بهترین برنامه های ویرایش ویدیو اندروید

۶ تا از بهترین برنامه های ویرایش ویدیو اندروید

امروزه اغلب گوشی های هوشمند دوربین هایی دارند که امکان فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰ را به سادگی فراهم کرده اند. با این حساب کاربر در هر زمان و هر مکان قادر است فیلم های زیبا و با کیفیتی را از سوژه های مختلف ثبت کند. اما حقیقت این است که فیلمبرداری با کیفیت و حرفه ای تنها به تجهیز دوربین محدود نمی شود و عوامل مختلفی در ایجاد فیلم و کلیپ مناسب و قابل قبول موثر هستند. ویرایشگر های حرفه ای فیلم اندروید ابزارهای مناسب و کم حجمی برای افراد علاقمند در این زمینه می باشند.توسط ۶ تا از بهترین برنامه های رایگان ویرایش حرفه ای فیلم برای اندروید که در این مطلب با آن ها آشنا میشوید اعمال تغییرات روی فیلم های ثبت شده توسط دوربین اندروید ساده تر می شود.

معرفی بهترین نرم افزار های ویرایش حرفه ای فیلم در اندروید

Best Video Editors for Android

دنیای ساخت ویدیو حرفه ای دنیای وسیع و گاهی پیچیده است. تغییرات زیادی با استفاده از نرم افزارها روی بسیاری از فیلم هایی که می بینیم انجام میشود. به عنوان مثال خیلی از فیلم ها با نرم افزارهای کاهش حجم بدون افت کیفیت فشرده تر میشوند. ویرایشگر های اندروید نیز قابلیت های جالب توجهی دارند.

ویرایش حرفه ای فیلم در اندروید با استفاده از PowerDirector

اگر پیش از این از نسخه های دیگر برنامه های ویرایش فیلم مثلا در دستکتاپ استفاده کرده باشید بدون شک برنامه PowerDirector برای شما نام آشنا خواهد بود. نرم افزاری که با همان استایل برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. این برنامه کمی از تصورات شما فراتر است.

ویرایش حرفه ای فیلم ها در اندروید با نرم افزار

نظیر یک تدوین گر حرفه ای میتوانید سکانس های فیلم خود را کم و زیاد کنید، روی فیلم صداگذاری کنید و گاهی متن دلخواهتان را درج کنید. اعمال افکت ها و فیلتر های متنوع بخش دیگری از این ویرایشگر  حرفه ای اندروید است که بهترین برنامه صداگذاری روی فیلم اندروید نیز محسوب میشود. نهایتا می توانید فیلم ها را برای نسخه رایگان با کیفیت ۷۲۰p ذخیره و مستقیما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید با روش های ساخت ویدیو استاپ موشن ویدیو هایی با اجسام متحرک اما در حقیقت ثابت بسازید و اهداف بزرگتری را با ویرایشگر اندروید از تغییرات آن دنبال کنید.

ویرایش حرفه ای فیلم ها در اندروید با نرم افزار

ویرایش فیلم اندروید با استفاده از AndroVid

در AndroVid رویکرد متفاوتی برای قرارگیری آیکن های موجود که تحت عنوان ابزار برنامه هستند وجود دارد. ابزارک های مورد نیاز شما با سایز بزرگتر و یا به صورت آیکن های بندانگشتی در صفحه اصلی دیده میشوند. در این نرم افزار نیز می توانید تغییرات فیلم مثل برش فیلم در اندروید، صداگذاری فیلم و اعمال افکت را انجام دهید. به نظر می رسد این ابزار برای ویرایش ساده تر ویدیو ها مناسب باشد و بنابراین دیگر لزومی به استفاده از موسیقی متن و صرف زمان برای انتخاب فیلترهای حرفه ای ندارید.

ویرایش حرفه ای فیلم ها در اندروید با نرم افزار

تنها نقطه منفی که ما در استفاده از این برنامه دیده ایم نمایش تبلیغات آزاردهنده و فراوان است که با پرداخت درون برنامه ای قابل حل است.

ویرایش ساده فیلم ها در اندروید با برنامه KineMaster

اگر به دنبال محیطی ساده تر از PowerDirector و کمی پیچیده تر از AndroVid هستید مطمئنا KineMaster انتخاب مناسبی است. محیط این برنامه مشابه با سایر نرم افزارها و طبق اصول پیشین است؛ اما قرار گرفتن تنظیمات به صورت مستقیم در صفحه لمسی گوشی سبب سهولت استفاده کاربران از این برنامه شده است. همچنان امکان استفاده از لایه های مختلف تکست یا متن، پیش نمایش ویدیو و جذف صدای پس زمینه فیلم وجود دارد. مطابق با شکل زیر محیط این ویرایشگر فیلم اندروید، حرفه ای است و می توانید تمام امکانات ممکن نظیر انتخاب آهنگ پس زمینه دلخواه، برش فیلم در اندروید و اعمال افکت های متفاوت را با استفاده از آن تجربه کنید.

ویرایش حرفه ای فیلم ها در اندروید با نرم افزار

تنها نکته منفی در استفاده از این برنامه درج واترمارک سازنده در تمام فیلم ها است. چیزی که شاید برای برخی آزاردهنده باشد.

