ورود همزمان به چند اکانت در برنامه های مختلف اندروید

آموزش نصب همزمان دو یا چند نسخه از یک برنامه در اندروید

نصب همزمان و داشتن دو یا چند نسخه از یک برنامه اندروید (App) این امکان را به شما میدهد که بتوانید بر روی گوشی و تبلت خود چند حساب کاربری از اپ های پر کاربردی مثل تلگرام ، فیسبوک ، کلش اف کلنز و.. را همزمان و در یکجا مدیریت کنید ، در ادامه با یکی از بهترین روش ها جهت استفاده از چند اکانت و نصب همزمان چند برنامه اندروید آشنا می شوید.

نصب همزمان دو یا چند برنامه اندروید

Log in to multiple accounts simultaneously in different applications on Android

نصب و اجرای همزمان نسخه های مختلف برنامه در کامپیوتر ، یکی از نیازهای کاربران کامپیوتر است که قبلا در انزل وب آموزش دادیم. مشابه همین موضوع ، نصب و ورود به چند اکانت به صورت همزمان در اندروید نیز با استفاده از برنامه Parallel Space ، امکان پذیر است. در ادامه روش کار با این برنامه را میخوانید.

آموزش کار با برنامه Parallel Space

دانلود Parallel Space

این برنامه را به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید. در توضیحات اپ آمده است که برای ساخت چند اکانت به صورت همزمان در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی مثل تلگرام ، می توانید Parallel Space را دانلود کنید.

کاری که این برنامه مطابق با اسم خود در موبایل شما انجام می دهد ، ایجاد فضای موازی است. به این معنا که فضایی مشابه با یک سیستم عامل اندروید دیگر در کنار اندروید شما ایجاد میشود و با استفاده از آن ، ساخت و استفاده از چند اکانت در یک برنامه ، امکان پذیر میشود.

ورود همزمان به چند اکانت در برنامه های مختلف اندروید

انتخاب برنامه های دلخواه

در این مرحله ، برنامه از شما می خواهد که اپ های دلخواه خود را جمع آوری کنید. اگر بازی و برنامه هایی مثل اینستاگرام ، کلش اف کلنز و یا فیس بوک را در موبایل خود داشته باشید، مستقیما به سمت بخش دیگر برای ایجاد اکانت دوم هدایت میشوید، در غیر این صورت شما را به مرجع دانلود برنامه های انتخابی خود هدایت می کند. برای شروع کافی است  Start Exploring را انتخاب کنید.

ورود همزمان به چند اکانت در برنامه های مختلف اندروید

تصویر زیر به خوبی برنامه های جمع آوری شده را برای اجرا و ایجاد حساب کاربری ثانویه  نشان می دهد. در این بخش، با انتخاب گزینه  + ، می توانید اپ های دلخواه خود را اضافه کنید. بعد از انتخاب + ، لیستی مشابه شکل زیر نمایش داده میشود که شامل تمامی برنامه های نصب شده روی موبایل شما می باشد.

ورود همزمان به چند اکانت در برنامه های مختلف اندروید

با انتخاب هر برنامه از لیست ، اپ دلخواه شما برای ایجاد حساب کاربری دیگر ، به لیست برنامه Parallel Space منتقل میشود.

ورود همزمان به چند اکانت در برنامه های مختلف اندروید

دقت داشته باشید که برای نصب همزمان چند برنامه اندروید هر اپی را نمی توانید از این لیست انتخاب کنید؛ برنامه هایی مثل واتس اپ ، اسنپ چت و اپ های گوگل را برای ایجاد اکانت دیگر انتخاب نکنید.

ورود همزمان به چند اکانت در برنامه های مختلف اندروید

ورود همزمان به حساب کاربری دیگر در برنامه ها

بعد از این که برنامه های خود را انتخاب کردید ، نسخه دیگری از برنامه ها را که در یک فضای دیگر ساخته شده اند ، مشاهده می کنید. همان طور که در شکل میبینید ، نسخه های دیگر هر برنامه با علامت + ، از سایر برنامه های قابل تشخیص خواهند بود. هر برنامه را می توانید از محیط برنامه Parallel Space ، بکشید و روی صفحه اصلی موبایل رها کنید تا بتوانید به شکل میانبر نیز از آن ها استفاده کنید.

ورود همزمان به چند اکانت در برنامه های مختلف اندروید

در صورتی که می خواهید دسترسی هر دو اکانت را به اینترنت محدود کنید ، می توانید با مطالعه نحوه کنترل و جلوگیری دسترسی برنامه ها به اندروید ، حجم مصرفی اینترنت خود را مدیریت کنید.

با لمس هر برنامه ، محیط جدیدی مشابه شکل زیر برای ایجاد حساب کاربری دیگر مشاهده می کنید.

ورود همزمان به چند اکانت در برنامه های مختلف اندروید

ایجاد نسخه های دوم کمی موبایل شما را نسبت به قبل شلوغ می کند و تعداد اپ ها بیشتر میشود؛ در صورت نیاز می توانید با آموزش تغییر و حذف برنامه های سیستمی و پیش فرض اندروید ، فضای اندروید خود را خلوت تر کنید

تجربه و پیشنهادشما ؟

تا به حال از چه برنامه هایی در اندروید به صورت همزمان با استفاده از Parallel Space دو یا چند نسخه ساخته اید؟  اگر از اپ یا روش  دیگری برای اینکار استفاده میکنسد آن را با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • Abolfazl says:

    اقا نصب بازی دوتا اکانت زدم بعد تو چت نمیره هر دو اکانت چیکار کنم خواهش میکنم بگین

  • Abolfazl says:

    اقا نصب بازی دوتا اکانت زدم بعد تو چت نمیره هر دو اکانت چیکار کنم

    • sm says:

      من میخوام دو اکانت از کوییز اف کینگز داشته باشم ولی بلد نیستم چیکار کنم

  • علی says:

    موقعانجام میزنه گزینه pro را فعال کنید باید چیکار کنم دقیقا؟

  • علی اکبر says:

    واسه یه بازی امتحان کردم نشد ولی برا بقیه بازیا میشد
    واسه این بازیه هی مینوشت بازی کراش شد

  • amin says:

    سلام میشه دو تا اکانت از بازی کوییز او کینگ تو ی گوشی داشت

  • Omid says:

    سلام .میشه دوتا اپلیکشن از برنامه نود با دوسیمکارت متفاوت را رو ی گوشی نصب کرد

  • Ahmad says:

    آره من هم ایمو نصب کردم هم واتس آپ وتلگرام

  • sahar says:

    اگه بخوام برنامه ایمو نصب کنم جواب میده؟؟کسی امتحان کرد؟؟

  • sahar says:

    آگه بخوام برنامه ایمو نصب کنم هم جواب میدخ؟؟؟کسی امتحان کرده؟

  • امير says:

    روی اندروید ۷ کار نمیکنه

  • AmirF says:

    سلام، من از اپلیکیشن App Cloner استفاده میکنم به راحتی یک نسخه دیگه با Sign جدید از اپلیکیشن نصب شده براتون ایجاد میکنه اونم مثل نرم افزار قبلی نصب میشه و آیکونش هم در قسمت اپلیکیشنها قرار میگیره البته امکانات جالبی داره مثل تغییر آیکون یا رنگ آیکون و ادیت دسترسیهای برنامه، مشخص نمودن محل نصب داخل حافظه گوشی یا کارت مموری اکسترنال، و خیلی امکانات دیگر، اینهم لینک دانلود https://play.google.com/store/apps/details?id=com.applisto.appcloner&hl=en البته نیاز به گفتن نیست که نسخه Pro در سایتهای ایرانی موجوده

  • مجی says:

    واسه تلگرام تست کردم بدون مشکل جواب داد فقط دوتا ایراد داره به نظر من. اول اینکه شورتکاتی که از برنامه میگیره فقط روی هوم اسکرین قرار میگیره نه در منوی اپلیکیشن ها، و ایراد دوم (که البته من فقط با تلگرام تست کردم) اینه که مثل خود تلگرام نوتیفیکیشن روی آیکون اپلیکیشن نشون نمیده. البته نوتیفیکیشن توی نوتیفیکیشن بار نشون داده میشه ولی روی آیکون برنامه نه. به هرحال ممنون از معرفی این اپ. کار منو راه انداخت واقعا. از نمونه های ایرانیزه شده خیلی بهتره. موفق باشید.