برنامه های کاربردی اندروید که در گوگل پلی وجود ندارند! Awesome Android Apps You Won't Find on Google Play

۱۰ برنامه ی کمیاب اندروید که هرگز در گوگلی پلی پیدا نخواهید کرد!

گوگلی پلی ، بزرگترین و معتبر ترین سرویس پخش برنامه ، اپ و برنامه های چند رسانه ای اندروید است. اما سیاست های گوگل پلی و قوانین آن ، سبب شده است که بسیاری از اپ ها وبرنامه های رایگان آن ، به صورت اختصاصی از جانب گوگل پلی میزبانی نشود و تضمینی برای صحت کارکرد آن وجود نداشته باشد و مجبور باشید برای نصب آن ها ، منابع ناشناخته یا Unknown sources در گوشی ها فعال کنند. بنابراین تصمیم گرفتیم ۱۰ برنامه ی برتر وکاربردی اندرویدی را که در گوگل پلی موجود نیست را در این پست معرفی کنیم .

برنامه های کاربردی اندروید که در گوگل پلی وجود ندارند!

Awesome Android Apps You Won’t Find on Google Play

تا به حال ، برنامه های اندرویدی زیادی نظیر برنامه هایی که با حسگر اندروید کار می کنند را در انزل وب معرفی کرده ایم ؛ درادامه نیز با ۱۰ برنامه کاربردی اندروید دیگر که در گوگل پلی موجود نیستند ، آشنا میشوید.

PS4 Remote Play

شرکت سونی برنامه ی جالبی را تحت عنوان PS4 Remote Play منتشر کرده است که با استفاده از آن می توانید بازی های PlayStation 4 را در گوشی های اندرویدی خود با دسته بازی شبیه سازی شده بازی کنید. ابتدا این برنامه تنها برای گوشی های سری ایکسپریا سونی منتشر شده بود. اما هم اکنون برای انواع دستگاه های اندرویدی در دسترس است.

برنامه های کاربردی اندروید که در گوگل پلی وجود ندارند

CyanogenMod Gallery

این برنامه، یک اپ کاربردی و جمع جور برای گالری موبایل شما است که تنها عکس ها را نمایش می دهد و نظیر گالری پیش فرض در گوشی ها ، فیلم ها و عکس ها را با هم پوشش نمی دهد.

برنامه های کاربردی اندروید که در گوگل پلی وجود ندارند

NewPipe for YouTube

این برنامه یک جایگزین مناسب برای اپ یوتیوب است. می توانید با استفاده از آن ، فیلم ها را در پلیر های مختلف و خارجی باز کنید و دانلود نمایید. مهم ترین نکته در استفاده از این برنامه ، عدم نیاز به گوگلی پلی و ورود به حساب کاربردی جیمیل شما است و می توانید به سادگی ویدیو ها را دانلود کنید.

برنامه های کاربردی اندروید که در گوگل پلی وجود ندارند

BlackBerry Launcher

بلک بری ، اولین اسمارت فون اندرویدی خود را تحت عنوان Priv تولید و وعرضه کرده است ؛ اما حرکت این شرکت به سمت تولید موبایل هایی با سیستم عامل متفاوت ، سبب شده است تا برنامه ها و اپ هایی را برای این سیستم عامل ، به صورت پیش فرض روی موبایل ها طراحی کند . BlackBerry Launcher ، جایگزین مناسبی برای صفحه اصلی ( home screen ) انواع گوشی های اندرویدی ( غیر از بلک بری ) می باشد و می توانید از آن روی دستگاه های دیگر نیز استفاده کنید.

برنامه های کاربردی اندروید که در گوگل پلی وجود ندارند

Amazon Underground

آمازون ، اخیرا اپ استور اندرویدی خود را راه اندازی کرد و در حال حاضر اپ های مختلف به راحتی از طریق آن در دسترس خواهند بود. اما برنامه Amazon Underground ، این سرویس و تمام سرویس هایی که از طریق آمازون در اختیار کاربران قرار داده میشود را پوشش داده است و می توانید با قیمت های پایین و یا مجانی،اپ و برنامه های چندرسانه ای را دانلود کنید.

برنامه های کاربردی اندروید که در گوگل پلی وجود ندارند

WiFiKill

این برنامه برای گوشی های روت شده است و با استفاده از آن می توانید دسترسی یک دستگاه خاص را به وای فای محلی محدود کنید. برنامه برای کسانی که از اینترنت های حجمی استفاده می کنند و سعی دارند در حجم مصرفی خود صرفه جویی کنند، بسیار کاربردی است این اپ کاربردی شبیه اپ Netcut که قبلا در بخش چگونه سرعت و حجم اینترنت وایرلس مهمان را مخفیانه محدود کنیم انزل وب معرفی کردیم دارد.

