده است.

اپلیکیشن های برتر برای استفاده ی ساده تر از اینستاگرام

درج نوشته روی عکس ها در اینستاگرام

یکی از ساده ترین راه ها برای درج یک متن روی تصاویر شما، استفاده از اپلیکیشن  Quick است.اپلیکیشنی که می توان با استفاده از آن در کوتاه ترین زمان ممکن نوشته ای را به تصاویر اضافه کرد.فونت های این اپلیکیشن متنوع هستند.از فونت پیش فرض اپلیکیشن می توانید برای تصاویری که نیاز به درج نام شما یا شرکت و مشاغل دارند استفاده کنید.

اپلیکیشن های برتر برای استفاده ی ساده تر از اینستاگرام

همچنین اپ های رایگان Textgram اندورید با قابلیت پشتیبانی خوب از زبان فارسی (جایگزین Textpic آی او اس) و Font Studio (آی او اس) با افکت های بسیار جالب و جذاب نیز میتوانید برای نوشتن متن روی عکس و طراحی عکس نوشته های اینستاگرام بسیار کاربردی باشند.

درست کردن عکس نوشته برای اینستاگرام

نظارت بر فالورها و فهمیدن آنفالو کردن شما در اینستاگرام

اپلیکیشن دیگری که برای ردیابی فالوور های (Follower) اینستاگرم و مدیریت آن ها منتشر شده است، اپلیکیشن  InstaFollow می باشد.با استفاده از این برنامه می توانید افرادی که شما را دنبال می کنند،افرادی که بتازگی پروفایل شما را آنفالو (unFollow) کرده اند،کسانی که آن ها را دنبال می کنید، کسانی که شما را بلاک کرده اند (قابلیت پولی)، کسانی که به تازگی به اصطلاح فالو بک داده اند و… را مدیریت کنید.

نظارت بر فالورها و آنفالو کردن شما در اینستاگرام

ساختن ویدیو های جالب و خنده دار با صدا کاکترهای کارتونی برای اینستاگرام

یکی دیگر از برنامه جالب و خلاقانه اینستاگرام نرم افزار Dubsmash آی او اس و اندروید (بازار) میباشد که به شما قابلیت ثبت و ساخت ویدیو برای اینستاگرام با استفاده از صدا های محبوب کارتونی و به اشتراک گذاری آن در اینستاگرام و دیگر شبکه ها را میدهد.

ساختن ویدیو های جالب و خنده دار با صدا کاکترهای کارتونی برای اینستاگرام

دانلود و ذخیره فیلم و عکس های اینستاگرام با کیفیت اصلی و عالی

اینستاگرام اجازه ذخیره کردن فیلم و عکس های به اشتراک گذاشته شده کاربران در این شبکه را نمیدهد اما شما میتوانید با استفاده از اپ کاربردی EasyDownloader اندروید براحتی عکس و فیلم ها را در سایز و با کیفیت بسیار خوب در گوشی خود ذخیره کنید.این برنامه علاوه بر این اپ امکان ذخیره کردن عکس و ویدیو در دیگر شبکه های اجتماعی مثل فیلکر را نیز فراهم میسازد.تنها کافیست آدرس هر پست در اینستاگرام را به او بدهید تا عکس یا ویدیو مورد نظر را کیفیت اصلی دانلود کند. کاربران آی او اس هم میتوانند از اپ مشابه و بسیار خوب InstaGetter استفاد کنند که قابلیت واترمارک و دانلود عکس ها از دایرکت اینستاگرام را نیز داراست.

دانلود و ذخیره فیلم و عکس های اینستاگرام با کیفیت اصلی و عالی

سخن آخر

این شبکه با توجه به افزایش روز افزون کاربران میتوانید محل خوبی برای معرفی شما باشد و امیدواریم شما با استفاده از اپ های بالا بتوانید کارهای خود را در اینستاگرام  را ساده و حرفه ای تر انجام دهید.اگر شما نیز از برنامه کاربردی دیگری برای کارهای روزمره در اینستاگرام استفاده میکنید آن را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

پیروز باشید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • سعید says:

    ممنون از اطلاعات شما
    امید بر موفقعیت روز افزون شما دارم

  • Sina.z says:

    سلام و تشکر از سایت خوب و پرمحتواتون
    یک برنامه عالی و پرسرعت درزمینه دانلود تصاویر و کلیپهای اینستاگرام ایرانی هست که علاوه بر این کارها قابلیت دانلود عکس پروفایل و متن نوشته های پستها(کپشن) را نیز دارد و خودم چندین سال است که از این برنامه استفاده میکنم و در کنار این برنامه از ده ها دانلودر مشابه استفاده کردم ، اما هیچکدام سرعت و قابلیتهای خوب این برنامه را یکجا نداشته.
    نام این برنامه فعلا instabaz میباشد(چون قبلا نام دیگری داشت)
    موفق و سربلند باشید…

  • مریم says:

    چرا گزینه دوربین برای استوری من غیرفعاله؟ اینستام فارسیه

    • Sina.z says:

      سلام مریم خانم
      شما به تنظیمات برنامه برید و زبان برنامه را به انگلیسی تغییر بدید و چک کنید ببینید استوری خودتونو در حالت مخفی نذاشته باشید

  • محمد says:

    سلام
    این برنامه کسایی که استوری خودشون و مخفی کردن و نشون میده؟

  • ramin says:

    سلام
    من و شخص a یک فالور مشترک داریم به نام b
    قبلا توی بیوی شخص a برای من دیده می شد
    followed by “b
    یعنی شخص b هم اونو فالو کرده
    ولی الان بااینکه همون شخص a و b فالور و فالووینگ هم هستن،برای من دیده نمیشه؟؟؟؟؟ّّّ
    دلیلش چیه؟؟؟؟
    آیا شخص b از برنامه جانبی خاصی استفاده میکنه؟؟؟؟؟
    چون فقط در مورد این شخص به این شکله.
    درمورد دیگر افراد این مساله رو ندیدم!!!!!!!!!۱
    ممنون میشم جواب بدین.

  • صادق says:

    من یک مشکل اساسی در اینستا فالو دارم که اصلا رو گوگل سویچ نمیشه و نمیتونم برا قسمت بلاکش پولی بدم و کلا برنامه رو گوشیم مشکل داره! خواهشا کمکم کنید