ساخت و مدیریت همزمان دو یا چند اکانت جیمیل در سریع ترین زمان ممکن!

ساخت و مدیریت همزمان دو یا چند اکانت جیمیل در سریع ترین زمان ممکن !

همانطور که می دانید امروزه سرویس های پست الکترونیک بسیاری مانند یاهو، جیمیل، هات میل و… وجود دارند که از طریق آنها می توانید به دوستان، خانواده، اقوام، رئیس و.. خود ایمیل بفرستید. امکان دارد که شما دوست داشته باشید که دو یا چند تا ایمیل داشته باشید به طور مثال یک ایمیل کاری و یک ایمیل شخصی. حالا چگونه می توانیم به طور همزمان هر دو اکانت خود را مدیریت کنیم؟ گوگل این امکان را براحتی برای شما فراهم کرده است. امروز در انزل وب راجع به نحوه مدیریت ایمیل چند اکانت جیمیل و سوئیچ کردن سریع بین آنها صحبت خواهیم کرد.

چگونه همزمان دو ایمیل جیمیل داشته باشیم و با یک کلیک بین آنها سئویچ کنیم؟

How to Sign Into to Multiple Google Accounts at Once

جیمیل (gmail) که نام سرویس ایمیل گوگل می باشد یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان سرویس ایمیل در دنیاست. امکانات اولیه این سرویس رایگان بوده و از کارای بالایی چه از نظر سرعت و چه از نظر امنیت برخوردار است.قبلا در انزل وب نکات و ترفندهای جیمیل را به شما معرفی کردیم، امروز نیز در مورد چگونگی ساخت ایمیل در جیمیل و مدیریت چند اکانت با هم صحبت خواهیم کرد. قبل از شروع ابتدا شما را با نحوه ساختن اکانت جیمیل آشنا میکنیم تا براحتی بتوانید دو یا چند اکانت جیمیل برای خود بسازید ، با ما همراه باشید.

آموزش ساخت اکانت جیمیل

برای ساخت جیمیل مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- وارد سایت گوگل می شویم و روی دکمه sign in کلیک می کنیم.

google

۲- روی more option کلیک می کنیم

more option

۳- گزینه create account را انتخاب می کنیم

create account

۴- در فرم ظاهر شده مانند تصویر زیر اطلاعات خود را وارد می کنیم و next step را انتخاب می کنیم. توجه داشته باشید که نام کاربری شما منحصر به فرد هست یعنی کس دیگری نمی تواند ایمیلی مانند ایمیل شما بسازد. قبل از انتخاب رمز به شما پیشنهاد می کنم که نکات امنیتی که در پست ۸ سرویس برتر تولید پسورد آنلاین قوی دلخواه و تصادفی بیان شده است را رعایت بفرمایید.

form

۵- به پایین اسکرول کنید تا دکمه I AGREE نمایش داده شود. موافقت خود با توافقنامه را با انتخاب دکمه I AGREE اعلام می کنیم.

agree

۶- حالا شما باید صفحه خوش آمد گویی را ببینید. به شما تبریک می گوییم شما توانستید اکانت جیمیل خود را بسازید. برای ورود به اینباکس جیمیل دکمه continue را فشار دهید.

welcome

چگونه وارد اکانت دوم گوگل یا جیمیل شویم؟

پس از ورود به اینباکس برای مدیریت چند اکانت ایمیل ، باید جیمیل دوم خود را نیز اضافه کنید که نحوه انجام اینکار را در ادامه توضیح میدهیم.

۱- روی عکس پروفایلتان کلیک کنید و دکمه Add account را انتخاب کنید

add account

۲- نام کاربری یا همان آدرس ایمیل تان را وارد کنید

enter user name

۳- رمز خود را وارد کنید

همانطور که مشاهده می کنید وارد اکانت دوم شدیم.

2 account

چگونه از اکانت دوم جیمیل (گوگل) خارج شویم؟

در صورتی که به یکی از اکانت های گوگل خود دیگر نیاز نداشتید و ضرورتی برای لوگین بودن در آن نمی بینید مراحل زیر را دنبال کنید :

۱- برای این کار روی عکس پروفایلتان کلیک کنید .

۲- دکمه sign out را انتخاب کنید.

signout

چگونه بین اکانت اول و دوم جیمیل سوئیچ کنیم؟

برای تغییر اکانت اصلی جیمیل خود فقط کافیست بر روی عکس پروفایل کلیک و ایمیل دلخواه را انتخاب کنید.

 

secounary account

یک روش سریعتر برای سوئیچ و مدیریت کردن بین دو یا چند اکانت جیمیل

خوب همانطور که در بخش قبلی خوانید، اگر ما اکانت های بیشتر از دو تا داشته باشیم نحوه سوئیچ کردن بالا کمی زمانبر خواهد بود. حالا یک روش ساده تر را به شما در انزل وب آموزش خواهیم داد.

به جیمیل بروید و اکانت های مورد نظر خود را بر طبق روش های بالا لوگین کنید سپس برای ایجاد میانبر سریع در مرورگر ،اکانت فعلی جیمیل را به قسمت Bookmark Toolbar مرورگر بکشید یا با فشردن کلیدهای Ctrl+D ( یا cmd+D در سیستم عامل مک) آن بوک مارک کنید.

