روش حل مشکل پیدا نکردن و وصل نشدن وای فای اندروید

۹ روش رفع مشکل پیدا نکردن و وصل نشدن وای فای (WiFi) اندروید

امروزه تلفن های هوشمند به یکی از بهترین همراهان ما تبدیل شده اند. بی شک ارتباط با اینترنت را میتوان مهم ترین مولفه این گجت محبوب دانست. حال اگر با مشکل پیدا نکردن یا وصل نشدن وای فای اندروید مواجه شدید، چگونه آن را حل خواهید کرد؟ آیا میتوانید با نبود اینترنت در گوشی اندرویدی خود کنار بیایید؟ امروز قصد داریم شما را با راه حل های آسان و کاربردی برای وصل شدن به شبکه وای فای آشنا کنیم.

حل مشکل روشن نشدن و وصل شدن وای فای گوشی هواوی، سامسونگ و..

Fix Android WiFi Connection and Not Found Problem

در عصر اطلاعات شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی به بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما تبدیل شده اند. در این بین مهم ترین دستگاهی که ما را به این حجم از اطلاعات متصل میکند، تلفن هوشمند ما است. اما در برخی مواقع ممکن است تلفن اندرویدی ما با ایراد عدم شناسایی وای فای مواجه شود. اگر مشکل پیدا نکردن نام روتر وای فای باشد میتوانید از آموزش رفع مشکل عدم اتصال به اینترنت با وجود امواج وای فای که پیشتر در انزل وب توضیح داده ایم استفاده کنید. اما اگر ایراد در تلفن هوشمند اندرویدی شما باشد این پست میتواند مشکل شما را رفع کند. این مشکل گاهی در تبلت ها و برخی از مدل های گوشی های اندرویدی ممکن است رخ دهد. در این مواقع تا چند ساعت میتوانیم این وضع را تحمل نمایید؟ قطعا بیشتر از یک یا دو ساعت نمیشود! پس با انزل وب همراه باشید تا به بررسی این مشکل بپردازیم.

عدم شناسایی وای فای اندروید

روش اول: جهت رفع مشکل در اتصال وای فای اندروید تنظیمات را چک کنید

پیشتر در انزل وب در مورد حل مشکل روشن شدن خودکار وای فای و دیتا اینترنت گوشی هوشمند پست مفیدی را ارائه کرده ایم. حال میخواهیم اولین روش برای حل مشکل روشن نشدن وای فای اندروید را بررسی نمائیم. ساده ترین و ابتدایی ترین کاری که در این مواقع میتوان انجام داد بررسی تنظیمات گوشی برای اینکه آیا وای فای آن روشن است، میباشد. برای این کار میتوانید با کشیدن نوار ابزار به سمت پایین یا در تنظیمات وای فای گوشی سامسونگ، هواوی و.. خود این مسئله را بررسی نمایید.

مورد دیگری که شما میتوانید در تنظیمات چک کنید، روشن یا خاموش بودن حالت پرواز یا همان Airplane Mode است. اگر حالت پرواز روشن باشد تمام اتصالات از جمله اتصال وای فای موبایل شما قطع میشود.

قطع وای فای موبایل حالت پرواز

اگر اولین گام ایراد اتصال Wifi موبایل اندرویدی شما را حل نکرد به روش هایی که در ادامه آمده توجه کنید.

روش دوم: نام و رمز روتر خود را برای مشکل روشن نشدن وای فای اندروید بررسی کنید

عدم تطبیق نام وای فای و پسورد میتواند یکی از دلایل عدم اتصال وای فای تلفن اندرویدی باشد. این مشکل زمانی ایجاد میشود که شما برای اولین بار قصد اتصال به یک وای فای را دارید و برای اولین بار در تلاش هستید رمز آن را وارد نمایید. میتوانید با بررسی رمز بر روی تلفن های دیگری که به آن وای فای وصل شده اند، بر این مشکل  فائق آیید. در پست های قبلی انزل وب مقاله ای درباره چگونگی نمایش پسورد ذخیره شده در موبایل اندروید و آیفون منتشر کرده ایم.

