روش های دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام برای آیفون ( آی او اس ) و اندروید

بهترین نحوه دانلود عکس و ویدیو اینستاگرام در اندروید و آیفون

تا به حال  به عکس و یا ویدیویی در شبکه اجتماعی اینستاگرام برخورده اید که بخواهید آن را دانلود کنید ؟ در این پست قصد داریم شما را با ترفند ها و ابزارهای رایگان جهت ذخیره کردن ویدیو ها و عکس ها از اینستاگرام در اندروید و آیفون ( iOS ) آشنا کنیم تا خیلی سریع و آسان بتوانید عکس و یا فیلم مورد نظر  خود را از اینستاگرام دانلود کنید.

روش های دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام برای آیفون ( آی او اس ) و اندروید

IOS and Android apps for free download photos and videos from Instagram

شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال های اخیر با استقبال خوبی در ایران رو به رو شده است. براساس آمار، کاربران اینستاگرام روزانه ۸۰ میلیون عکس در روز در این شبکه اجتماعی آپلود می کنند. به همین دلیل ما قصد داریم امروز در این پست به شما روش کار با برنامه هایی جهت دانلود فیلم و عکسهای اینستاگرام اندروید و آیفون را معرفی و آموزش دهیم. همچنین برای دوستانی که علاقه مند هستند با روش های استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر با قابلیت ثبت نام، آپلود عکس و ویدیو آشنا شوند حتما مطالعه این پست را سفارش می کنیم.

بهترین ترفند و برنامه های آیفون ( iOS ) برای دانلود عکس و ویدیو اینستاگرام

یکی از ترفندهای ساده برای دانلود عکس از اینستاگرام ، استفاده از ابزار پیش فرض آیفون / آی پد / آی پاد و مک است، شما به راحتی می توانید با نگه داشتن دکمه Home و دکمه On\Off به صورت همزمان در آیفون/ آی پد/آی پاد خود از صفحه عکس بگیرید سپس به قسمت گالری گوشی خود مراجعه کرده و عکس ذخیره شده را مشاهده کنید و همچنین در مک بوک ها با استفاده از ابزار پیش فرض Applications >Utilities >Grab) Grab ) و از منوی Capture گزینه Screen را انتخاب کرده و از صفحه خود عکس بگیرید.

 

iphone-screnshot-3

به یاد داشته باشید اگر شما میخواهید عکس مورد نظر خود را با کیفیت بالا دانلود کنید توصیه می کنیم از دو اپلیکیشنی که در زیر معرفی می کنیم، استفاده کنید.

آموزش اپ INSTAKE برای دانلود عکسهای اینستاگرام در آیفون

همان طور که در بالا اشاره کردیم اگر می خواهید عکس را با کیفیت بالا از اینستاگرام دانلود کنید حتما از اپلیکیشن INSTAKE استفاده کنید این اپ به صورت رایگان در دسترس است. بعد از دانلود و نصب این اپلیکیشن، این اپ را اجرا کرده و نام کاربری و پسورد اکانت اینستاگرام خود را را در این اپ وارد کنید محیط این اپ خیلی ساده بوده و بعد از لاگین شما می توانید به راحتی عکس های مورد نظر خود را دانلود کنید. برای این کار علامت قلب در سمت چپ برنامه را کلیک کرده تا لیست عکس های محبوب، پست های افرادی که توسط شما فالو شده اند، پست های شخصی شما و همچنین عکس ها و پست هایی که توسط شما لایک شده اند به نمایش در بیاید.

 

Instake-595x1024

برای دانلود عکس های مورد نظر خود بر روی آنها دابل تپ (دوبار فشردن انگشت بر روی صفحه تاچ به صورت پیاپی) کنید و سپس بر روی گزینه دانلود که به صورت فلش رو به پایین در عکس زیر مشخص است کلیک کرده تا عکس های انتخاب شده توسط شما، دانلود شوند. شما می توانید عکس های ذخیره شده را در پوشه مربوط تصاویر دوربین خود در بخش گالری گوشی تان بیابید.

Instake-save-Instagram-phto

به یاد داشته باشید این اپلیکیشن تنها برای دانلود عکس از اینستاگرام قابل استفاده است به همین دلیل قصد داریم اپ دیگری در زیر جهت دانلود فیلم به شما معرفی کنیم.

آموزش اپ INSTASAVE برای دانلود فیلم از اینستاگرام در آیفون

شما می توانید از اپلیکیشن InstaSave برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام استفاده کنید. این اپ به صورت رایگان در دسترس است. یکی از تفاوت های این اپ با اپ INSTAKE این است که دیگر نیازی نیست شما نام کاربری و پسورد اکانت خود را وارد کنید. تنها نیاز دارید لینک عکس و یا ویدویی که میخواهید آن را دانلود کنید کپی کرده و در این اپ وارد کنید.

get-viedo-link-606x1024

پس از اینکه لینک مورد نظر خود را وارد کردید صفحه ای پیش روی شما نمایش داده می شود که از شما می پرسد که آیا می خواهید ویدیو مورد نظر را دانلود کنید یا خیر. شما می توانید عکس ها و ویدیو های ذخیره شده را در پوشه مربوط تصاویر دوربین خود در بخش گالری گوشی تان بیابید، همچنین عکس ها و کلیپ های دانلود شده در تب دانلود در برنامه که در عکس زیر مشخص است نیز قابل دسترس است.

save-instagram-video

دو نقدی که میتوان به این اپلیکیشن وارد دانست تبلیغات های مزاحم در پایین اپ و همچنین عدم امکان دانلود به صورت فله ای می باشد.