ویرایش حرفه ای فیلم ها در اندروید با نرم افزار

ویرایش سریع فیلم در اندروید با برنامه WeVideo

به دلیل محدودیت های موجود در اندروید جای تعجبی وجود ندارد که روند ویرایش فیلم در اندروید نسبت به کامپیوتر و نسخه دسکتاپ کمی زمانبر باشد. اما سازندگان ویرایشگر WeVideo ادعا کرده اند که با اعمال تغییرات در فضای ابری به جای استفاده از ظرفیت های سخت افزاری موبایل یا تبلت اندرویدی سرعت ویرایش فیلم با این برنامه سریع تر است. تنها محدودیتی که برای استفاده از این برنامه وجود دارد مدت زمانی است که باید برای آپلود برنامه در ذخیره ابری منتظر بمانید. شاید هم اعتماد به سرور های ذخیره فیلم این برنامه برای برخی سخت باشد. به هر حال بعد از آپلود فیلم ها با فضایی مدرن تر و متفاوت با سایر ویرایشگر های اندروید مواجه میشوید؛ چیری که نقطه مثبتی در استفاده از همان امکانات معمول سایر برنامه ها با فضایی جدید در این نرم افزار است.

Magisto نرم افزار ویرایشگر فیلم حرفه ای اندروید

شاید ویرایش فیلم امری سخت و پیچیده به خصوص در موبایل باشد. اما با برنامه Magisto بعد از فیلم گرفتن از سوژه های مختلف یا حتی فیلم گرفتن از صفخه نمایش اندرویدی خود می توانید جلوه های مختلف و موزیک های متنوعی را به کلیپ اضافه کنید و سپس به صورت مستقیم در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در این برنامه نیز فیلم ها در فضای ابری و سرورهای خاص برنامه آپلود میشوند.

ساخت ویدیو ها با افکت های نقاشی مشابه برنامه Prisma

Prisma یکی از برنامه های جذاب است که به تازگی به این محبوبیت در شبکه های اجتماعی رسیده است و ما قبلا در پست استفاده از افکت های عکس برنامه پریسما از طریق تلگرام کامپیوتر نحوه استفاده از آن بر روی پی سی را آموزش دادیم حالا شما میتوانید توسط اپ Artisto – Art Video Editor افکت ها این برنامه که شبیه تصاویر نقاشی شده هستند را بر روی ویدیو ها نیز اعمال کنید ، برای شروع تنها لازم است برنامه را دانلود نمایید و سپس ویدیو های آماده شده را در این برنامه ویرایش نمایید. فیلترهای مختلف و جالبی به صورت نقاشی روی ویدیو شما اعمال میشود. دقت داشته باشید که تنها ویدیو های ۱۰ ثانیه ای یا کم تر را می توانید با این فیلترها ویرایش کنید. بعد از اعمال فیلتر دلخواه امکان اشتراک گذاری مستقیم در شبکه های اجتماعی نیز وجود دارد. ویدیو ها نهایتا به صورت خودکار بعد از انجام نیمی از مسیر ویرایش فیلم در اندروید، در گالری دستگاهتان ذخیره می شود.

ویرایش حرفه ای فیلم ها در اندروید با نرم افزار

تجربه و نظر شما ؟

به نظر شما کدام یک از برنامه های معرفی شده برای ویرایش حرفه ای ویدیو در اندروید مناسب تر است؟ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • حامد says:

    سلام
    من تاالان اگر اغراق نباشه شایدبتونم ادعاکنم تمام برنامه های ویرایشگره فیلم آندرویدرواستفاده وامتحان کردم ولی درعین حال ک خیلی عاای بودن یه ضعفهایی هم داشتن مثل عدم پشتیبانی ازفونت فارسی یانیازبه خریدبعضی قسمتهاکه به مدده مردان سیاست گذاره کشورمان اصلاجزوه کاربربه حساب نمیایم.وهمون دم دره گوگل میگه(خوش اومدی بروجای دیگه دانلودکن این مورده درکشوره شمادردسترس نیست”بدوبینم”)ولی بااین حال کاین مسترخیلی بهترازدیگرهم قطاراش عمل کرده واترمارکم بهرحال ماایرانیایه جورایی حذفش میکنیم خیالی نیست^_^♡

  • یاسین says:

    سلام
    من تمومشون امتحان کردم ولی kinmaseter
    بهترین میشه با دقت بیشتر ویرایش کرد دان کنین پشیمون نمیشین

  • محمد says:

    بهترین کدومه آخه من میخواهم یک کسی رو روی فیلم بزارم سریع بگین

  • زهرا says:

    سلام
    چجوری میشه فیلمایی که از اینترنت تو گوشیمون دانلود کردیمو استوری کنیم؟

  • الف.پ says:

    من به توصیه شما از برنامه PowerDirector استفاده کردم.
    متاسفانه زمانی که در لایه متنی می خوام به فارسی بنویسم از یونیکد اشتباهی استفاده می کنه.
    به این شکل که هم حروف جدا از هم نمایش داده میشن و به هم چسبیده نیستن
    و هم این که از چپ به راست نمایش داده می شن.
    امکانش هست روش برطرف کردن این مشکل رو به من بگید
    ضمنا من از اندروید ۷ استفاده می کنم
    سپاس

    • hami says:

      سلام این مسئله تقریبادرتمام ویرایشگرهای آندرویدوجودداره وخیلی هم ضده حاله،توبعضی برنامه هامیشه انگارفونت دان کردوباانتقال به پوشه فونتهای نرم افزارمشکل روحل کرد

  • Sepehr says:

    powerdirector هم نرم افزار خوبیه