مورد بعدی میتواند تشابه نام یا به اصطلاح SSID چند روتر آن محدوده باشد و شما در تلاش هستید به وای فای اشتباه متصل شوید.

تشابه نام وای فای

برای حل این مشکل حد الامکان به روتر مورد نظر خود نزدیک شوید تا سیگنال دریافتی از آن توسط موبایل افزایش یافته و در لیست وای فای های اسکن شده در اول قرار بگیرد.

روش سوم: حذف وای فای از لیست شبکه های ذخیره شده و اتصال مجدد

اگر با مشکل تایید اعتبار، کمرنگ شدن و از کار افتادن تنظیمات وای فای گوشی اندرویدی خود مواجه شده اید، میتوانید وای فای خود را از لیست شبکه های ذخیره شده در گوشی خود حذف کنید و دوباره به عنوان شبکه جدید به آن متصل شوید. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا وارد تنظیمات (Settings) شده در بخش Wireless and Networks تنظیمات وای فای (Wi-Fi) یا در برخی مدل ها با نام WLAN را انتخاب کنید.

forget وای فای اندروید

نام وای فای مورد نظر را لمس کرده و Forget را همانند تصویر زیر انتخاب کنید.

حذف وای فای ذخیره شده

اکنون دوباره در منو تنظیمات وای فای شبکه مورد نظر را انتخاب کرده و دوباره رمز را وارد کنید و به وای فای متصل شوید.

در پست های گذشته در مورد نمایش و قطع کسانی که به وای فای شما وصل شده اند مطالب مفیدی را ارائه کرده ایم که میتوانید از آنها نیز استفاده کنید.

روش چهارم: روتر و تلفن خود را روشن و خاموش کنید

اگر سه مرحله بالا را انجام داده اید اما همچنان با علامت تعجب روی آیکون وای فای گوشی خود مواجه هستید، نگران نباشید راهکارهای دیگری برای استفاده وجود دارند. یکی دیگر از روش هایی که میتواند در این مواقع مفید واقع شود ریستارت کردن دستگاه های الکترونیکی است.

ابتدا دوشاخه دستگاه روتر را از پریز بکشید و سی ثانیه بعد دوباره به برق متصل کنید. بسته به مدل دستگاه روتر یک تا دو دقیقه پس از اتصال به برق صبر کنید تا سیستم وای فای روتر به طور کامل فعال شود.

همزمان میتوانید تلفن همراه هوشمند خود را خاموش و روشن یا به اصطلاح Restart کنید و بعد از آغاز به کار دوباره، اتصال وای فای را بررسی نمایید.

روش پنجم: تست وای فای در حالت پرواز (Airplane Mode)

در انزل وب با آموزش اتصال همزمان به وای فای و اینترنت دیتای اندروید جهت افزایش سرعت اینترنت همراه شما بوده ایم. اما حالا میخواهیم به کمک حالت پرواز اندروید تمرکز سیستم را بر یک شبکه ارتباطی قرار داده و مشکل عدم شناسایی وای فای توسط گوشی را حل نماییم. برای انجام این کار لطفا مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا نوار اعلانات را به سمت پایین بکشید و روی آیکون حالت پرواز (Airplane Mode) بزنید.

حالت پرواز اندروید

با فعالسازی حالت پرواز تمام ارتباطات گوشی اعم از آنتن سیم کارت، بلوتوث، وای فای و.. غیر فعال می شوند و عملا موبایل هیچ ارتباطی با بیرون ندارد. در این حالت میتوانید وای فای را از همان نوار ابزار روشن کرده و اتصال به روتر را بررسی نمایید. اگر اتصال با موفقیت انجام شد میتوانید تلفن خود را دوباره از حالت پرواز خارج کنید.

تا اینجا برای حل مشکل عدم اتصال Wifi اندروید با پنج روش متداول آشنا شدیم. امیدواریم تا اینجای کار توانسته باشید مشکل را حل کنید اما اگر باز هم با این موضوع دست و پنجه نرم میکنید چند روش پایه ای زیر را تست کنید.