آموزش بهترین برنامه ها برای دانلود عکس و فیلم اینستاگرام در اندروید

حالا نوبت به معرفی اپلیکیشنی جهت آموزش نحوه دانلود رایگان عکس و فیلم از اینستاگرام در اندروید می باشد. شما میتوانید با نصب اپ iGetter به سادگی و خیلی سریع، عکس ها و ویدیو های موردنظر خود را از اینستاگرام دانلود کنید. علاوه بر این شما با استفاده از این اپ قادر خواهید بود به صورت آفلاین ویدیوهای مورد نظر خود را ببینید. ابتدا این اپ را دانلود و بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید.

instagetter-676x420

سپس لینک عکس و یا ویدیو مربوطه را در اینستاگرام  مثل عکس زیر کپی کنید.

Instagram-2

در مرحله بعد نرم افزار را اجرا کرده و لینک مورد نظر را در برنامه وارد نمایید. به عکس زیر توجه کنید.

Instagram-3

پس از وارد کردن لینک شما می توانید تصویر کوچیکی از عکس و یا ویدیو مربوطه را در زیر لینک مشاهده کنید. برای دانلود عکس و یا ویدیو، دکمه save در زیر عکس و یا فیلم را فشار دهید.

Instagram-4

سپس کادری برای شما نمایش داده می شود که در آن می توانید نام فایل و مسیری که در آن ذخیره خواهد شد را ببینید. حالا می توانید عکس و یا فیلم ذخیره شده را در بخش گالری گوشی خود مشاهده کنید.

Instagram-5

همچنین علاوه بر نرم افزار بالا میتوانید از اپ بسیار خوب InstaSave نیز که طریقه کار آن بسیار شبیه به اپ INSTAKE آیفون میباشد به عنوان برنامه جایگزین برای دانلود و ذخیره عکس و فیلم اینستاگرام در اندروید استفاده کنید.

InstaSave

جمع بندی

در بالا چندین ابزار و ترفند برای ذخیره سازی و دانلود عکس ها و ویدیو از اینستاگرام را آموزش دادیم که به صورت خلاصه می توان گفت اگر کیفیت عکس برای شما الویت نیست می توانید برای ذخیره عکس از آن اسکرین شات بگیرید ولی اگر می خواهید عکس را یا کیفیت اصلی آن دانلود کنید حتما باید از اپ هایی که در بالا معرفی کردیم کمک بگیرید. همچنین اگر می خواهید در اینستاگرام حرفه ای شوید، پست مربوط به معرفی بهترین برنامه های پرکاربرد و حرفه ای برای اینستاگرام را حتما مطالعه کنید و اگر به دنبال افزایش فالورهای خود هستید حتما مطلب مناسب ترین هشتگ های محبوب فارسی اینستاگرام برای افزایش لایک و فالوور را مطالعه کنید.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

در صورتی که ترفند و راه حلی خاصی دیگری برای دانلود رایگان عکس ، فیلم و کلیپ از اینستاگرام اندروید و آیفون می دانید تجربیات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • محمود says:

    با سلام
    می‌خوام روشی رو که خودم برای دانلود فیلم هایی که در اینستا URL ندارند رو برای اولین بار توضیح بدم
    -ابتدا به صورت آنلاین وارد همون پیج شده و فیلمتون رو کامل تماشا کنید و بعدش می‌تونید نت رو خاموش کنید.
    -سپس متوجه بشید که گوشیتون داخل حافظه داخلی یا sd ذخیره می‌کنه.
    -حال وارد مدیریت فایل گوشیتون بشید و وارد حافظه ای که در اون ذخیره میکنید بشید(داخلی یا sd)
    – پوشه Android/data/com.instagram.android/cache/video رو باز کنید .
    -فایل های رو بر اساس تاریخ مرتب کنید
    -سپس روی فایل ها تغییر نام رو بزنید و یک اسم دلخواه وارد کرده و در آخر بدون فاصله mp4. ( نقطش فراموش نشه) رو بنویسید تا فرمت ها به mp4 تغییر کنه.
    -حالا خواهید دید که فیلم قابل مشاهده میشه و میتوند در پوشه دلخواهتون کپی کنید.
    لطفاً نظرتون رو درباره این روش اعلام کنید و اگر مفید بود کمی دعام کنید. مرسی

  • Tara says:

    Too iphone age on pgi k azash video mikhaym dl konim private bashe o link nadashte bashe bayad chikar konim??

  • ahmad2006 says:

    سلام چطوری میشه تمام تصاویر پروفایل حساب دیگران را که فالو کردیم یکجا دانلود کرد چه در وب یا گوشی؟

  • حسین کوهساری says:

    استفاده از ماژول XInsta در xposed installer واقعاً فوق العادست. کیک روی عکس و دانلود در گالری! همین

  • علی says:

    پیشنهادم برنامه snap tube هستش چون امکان دانلود ویدئو ها از یوتوب و فیسبوک و همچنین سایت هایی که امکان دانلود ویدیو و عکس ها رو از سایت رو نمی دهند رو داراست ، و همچنین امکان دانلود عکس ها از اینستگرام رو داره.