معرفی بهترین تست های آنلاین روانشناسی و خودشناسی فارسی

بهترین سرویس های فارسی تست روانشناسی آنلاین

از مهمترین فاکتورهای داشتن زندگی سالم خودشناسی و سلامت روان و ذهن است ، به دلیل اهمیت بالا این موضوع تصمیم گرفتیم بهترین سرویس های آنلاین و رایگان فارسی که دارای تست ها و مطالب خوبی در این زمینه هستند را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین تست های روانشناسی و خودشناسی فارسی آنلاین

Top Persian Websites with Online MBTI and Psychological Tests

در زمینه روانشناسی و خود شناسی  سرویس های آنلاین خوبی به زبان انگلیسی موجود است اما متاسفانه فقط تعداد اندکی از سرویس های فارسی در این زمینه به صورت رایگان فعالیت میکنند که تا حدی معتبر هستند ، ما قبلا در انزل وب بهترین سرویس های آنلاین تست بینایی را به شما معرفی کردیم اینبار تصمیم داریم در ادامه معرفی سرویس های آنلاین جهت تست سلامتی بهترین تست های آنلاین فارسی روانشناسی و خودشناسی (MBTI) را به شما معرفی کنیم.

تست روانشناسی آنلاین با روان یار

تست های روانشناسی سرویس فاسی روان یار جزو معتبرترین تست های موجود در وب فارسی میباشد، این سایت با همکاری چندین پزشک روانشانس با رزومه کامل درج شده در سایت مدیریت میشود. برای استفاده از برخی از تست های معتبر موجود در این سرویس باید عضو سایت شوید اما تست های سرگرمی روانشناسی روان یار که به گفته خود سایت بیشتر جنبه سرگرمی دارد نیازی به ثبت نام ندارد.

تست روانشناسی آنلاین با روان یار

طراحی و گرافیک سایت چندان و مدرن و بروز نیست و سایت از نظر بارگذای کمی سنگین است ، در پایان هر تست جواب آزمون و نکات مربوط به آن نمایش داده میشود. تست های موجود در سایت شامل تست افسردگی ، اضطراب و.. است.

انواع تست روانشناسی در دنیای روانشناسی

دنیای روانشناسی یکی از سرویس های جدید وب فارسی است که دارای تست های بسیار متفاوت و گوناگون در زمینه روانشانسی و خودشناسی است ، از تست های موجود در این سایت میتوان به تست روانشناسی درونگرا و برونگرا ، منبع کنترل ، کودک درون ، کودک درون و.. اشاره کرد.

انواع تست روانشناسی در دنیای روانشناسی

طراحی سایت نسبتا خوب است و تست های دارای حالت های مختلف از جمله انمیشین ، بله خیر ، گزینه ای و .. هستند . مطالب روانشناسی سایت نیز تقریبا قابل قبول هستند اما نکته ای که دنیای روانشناس نامشخص است عدم ذکر نام منابع استفاده شد برای تست ها است.

تست آنلاین خودشناسی ‫MBTI توسط خودشناس

خودشناس تمرکز خود را بر روی تست های شخصیت و تیپ شخصیتی فرد گذاشته است و آزمونی که در این سایت موجود است برای شناسایی تیپ شخصیتی شما بکار میرود ، خوشبختانه منابع استفاده شده برای سوالات نیز در سایت آورده شده و شما میتوانید از اپ اندروید این سایت بر روی گوشی خود نیز استفاده کنید.

تست آنلاین خودشناسی ‫MBTI توسط خودشناس

پس از مشاهده نتیجه آزمون MBTI میتوانید در دسته های سمت راست سایت اطلاعات بیشتر در مورد تیپ شخصیتی خود را مشاهده کنید. طراحی خودشناس بسیار ساده و محتوا آموزشی آن چندان قوی نیست اما مراحل تست زدن آن به خوبی طراحی شده است.

تست های روانشناسی جالب و آنلاین در تبیان

سرویس های تست روانشانسی سایت تبیان بسیار متونع و گوناگون است و برخی از آنها به صورت گرافیکی، تستی یا محاسبه توسط خود فرد میباشد ، از تست های موجود در این سایت میتوان به تست تحلیل کلامی ، وضعیت سلامت روان (GHQ) ، شدت اضطراب ،  IQ (هوش)  و.. اشاره کرد.

تست های روانشناسی جالب و آنلاین در تبیان

منابع استفاده شده برای طراحی تست های متاسفانه در سایت درج نشده است و طراحی مراحل تست زدن نیز چندان مناسب نیست.

پس از معرفی سرویس های بالا در پایان پیشنهاد میکنیم برای داشتن زندگی سالم تر حتما مطالب قبلی ما در زمینه سلامت فردی را مطالعه کنید.

پیشنهاد و تجربه شما ؟

تجربه شما بعد از استفاده از این سرویس های چه بود و جوابی که از این تست ها گرفته اید به نظر شما تا چه حد به واقعیت نزدیک است ؟ همچنین اگر سایت و تست آنلاین روانشناسی خوب دیگر به زبان فارسی میشناسید آن را در بخش نظرات معرفی کنید

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

معرفی سایت و سرویس های جالب و کاربردی
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره ۴۱

نظرات

  • reza says:

    ممنون از پست خوبتون
    من دکتری روانشناسی دارم و فکر می کنم الان بهترین سایت و علمی ترین سایت تو حوزه تست روانشناسی سایت ای سنج باشه. خیلی کامل و کاربردی هست.

  • سنجشگران says:

    مطلب مفید و جالبی بود ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیار گذاشتین

  • الهام کسرایی says:

    با تشکر از مقاله خوب تون.
    این تست هم در تلگرام خیلی جالب هست و با توجه به اینکه من روانشناسی میخونم ، ارشد ، مطالبش براساس الگوهای استاندارد تهیه شده .
    برای شروع در تلگرام آدرس زیر رو باید به یکی بفرستین و بعد روی لینک که ایجاد میشه کلیک کنید.
    mytypebot@
    موفق باشید