علت حل مشکل خالی نشان دادن فلش مموری پر

۳ روش حل مشکل خالی نشان دادن فلش مموری پر و عدم نمایش اطلاعات آن

همه ما ممکن است با این مشکل مواجه شویم که وقتی فلش را به سیستم وصل می کنیم با وجود اینکه حجم فلش پر است اما محتوای فلش دیده نمی شود. مشکل خالی نشان دادن فلش مموری پر درواقع مشکل فلش مموری شما نیست بلکه فقط به این دلیل است که فلش شما ویروسی شده است و ویروس پوشه های شما را مخفی کرده است. امروز در انزل وب قصد داریم نحوه حل مشکل خالی بودن فلش پر را به شما آموزش دهیم.

علت و ۳ روش رفع مشکل خالی بودن فلش مموری پر و عدم نمایش اطلاعات

Fix Pen or Flash Drive Empty Problem Even The Drive Is Full

وقتی فلش مموری خودتان را به دوستان و همکاران تان می دهید تا فایل ها و پوشه های مهم را ببینند شما فقط یک پیغام This folder is empty را مشاهده خواهید کرد که به این معنی است که پوشه ای که روی فلش مموری شما است خالی می باشد. عدم نمایش اطلاعات فلش یک مشکل آزار دهنده است اما نگران نباشید،این مشکل به علت ویروسی شدن فلش مموری شما اتفاق می افتد که قبلا در انزل وب روش های جلوگیری از ویروسی شدن فلش مموری و هارد اکسترنال را به شما آموزش دادیم، با استفاده از آموزش امروز انزل وب شما می توانید مشکل خالی بودن فلش پر را حل کنید.

حل مشکل نشان ندادن محتویات فلش مموری

برای حل مشکل عدم نمایش اطلاعات فلش، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • فلش مموری را به درایو خود وصل کنید.
  • سپس با فشار دادن دکمه ویندوز و R پنجره Run را باز کنید و cmd را تایپ کنید و اینتر کنید. با این کار command prompt  باز خواهد شد.
  • سپس خط دستوز زیر را وارد کنید:

attrib -h -r -s /s /d n:\*.*

توجه داشته باشید که به جای n نام درایو فلش خود را وارد کنید.

  • پس از وارد کردن دستور بالا کلید اینتر را فشار دهید.

شما در اینجا چیزی مشاهده نمی کنید. شما باید پنجره command prompt را ببندید و مجددا روی درایو فلش مموری کلیک کنید.

folder options

اگر فلش مموری شما به ویروس New Folder.exe آلوده شده است پست قبلی انزل وب که در مورد ۲ روش حذف کامل ویروس New Folder.exe از فلش و کامپیوتر است را مطالعه بفرمایید.

اطلاعاتی که در فلش مموری ذخیره شده و نشان داده نمیشود؟

مشکل دیده نشدن اطلاعات تنها به فلش مموری محدود نمی شود بلکه کارت حافظه دوربین دیجیتال، یا هر وسیله ای که به درایو USB وصل می شوند ممکن است با مشکل نشان ندادن محتویات مواجه شوند. در حقیقت این اتفاق به دلیل ویروس رخ می دهد و باعث می شود ویژگی داده فایل های سیستم تغییر پیدا کنند و مخفی شوند، به همین علت است که ما نمی توانیم اطلاعات را به راحتی مشاهده کنیم. اگر ما properties درایو را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که فضای فلش مموری پر است اما ما نمی توانیم آنها را مشاهده کنیم.

برای حل این مشکل روی دکمه start ویندوز کلیک کنید.

در کادر جستجو Folder Options را تایپ کنید و آن را باز کنید.

folder options

به سربرگ View بروید.

Show hidden files, folders, and drives را انتخاب کنید

گزینه Hide protected operating system files (Recommended) را از حالت انتخاب خارج کنید.

folder option window

روی Yes کلیک کنید.

حالا روی Apply و بعد روی OK کلیک کنید.

بعد درایو USB را باز کنید و ببینید آیا فایل ها را می توانید مشاهده کنید.

اگر فلش شما به ویروس شورتکات (Shortcut) آلوده شده است پیشنهاد می کنیم پست ۹ روش از بین بردن ویروس شورتکات (Shortcut) کامپیوتر و فلش مموری را مطالعه بفرمایید.

دانلود نرم افزار نمایش فایل های مخفی فلش مموری

 USB Hidden Folder Fix نرم افزاری است که شما به کمک آن می توانید محتویات فلش مموری که ویروسی شده است را مشاهده کنید. رابط کاربری این برنامه ساده است و از طریق مراحل مورد نیاز شما را راهنمایی و هدایت می کند. این برنامه تعداد فایل های مورد پردازش در طول عملیات را نشان می دهد و همه پوشه های موجود در درایو فلش مموری و ویژگی های آن را بررسی می کند. این نرم افزار قابل حمل بوده و شما می توانید آن را به راحتی جا به جا کنید.

USB-Fix

تجربه و پیشنهاد شما ؟

در این مطلب سه روش ساده برای خالی نشان دادن فلش مموری پر مطرح کردیم، شما برای دیده نشدن محتویات فلش مموری چه راهی را پیشنهاد میکنید؟

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بررسی 10 علت کار نکردن و دلایل سوختن فلش مموری
بررسی ۱۰ علت کار نکردن و دلایل سوختن فلش مموری

نظرات

صفحات 1 4 5 6