شکستن قفل و حذف پسورد فایل اکسل

آموزش ۵ روش کارساز شکستن قفل و حذف پسورد فایل اکسل

اکسل که یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای اداری مایکروسافت آفیس است روش های مختلفی را برای رمزگزاری فایل ها دارد و اگر پسورد را فراموش کردید باید روش های بازیابی رمز را دنبال کنید تا بتوانید به فایل دسترسی پیدا کنید و آن را تغییر بدهید و یا به هدف برداشتن رمز فایل اکسل و سلولهای رمزگذاری شده برسید. تا انتهای این مطلب با ما در انزل وب همراه باشید تا بهترین روش های شکستن قفل و حذف پسورد فایل اکسل با برنامه و بدون نرم افزار به صورت آنلاین را یاد بگیرید.

نحوه شکستن قفل فایل اکسل بدون نرم افزار یا با برنامه

How to Break Excel File Password with Software or Online

پسورد فایل اکسل خود را فراموش کرده اید؟ یا همکاری برایتان فایل را بدون رمز فرستاده است؟ اگر یک فایل XLS شما را معتل کرده است نیاز به روشی برای شکستن پسورد فایل اکسل دارید. روش های متنوعی برای حذف protection از فایل و بازیابی پسورد اکسل ۲۰۰۷ ، ۲۰۱۳ ، ۲۰۱۶ و.. وجود دارد که در این مطلب سعی کرده ایم، بهترین روش ها را به شما معرفی کنیم.

برداشتن رمز فایل اکسل و سلولهای رمزگذاری شده با نرم افزار Excel Password Remover

قبلا ۵ سایت برتر ویرایش آنلاین فایل های PDF را به شما معرفی کردیم و اکنون نوبت شکستن پسورد فایل اکسل است. اگر کلمه ی عبور فایل اکسل مورد نیاز خود را ندارید می توانید با استفاده از نرم افزار رایگان Excel Password Remover رمز عبور فایل خود را حذف کنید. اما برای استفاده از این نرم افزار فایل شما باید قابل باز کردن باشد، چرا که اکثر فایل های اکسل به نحوی رمز گزاری می شوند که می توان آن ها را به صورت workbook یا sheet در دسترس قرار داد.

حذف protection از فایل های اکسل

با دانلود و نصب Excel Password Remover 2007 شما بعد از باز کردن فایل اکسل خود سه گزینه ی جدید خواهید دید که شامل Unprotect sheet، Unprotect workbook و Unprotect all می شود که به راحتی با استفاده از این گزینه ها می توانید به برداشتن پسورد اکسل ۲۰۰۷ یا نسخه های قدیمی تر برسید. ۳۵ کلید میانبر کاربردی اکسل برای ویندوز و مک را نیز در انزل وب یاد بگیرید.

دانلود excel password unlocker

شکستن پسورد فایل اکسل و VBA با استفاده از Excel Password Recovery Lastic

چگونه پسورد فایل اکسل را برداریم؟ با کمک نرم افزار Excel Password Recovery Lastic نه تنها فایل های اکسل بلکه رمزهای VBA را نیز بردارید. حذف پسورد اکسل ۲۰۰۳ از طریق این نرم افزار در لحظه و به آسانی انجام می شود، ولی برای حذف پسورد اکسل ۲۰۱۶ یا نسخه های جدید اینکار کمی پیچیده تر است. شما می توانید با باز کردن فایل مورد نظر در این نرم افزار کلیه  رمز ها را به آسانی دریافت کنید. همچنین مطلب آموزش ریکاوری عکس ، فیلم ، فایل و پوشه های پاک شده دائمی ویندوز در انزل وب را نیز از دست ندهید.

دانلود excel password unlocker

برداشتن رمز فایل اکسل و سلولهای رمزگذاری شده با Advanced Office Password Recovery Professional

با کمک Advanced Office Password Recovery Professional به راحتی برداشتن پسورد اکسل ۲۰۱۳ و یا نسخه های دیگر انجام خواهد شد. این نرم افزار از همه ورژن های مجموعه آفیس پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد که کلیه فایل ها را رمزگشایی کنید.

بازیابی پسورد اکسل

برداشتن پسورد اکسل ۲۰۱۰ با نرم افزار Daossoft Excel Password Eraser

نرم افزار ساده و کاربردی Daossoft Excel Password Eraser برای بازیابی پسورد اکسل بسیار مفید بوده و از فایل های اکسل نسخه های ۹۸ تا ۲۰۱۰ پشتیبانی می کند. این نرم افزار در چند ثانیه و با چند کلیک به شما امکان شکستن پسورد فایل اکسل را می دهد.فایل های اکسل علاوه بر قابلیت پسوردگذاری دارای پلاگین و امکانات کاربردی دیگر نیز هستند که به طور مثال در مطلب چگونه فالوورها ، کامنت و دیگر اطلاعات پیج و پست اینستاگرام را در فایل اکسل جمع آوری کنیم ؟ انزل وب به برخی از آنها اشاره کردیم.

Daossoft Excel Password Eraser 7.0.0.1 برای شکستن رمز فایل اکسل

حذف Protection از فایل های اکسل به صورت آنلاین

اگر نصب نرم افزار ها کار با آنها برای حذف پسورد فایل اکسل مشکل است و می خواهید شکستن قفل فایل اکسل را به صورت آنلاین و بدون نصب برنامه انجام دهید می توانید از دو وب سایت decryptum و passwordonline استفاده کنید و با آپلود فایل مورد نظر خود رمز دریافت کنید یا فایلی که قفل اکسل آن شکسته شده است را دانلود کنید ، قبلا نیز سرویس هایی با عمکلرد مشابه در زمینه رمزگذاری برای گذاشتن پسورد روی فایل در هر سیستم عامل و دستگاهی بدون نرم افزار در انزل وب معرفی کردیم.

چگونه پسورد فایل اکسل را آنلاین برداریم

برای دانلود نسخه ی دائمی نرم افزار های معرفی شده در این مطلب می توانید با جستجو در گوگل به مراجع ایرانی سر بزنید و  نسخه فول برنامه ها را دانلود کنید.

تجربه و پیشنهاد شما ؟

از نرم افزارهای پیشنهادی انزل وب برای برداشتن رمز فایل اکسل و سلولهای رمزگذاری شده خود استفاده کرده اید؟ نتایج بدست آمده چگونه بود؟ اگر راه دیگری برای شکستن پسورد فایل اکسل می شناسید تجربیات خود را از طریق بخش دیدگاه پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

کامل ترین راهنما مرتب سازی بر اساس دو ستون در اکسل (تصویری)
کامل ترین راهنما مرتب سازی بر اساس دو ستون در اکسل (تصویری)
آموزش تمام روش های ایجاد چک باکس در اکسل به صورت تصویری
آموزش تمام روش های ایجاد چک باکس در اکسل به صورت تصویری
آموزش بهترین و سریع ترین روش های مقایسه دو ستون در اکسل
آموزش بهترین و سریع ترین روش های مقایسه دو ستون در اکسل
11 نرم افزار جایگزین اکسل (رایگان و پولی)
۱۰ نرم افزار جایگزین اکسل (رایگان و پولی)

نظرات