یک روش سریعتر برای سوئیچ و مدیریت کردن بین دو یا چند اکانت جیمیل

در مرحله بعد بر روی بوک مارک ایجاد شده کلیک راست و گزینه Edit یا Proprieties را برای ویرایش بوک مارک کلیک کنید. در قسمت URL به انتهای آدرس علامت / را اضافه کنید

مدیریت کردن بین دو یا چند اکانت جیمیل

و سپس عبارت زیر را به آن اضافه کنید :

?authuser=anzlweb.ir@gmail.com

سوئیچ و مدیریت کردن بین دو یا چند اکانت جیمیل

در عبارت بالا به جای anzlweb.ir@gmail.com آدرس دوم جیمیل خود را وارد کنید.

سپس آدرس شما باید شبیه https://mail.google.com/mail/u/0/?authuser=anzlweb.ir@gmail.com باشد ، برای درک بهتر یتونید قسمت Name را نیز به طور مثال به صورت Gmail Work تغییر دهید ، پس از انجام تغییرات بر روی دکمه Save کلیک کنید.

خب اکانت اول شما بوک مارک شد حالا این مراحل را برای اکانت های دیگر جیمیل تکرار کنید و در مرحله ایمیل و اسم ، مشخصات ایمیل دیگر را وارد کنید.

چگونه دو ایمیل داشته باشیم

در نهایت شما میانبر بوک مارک ایمیل های خود را در مرورگرتان دارید که با کلیک بر روی آنها میتوانید بسیار سریع وارد اینباکس جیمیل مورد نظر خود شوید!

تجربه و پیشنهاد شما ؟

شما از کدام سرویس پست الکترونیک استفاده می کنید؟ آیا سرویس شما قابلیت مدیریت چند اکانت را با هم دارد؟ مزیت های ساخت و داشتن چند ایمیل چیست ؟ تجربه و پیشنهاد خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش حذف کامل اکانت جیمیل در اندروید (ساده و سریع)
راهنما کامل آموزش ساخت جیمیل بدون شماره (همه دستگاه ها)
راهنما کامل آموزش ساخت جیمیل بدون شماره (همه دستگاه ها)
آموزش 12 روش حل مشکل ارسال نشدن ایمیل در جیمیل
آموزش ۱۲ روش حل مشکل ارسال نشدن ایمیل در جیمیل
آموزش تصویری 4 روش بکاپ گرفتن از جیمیل
آموزش تصویری ۴ روش بکاپ گرفتن از جیمیل

نظرات

  • ََAMN2004 says:

    یا الله… سلاااام خدمت حضار محترم
    اقا، نکنید، نکنید، از این کارا نکنید! دوتا دوتا سه تا سه تا و بیشتر فقط دردسر سازه من اگه میشد بر میگشتم عقب زمانی که از این دیوونه بازیا خوشم میومد توعالم بچگی! میپرسی چیکار کردم هیچ فقط نشستم هی حساب درست کردم هی درست کردم الان بعد ۲, ۳ سال فهمیدم یه بچه‌ام میتونه حسابمو ببره حالا میگی چی میکنم نشستم چشم داره نابینا میشه آزمایش میکنم و آموزش میبینم که‌چی؟! امنیت حساب بقولی ببرم بالا خونه بهم میگن بابا ول کن گاااا…. اقا ببخشید گاگالی‌لی داری؟ چیکار میکنی اون تو؟ بسه دیگه و… این حرفا خلاصه کلوم اگه بر میگشتم، بجای ۱۴ ایمیل ۲ تا درست میکردم و یکیشو بازیابی اون یکی میگذاشتم بههمین، سادگی. من به عنوان کسی‌که ۱۰ تا جیمیل و ۴ تا ایمیل و هر جیمیلی‌ام حداقل به یه سایت پیام‌رسان متصله موگوم این کار کاملا غلط و در آینده باعث معضلی طولانی میشود. میخواد گریه‌م بگیره. راستی یادم رفت از سایت انزل وب تشکور کنم

    باتشکر از سایتخوبتون محمدییم از کزوین

  • Emad says:

    سلام نتونستم جمیل دوم را ایجاد کنم این نشانی جمیل اولم هست چون گوگل هم شماره بازیابی ایمیل برای حساب میخواهد

  • sara says:

    من با یاهو یک ایمیل دارم و میخواستم دو ایمیل داشته باشم ولی نمیشه

    اینجا هم که سرچ کردم در مورد اکانت خود گوگل بود

    الان من چکار کنم چون به شدت به یک ایمیل دوم نیاز دارم

  • داود says:

    سلام
    من دوتا ایمیل دارم فقط یکیشون رو میتونم با لپتاپ ببینم ولی با گوشی دوتاشون!! چکار کنم که از لپتاپ هم بتونم مدیریتشون کنم؟

  • Newsha says:

    ببخشید من میخوام در اپلیکیشن جیمیل با دو جیمیل باشم،ولی هر پسوردی میزنم نمیتونم وارد شم در حالی که پسورد درست میزنم،چیکار باید بکنم؟میشه جواب بدید؟ممنونتون میشم?

  • امید says:

    ممنون که گذاشتید