روش ششم: تنظیمات شبکه (Network Settings) را ریست کنید

گاهی اوقات یافتن اینکه دقیقا مشکل وصل نشدن به وای فای اندروید ۶، ۷، ۸ و.. از کجاست میتواند بسیار وقت گیر باشد. به عنوان روش ششم برای رفع عدم شناسایی و اتصال وای فای گوشی های گلکسی، هواوی و.. به شما پیشنهاد می کنیم تنظیمات شبکه یا همان Network Settings اندروید را ریست کنید. با این کار تمام اطلاعات بلوتوث از قبیل سابقه اتصال به سایر دستگاه ها، شبکه سیم کارت و شبکه وای فای پاک خواهد شد. پس لطفا مراحل توضیح داده شده را با دقت انجام دهید.

در تنظیمات گوشی به بخش Backup & Reset بروید.

ریست تنظیمات نتوورک

در صفحه باز شده Network Settings Reset را انتخاب کنید و Reset Settings را بزنید.

ریست تنظیمات شبکه اندروید

پس از اتمام ریست به بخش Wifi اندروید بازگردید و دوباره به روتر مورد نظر متصل شوید. این روش به احتمال بسیار زیاد میتواند مشکل وای فای اندروید ۴، ۵، ۶، ۷ و ۸ را رفع کند.

روش هفتم: آیا نسخه سیستم عامل اندروید گوشی شما آپدیت شده است؟

این روش ظاهرا راه حل متعارفی برای حل مشکل کمرنگ شدن و از کار افتادن تنظیمات وای فای اندروید نیست. اما مسئله آپدیت سیستم عامل اندروید به دو شکل میتواند مقصر بروز چنین باگی شود.

  • اول اینکه اگر شما به تازگی سیستم عامل اندروید خود را به نسخه ای جدیدتر آپدیت کرده اید و پس از آن با وای فای این مشکل را دارید، به احتمال بسیار زیاد این نسخه از سیستم عامل باگ نرم افزاری دارد. اگر مطمئن شدید که ایراد از آپدیت جدید سیستم عامل است برای رفع این ایراد شما میتوانید نسخه اندروید گوشی خود را به نسخه قبلی (به اصطلاح دانگرید) بازگردانید یا منتظر آپدیت جدید برای رفع این باگ باشید.
  • دومین مسئله مربوط به آپدیت این است که نسخه سیستم اندروید شما قدیمی شده است. برای بررسی اینکه آیا شرکت سازنده نسخه جدیدی از سیستم عامل را برای موبایل شما ارائه کرده است یا خیر، مراحل زیر را دنبال کنید.
  • برای بررسی آپدیت جدید نیاز به اتصال اینترنت دارید. از آنجایی که ارتباط وای فای دستگاه شما با مشکل مواجه شده است، باید هنگام انجام این کار اینترنت دیتای خود را روشن نمایید.

ابتدا وارد منو تنظیمات شده و تا انتهای لیست اسکرول کنید. گزینه About phone را انتخاب کنید.

آپدیت سیستم اندروید

در صفحه باز شده وارد بخش Software Updates شوید تا وجود آپدیت جدید بررسی شود. اگر آپدیت جدید وجود داشت پیشنهاد میکنیم سیستم عامل اندروید تلفن خود را بروز رسانی کنید. در پست های قبل انزل وب چگونگی آپدیت سیستم عامل اندروید را به شما آموزش داده ایم.

روش هشتم: بازگردانی به تنظیمات کارخانه یا Reset Factory

به عنوان آخرین روش نرم افزاری برای حل مشکل وصل نشدن اندروید به وای فای پیشنهاد میکنیم اگر هیچ کدام از روش های قبلی کارساز نبود، تلفن خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید. با انجام این کار تمام تنظیمات عمومی گوشی، تنظیمات شبکه و اطلاعات دیگر پاک شده و همه چیز مانند زمانی می شود که موبایل خود را خریداری کرده بودید. پیشنهاد می کنیم قبل از انجام این کار حتما از اطلاعات خود نسخه پشتیبان یا بک آپ تهیه کنید. اگر تا به حال این کار را انجام نداده اید نگران نباشید، ما در انزل وب آموزش نحوه بک آپ گرفتن از نرم افزارهای نصب شده و آموزش تهیه نسخه پشتیبان از رام گوشی اندرویدی را برای شما مخاطبان گرامی قرار داده ایم. حال پس از تهیه نسخه پشتیبان برای Reset Factory مراحل زیر را دنبال کنید.

