دانلود مسنجر هم کاره برای اتصال اکانت های مختلف در دسکتاپ

برنامه مسنجر کامپیوتر با قابلیت استفاده همزمان اکانت تلگرام ، واتس اپ و..

امروزه تقریبا همه ما به گوشی های هوشمند دسترسی داریم که در آن حداقل از یکی از مسنجر یا پیامرسان های رایگان نظیر تلگرام، واتس اپ و…استفاده می کنیم. گاهی این مسنجرها متعدد هستند و به طور همزمان نیاز داریم به چند اکانت در پیامرسان های مختلف متصل باشیم که این موضوع مدیریت پیام ها را مشکل می کند. اما در مطلب امروز انزل وب با یکی از نرم افزارهای چند منظوره برای اتصال همزمان اکانت پیامرسان آشنا خواهید شد که با استفاده از آن از این پس قادر خواهید بود شناسه خود را در مسنجرهای مختلف وارد کرده و به صورت همزمان از تبادل پیام روی دسکتاپ لذت ببرید.

نرم افزار مسنجر کامپیوتر با قابلیت اضافه کردن اکانت تلگرام ، واتساپ ، گوگل و..

Messaging app that lets you use multiple chat services at once

با افزایش تنوع مسنجرها مدیریت پیامرسان ها که امروزه بیشتر شبیه یک شبکه اجتماعی هستند مشکل شده است. طوری که اگر کاربر تلگرام، واتس اپ یا سایر برنامه های چت ناشناخته و شناخته شده دیگر باشید جا به جایی بین اکانت ها و محیط پیام رسان ها وقت گیر و خسته کننده است. پلتفرم پیامرسان رایگان Rambox یک سرویس چند مظوره برای اتصال همزمان ۲۰ اکانت در پیامرسان های مختلف بر روی ویندوز ، لینوکس و مک است.

یکی از قابلیت های منحصر به فرد Rambox اتصال اکانت هایی به دسکتاپ است که تا کنون فقط برای سیستم عامل های خاص در دسترس بودند. ویچت، یاهو مسنجر، مسنجر فیس بوک، واتس اپ، تلگرام  و هر حساب دیگر را می توانید به این پلتفرم چندکاره وصل کنید و بدون معطلی آن ها را از طریق دسکتاپ مدیریت کنید.

دانلود مسنجر هم کاره برای اتصال اکانت های مختلف در دسکتاپ

آموزش کار با مسنجر چند مظوره Rambox در ویندوز ، مک و لینوکس

ابتدا Rambox را دانلود و نصب کنید. هم اکنون ویندوز ۷/ ۸/ ۸.۱/ ۱۰، سیستم عامل لینوکس و مک از این نرم افزار پشتیبانی می کنند. روی یکی از سرویس های موجود کلیک کنید. بسته به نوع پیامرسان ممکن است اطلاعات شخصی برای ورود به حساب از شما خواسته شود.

پیامرسان هایی که انتخاب می کنید به شکل زیر در بالا ردیف می شوند.  فضای داخل Rambox هم دقیقا مثل خود مسنجرها است. می توانید متن دلخواهتان را تایپ کنید، فایل ارسال کنید و از تمام قابلیت های موجود در آن پیامرسان استفاده نمایید.

دانلود مسنجر هم کاره برای اتصال اکانت های مختلف در دسکتاپ

اعلان مربوط به پیام ها هم مطابق با تنظیمات پیش فرض هر مسنجر نمایش داده می شود. تنها کاری که باید کنید این است که اعلانات دسکتاپ را از قبل فعال کرده باشید.

برای تنظیمات بیش تر روی چرخ دنده در گوشه سمت چپ و بالا کلیک کنید. در پنجره کوچکی که باز می شود علاوه بر اعلانات می توانید سایر تنظیمات نظیر مدیریت کاربران بلاک شده، اطلاعات فردی هر یک از مخاطبان و… را مدیریت کنید.

دانلود مسنجر هم کاره برای اتصال اکانت های مختلف در دسکتاپ

شاید این سوال به ذهنتان برسد که چگونه پیام های مربوط به هر مسنجر را از هم تفکیک کنیم. اخیرا قابلیت جدیدی به Rambox اضافه شده است که با استفاده از آن می توانید URL سرویس یا لوگو پیامرسان را وارد کنید تا بلافاصله پیام های آن مرتب شود.

سایر قابلیت ها

قابلیت های دیگری که در این مسنجر در دسترس خواهند بود عبارتند از:

  • هایلایت یا مشخص شدن پیام های ناخوانده در لیست پیام های دریافتی
  • حالت do not disturb که نمایش پیغام را تا اطلاع ثانوی غیرفعال می کند
  • سینک یا همگام سازی دیتا در کامپیوتر و سایر سیستم عامل ها

نظرات و تجربیات شما ؟

تا کنون از Rambox استفاده کرده اید؟ تجربیات خود را در ارتباط با این سرویس و سایر پیامرسان های چندمنظوره با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
بررسی: چرا تلگرام من قابلیت استوری ندارد؟ (تنها راه حل کاربران ایرانی)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام ( 2 روش ساده و سریع)
آموزش تصویری گذاشتن نظرسنجی در تلگرام (۲ روش ساده و سریع)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش کامل فعال سازی و تنظیم پروکسی تلگرام (اندروید ، آیفون و دسکتاپ)
آموزش 5 روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام
آموزش ۵ روش ارسال عکس با کیفیت اصلی در تلگرام

نظرات

  • بنیامین says:

    با سلام
    من امروز این مسنجر رو نصب کردم از نظر کارایی واقعا حرف نداره ، میشه گفت که یک مسنجر به تمام معناست ، فقط می خواستم بدونم آیا از نظر امنیت و حفظ اطلاعات کاربری این برنامه مطمئن است؟؟؟
    ناگفته نماند که مطالب سایت شما بسیار مفید است و بنده هر روزه پیگیر مطالب سایت هستم.