خروجی گرفتن از آدرس ایمیل های موجود در اکانت Gmail

بکاپ و خروجی گرفتن از آدرس ایمیل های موجود در جیمیل

با خدماتی گسترده ای که گوگل هر روز ارایه میدهد کمتر دیده میشود فردی اکانت جیمیل نداشته باشد. زیرا برای استفاده از تمامی خدمات گوگل شما نیاز به یک اکانت جیمیل دارید. در خیلی از موارد نیاز پیدا میکنید از آدرس ایمیل هایی که در اکانت جیمیل شما است بکاپ تهیه کنید. مثلا اگر بخواهید کانتکت های خود را به آدرس ایمیل دیگری منتقل کرده و یا یک دفترچه تلفن حاوی ایمیل آدرس هایی که با آنها در تماس هستید برای خود ایجاد نمایید، حتما  می بایست از آدرس ایمیل های موجود در اکانت جیمیل تان خروجی بگیرید. پیشنهاد میکنیم در ادامه با آموزش ترفند ذخیره کردن آدرس ایمیل های موجود در جیمیل با ما همراه باشید.

آموزش ترفند ذخیره کردن آدرس ایمیل های موجود در Gmail

اگر شما هم از طرفداران گوگل هستید و از خدمات آن استفاده میکنید حتما میدانید که استفاده از اکانت جیمیل برای دسترسی به خدمات گوگل ضروری می باشد. از این رو خیلی از آدرس ایمیل ها و اطلاعات شما در اکانت جیمیل تان ذخیره میشود. اگر میخواهید بیشتر در مورد نکات و ترفند های کاربردی سرویس جیمیل بدانید، مطلب مربوطه را در انزل وب مطالعه کنید. از آنجایی که جیمیل یک سرویس ارایه شده توسط گوگل است که تعداد بالایی از کاربران ایران از آن استفاده میکنند. امروز قصد داریم نحوه استخراج آدرس ایمیل های موجود در جیمیل را به شما آموزش دهیم. اگر هدف شما از اینکار انتقال لیست مخاطبین خود به اکانت دیگر جیمیل است ما قبلا به صورت تخصصی این مورد را آموزش داده ایم ، از این رو توصیه میکنیم پست آموزش انتقال لیست مخاطبین اکانت گوگل به اکانت جدید را مطالعه فرمایید. در ادامه این پست با ما همراه باشید تا با کمک یک افزونه تخصصی برای مرورگر کروم بتوانید آدرس ایمیل های موجود در اکانت Gmail خود را استخراج کنید تا در مواقع ضروری و لازم بتوانید به آدرس ایمیل ها دسترسی داشته باشید.

 آموزش خروجی و بکاپ گرفتن از آدرس ایمیل های موجود در اکانت Gmail :

ابتدا نیاز است افزونه Email Address Extractor را بر روی مرورگر کروم خود نصب کنید. برای اینکار بر روی دکمه Free که در تصویر زیر مشخص شده است کلیک کنید. سپس برای شما تب جدیدی باز خواهد شد.

2016-08-22_190223

در مرحله بعدی با پیغام زیر مواجه خواهید شد از این رو می بایست اجازه دسترسی این افزونه به اکانت جیمیل خود را صادر کنید. برای اینکار بر روی Continue کلیک کنید تا پنجره ی جدیدی برای شما باز شود.

2016-08-22_190601

در پنجره ی جدید باز شده اجازه دسترسی به اکانت های گوگل خود را با کلیک بر روی Allow صادر کنید. سپس مجددا به محیط افزونه باز میگردید. حال این افزونه به جمع Add-ons های کروم شما اضافه شد.

برای شروع کار همان طور که در تصویر زیر مشخص است بر روی منوی Add-ons کلیک کرده و گزینه Email Address Extractor و سپس ..Start Email Extractor را انتخاب کنید.

Extract-Email-Addresses-From-Email-2

بعد از کلیک بر روی این گزینه یک سایدبار در سمت راست صفحه شما ایجاد میشود که به شما اجازه خروجی گرفتن با حالت های مختلف را از اکانت جیمیل تان میدهد.

