وب سایت که از فناوری های جالب و حیرت آور استفاده میکنند

معرفی ۴ سایت که از فناوری های جالب و حیرت آور استفاده میکنند

اگر شما هم از افرادی هستید که به تکنولوژی و فناوری های جدید علاقه مند هستید و دوست دارید بدانید از این فناوری ها در چه حوزه هایی استفاده میشود حتما امروز با ما همراه باشید زیرا قصد داریم ۵ وب سایت که با ارایه فناوری جدید شما را به شگفت می آورند در این پست انزل وب معرفی کنیم.

۴ وب سایت که با تکنولوژی های جدید شما را به هیجان می آورند !

 Four Mind-Blowing Web Sites That Will Make You Go Wow 

در عصر امروز اینترنت نحوه زندگی و روابط افراد در جامعه را دگرگون کرده و بر تمام جنبه های زندگی انسان تاثیر گذاشته است. اما چطور میتوان ازین فن آوری ها در جهت مناسب و برای ارتقا سطح روابط و کیفیت آنها بهره برد. در زیر ما بهترین وب سایت هایی که فن آوری های جالبی را ارایه میدهند به شما معرفی خواهیم کرد. اگر قصد دارید بهترین وب سایت ها خاص در زمینه های مختلف را بشناسید، میتوانید در انزل وب لیست سایت های جالب کاربردی را دنبال کنید.

وب سایت Cassius : کنترل زوج در یک موزیک ویدیو

به محض ورود به این وب سایت شما با واید بودن صفحه آن روبه رو میشوید سپس برای شما موزیک ویدیویی پخش میشود که در آن یک زوج حضور دارند و شما میتوانید با کلیک بر روی این دو نفر آنها را با زوج دیگری در موزیک ویدیو جایگزین کنید. این وب سایت با استفاده از خلاقیت در قالب یک موزیک ویدیو سعی کرده زوجی را نشان دهد که کشته شده اند ولی شما قادر خواهید بود با حرکات موس آنها را تغییر و کنترل کنید. در اصل یک داستان برای شما در این موزیک ویدیو پخش خواهد شد و مانند فیلمی خواهد بود که علاوه بر روایت داستان شما را قادر میسازد با استفاده از تکنولوژی روز بتوانید اعمال و حرکات بازیگران این فیلم را تغییر دهید.

amazing-mind-blowing-cassius-the-missing

وب سایت Just A Reflektor : تجربه کنترل موسیقی

برنامه های زیادی برای کنترل کامپیوتر توسط گوشی وجود دارد. ولی پیشنهاد میکنیم حتما یک سری به این وب سایت بزنید. برای استفاده از این وب سایت شما به یک گوشی هوشمند ، یک کامپیوتر که مرورگر گوگل کروم درحال اجرا داشته باشد و یک وب کم نیاز دارید. دستورالعمل های موجود در سایت را دنبال کرده تا بتوانید گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید. سپس، گوشی شما به عنوان یک “بازتابنده” نور هنگامی که دو صفحه نمایش یکدیگر روبرو هستند، عمل خواهد کرد.

گوشی خود را در اطراف صفحه نمایش حرکت دهید خواهید دید نور روی صفحه نمایش بر این اساس تغییر خواهد کرد. همچنین قادر خواهید بود تا گوشی خود را با استفاده از صفحه نمایش کنترل کنید، با رنگ ها نقاشی کنید و کارهای فوق العاده ای انجام دهید. در واقع یک منعکس کننده لازم است که این تجربه را باور کنید.

همچنین ما قبلا در زمیه ساخت و میکس موسیقی در انزل وب ۴ سایت برای برش ، ریمیکس و ویرایش آنلاین موزیک را معرفی کردیم که پیشنهاد میکنیم در صورت وجود علاق شما به این زمینه حتما از آنها استفاده کنید.

amazing-mind-blowing-just-a-reflektor

کانال Quirkology : ترفندهای جالب و خلاقانه

روانشناس ریچارد وایزمن یکی از دانشمندان معروف در توییتر و اینترنت است که ترفندهای مختلفی در ویدیوهای خود برای شما ارایه میکند. شما میتوانید این ترفندهای جالب و کاربردی را در کانال یوتیوب اون دنبال کنید. این ترفند های کاربردی شامل مواردی برای استفاده در منزل و یا ترفندهای مربوط به برد در بازی های مختلف را شامل میشود. وایزمن به صورت منظم کانال خود با قراردادن ویدیوهای جدید بروز نگه میدارد و ترفندهای جالب و کاربردی را به شما آموزش داده و خیلی از راه حل های مربوط به سحر و جادو را برای شما فاش خواهد کرد تا بتوانید با یاد گرفتن این ترفندها دوستان خود را شگفت زده کنید.

در صورتی که در مشاهده این ترفند ها در یوتیوب مشکل دارید میتوانی از پست بهترین نرم افزار و روش های دانلود آسان ویدیو و فیلم از یوتیوب استفاده کنید.

2016-09-11_112346

وب سایت Kamra :

kamra هم یکی از وب سایت های جالب می باشد که شما میتوانید تصویر خود را آپلود و یا با وب کم عکس بگیرید. سپس قسمتی از تصویر برش خورده ، دیجیتالی شده و در به صورت یک موزیک ویدیو در خواهد آمد و یک سری افکت ها نیز در این بین بر روی تصویر اجرا خواهد شد. همچنین در وب سایت kamra شما میتوانید چهره خود را با کاربران دیگر از اقوام و نژادهای مختلف که تصویر خود را را ارسال کرده اند مقایسه کنید. در آخر می توانید فیلم جدید شخصی خود را با دوستان خود و یا آن را با استفاده از اسنپ چت به اشتراک بگذارید!

amazing-mind-blowing-kamra

در بالا ۴ وب سایت با ترفندهای جالب و تکنولوژی ای کاربردی به شما معرفی شد که علاوه بر جنبه سرگرمی میتواند ترفندهای زیادی را به شما آموزش داده تا بتوانید از تکنولوژی و فن آوری جدید در جهت بهبود کیفیت زندگی استفاده کنید.

در پایان پیشنهاد میکینم حتما به پست های قبلی ما در زمینه معرفی سرویس های جالب و کاربردی مراجعه کنید.

تجربه و نظر شما ؟

در بالا ۴ وب سایت جالب در مورد فناوری آینده را به شما معرفی کردیم اگر شما هم وب سایت خاصی در این زمینه می شناسید، نظرات خود را در در این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

سایت جالب و سرگرم کننده برای رفع بی حوصلگی
۱۲ سایت جالب و سرگرم کننده برای رفع بی حوصلگی شما !
معرفی بهترین و بزرگترین سایت های دانلود رایگان کتاب صوتی فارسی
بلاگ و سایت تفریحی و سرگرم کننده در جهان
معرفی ۷ بلاگ و سایت تفریحی و سرگرم کننده در جهان

نظرات

  • Click4u says:

    وب سایت Just A Reflektor : تجربه کنترل موسیقی
    متاسفانه کار نمیکنه ، و ارور ۴۰۴ میده
    سایت مشابه که همچنین کاری رو بتونه بکنه موجود هست معرفی کنین ؟
    ممنون از سایت بی نظیرتون.