اگر این کار را به دقت انجام ندهید اطلاعات شما از حافظه گوشی پاک خواهد شد. در صورت بروز چنین مشکلی انزل وب هیچ مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت.

مانند روش ششم پس از ورود به تنظیمات، وارد بخش Backup & Reset شوید.

همانند تصویر زیر در قسمت Reset Phone یا Factory Data Reset میتوانید اطلاعاتی را که میخواهید پاک و ریست شود تیک دار کنید و سپس Ok یا Reset Phone را بزنید.

ریست فکتوری حل وای فای اندروید

بعد از پایان فرآیند ریست کردن گوشی ریستارت شده و مجددا آغاز به کار میکند. حالا میتوانید ارتباط وای فای را بررسی کنید. امیدواریم آخرین راه حل نرم افزاری بتواند به شما در حل مشکل پیدا نکردن وای فای اندروید کمک کند.

روش نهم: مشکل میتواند سخت افزاری باشد!

اگر تمام مراحل بالا را امتحان کرده اید و هنوز با عدم اتصال اندروید به وای فای مواجه هستید و دستگاه های دیگری میتوانند به روتر وای فای متصل شوند، پیشنهاد میکنیم تلفن خود را به فردی متخصص بسپارید تا از نظر سخت افزاری آن را ارزیابی و بررسی نماید. ممکن است ایرادی در سیستم سخت افزاری به وجود آمده باشد که باعث مشکل روشن نشدن وای فای اندروید شما شود.

حل ایراد سخت افزاری وای فای اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این آموزش شما را با ۹ روش حل مشکل اتصال گوشی اندروید به وای فای آشنا کردیم. آیا تا به حال با چنین مشکلی مواجه شده اید؟ چگونه توانستید آن را حل کنید؟ آیا روش های دیگری برای رفع این مشکل سراغ دارید؟ لطفا نظرات خود را با ما و دوستانتان در انزل وب به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش ۹ روش دانلود و نصب برنامه یا بازی روی اندروید بدون گوگل پلی
آموزش 9 روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
۹ روش رفع ارور Unfortunately, System UI has stopped اندروید
تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش ۴ روش تمام صفحه شدن عکس مخاطبین اندروید
آموزش نصب کالی لینوکس روی اندروید
آموزش گام به گام نصب کالی لینوکس (Linux Kali) روی اندروید

نظرات

  • احسان says:

    سلام. بعضی از دستگاه ها مودم رو میشناسن ولی بعضی دیگه نمیشناسن. مشکل از دستگاه نیست چون امتحان کردم دیدم بقیه مودم ها رو میشناسن. فقط مودم منزل رو نمیشناسن. میشه راهنمایی کنید ممنون. مودم D-Link

  • خادمی says:

    همش جفنگ گذاشتی

  • .. says:

    کجاست دقیقاا؟؟

  • مهدی says:

    آقا گوشی شیائومی رو بزارید رو هند درست میشه

  • mahan says:

    دوستان کسانی که اصلا بعضی اوقات وای فای خونشونو گوشیشون پیدا نمیکنه فقط یه راه حل داره.(تست شده)شما باید وارد تنظیمات وای فای بشین و باید میزان فرکانس مودم فک میکنم روی ۱۲ است و شما باید اون رو زیر ۱۲ بیارید.من دوستم پوکو f3 داره و خودمم نوکیا ۵.۳ و همین مشکلو داریم که دوستم خیل وقته انجام داده و درست شده ولی من به دلیل برخی مشکلات اصلا صفحه تنظیمات مودم برام باز نمیشه :(.در گوشی های شیائومی ای =ن مشکل هست و راهی که گفتم تنها راهشه و مطمئن باشین جواب میده.انشاالله مشکلتون حل بشه چون واقعا چیز روی اعصابیه!

    • مرتضی says:

      داداش دمت گرم این مشکل برا من جواب داد

    • محمدمهدی says:

      من طبق فرمایش شما وارد تنظیمات مودم شدم و basic rate رو از روی default به گزینه all تغییر دادم بلافاصله وصل شد دروووووود به شرفت بزرگ مرد 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • پریسا says:

      درود به شرفت مشکل همین بود من صد بار خاموش و روشن میکردم الان این کار رو کردم عین جت وصل میشه انشالله هر چی از خدا میخوای بهت بده

  • Mahta says:

    ممنون . مشکلم با روش سوم حل شد.

  • نوید says:

    سلام،فکر کنم من اولین نفری باشم که همچین مشکلی داره
    چون گوشی من اینطوریه که نام wifi رو اصلا تو لیستش نشون نمیده.
    نمیدونم چیکار کنم بعضی وقتا اسم وای فای رو پیدا میکنه ولی بیشتر وقتا اسم وای فای رو اصلا نشون نمیده که بخوام بهش وصل بشم.
    جالبش اینه که بقیه هیچ مشکلی برای اتصال به مودم ندارن و اینکه اسم مودم های همسایه هارو همه رو تک تک نشون میده اما برا خودم که بغل گوششه نشون نمیده.
    جالبترش اینه که فقط و فقط با وای فای خونه خودمون اینطوریه و به بقیه مودم ها راحت وصل میشه و اینه که اعصابمو خورد میکنه.
    گوشیم شیایومی redmi 9t عه.
    درضمن بگم که تمام راه های بالا رو امتحان کردم و جوابی نگرفتم.
    ممکنه مشکل سخت افزاری باشه؟
    ممنون میشم کمکم کنید.

    • Ghazal says:

      سلام.گوشی منم شیائومیه و دقیقا همین مشکل رو دارم

    • بخری says:

      دقیقا منم همین مشکلو دارم یکی لطفاً پاسخگو باشه.!!

      گاهی وصل میشه گاهی تو لیست نیست. دستی هم اضافه میکنم پیدا نمیکنه. بقیه میتونن وصل شن بقیه دستگاه ها. درحالیکه مودم هم محدودیت تعداد نداره و فقط مخفیه. از حالت مخفی هم درآوردم باز همینه.

  • سورنا says:

    خیلی ممنون. مشکل من با ریست کردن Network setting حل شد.

  • Arti says:

    سلام. اینترنت وای فای برای گوشیم کار نمی کنه. قبلن کار می کرد. الان همه ش می نویسه obtaining ip address.
    همه ی ره حل هایی که توی همه ی سایت ها گفته شده رو امتحان کردم هیچ کدوم جواب نداد. با روش تغییر ای پی به استاتیک خوشبختانه کانکت میشه اما مشکل اینجاست انگار الکیه چون هیچ سایتی رو باز نمی کنه و واتساپ اینا هم کار نمی کنه. کش مرورگر اینا هم پاکه. ظاهرا توی کروم می نویسه مشکل dns

    • محسن says:

      مشکل من هم همینه گوشیم هم redmi note 10 pro هستش ، اگه راه حلی پیدا کردید بگید لطفا

  • Mohammad"Ramezan says:

    سلام:قربان مشکل منه بدبخت اینه حتی سرچ نمیکنه وای‌فای روشن میکنم مث قبلا آبی رنگ نمی‌شه وقتی میزنم روشن بشه و خاکستری میمونه و چیزیم سرچ نمیکنه و راههای بالا و هم رفتم نشد و گوشیمو سامسونگ A02 هستش اندرویدشم ‌‌update کردم قبلا

  • Mahya says:

    سلام برهمگی.ممنون از توضیحات جامع ادمین.گوشی منم هواویه…همین مشکل رو داشت…همه میتونستن وصل بشن،جز گوشی من . هر روشی تست کردیم مشکل حل نشد…
    ممنون از شما ..منطقه که زدیم هند، یه خاموش روشن..مشکل حل شد..زنده باشید.