2016-08-22_192709

شما میتوانید بنا به نیاز خود از آدرس ایمیل های ارسال شده برای شما و یا cc / bcc شده خروجی بگیرید یا اینکه میتوانید از آدرس ایمیل های موجود در فولدرهای جیمیل خروجی بگیرید. بعد از انتخاب گزینه و فیلترهای موردنظرتان بر روی Start extract کلیک کنید تا خروجی ها را برای شما در سمت چپ و در سطرهایی جداگانه نمایش دهد.

در نهایت میتوانید خروجی های بدست آمده را در گوگل درایو خود ذخیره کنید و یا آن را دانلود نمایید. برای دانلود از منوی File گزینه Download as ورژن موردنظر خود را برای دانلود انتخاب کنید تا دانلود شروع شود.

2016-08-22_193653

شما همچنین میتوانید برای شیت خود نام تعیین کنید و یا هر خروجی را در یک صفحه یا Sheet جداگانه قرار دهید و در قالب فایل های مجزا آنها را دانلود نمایید.

در نهایت اگر شما به هر دلیل نخواستید از این افزونه استفاده کنید میتوانید بر روی منوی Add-ons و گزینه Get Add-ons کلیک کنید و سپس در کادر جستجو عبارت Email Extractor را تایپ کنید. اگر افزونه را به درستی نصب کرده باشید دکمه Manage رو به روی افزونه برای شما فعال است. با کلیک بر روی آن و انتخاب گزینه Remove میتوانید این افزونه را حذف کنید.

2016-08-22_194006

با وجود مراحل ذکر شده در بالا ، اگر شما به دلایلی امکان دسترسی به اکانت جیمیل خود را ندارید، توصیه میکنیم پست پربازدید چگونه به اکانت هک،قفل و فراموش شده خود دسترسی پیدا کنیم را در انزل وب مطالعه کنید.

تجربه و نظر شما ؟

اگر شما هم ابزار یا ترفندی برای خروجی گرفتن از آدرس ایمیل های موجود در اکانت گوگل یا جیمیل می شناسید، تجربیات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بهترین برنامه مدیریت مخاطبین و دفترچه تلفن اندروید
۱۱ تا از بهترین برنامه مدیریت مخاطبین و دفترچه تلفن اندروید
آموزش قرار دادن عکس واتساپ ، تلگرام و.. به عنوان تصویر مخاطبین اندروید
آموزش همگام سازی عکس مخاطبین اندروید با تصویر پروفایل واتساپ ، تلگرام و..
انتقال مخاطبین از تلگرام به سیم کارت و از انتقال شماره ها از تلفن همراه به مخاطبین تلگرام
آموزش انتقال ، ذخیره ، بازیابی و ورود گروهی شماره های مخاطبین تلگرام
آموزش پیدا کردن افراد در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن و مخفی کردن شماره خود
آموزش پیدا کردن پروفایل افراد در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن و مخفی کردن شماره خود

نظرات

  • مسعود says:

    من دیشب حساب خودمو حذف کردم و حالا می خوام برگردونمش کمکم کنید سپاسگزارم

  • قدیری says:

    سلام

  • nima says:

    سلام من یه جیمیل داخل گوشیم داشتم حدود ۱سال پیش گوشیم ریست شد و جیمیل یادم رفت ولی رمز جیمیل هنوز یادمه ایا امکان یافتن جیمیل هست؟درضمن اینم بگم که جیمیل رو از یک شخصی خریده بودم.

  • Ali 8685 says:

    باسپاس چرا نمیتوانم دوباره احساب جمیل خودم را بازیابی کنم .ممنون لطفا بمن کمک کنید چگونه به گوگل ثابت کنم مالک حساب جمیل من میباشم

    • مسعود says:

      درود من دیشب حساب خودمو حذف کردم و حالا می خواهم بازیابی کنم نمی تونم چکار باید کنم