استفاده همزمان وای فای و اینترنت گوشی برای افزایش سرعت اینترنت اندروید

استفاده همزمان وای فای و اینترنت گوشی برای افزایش سرعت اینترنت اندروید

اگر از گوشی یا تبلت های اندرویدی استفاده می کنی برای افزایش سرعت اینترنت در اندروید این سیستم عامل به شما اجازه استفاده همزمان از اینترنت شبکه وای فای و اینترنت شبکه موبایل را می دهد. در این پست قصد داریم ساده ترین ترفند استفاده همزمان از اینترنت گوشی و وای فای برای افزایش سرعت اینترنت در اندروید و افزایش سرعت دانلود را آموزش دهیم.

استفاده همزمان از اینترنت موبایل و WiFi برای افزایش سرعت دانلود اینترنت اندروید

Use Both Data & WiFi To Boost Android Internet Speed

شاید تا به حال این مساله برای شما سوال شده باشد که آیا می توان همزمان از دیتای گوشی و وای فای برای اتصال به اینترنت استفاده کرد. پس با ما همراه باشید؛ امروز اپلیکشین اندرویدی را به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده همزمان WiFi و اینترنت ۳G / 4G می توانید سرعت دانلود خود را افزایش دهید. 

در حالت پیشفرض ، این کار در اندروید غیر ممکن است زیرا زمانی که شما وای فای خود را روشن می کنید دیتای گوشی یا تبلت اندرویدی شما غیر فعال خواهد شد. بنابرین بدون معطلی برنامه ای را به شما معرفی خواهیم کرد که بتوانید از ترفند استفاده همزمان این دو بهره ببرید. همچنین اگر اینترنت گوشی شما دچار مشکل در باز کرن سایت ها و.. است مطلب قبلی انزل وب در مورد حل مشکل باز نشدن سایت ها در گوشی با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل را حتما مطالعه کنید.

برای انجام این کار ، موارد زیر لازم است :

– استفاده از دستگاه اندرویدی روت شده، ورژن ۲.۲ یا بالاتر

– وای فای و بسته اینترنتی فعال به صورت همزمان

– اپلیکشین اندروید Super Download (دانلود نسخه پولی / دانلود نسخه رایگان)

آموزش استفاده از برنامه Super Download :

اولین مرحله دانلود و نصب اپلیکیشن سوپر دانلود بر روی گوشی هوشمند است. طرز کار این اپ به این صورت است که فایل مورد نظر شما را از آدرس اینترنتی با استفاده همزمان از اینترنت شبکه موبایل و اینترنت شبکه وای فای دانلود میکند.

Use-Both-Data-WiFi-For-Boost-Internet-Speed

بعد از نصب و راه اندازی ، شما می توانید در صفحه اصلی برنامه پیغام “هیچ فایل فعالی وجود ندارد (No active files) را مشاهده کنید.

2

سپس بر روی گزینه تنظیمات (Setting) کلیک کرده و گزینه “Dual Networks” را فعال کنید که نیاز به دسترسی Root دارد.

3

در مرحله بعد با کلیک بر روی علامت (+) که در بالای برنامه قابل مشاهده است، می توانید لینک دانلود مورد نظر خود را وارد کنید.

4

به نکات زیر توجه کنید :

  • زمانی که می خواهید برای افزایش سرعت اینترنت موبایل اندروید از هر دو شبکه وای فای و اینترنت گوشی همزمان بهره ببرید باید از نسخه روت شده اندروید استفاده کنید.
  • همچنین زمانی که از هر دو شبکه وای فای و اینترنت گوشی استفاده می کنید ممکن است اپراتور شما هزینه ی اضافی برای شما منظور کند. برای جلوگیری از منظور شدن هزینه اضافی آموزش جلوگیری از آپدیت خودکار نرم افزار ها،مدیریت اتصال و مصرف حجم اینترنت را مطالعه کنید.
  • هنگام استفاده از این اپلیکیشن، باطری گوشی و یا تبلت شما باید در بالاترین حد شارژ باشد و همچنین آنتن دهی وای فای و اینترنت گوشی شما باید بدون قطعی باشد.
  • اگر شما یک وای فای با سرعت بالا دارید با این وجود اگر می خواهید از این اپلیکیشن بهترین بهره برداری را کنید باید حتما از بسته های ۳G یا ۴G دبتا اپراتور های ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و.. استفاده کنید.
  • با وجود تمام نکات بالا ، اتصال به اینترنت به صورت همزمان با وای فای و اینترنت گوشی در بعضی گوشی ها و یا تبلت ها پشتیبانی نمی شود.
  • مساله دیگر اینکه بعضی وب سایت ها برای دانلود محدودیت سرعت قائلند و دانلود با سرعت بالا به صورت همزمان با وای فای و اینترنت گوشی را پشتیبانی نمی کنند.
  • در حال حاضر پروتکل http و https پشتیبانی می شود (FTP و torrent پشتیبانی نمی شود).
  • قبل از دانلود اپلیکیشن در نظر داشته باشید، نسخه رایگان این اپلیکیشن محدودیت ۵۰ مگابایتی برای دانلود دارد. نسخه پولی را میتوانید از وب سایت های ایران دانلود کنید

جمع بندی :

بنابراین با این روش؛ یعنی استفاده همزمان وای فای و اینترنت ۳G/4G و نصب اپلیکیشن Super Download شما می تونید بالاترین سرعت دانلود در گوشی ها و یا تبلت های اندرویدی خود را تجربه کنید. اگر حجم اینترنت شما زود تمام می شود روش های جلوگیری از مصرف حجم اینترنت انزل وب را بخوانید.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

در صورتی که به مشکلی مهمی به جز موارد بالا بر خورده اید و یا اینکه راه حلی خاصی برای افزایش سرعت دانلود ۳g ، ۴g و WiFi اندروید می دانید تجربیات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • علیرضا says:

    سلام. این روش خیلی وقته هست. اما نیاز من این هست که همزمان از وایفای و دیتا برای گشت و گزار تو مرورگر یا تلگرام بشه استفاده کرد . نرم افزاری هست؟