دانلود لینک مستقیم فایل ، ویدیو ، موزیک و.. از تلگرام با دانلود منیجر های IDM ، ADM و..

دانلود لینک مستقیم فایل ، ویدیو ، موزیک و.. از تلگرام با دانلود منیجر های IDM ، ADM و..

تگلرام با ارائه فضا ابری نامحدود باعث شده است علاوه بر چت این روزها به بستری برای تبادل مدیا و فایل های کاربران تبدیل شود ، ارسال و دریافت فایلها در این پیامرسان به صورت شخصی و بر مبنای کلود انجام میگیرد اما اگر بخواهیم فایل ، موزیک ، ویدیو ، ویس و.. که در گروه ، کانال و محیط چت شخصی تبادل میشود را توسط برنامه های مدیریت دانلود مثل IDM ، ADM و.. توسط لینک مستقیم در کامپیوتر یا گوشی دانلود و مدیریت کنیم چکار باید کرد ؟ در ادامه نحوه انجام اینکار را در انزل وب آموزش میدهیم.

چگونه فایل ، ویدیو ، موزیک و.. تلگرام را با دانلود منیجر ها و لینک مستقیم دانلود کنیم ؟

How to get direct download link for shared files , videos , music .. in telegram and download them with IDM , ADM Download Managers

ما قبلا در انزل وب نحوه دانلود فایل های تورنت را به وسیله دانلود منیجر های نظیر IDM و.. را آموزش دادیم ، همچنین برای تلگرام نیز کاربردی ترین ربات هایی که میتوانند کارهایی نظیر افکت گذاری عکس ، ترجمه صوتی و… را انجام دهند در قالب یک مجموعه معرفی کردیم. با توجه به اینکه دانلود و آپلود فایل از تلگرام این روزها در بین کاربران رایج شده است و خیلی از کاربران برای دانلود سریعتر و مدیریت فایل ، موزیک ، ویدیو و.. خود از دانلود منیجر هایی نظیر IDM ، ADM بهره میبرند تصمیم گرفیتیم در این مطلب نحوه دانلود از تلگرام با دانلود منیجر ها (download telegram files with idm) را توسط ربات و برنامه های جانبی به شما آموزش دهیم.

دانلود فایل های تلگرام از کامپیوتر با دانلود منیجر های IDM، ADM و.. توسط ربات آپلودتر

برای دانلود فایلهای تلگرام از مرورگر یا IDM ابتدا به ربات @TransferRobot پیغام دهید ، این ربات (Url uploader telegram bot) فایل های معرفی شده را در سرور شخصی خود آپلود و سپس لینک دانلود را در اختیار شما قرار میدهد.

پس از پیغام خوش آمدگویی دستور /start را ارسال کنید و سپس فایل خود را توسط آیکن گیره برای ربات ارسال کنید ، علاوه بر اسال دستی فایل میتوانید فایل ها را محیط چت ، گروه و کانال ها نیز برای ربات فورواد کنید ( در حال حاضر ربات تنها فایل هایی که زیر ۲۰ مگابایت حجم داشته باشند قبول خواهد کرد)

دانلود فایل های تلگرام از کامپیوتر با دانلود منیجر های IDM، ADM و.. توسط ربات آپلودتر

پس از دریافت فایل توسط ربات ، فایل شما آپلود و سپس لینک دانلود برای شما ارسال میشود.

بر روی لینک دانلود کلیک کنید و پس از انتقال به مرورگر روری دکمه Download سمت راست کلیک کنید

دانلود فایلهای تلگرام

، صفحه تبلیغات را توسط دکمه skip رد کنید و در نهایت لینک دانلود مستقیم فایل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

get direct download link for shared files in telegram

این لینک را میتوانید مسقیما توسط خود مرورگر دانلود کنید یا اینکه آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این با کپی کردن آدرس موجود در دکمه Skip و وارد کردن آن در برنامه های دانلود منیجر مثل idm دانلود کنید.

آموزش دانلود فایل های تلگرام با idm

دانلود از تلگرام با دانلود منیجر Dgram و Mobogram

how to

علاوه بر ربات ها برای دانلود از تلگرام با دانلود منیجر برای اینکه مدیریت بهتری بر روی فایل و مدیا های چت تلگرام گوشی داشته باشید میتوانید از اپ های جانبی این برنامه نیز جهت استفاده از Download Manager مخصوص بهره ببرید.

یکی از برنامه های جانبی معروف برای اینکار ، اپ موبوگرام اندروید میباشد که دارای امکانات ویژه و بیشتر از تلگرام از جمله امکان دانلود منیجر است.