  • رومینا says:

    داستانا چیه گوشی هواوی بنویس وصل میشه ب کد اسکن یا ن

  • ارمین says:

    ممنون با روش تغییر‌منطقه به هند درست عالی دمت گرم

  • Amin says:

    سلام دوستان
    اگه گوشیتون بقیه وای فای ها رو پیدا میکنه اما وای فای مورد نظر رو پیدا نمیکنه،کافیه این دو روش رو امتحان کنید(تضمین صد در صد در روش دوم)
    ۱.گوشی و مودم خود را خاموش کنید و پس از ده دقیقه روشن کنید(این روش ممکنه فقط چند روز کار کنه)
    ۲.در قسمت تنظیمات منطقه گوشی خود را روی هند بزارید.برای این روش ابتدا زبان گوشیتون رو انگلیسی کنید(برای خیلیا انگلیسیه اما بعضی فارسی کردن).سپس در قسمت جستجو تنظیمات کلمهregion رو بنویسید و وارد آن شوید.در آخر هم کشورIndia(هند) رو انتخاب کنید.حالا شما می توانید به وای فای مورد نظر متصل شوید

  • هنیما says:

    من دقیقا مشکلاتی که بقیه دارند رو دارم ، گوشی جدیدی که خریدم شبکه wife خونه رو پیدا نمیکنه اما گوشی قدیمیم پیدا میکنه، اما نمیدانم چرا اینجا هیچ پاسخی نمیشه دریافت کرد لطفاً رسیدگی کنید

  • حسین says:

    سلام گاهی که برق میره یا وای فای از برق بکشیم دیگه حتی اسم وای فای هم روی گوشیم بالا نمیاد درصورتی که روی گوشی سایر خانواده جواب میده فقط مال من اینجوری هست ، یعنی مشکل از کجاست؟ ممنون. هربار که اینجور میشه باید ببرم خدماتی ها که درستش کنند برام

    • احمد says:

      سلام دقیقا منم همین مشکل رو دارم همه چیز رو هم ریست کردم حتی مودم باز هم به همه وای فای ها متصل میشه ولی این مودم رو حتی پیدا نمیکنه.. مابقی گوشی ها هم این مودم رو پیدا میکنند… خیلی عجیبه

      • محمد میلانی says:

        سلام رفقا. من شیائومی نوت ۹ پرو دارم. از ابتدای خرید این گوشی مشکل پیدا نکردن مودم خونه رو باهاش دارم. از هر ۱۰ باری که مودم خونه رو روشن میکنم تقریبا ۵ بارش رو پیدا نمیکنه. یعنی کلا اسم مودم رو هم نمیاره بالا. علتش رو نمی دونم. اما چارش فقط فقط اینکه مودم رو ریست کنید. ممکنه ده بار ریست کنید و باز هم پیدا نکنه اما باید انقدر ادامه بدید که پیدا کنه. در ضمن روشن خاموش کردن خود موبایل تاثیری نداره. فقط باید مودم روشن خاموش بشه.
        هر بار که با این روش تونستید مشکل رو حل کنید برای سلامتی منم یه صلوات بفرستید:)
        یا علی

      • رسولی says:

        گذاشتم روی هند جواب داد😁

    • بهنام says:

      منم این مشکل رو دارم.. گوشی من شیائومی هست.. به نظرم اگر دستگاه وای فای منزل قدیمی باشه این مشکل به وجود میاد.. من گوشی رو تازه گرفتم.

      • الناز says:

        سلام نمیدونم چرا اکثر گوشی های شیاومی این مشکل و دارن من note 10 pro دارم با بدختی و بعد از ۵۰ بار ریست کردن گوشی و وای فای پیداش میکنه ولی گوشی سامسونگ به راحتی پیدا میکنه

    • Matin._.2005 says:

      سلام خدمت ادمین سایت.

      منم وقتی برق رفت مودم خاموش شد دیگه گوشی آنتن دهی مودم رو پیدا نکرد بعدش، برای همه اطرافیان رو میاره ولی برای مودم خودمون رو نه، گوشی شیائومیه.

      خانواده هم وصلن به مودم ولی برای من اصلا سیگنال مودم رو پیدا نمیکنه.

      از اول هم پیدا نمیکرد ولی نمیدونم چطور با استفاده از پشتیبانی گوگل پیدا کرد ولی بعد از اینکه برق رفت دیگه پیدا نمیکنه سیگنال رو.

      خیلی اعصابم خورده به خدا سر این داستان.

صفحات 1 2 3