برنامه های کاربردی اندروید که در گوگل پلی وجود ندارند

Microsoft Connections

این نرم افزار کاربردی مایکروسافت ، جهت یادآوری نکات لازم حین تماس تلفنی طراحی شده است . به این ترتیب که حین تماس ، نکاتی که قبلا در نرم افزار جهت یادآوری درج کرده اید ، به صورت پاپ آپ ظاهر میشوند.

برنامه های کاربردی اندروید که در گوگل پلی وجود ندارند

AdAway

زمانی که نرم افزار هایی با دو نسخه رایگان و غیر رایگان را خریداری می کنید ، در نسخه رایگان تبلیغات متنی داخلی زیادی نمایش داده میشود تا کاربر نسبت به خرید نسخه غیررایگان ترغیب شود. با استفاده از برنامه

AdAway ، قادرخواهید بود تمامی تبلیغات موجود در برنامه ها را مسدود کنید و برای همیشه از شر تبلیغات خلاص شوید!

برنامه های کاربردی اندروید که در گوگل پلی وجود ندارند

Echo

با اپ هایی نظیر Echo ، می توانید تمامی صداهایی که از طریق موبایل و صحبت با دیگران و یا در اطراف می شنوید را ضبط کنید و سپس هر زمان که نیاز داشتید ، به این صدا ها گوش دهید و نظیر برنامه های جاسوسی اندروید که قبلا در انزل وب معرفی شده ، در مواقع ضروری از آن ها استفاده کنید. گفتنی است که نسخه ای از این برنامه که در حال حاضر مسدود شده و کسی از آن استفاده نمی کند ، در گوگل پلی موجود است ؛ اما برای استفاده از نسخه اصلی ، باید از سایت مربوطه اقدام کنید.

برنامه های کاربردی اندروید که در گوگل پلی وجود ندارند

Notifications Logger

حتما برای شما هم پیش آمده است که اعلان های گوشی (Notification) را قبل از این که مطالعه کنید ، به صورت اتفاقی و ناخواسته پاک کرده اید. برنامه ی Notifications Logger ، یک ابزار مناسب برای نمایش تمامی نوتیفیکیشن های گذشته ( پاک شده و پاک نشده ) می باشد تا بتوانید پیغام های خوانده نشده را مشاهده کنید.

برنامه های کاربردی اندروید که در گوگل پلی وجود ندارند

تجربه و پیشنهاد شما؟

در صورتی که برنامه های کاربردی و کم یاب دیگری نظیر اپ های اندرویدی معرفی شده میشناسید ، تجربه خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • ندا says:

    میخوامت اندرویدگوشیم رابالاببرم گوشیم سامسونگ نوت سه ۹۰۰۶…آیانرم افزارداره

  • عباس says:

    نرم افزار relive از گوگل پلی دانلود کنید
    این نرم افزار مسیر طبیعت کردی یا کوهنوردی یا پیاده روی یا حتی با خودرو به صورت فیلم سه بعدی نمایش میدهد باید با ایمیل ثبت نام کنید نسخه اصلی که میتوان روی فایل موزیک یا ویرایش کنید پولی است اما همین موارد ی که رایگان است هم عالیه به نظر من جالب ترین نرم افزار اندروید است من با دوستانم کوهنوردی می روم فایل ویدیویی مسیر می‌سازم

  • نسرین says:

    سلام برنامه اینستاگرام رو در گوگل پلی نمیاره که دانلود کنم؟ برای چی؟؟

  • ـmahdy says:

    ایا نرم افزاری که بتونه تمامی پیامها وتماسهایی که دیگران بدون اجازه از گوشی ما انجام میدهند وپاکش میکنند رو نشون بده هست یا نه

  • A.S says:

    برنامه ای وجود داره که بتونه وقتی که با میکروفن و دوربین ها کاری نداریم اونا را کاملا غیرفعال کنه؟؟؟؟

  • ارمان says:

    سلام
    خیلی ممنون از برنامه های جالبی که معرفی کردید
    بازم از این نمونه ها معرفی کنید
    ممنون

  • ai says:

    برنامه های خیلی بهتری هم هستند!

  • لیلیوم says:

    واقعا برنامه های خوبی رو معرفی کردید

  • پوریا says:

    ضمن خسته نباشید و تشکر بابت این پست مفید.
    به نظرم برنامه نت کات که در پست های قبلی گذاشتید بهتر و کارا تر بود .با تشکر