دانلود فونت های فارسی و انگلیسی رایگان برای کارهای تجاری و شخصی

۸ سایت دانلود فونت های فارسی و انگلیسی رایگان برای کار تجاری و شخصی

فونت ها تاثیر زیادی در خواندن، دیدن و درک دارند. به طور مثال اگر متنی را در اختیار شما قرار دهند که دارای فونت مناسبی نیست ما خیلی زود از آن خسته می شوید و دیگر تمایلی به ادامه خواندن نخواهید داشت و یا وب سایت هایی که فونت های خیلی ریز و نامفهوم دارند بعد از مدتی کاربران خود را از دست می دهد. اصل مطلب این است که با انتخاب فونت مناسب می توانید تاثیر مثبتی در افراد داشته باشید و حتی کسب و کار و تجارت خود را رونق دهید. امروز در انزل وب قصد داریم بهترین سرویس هایی که شما می توانید به طور رایگان فونت های فارسی و انگلیسی دانلود کنید را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین سایت های دانلود رایگان مجموعه فونت فارسی و انگلیسی

Sites With Free Persian and English Fonts For Commercial Use

فونت و فاصله بین حروف می تواند بر مطالعه انلاین و احساسات شما تاثیر بگذارد. انتخاب فونت مناسب بدون کناره نویسی ها و مطالب فرعی همه چیز را آسانتر و راحتر می کند و احساس بهتری به خواننده می دهد. انتخاب فونت نامناسب آزار دهنده است و سبب انحراف چشم و گیجی شما در خواندن مطالب میشود. برای مثال فونت انتخاب شده برای طراحی سایت، ارتباط برند شما را با مشتریان و کاربران وب سایت برقرار می کند.

فونت بایدخوانا بوده تا مطالعه محتوای سایت برای کاربران ساده باشد. وسعت متن های موجود در وب سایت شما کاربران را نسبت به محتوا و سایت دلسرد یا دلگرم می کند و به همین اندازه فونت متن های به کار رفته در وب سایت زمان طراحی می تواند موثر باشد. تخمین زده شده است که یک تغییر ساده در فونت، تا ۸۶% روی هدایت کاربران موثر است. قبلا در انزل وب، سایت های ساخت لوگو و تایپوگرافی با اسم فارسی و انگلیسی را به شما معرفی کردیم، امروز قصد داریم بهترین سرویس های دانلود فونت های فارسی و انگلیسی رایگان را به شما معرفی کنیم.

سرویس رایگان فونت گوگل

سرویس متن باز Google font در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد و حاوی فونت های مختلفی است. در این سایت کاربران سریع‌ تر می‌توانند فونت‌ های جدید را آزمایش و حتی آنها را با فونت‌ های دیگر مقایسه کنند. دسته بندی‌ های بیشتری برای فونت‌ها در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند سریع‌ تر به فونت دلخواه خود دسترسی داشته باشند. حتی می‌توان فونت‌ ها را براساس زبان و میزان محبوبیت هم دسته ‌بندی کرد. این سرویس فعلا از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند.

google fonts

مجموعه فونت انگلیسی رایگان Font Squirrel

همانند سایر ابزار های دیگر مانند اکشن ، براش ، پترن و … در زمینه ی طراحی ، تایپوگرافی و همچنین در نرم افزار های معروف و پرکاربردی مانند فتوشاپ، کورل دراو، از فونت ها استفاده می شود . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون و طرح مد نظرتان بسیار مهم و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است. Font Squirrel مجموعه ای از فونت های رایگان است که برای اهداف تجاری استفاده می شود و کیفیت بالایی دارد.

font squirrel

کتابخانه ای از فونت های فارسی و انگلیسی

وبسایت Font Library یکی از بهترین وبسایت ها در زمینه ارائه فونت های تحت وب می باشد که انواع فونت های فارسی و انگلیسی و… را شامل می شود و شما تنها با قرار دادن یک کد ساده در وبسایت خود می توانید از آن فونت استفاده کنید. برای یافتن فونت های فارسی کافیست کلمه فارسی را جستجو کنید و حتی اگر فونت خاصی دارید می توانید با عضویت در سایت فونت را ارسال کنید تا به آرشیو وبسایت اضافه شود.

