سایت جالب و سرگرم کننده برای رفع بی حوصلگی

۱۲ سایت جالب و سرگرم کننده برای رفع بی حوصلگی شما !

شاید برای شما پیش آمده باشد که گاهی احساس خستگی کنید و حوصله انجام کاری نداشته باشید و یا اینکه برای فرار از افکاری که به شما هجوم می آورند دوست داشته باشید که مدت زمانی در اینترنت خودتان را سرگرم کنید اما نمی دانید که در اینترنت دنبال چه هستید و چه کار می خواهید بکنید. امروز در انزل وب ما ۱۲ سایت رو به شما معرفی می کنیم که می توانند برای لحظاتی شما رو سرگرم کنند.

۱۲ سایت جالب و سرگرم کننده برای رفع بی حوصلگی و خستگی

۱۳ Most Interesting Websites To Kill Your Boredom

دنیای اینترنت هر روز بزرگ و بزرگتر می شود. هر روز سایت های بسیاری به وجود می آیند که ما ممکن است هرگز اسم آنها را نشنویم.قبلا در انزل وب ما ۱۰ تا از سایت های برتر در زمینه های گوناگون و سایت هایی برای دانلود کتاب صوتی فارسی و ۹ سایت جالب و حرفه ای برای قرار دادن عکس روی جلد مجله را معرفی کردیم. امروز نیز قصد داریم ۱۲ سایت جالب خارجی دیگر را به شما معرفی کنیم که می تواند شما را برای دقایقی سرگرم کند.

۱- مرا به یک سایت بدرد نخور ببر !

در وب سایت the useless web با کلیک روی دکمه PLEASE شما به یک سایت دیگری هدایت می شوید. نکته ای که هست هر بار که روی این دکمه کلیک می کنید شما به یک سایت تصادفی و متفاوت و جالب که کاربرد چندانی ندارد ارجاع داده میشید. مثلا با یک بار کلیک وارد سایتی می شوید که با حرکت ماوس انگشت ها کوتاه و بلند می شوند.

The useless web

و کیلیک مجدد به سایتی وارد می شوید که با حرکت ماوس شما با یک ماهی به صورت یک مرد سیلی می زنید.

The useless web

۲- مثل یک هکر تایپ کنید

وقتی وارد سایت جالب Hacker Typer می شوید با یک صفحه مشکی روبه رو می شوید که با فشردن دکمه های صفحه کلید متن هایی خیلی سریع در صفحه مشکی ایجاد میشود و به اصطلاح شما می تونید مثل یک هکر تایپ کنید و یا اینکه همانند ترفند تایپ ارواح در کامپیوتر دوستان خود را اذیت کنید.

Hacker Typer

۳-نقاشی با نور در سایت جالب Wave silk

در سایت Wave silk شما با حرکت ماوس یا نگه داشتن دکمه ماوس می توانید با نور نقاشی بکشید( البته نقاشی متقارن)

Wave silk

۴- نقاشی با شن در سایت عجیب This Is Sand

اگر می خواهید با شن و ماسه نقاشی کنید وارد سایت This Is Sand شوید کافی است که فقط کلید C را برای انتخاب رنگ کلیک کنید و در هر نقطه صفحه نمایش شروع به ریختن شن و ماسه کنید.

This Is Sand

۵- تجربه متفاوت از موزیک با وب سایت خارجی INcredi Box

با وارد شدن به سایت INcredi Box با شکل زیر مواجه می شوید.

INcredi Box

با کلیک روی یکی از آدمک ها وارد صفحه ای مثل زیر می شوید.

INcredi Box

با کشیدن شکل های پایین روی آدمک ها موسیقی برای شما پخش می شود. قبلا سایت های جالب موسیقی ۴ سایت برای برش ، ریمیکس و ویرایش آنلاین موزیک را معرفی کردیم.

INcredi Box

۶- سایت آرام بخش A Soft Mumur

ما قبلا بهترین وب سایت های پخش صدا و موسیقی آرامش دهنده برای کار و خواب را به شما معرفی کردیم در سایت A Soft Mumur تیز با کلیک کردن روی دکمه play در این سایت برای شما صداهای موجود درطبیعت ( مثل نسیم) پخش می شود. اگر شما استرس دارید و نیاز دارید که آرام بشوید، این سایت، سایت خوبی برای شما می تواند باشد.

A Soft Mumur

۷- سایت عجیب و جالب Free Rice

با پاسخ دادن به سوالات سایت Free Rice هم آموزش ببینید و هم به ریشه کن کردن گرسنگی در جهان کمک کنید.

Free Rice

۸- آیا نمایشگر من پیکسل مرده دارد ؟

به کمک تست های سایت Deadpixelbuddy از وجود پیکسل مرده در نمایشگر خود مطلع شوید. ابتدا F11 بر روی فول اسکرین شدن صفحه بزنید و سپس بر روی مربع رنگ ها کلیک کنید تا پیکسل های مرده بر روی رنگ مورد نظر نمایش داده شود. برای سوئیچ راحت تر بین رنگ های از کلید چپ و راست کیبورد استفاده کنید.

deadpixelbuddy

۹- وب سایت فوق العاده Bored Panda

وب سایت Bored Panda وب سایت فوق العاده ای است که تعداد زیادی مقاله و ایده های خلاقانه در آن پیدا می شود. اگر شما علاقه مند به عکاسی، تصویرسازی، تبادل نظر، فناوری و غیره هستید این وب سایت برای شما می تواند مفید باشد.

Bored Panda

۱۰-نواختن پیانو با حباب ها توسط وب سایت سرگرم کننده touchpianist

با کلیک کردن روی حباب های موجود در سایت touchpianist برای شما آهنگ پخش می شود ( مثل دکمه های پیانو که با زدن اون براتون اهنگ پخش میشه).

touchpianist

۱۱-معرفی وب سایت anasomnia

وب سایت anasomnia از وب کم کامپیوتر شما برای شناسایی نور اتاق تان استفاده می کند و بعد اینکه شما چراغ اتاق را با ماوس خاموش کردید یک انیمیشن زیبا برای شما نمایش داده می شود.

anasomnia

۱۲- وب سایت  thenicestplaceontheinter

آیا شما احساس تنهایی میکنید و نیاز به یک آغوش برای آرامش دارید thenicestplaceontheinter میتواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.این وبسایت افرادی داوطلبانه که در وبکم آماده بغل کردن هستند را نمایش میدهد و در پس زمینه آن موزیک نیز برای برای شما پخش میشود.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

شما برای سرگرم کردن خودتان از چه سایت جالب خارجی استفاده می کنید؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

وب سایت که از فناوری های جالب و حیرت آور استفاده میکنند
معرفی ۴ سایت که از فناوری های جالب و حیرت آور استفاده میکنند
معرفی بهترین و بزرگترین سایت های دانلود رایگان کتاب صوتی فارسی
بلاگ و سایت تفریحی و سرگرم کننده در جهان
معرفی ۷ بلاگ و سایت تفریحی و سرگرم کننده در جهان

نظرات