9 ابزار ساخت عکس پروفایل با سایز دقیق و مناسب شبکه های اجتماعی

۹ ابزار ساخت عکس پروفایل با سایز دقیق و مناسب شبکه های اجتماعی

همه افرادی که در شبکه های اجتماعی مختلف نظیر اینستاگرام ، فیس بوک ، تلگرام و .. عضو هستند معمولا زمانی را برای ساخت عکس پروفایل و کاور با اندازه مناسب برای شبکه های اجتماعی که در آنها عضو هستند صرف میکنند که اینکار زمانبر بوده و گاها نتیجه مورد رضایت واقع نمی شود. از این رو ما قصد داریم امروز ۹ ابزار آنلاین جهت ساخت عکس با اندازه مناسب برای شبکه های اجتماعی مختلف را به شما معرفی کنیم.

ساخت عکس پروفایل و کاور با اندازه مناسب برای تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام و …

Tools for Creating Perfectly Sized Images for Social Media Sites

معمولا یکی از دغدغه های افرادی که در شبکه های اجتماعی عضویت دارند ، این است که عکس و یا کاور مناسب را برای پروفایل خود ایجاد کنند. از آنجایی که شبکه های اجتماعی مختلف از جمله فیسبوک ، توییتر ، گوگل پلاس و دیگر شبکه های اجتماعی هرکدام سایز متفاوت و محدودیت حجمی خاصی را برای کاور در نظر گرفته اند. از این رو برای ساخت کاور و عکس پروفایلی که شما راضی نگه دارد ، میتوان برای صرفه جویی در وقت  به ابزارهای آنلاین متوسل شوید. این ابزارها به دلیل سادگی شما را قادر میسازد در کمترین زمان و بدون نیاز به استفاده از نرم افزار فتوشاپ ، بتوانید حرفه ای ترین کاورها و عکس های پروفایل را برای خود ایجاد کنید. در زیر لیستی از بهترین ابزارهای آنلاین جهت ساخت کاور برای شبکه های اجتماعی مختلف آماده شده است:

ساخت عکس پروفایل با سایز مناسب برای تلگرام و واتس اپ

برای سرویس محبوب تلگرام و گذاشتن عکس کامل میتوانید از اپ اندروید Profile w/o crop for Telegram و برای سرویس واتس اپ نیز میتوانید No Crop for WhatsApp را بر روی اندروید خود نصب کنید همچنین برای سیستم عامل iOS نیز میتوانید از اپ NoCrop – Post full size photos برای تعیین اندازه استاندارد و مناسب برای telegram ، whatsapp و instagram استفاده کنید.

علاوه بر این میتوانید توسط سرویس هایی که در ادامه معرفی میکنیم عکس های خود را به صورت دستی در سایز های ۵۱۲×۵۱۲ کراپ و بر روی پروفایل خود قرار دهید.

AP Social Media Image Maker برای ساخت عکس پروفایل و کاور با سایز مناسب

میتوان AP Social Media Image Maker یکی از جامع و کاملترین ابزارهای آنلاین جهت ساخت کاور و عکس پروفایل برای شبکه های اجتماعی دانست. مزیت اصلی آن این است که اکثر شبکه های اجتماعی را پوشش داده و شما را قادر می سازد بتوانید کاور ، عکس پروفایل ، عکس برای پست های ویژه و غیره را برای شبکه اجتماعی های مختلف ایجاد کنید. همان طور که در تصویر زیر نیز مشخص است لیست ۱۶ شبکه اجتماعی در تصویر زیر مشخص است و نکته حائز اهمیت دیگر رایگان بودن این سرویس است.  با استفاده از این سرویس آنلاین شما میتوانید کاورهای حرفه ای ایجاد کنید ، فیلتر رنگ برای تصویر خود تعیین کنید و یا افکت های مختلف را بر روی عکس خود اجرایی کنید.

social-media-image-maker

Social Image Resizer tool برای کراپ کردن و تغییر سایز عکس پروفایل

سرویس آنلاین Social Image Resizer tool یکی از ساده ترین ابزارها برای کراپ کردن تصاویر با سایزهای پیش فرض برای کاورهای شبکه های اجتماعی و یا سایز مورد نظر شماست. همان طور که در تصویر زیر نیز مشخص است ، در مرحله اول می باست عکس مورد نظر خود را آپلود کنید.

social-image-resizer1

و سپس سایز مورد نظرتان را از باکس Choose a Size انتخاب کرده و همچنین می توانید فرمت عکس را نیز تعیین کنید. بعد از تعیین سایز و فرمت موردنظر ، گزینه done را کلیک کرده تا تغییرات انجام شود. عکس پایانی را میتوانید دانلود کرده و یا از طریق ایمیل برای دوستانتان ارسال نمایید.

create-header-images

۳ ابزار آنلاین جهت ساخت عکس پروفایل خلاقانه برای فیسبوک

سرویس TimelineCoverBanner جهت ساخت تصاویر خلاقانه برای پروفایل فیسبوک استفاده می شود ، همانند تصویری که در زیر می بینید. این سرویس رایگان بوده و به سادگی شما را قادر میسازد بتوانید با عکس کاور و پروفایل خود تصاویر خلاقانه از قبیل عکس زیر بسازید. این ابزار مجموعه ای از عکس ها را برای کاور به شما پیشنهاد می کند. با این حال اگر شما میخواهید تنها از تصویر مورد نظر خود چنین بنرهای خلاقانه ای بسازید. این سرویس براحتی با ابزارهای پیشرفته ویرایش عکس و نوشته ای که در اختیار شما قرار می دهد ، این امکان را نیز برای شما فراهم میکند که با استفاده از این ابزارها بتوانید افکت مورد نظر خود را تعیین کنید و یا متنی را به تصویر خود اضافه نمایید. یکی از مزیت های این سرویس این است که بعد پایان تغییرات و هنگام دانلود ، هیچ گونه واتر مارکی در عکس قید نمی شود.