font library

زیباترین فونت های انگلیسی رایگان در Befonts

شما می توانید بهترین و زیباترین فونت های حرفه ای انگلیسی رایگان را برای استفاده شخصی یا تجاری از Befonts دانلود کنید مانند سایت قبلی اگر فونت خاصی دارید می توانید با عضویت در سایت فونت را ارسال کنید تا به آرشیو وبسایت اضافه شود.

befonts

FontSpace ، دانلود فونت های متنوع انگلیسی آنلاین

FontSpace جزء ۱۰۰۰۰ وب سایت برتر است که یک بازار متمایز برای طراحان، علاقمندان گرافیک و … است که مجموعه ای بیش از ۳۲۰۰۰ فونت رایگان که توسط طراحانی که در سراسر هان به اشتراک گذاشته اند را ارائه می دهد. این سایت از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند اما شما می توانید از فونت های عربی استفاده کنید.

font space


در حال حاضر فونت های بسیاری بر روی وب موجود هستند، اما اغلب آن ها تنها دارای الگو های حروف عربی بوده و از حروف فارسی ( حروف گ ، چ ، پ ، ژ ، ی ، ه ) پشتیبانی نمی کنند و در تعدادی از موارد نیز به دلیل ویرایش ناصحیح، دارای اشکال در ساختار Codepage هستند. با توجه به گسترش روز افزون نشر اسناد الکترونیک در ساختار های اداری – آموزشی و نبود آرشیوی از قلم های فارسی رسمی برای ایجاد سند های متنی بر آن شدیم که تعدادی از سایت هایی که امکان دانلود رایگان فونت های فارسی را می دهند به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

دانلود فونت های فارسی از سایت قلم فارسی

سایت قلم فارسی یکی از سایت های ارائه دهنده فونت های فارسی رایگان است که به هیچ ارگانی وابسته نمی باشد و به صورت خصوصی اداره می شود. شما می توانید قلم های مورد نظر خود را که در آرشیو این سایت موجود نمی باشد و یا به هر نحوی دارای مشکل تایپ حروف می باشد، را ارسال کنید تا بعد از بررسی و رفع اشکالات احتمالی، برای دانلود در سایت قرار بگیرد.

farsi font

فونت های فارسی ایران فونت

فونت فارسی شاه کلید افزودن تمایل ایرانیان به مطالعه است. به همان اندازه که نیاز به پیشرفت فناوری و ابزارآلات داریم به افزودن کیفی و کمی فونت فارسی نیز نیازمندیم. چرا که قلم زیربنای شکل گیری نوشتار است. نوشتاری که یکی از شاخصه‌های اصلی پیشرفت به شمار می‌آید. در این دوران، روزانه میلیون‌ها نوشتار در زمینه‌های گوناگون از طریق کتاب، روزنامه، بیلبورد، پوستر، تلویزیون، کامپیوتر و صدها طریق دیگر منتشر می‌شود. مدت زمان زیادی است که متن وسیله‌ی اصلی مبادله، انتقال، ویرایش و ثبت ایده‌هایمان می‌باشد. امروزه به واسطه اینترنت، نامه‌ی الکترونیکی، ارسال پیام‌های متنی، پیام‌ رسانی آنی، پردازش رایانه‌ ای متون، خلق پرزنتیشن و حتی صفحه گسترده‌ها، بیش از هر زمان دیگری با فونت در تعامل هستیم. ایران فونت یکی از وب سایت هایی است که در این زمینه سال ها تجربه دارد و  فونت های رایگان و پولی فارسی  به کاربران ارائه می دهد.

iran font

 

دانلود فونت های فارسی در آیفون و آیپد

فونت ایران از یک پایان نامه کارشناسی ارشد شروع شد. مسلم ابراهیمی موسس و مدیر فونت ایران در سال ۱۳۸۷ به صورت جدی وارد عرصه تایپ فارسی شد  و بخشی از پایان نامه او طراحی قلمی به نام ایران بود. طی چند سال تدریس طراحی تایپ در دانشگاه مسلم ابراهیمی توانست فونت‌های متعدد و متنوعی را به کمک دانشجویان تولید کند. شما می توانید با مراجعه به سیات فونت ایران فونت های متنوع و زیبای فارسی را دانلود کنید همچنین در این سایت آموزش نحوه استفاده از فونت فارسی در آیفون و آیپد آموزش داده شده است که بعد از دانلود فونت می توانید این آموزش ها را استفاده کنید. همچنین برای تغییر فونت پیش فرض دستگاه های اندرویدی پیشنهاد می کنیم پست قبلی انزل وب که در مورد استفاده از دست خط شخصی برای فونت گوشی و تبلت های اندروید است را مطالعه بفرمایید.

font iran

در صورتی که فونت های شما در فایل ورد بهم ریخته است پیشنهاد می کنیم پست رفع مشکل بهم ریختگی فونت ، کلمات و متن در اسناد فارسی و انگلیسی ورد را مطالعه بفرمایید.

نظر و ایده شما ؟

از سرویس های معرفی شده استفاده کنید و تجربیات خود را در زمینه دانلود فونت های رایگان فارسی و انگلیسی با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

6 روش کاربردی فهمیدن فونت از روی عکس
۶ روش کاربردی فهمیدن فونت از روی عکس
آموزش تصویری نصب فونت در ویندوز 11
آموزش تصویری نصب فونت در ویندوز ۱۱
تنظیمات و نصب فونت در ویندوز 10 ، 8.1 و 7
آموزش ۵ روش تنظیمات و نصب فونت در ویندوز ۱۰ ، ۸.۱ و ۷
نصب و تنظیم حرفه ای فونت پاورپوینت
آموزش نصب و تنظیم حرفه ای فونت پاورپوینت

نظرات

  • مصطفی مهدوی says:

    سلام من تجربه خرید از ایران فونت https://irfont.ir/ رو داشتم عالی بودن

  • شاه حسن ۸ says:

    ِام عالی بود .آزادی حق مسلم ما م دم ایران و المان هست

  • Alisun says:

    سلام من از سایت های https://fontjo.com/ و https://www.fontiran.com/ دانلود خریدم و دانلود کردم تجربه بسیار عالی بود مرسی

  • مهرنوش طیبی says:

    سلام ممنون از سایت خوبتون و مطالب مفید و به روزی که قرار میدین
    ولی کاش سایت های بیشتری برای فونت فارسی اعلام میکردین
    من خودم تجربه استفاده از سایت های فونت فارسی به آدرس http://www.fontfarsi.ir و سایت فونت یاب به آدرس http://www.fontyab.com را دارم که هر دو سایت های خوبی هستن در زمینه فونت فارسی.

  • علی says:

    سایت فونت ها هم اضافه کنید فونت های خوبی مثل پریچهر توش هست

  • عباس نجار says:

    سلام من غریب به ۱۰ ساله تو این دم و دستگاه هستم و میبینم که سایت ایران فونت https://irfont.ir/ با قدمت ۱۰ سال داره کلی کار رایگان میزنه و واقعا فونت هاش خیلی به کار اومد اون از فونت پایخت که رایگان منتشر کرد و اونم از فونت شهرزاد که بدون رعایت کپی رایت ازش کپی کرد سریال
    همچین سایتی ارزش داره واسش جون بدی :)))))))))

  • هادی says:

    من از فونت ایران سنس برای سایتم استفاده کردم واقعا عالیه دم طراحش گرم
    میتونید داخل سایت ببینید کیفیتش رو