مشاهده صفحه مدیریت پروفایل های کاربری درکروم بلافاصله بعد از ورود

مانند ویندوز قابلیت ورود به پروفایل را به صفحه شروع گوگل کروم اضافه کنید

کروم یکی از مرورگر های همه چیز تمامی است که امکان ساخت پروفایل های کاربری چندگانه یا دسترسی های مختلف را به شما می دهد. هر کاربر با هر نوع پروفایلی تاریخچه فعالیت و بوکمارک های اختصاصی خود را دارد که از دید باقی کاربران مخفی می ماند مگر این که اطلاعات ورود نظیر پسورد را داشته باشند. به صورت پیش فرض بعد از باز کردن کروم پروفایل آخرین کاربری که از آن استفاده نموده است نمایش داده می شود؛ اما می توان با تنظیم صفحه اول به عنوان صفحه مدیریت پروفایل انتخاب حساب کاربری و ورود به هر پروفایل را بلافاصله بعد از ورود به کروم تسریع نمود. در ادامه پست امروز انزب وب با روش تنظیم صفحه مدیریت پروفایل ها به عنوان صفحه آغازین کروم آشنا خواهید شد.

مشاهده صفحه مدیریت پروفایل های کاربری در کروم بلافاصله بعد از ورود

How to Open the Profile Management Window in Chrome as Start Page

اگر با روش رمز گذاشتن روی پروفایل کروم دسترسی دیگران را به پروفایتان محدود کرده باشید حتی اگر کاربر بعدی هم حین باز کردن کروم وارد پروفایل شما شود نمی تواند به جزئیات دسترسی داشته باشد. با این حال هر بار خروج از پروفایل و تغییر آن در استفاده از کروم وقت گیر است و بهتر است صفحه آغازین کروم را روی صفحه مدیریت پروفایل های کاربری کرد.

ایجاد شورتکات و ساخت صفحه مدیریت پروفایل ها در کروم

برای تنظیم صفحه مدیریت پروفایل های کاربری به عنوان صفحه آغازین در کروم ابتدا یک شورتکات از پروفایلتان در دسکتاپ ایجاد کنید. دقت داشته باشید که حتما از شورتکات استاندارد و اصلی کروم یک کپی بگیرید و در همان دسکتاپ آن را پیست کنید. سپس شورتکات قبلی را به پروفایل خودتان تغییر نام دهید. در صورتی که از کروم هیچ شورتکاتی در دسکتاپ ندارید می توانید از مسیر C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application ابتدا فایل chrome.exe را پیدا کنید؛ سپس روی آن راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید.

مشاهده صفحه مدیریت پروفایل های کاربری درکروم بلافاصله بعد از ورود

در تب shortcut و باکس Target ابتدا با space یک فاصله ایجاد کرده و خط زیر را در آن پیست کنید:

–profile-directory=”Guest Profile”

سپس روی OK کلیک کنیدتا شورتکات شما ساخته شود.

مشاهده صفحه مدیریت پروفایل های کاربری درکروم بلافاصله بعد از ورود

اگر در مرحله بعدی با پیغام زیر مواجه شدید Continue را انتخاب کنید تا مجوز تغییر نام شورتکات به شما داده شود.

مشاهده صفحه مدیریت پروفایل های کاربری درکروم بلافاصله بعد از ورود

از این پس هر زمان روی شورتکات ایجاد شده دو بار کلیک کنید وارد صفحه مدیریت پروفایل های کروم خواهید شد. یک بار روی پروفایل خودتان کلیک کنید تا بلافاصله وارد حسابتان شوید. اگر کاربر مهمان هستید می توانید یک حساب کاربری جداگانه برای مهمان از همین قسمت بسازید.

مشاهده صفحه مدیریت پروفایل های کاربری درکروم بلافاصله بعد از ورود

اگر هنوز هم نگران افشا اطلاعاتی مثل تاریخچه جستجو و موارد دانلود شده خود در کروم یا سایر مرورگرها هستید می توانید از روش حذف خودکار اطلاعات خصوصی حین بستن مرورگر استفاده نمایید.

نظر و پیشنهاد شما؟

استفاده از ترفند معرفی شده تا چه در حفظ حریم خصوصیتان و دسترسی سریع تر به پروفایل کاربری در کروم به شما کمک کرده است؟ نظرات خود را مطرح کنید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش تصویری پاک کردن کش کروم ویندوز ، اندروید و آیفون
آموزش تصویری پاک کردن کش کروم ویندوز ، اندروید و آیفون
آموزش 16 روش حل مشکل ارور Your Connection Is Not Private گوگل کروم
آموزش ۱۶ روش حل مشکل ارور Your Connection Is Not Private گوگل کروم
آموزش 13 روش کاهش مصرف رم کروم
آموزش ۱۳ روش کاهش مصرف رم کروم
آموزش 15 روش حل مشکل دانلود نکردن گوگل کروم کامپیوتر
آموزش ۱۵ روش حل مشکل دانلود نکردن گوگل کروم کامپیوتر

نظرات