creative-profile-pic

سرویس Timeline Cover Photo Maker یکی از ابزارهای رایگان برای ساخت کاور فیسبوک است که طیف وسیعی از ابزار برای ویرایش و ساخت کاور را در اختیار شما قرار می دهد. این سرویس هیچ گونه واتر مارکی در کاور شما قید نمیکند و همچنین نیازی به عضویت هم نیست. زیرا بعضی از سرویس های آنلاین که از طریق آنها کاور فیسبوک ایجاد میکنید شما را مجبور میکنند تا به اکانت فیسبوک خود لاگین کرده تا آنها بتوانند کاور مربوطه را بر روی پروفایل شما قرار دهند.

cover-photo-editor

سرویس Easy Cover Maker با وجود اینکه ابزارهای ویرایش زیادی در اختیار شما قرار نمیدهد ولی استفاده از آن ساده و لذت بخش است. زیرا به راحتی عکس خود را آپلود کرده ، سایز و موقعیت آن را تعیین میکنید ، سپس کاور و عکس پروفایل به صورت جداگانه و یا در صورت نیاز باهم در قالب یک فایل زیپ دانلود میکنید، در واقع این سرویس قسمت های مورد نظر شما که تعیین شده اند را برش زده و جدا میکند. یکی از قابلیت های خوب این سرویس امکان قراردادن لایه های مختلف تصویر و نوشته است. همچنین این سرویس همان طور که در تصویر زیر نیز مشخص است برای ساخت کاور و عکس پروفایل مناسب پروفایل گوگل پلاس هم قابل استفاده است.

easycover-photo-maker

۳ ابزار آنلاین جهت ساخت کاور و بکگراند برای توییتر

دغدغه خیلی از کاربران توییتر داشتن پروفایل خلاقانه است زیرا در توییتر علاوه بر تعیین عکس پروفایل می بایست یک تصویر نیز برای کاور و پس زمینه انتخاب کنید که این خود به ایجاد طرح های خلاقانه کمک میکند. با این وجود برای ایجاد یک پروفایل خلاقانه در توییتر نیاز دارید زمان زیادی را برای تعیین عکس و تنظیم آن صرف کنید که ممکن است نتیجه نیز دلخواه شما نباشد. از این رو ما قصد داریم ، سه ابزار آنلاین برای ساخت پروفایل های خلاقانه در توییتر در زیر به شما معرفی کنیم.

twitter-backgrounds

سرویس Header Cover یک ابزار نسبتا ساده است که شما را قادر میسازد بتوانید برای فیسبوک ، توییتر ، پینترست و گوگل پلاس خود کاور ایجاد کنید. در این ابزار که به صورت رایگان در دسترس است شما نمی توانید سایز کاور را تعیین کنید و به صورت پیش فرض براساس سایز کاور سوشیال مدیا مد نظر تنظیم شده است. در شروع شما می توانید یک متن وارد کنید یا از متن های پیش فرض استفاده کنید سپس در مرحله بعد می توانید عکس پس زمینه مورد نظر خود را آپلود کرده و  افکت های مدنظرتان را اعمال کنید. در مرحله پایانی می توانید کاور را در فرمت jpg و یا png ذخیره کنید.

twitter-background

سرویس Themeleon ابزار رایگانی است که به صورت رسمی توسط توییتر پشتیبانی شده و جهت ساخت کاور توییتر و تنظیم رنگ بندی اکانت توییتر می باشد. در حساب کاربری تان در توییتر در بخش settings و تب Design شما می توانید به این وب سایت دسترسی داشته باشید. البته برای استفاده از این وب سایت می بایست با اکانت توییتر خود لاگین کنید ولی جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود زیر این سرویس توسط خود توییتر پشتیبانی می شود.

themeleon

سرویس Free Twitter Designer یک ابزار رایگان دیگر برای ایجاد پس زمینه برای توییتر است که نیاز دارید برای استفاده از این سرویس با اکانت توییتر خود لاگین کنید. بعد از لاگین شما میتوانید عکس مورد نظرتان را برای زمینه آپلود کنید و یا در پس زمینه توییتر خود نوشته اضافه کرده و یا لینک شبکه های اجتماعی تان را قرار دهید.

free-twitter-designer

جمع بندی

قابل ذکر است شما از ابزارهای بالا برای ساخت عکس پروفایل و کاور با ابعاد مناسب برای دیگر شبکه های اجتماعی نیز می توانید بهره ببرید. توصیه ما برای افرادی که دنبال ابزاری رایگان و جامع هستند استفاده از ابزار AP Social Media Image Maker است ولی اگر به دنبال ایجاد پروفایل های خلاقانه برای حساب فیسبوک ، توییتر ، گوگل پلاس ، یوتیوب ، تمبلر و یا دیگر شبکه های اجتماعی هستید ، ابزارهایی که در بالا معرفی کردیم تمامی سلایق را پشتیبانی میکند. همچنین اگر میخواهید تصویر خاصی را به عنوان عکس پروفایل خود انتخاب کنید و به دنبال ترفند خاصی برای حذف پس زمینه آن هستید؛ مطالعه پست ، ۳ ترفند ساده برای حذف پس زمینه عکس بدون نیاز به نرم افزار خاص در انزل وب را به شما پیشنهاد می کنیم.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

در صورتی که ابزار دیگری جهت ساخت عکس پروفایل با اندازه مناسب برای شبکه های اجتماعی می شناسید، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات