آموزش حذف و پس گرفتن پیام ، عکس و .. ارسال شده در چت خصوصی ، گروه و.. تلگرام

آموزش حذف و پس گرفتن پیام ، عکس و .. ارسال شده در چت خصوصی ، گروه و.. تلگرام

تلگرام که امروزه یکی از داغ ترین و پر کاربردترین برنامه های پیام رسان های چت در ایران و دیگر کشورها میباشد ، در جدیدترین آپدیت خود طبق روال گذشته قابلیت های جدیدی را به این پیام رسان اضافه کرده است که کاربردی ترین آنها قابلیت حذف و بازگردانی پیام ارسال شده در چت های شخصی و گروه های تلگرام میباشد به طوری که پیام مورد نظر شما کاملا از گوشی و برنامه شخص مقابل حذف و ناپدید میشود ، در ادامه این قابلیت کاربردی را بیشتر بررسی میکنیم.

آموزش پاک کردن و پس گرفتن پیام ، عکس ، ویدیو ، استیکر و.. اشتباه فرستاده شده در چت تلگرام

این قابلیت که قبلا برای سوپر گروه های تلگرام و مدیران کانال ها نیز فعال شده بود اکنون برای همه کاربران در دسترس است و شما میتوانید با آپدیت کردن برنامه به آخرین نسخه از آن به مدت ۴۸ ساعت (۲ روز) پس از ارسال پیام استفاده کنید.

قبلا امکان حذف پیام ارسال شده تنها برای شخص اقدام کننده وجود داشت و پیام ارسال شده برای طرف مقابل همچنان قابل مشاهده بود اما استفاده از این قابلیت جدید علاوه بر اینکه محدودیتی در نوع پیام ارسال شده یعنی استیکر ، ویدیو ، عکس ، متن ، صوت و.. ندارد ، شامل پیام هایی که توسط طرف مقابل دیده شده است (Seen) نیز میشود و میتوان پیام ارسالی را از محیط چت شخص مقابل حذف کرد.

همچنین قبلا تلگرام در Secret Chat امکان پاک کردن پیام های کل گفتگو را بعد از مدت معین و یا بعد از ترک کردن طرفین فراهم کرده بود اما قابلیت جدید حذف پیام تلگرام این امکان را به شما میدهد در که در هر نوع پنجره گفتگو اعم از گروه ها و چت های شخصی پیغام های فرستاده شده را پاک نمایید.

آموزش حذف و پس گرفتن کامل پیام های ارسالی و خوانده شده تلگرام

حذف پیام تلگرام

برای استفاده از این ویژگی ، پس از آپدیت تلگرام به آخرین نسخه ، پیام یا پیام های ارسال شده را انتخاب کنید

حذف پیام فرستاده شده در تلگرام

سپس از نوار بالا بر روی آیکن سطل زباله (حذف) تپ کنید.

حذف پیام ارسالی دریافتی در تلگرام

سپس از پنجره باز شده تیک گزینه Delete For (با زدن این تیک پیغام مورد نظر برای شخص مقابل هم حذف میبشود) را بزنید و پنجره را OK کنید.

لغو پیام ارسال شده در تلگرام

حالا پیام شما از پنجره چت به طور کامل برای هر دو طرف پاک خواهد شد !

توجه کنید که این قابلیت فعلا برای نسخه اندروید و آی او اس (آیفون) در حال حاضر فعال است و به احتمال زیاد در آینده به نسخه دسکتاپ و و وب تلگرام نیز اضافه خواهد شد.

تجربه و نظر شما ؟

نظر شما در مورد این قابلیت که برای جلوگیری از خوانده شدن پیام بعد از ارسال اشتباه در تلگرام تعبیه شده است چیست و احتمال سو استفاده از آن چقدر است؟

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام ( 2 روش ساده و سریع)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام (۲ روش ساده و سریع)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش 5 روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام
آموزش ۵ روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام

نظرات

  • سارا says:

    چطوری پیامهای خودمونو که تو گروه تلگرام فرستادیم پاک کنیم ، نه اینکه مدیر اونارو پاک کنه خودمون اونارو پاک کنیم ، چطوری باید اینکارو کرد؟؟

  • لیلا says:

    عکس اشتباهی فرستادم گروه واتس اپ به جای حذف برای همه ،حذف برای خودم زدم الان کاری می تونم انجام بدم که برای همه پاک بشه؟

  • Mm says:

    سلام. من یسری عکس برای کسی اشتباه فرستادم و بعدش حذف برای اونم زدم. الان چجوری متوجه شم که اون عکسارو ذخیره کرده یا نه؟؟ یا اینکه من برای اونم حذف زدم از گالری اونم حذف شده؟؟؟

    • سااا says:

      اگه تو عکس هارو هم برای دو طرف حذف کنی فقط در چت حذف میشه اگه خودش ذخیره کرده باشه تو گالری دیگه اونو نمیشه کاری کرد با این حال همه شون تو پوشه تلگرام سیو میشن اگه اونم ذخیره نکرده باشه و توام برای طرفین حذف کرده باشی مدیا رو دیگه راه چاره نداره.