دانلود فایل های حجیم تلگرام با دانلود منیجر

این اپ را میتوانید از مارکت های اندرویدی خریداری و دانلود کنید و سپس از فعال کردن قابلیت download manager از منو همبرگری میتوانید بر روی سه نقطه هر یک از فایل ، موزیک و ویدیو ها تپ و گزینه Add to download list را انتخاب کنید.

دانلود از تلگرام با سرعت بالا

پس از اضافه کردن فایل ها به بخش download manager مراجعه کنید ، در این بخش شما با تپ بر سه نقطه میتوانید فایل های اضافه شده به لیست برای دانلود زمانبدنی ، شروع ، متوقف و حذف کنید.

دانلود فایل های تلگرام با idm

همچنین این برنامه قابلیت جالب دیگری به نامه Chat download Manager دارد که میتوانید از طریق آن به صورت جداگانه مدیا داخل چت را برای دانلود زمانبندی و در حالتی که برنامه بسته است نیز دانلود کنید

telegram file downloader

علاوه بر Mobogram برنامه دیگری نیز توسط توسعه دهندگان ایرانی به نام Dgram ( Telegram Download Manager) طراحی شده است که این نرم افزاز نیز قابلیت دانلود فایل های حجیم تلگرام با دانلود منیجر مخصوص خود را دارد.

how to download from telegram with idm

دانلود فایل های حجیم تلگرام با دانلود منیجر

متاسفانه به دلیل اینکه فایل های تگلرام در فضای ابری با حجم بسیار بالا برای هر کاربر نگهداری میشوند سرورهای متصل به ربات های تلگرام و نرم افزارهای تحت وب مشابه برای آپلود و نگهداری آنها در فضا شخصی خود با امنیت تضمین شده دچار مشکل میشوند و اغلب بات های منتشر شده دارای محدودیت آپلود میباشند و فعلا تنها راه نه چندان راحت برای کاربران جستجو فایل مورد نظر توسط موتور جستجو های مخصوص فایل در وب و یا آپلود فایل ها در آپلود سنتر ها با محدودیت آپلود با حجم بالا میباشد. در صورت منتشر شدن سرویس و ربات معبتر در این زمینه حتما آن را در همین مطلب انزل وب معرفی خواهیم کرد.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

در این مطلب آموزش دانلود فایل های تلگرام با مرورگر ، دانلود منیجر و اپ های جانبی را مطالعه کردید ، اگر شما نیز ربات ، سرویس تحت وب و یا برنامه مفید دیگری برای دانلود فایل و دیگر مدیاهای که در محیط چت ، گروه و کانال های تلگرام رد و بدل میشوند سراغ دارید ، حتما اطلاعات خود را با ما و دیگران در بخش نظرات پست به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • ارمین says:

    متاسفانه من اشتراک ربات Linkgostarbot@ رو تهیه کردم علارغم این که میگفت میتونید چهار دانلود همزمان داشته باشد که کاملا دروغ بود سرعت قابل قبولی نداشت با پشتیبانی شون هم تماس گرفتم به جای حل مشکل جواب سربه بالا میداد اشتباه منو تکرار نکنید

  • مهدی says:

    سلام
    ربات @GetPublicLinkBot برای فایل های بیشتر از ۵۰ مگابایت میگه باید یه گوگل درایو بم بدی تا برات لینک بدم از طرفی گوگل درایو هم فقط ۱۵ گیگ حافظه داره

  • احمد says:

    سلام من چندین بار فایل pdf با این روش دانلود کردم ولی فایلا خراب میشدن،روش دیگه ایی پیشنهاد میکنید؟؟؟؟؟

  • کوروش says:

    چند روزه دارم امتحان میکنم ارور میده قبول نمیکنه

  • aminnima46 says:

    ایا روشی هست کاهش حجم فیلم قبل از دریافت از تلگرام مثله ربات یا ارسال فروارد فیلم به ربات و از ان به یوتیوب و دانلود کم حجم از ان یوتیوب

  • Danyal says:

    نگار جان من میزنم دانلود خطای کلاینت میده چکار کنم؟ ممنون میشم جواب بدی

  • اشکان says:

    سلام مدیر این ربات کار نمیکنه.
    دوستان میتونند از این ربات استفاده کنند. خوبیش اینکه سریعتر لینک میده. مدیر جون جایگزین کن بقیه استفاده کنن

  • مسعود says:

    سلام عرض میکنم خدمت دوستان گل و عزیز
    امروز ی پیشنهاد فوق العاده و بهترین روش دانلود فایل ها از تلگرام (کانال_گروه_پی وی)را به وسیله ADM آموزش بدم.
    شاید خیلی ها هستند که دوست دارن فایل های تلگرامشونو با ADM با سرعت زیاد و انتقالش تو پوشه مشخص دانلود بشه
    -یا کسایی هستتد که دوست دارن از بسته های شبانه به نحواحسنت استفاده کنند و فایل ها خودشونو رو آماده باش قرار بدن و راس ساعت مشخص شروع به دانلود کنه اکثرا ساعت ۲ بامداد به بعد.
    خوب آموزش شروع میکنیم
    – اول تو ربات این ربات @GetPublicLinkBot عضو میشید و بعد ربات رو Start (شروع) میکنی.
    – بعدش فایل رو از کانال یا گروه یا … فوروارد میکنید داخل ربات (روی فایل کلیک میکنید یا لمس بعدش گزینه فوروارد و بعدش ربات رو پیدا میکنید و بهش می فرستید )
    -بعد اینکه فایل فرستاده شد ربات خودکار ی پیام میفرسته بهتون حاوی دوتا لینکه شما باید روی لینک “Generate Resumable Link” کلیک یا لمس کنید
    -بعد از این کار پایین نوشته “راه اندازی مجدد” اونو لمس کنید
    – بعدش باز ربات ی پیغام بهتون میده این بار روی “Instant Download” کلیک میکنید ۲ مورد وجود داره: یک بعضی موقع ها مستقیم با ADM باز میشه و دانلود رو شروع میکنیم _ ولی دربعضی مواقع مرورگر باز میشود بعد از از شدن پایین صفحه دو گزینه وجود داره ؛ ما روی گزینه اول یعنی “Instant Download File ” کلیک میکنیم و با استفاده از ADM شروع میکنیم به دانلود ؛ به همین راحتی.
    ولی در بعضی از موراد ADM قادر به دانلود فایل نمیباشد و حجم فایل رو نشون نمیده موقع دانلود؛ یا بعد از زدن دکمه “شروع” فایل رو صفحه بالا می آید ولی اصلا دانلود نمیکند یعنی لینک کاملا صحیح است ولی تو ADM جواب نمیده برای حل این مشکل قبل از زدن دکمه برای شروع دانلود؛ توی فیلد اول که نوشته لینک (Link) , مراجعه کنید واگر اول لینک را نگاه کنید با https شروع شده مشکل همینجاست شما باید s رو حذف کنید و فایل با http شروع شده باشه؛ دلیل اینکه چرا ADM با https لج کرده رو نمیدونم ولی با این ترفند میتوند از این مشکل بزرگ رهایی پیدا کنید ؛ به همین راحتی
    بازم اگر سوال بود راجع به این موضوع میتونید سوال کنید. با تشکر مسعود افروزه

    • نگار says:

      ممنونم ازتون‌. s رو برداشتم و شروع به دانلود کرد. ولی حیف که سرعتش بیشتر از ۳۰۰ کی نمیشه 🙁

    • سحر says:

      سلام. واقعااااا ممنونم ازتون . مدتها بود این مشکل رو داشتم. S رو ک ورداشتم رفع شد?

  • مهدی مرتضوی says:

    سلام امکانش هست یه ربات هم برای تبدیل لینک ها به فایل تلگرامی معرفی کنید.
    (فرض کنید یک لینک دانلود فایل mp3 داریم و میخوایم این فایل رو توسط تلگرام دانلود کنیم. )

  • hasan says:

    از این رباط استفاده کنید @GetPublicLinkBot

  • mehdi says:

    فایل اموزشی به صورت تصویری بزازید؟؟؟؟ من هرکاری مکنم نمشه

  • mehdi says:

    من چطور می تونم فایل دانلودی را در ( سپس فایل خود را توسط آیکن گیره برای ربات ارسال کنیم) مشه راهنما کنید

  • کماندو says:

    سلام آیا راهی هست که بشه تو کل تلگرام فایلی رو پیدا کرد ،مثلا یه رباتی یا جستجوگری باشه که اسم فایل بنویسی اون رو برات تو تلگرام پیدا کنه ؟
    اگر دوستان هم چین روشی بلدن به ایمیلم بفرستن iloveyou@hi2.in
    متشکر

  • فاخته says:

    سلام امشب من با حواس پرتی یک گزینه را انتخاب کردم که طریقه دانلودم رو از سیستم منیجر به یک سیستم دانلودی دیگه تغییر داد میشه راهنماییم کنید که چجوری میتونم دوباره از طریق دانلود منیجر فایل و ویدیو های مورد نیازمو دانلود کنم.

  • مصطفی says:

    ممنون خیلی بدرد میخوره عالی بود

  • علیرضا says:

    جالب بود ..مرسی

  • رضا says:

    من مدتیه از ربات رپیدپارس استفاده میکنم. خب اکانت پولی هست. ولی بات تلگرام داره که متصل میشه به اکانت. برای من که کاربردی بوده.