  • _ says:

    تورو خدا جواب بدید

  • - says:

    سلام ببخشید من کلی عکسو اشتباه فرستادم به یکی الان اونم سیو کرده چیکار کنم برا اونم پاک شن ؟؟خواهش میکنم جواب بدید

    • محبوب says:

      سلام من یه پیام برای شخصی فرستاده بودم تو تلگرام بعد برای هر دو طرف پاکش کردم ولی بعد از چند ساعت دوباره اون پیام برای اون شخص اومد از طرف من و من دوباره پاکش کردم برای هر دو مون اما بعد از چند ساعت باز دوباره برای اون شخص همون پیام اومد مشکل از کجاست؟ با این که من پاک کردم ولی باز پیام بعد از مدتی بر میگرده

  • Z says:

    سلام ببخشید من اشتباهی یسری عکسایه شخصیمو واسه یه نفر ارسال کردم ولی با اینکه پاکشون کردم طرف ذخیرشون کرده حالا باهاشون منو تهدید میکنه توروخدا راهنماییم کنین?

  • ستاره says:

    من یک پیغامی فرستادم توی تلگرام. بعد از چند ساعت پاکش کردم(گزینه delete for every one) رو زدم. و همچنان یک دونه تیک خورده بود.اما بعدش پیامم بازم نمایش داده شد، اونم با دوتا تیک. ولی میدونم طرف مقابل آنلاین نشده بود. این دلیلش چیه؟ تو notification دیده بوده؟

  • F says:

    سلام
    از کجا باید متوجه بشیم پیامی در تلگرام رو خودمون پاک کردیم یا طرف مقابل پاکش کرده؟

  • مقصود says:

    سلام
    من حدود هفت ماه قبل با کسی چت میکردم بعد از چند روز تنها چت رو برای خودم پاک کردم، حالا میخوام تمام چت های رو که با اون داشتم از گوشی اون هم پاک بشه، آیا چنین چیزی ممکن هست؟ لطفا رهنمایی ام کنید.

  • مونا says:

    واقعا عالیه

  • حدیث says:

    من تلگرامم رو بروز کردم و اشتباهی عکسی رو توی گروه فرستادم. حالا میخوام پاکش کنم اما نمیشه. لطفا پاسخ منو بدین ک چیکار باید کنم

  • یا اباعبدالله says:

    باسلام. من در گفتگو دونفره تلگرام پیامی را اشتباهی ارسال کردم. خواستم حذف کنم،تیک رو نزدم که برای طرف مقابل هم حذف شه…فقط برای خودم حذف شد. راهی هست که اون پیامو برای فرد مقابل حذف کنم؟

  • sara says:

    ببخشی اگر میشه ج بدید اگر عکس و فیلم رو تو تلگرام ۵ مین بعد پاک کنیم تو حافظه گوشی نمیمونه؟؟؟؟؟پاک میشه از همه جا لطفا ج بدید

  • sara says:

    من ویدیو ارسال میکنم واس دوستم بعد دلیت میکنم که نمونه تو گوشیش اما مثل اینکه تو قسمت مای فایل میمونه؟؟؟!!!رفتم‌نگاه کردم با اینکه پاک کردم تو گوشیش بازم‌میمونه تو مای فایل طرف میشه کمکم کنید بابد چیکار کنم؟؟؟!!!لطفا کمکم کنید

  • علی says:

    لطفا کمکی کنید. میخواستم پیام رو کامل حذف کنم تا کسی تو گروه نبینه اما تیک رو نزدم و فقط از صفحه خودم حذف شده. حالا راهی هست پیامو برای خودم برگردونم بعد تیک رو زده کامل حذف کنم؟؟؟
    اگر راهی بود لطفا ایمیلم جواب بدید ضروریه
    Tbzgoodboy@gmail.com

  • Gh says:

    سلام من می خواستم پیامی را پاک کنم ولی اشتباهی تیک پاک کردن برای طرف مقابل را نزدم حالا به نظرتون کاری میشه کرد؟

صفحات 1 2 3 4