دریافت گیفت کارت رایگان گوگلی پلی و آیتونز اپل

آموزش ۱۵ تا از بهترین روش های دریافت گیفت کارت رایگان گوگلی پلی و آیتونز اپل

هزاران برنامه بازی و موسیقی و غیره در گوگل پلی استور و اپ استور وجود دارند که به صورت رایگان قابل دانلود هستند اما آیا می دانستید که شما با دانلود و استفاده از این برنامه ها می توانید امتیاز کسب کنید و آن را به گیفت کارت یا همان کارت هدیه تبدیل کنید؟ امروز در انزل وب ما ۱۵ برنامه و سایت رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد که از طریق آن می توانید گیفت کارت رایگان گوگل پلی ، آیتونز اپل اپ استور، پلی استیشن، ایکس باکس، استیم و.. را دریافت کنید.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

آموزش گرفتن گیفت کارت رایگان اپ استور اپل و گوگل پلی اندروید

۱۵ Easy Ways to Get Free Apple App Store, iTunes, Google Play, Xbox, PS, Amazon Gift Cards

گیفت کارت، کارتی است که مقداری پول در آن ذخیره شده است و معمولا توسط یک خرده فروشی یا بانک مورد استفاده قرار می گیرد و جایگزینی برای پول نقد هنگام خرید از یک فروشگاه یا کسب و کار مرتبط است. گیفت کارت توسط خرده فروشان و بازاریاب ها به عنوان یک استراتژی ارتقا استفاده می شود تا گیرنده گیفت کارت برای بازگشت مجدد به فروشگاه ترغیب شود. گیفت کارت توسط یک شماره یا کد خاص شناسایی می شود و معمولا به اسم شخص نیست بنابراین می تواند توسط هر کسی مورد استفاده قرار گیرد. قبلا در انزل وب نحوه دریافت اینترنت نامحدود رایگان همراه اول و ایرانسل را به شما آموزش دادیم در ادامه شما با بهترین روش های دریافت گیفت کارت رایگان گوگلی پلی و آیتونز اپل، Xbox، PS، Steam, Amazon و.. آشنا خواهید شد.

آموزش گرفتن گیفت کارت رایگان اپل و گوگل پلی اندروید

Loot Palace یک روش دریافت گیفت کارت رایگان گوگل، آمازون و.. در کامپیوتر

سایت Loot Palace به شما اجازه می دهد که با انجام بازی آنلاین، تست محصولات یا خدمات، مشاهده نظرسنجی ها و تماشای فیلم امتیاز کسب کنید. شما می توانید امتیازهای بدست آمده را به گیفت کارت تبدیل کنید. این سایت حتی چند بازی اجتماعی دارد که ممکن است برای حدس زدن پاسخ یک هفته طول بکشد. اگر شما پاسخ را درست حدس بزنید شما از ۱۰۰ تا ۵۰۰ امتیاز را کسب خواهید کرد. برخی از گیفت کارت هایی که می توانید در Loot Palace کسب کنید عبارتند از Amazon, Nintendo, eBay و Google Play. شما با پیوستن به Loot Palace می توانید ۱۰۰۰ امتیاز کسب کنید.

دریافت گیفت کارت رایگان در کامپیوتر

بدست آوردن گیفت کارت مجانی اپل و.. از Razer Cortex

اگر شما گیم های ویدیویی بازی می کنید می توانید Razer Cortex را در کنسول بازی خود نصب کنید و شروع به بازی یکی از گیم هایی که در کتابخانه تان دارید بکنید و برای ۵ ساعت بازی ۹۰۰ امتیاز کسب کنید. امتیاز هایی که به دست آوردید را می توانید به یک گیفت کارت تبدیل کنید و به فروشگاه Razer برای خرید بازی های جدید بروید. شما می توانید از گیفت کارت برای خرید آنلاین یا خرید داخل فروشگاه استفاده کنید. با شرکت در کمپین ها شما می توانید امتیاز بیشتری کسب کنید البته برخی پیشنهادات دیگر هم به غیر از کارت هدیه وجود دارد که به صورت دوره ای ارائه می شود.

بدست آوردن گیفت کارت رایگان

نحوه دریافت کد گیفت کارت رایگان گوگل پلی و آیتونز اپل از Coins Rewarder

اپلیکیشن دیگری که به شما اجازه می دهد امتیازهایتان به گیفت کارت تبدیل کنید برنامه Coins Rewarder است. شما با تماشای فیلم، دانلود برنامه ها و تکمیل نظرسنجی می توانید امتیاز کسب کنید و امتیازهای خود را به گیفت کارت های آمازون، آیتونز اپل، گوگل پلی، پی بال و Paytm تبدیل کنید.

کد گیفت کارت رایگان گوگل پلی و آیتونز اپل

برای ساخت برنامه اندروید و آیفون آنلاین و بدون کد نویسی با ۶ تا از بهترین سایت های رایگان آشنا شوید.

دریافت گیفت کارت رایگان آیتونز از iPoll

برنامه iPoll به شما اجازه می دهد از طریق دستگاه اندروید و آیفون خود نظرسنجی و کارهای خود را تکمیل کنید. iPoll حتی از اطلاعات موقعیت مکانی شما برای پیدا کردن کارها و نظرسنجی های خاص استفاده می کند. شما می توانید از طریق قرعه کشی هایی که هر سه ماه یکبار انجام می شود ۱۰۰۰۰ دلار کسب کنید و امتیازات خود را به گیفت کارت آیتونز، آمازون یا پی پال انتقال دهید.

دریافت گیفت کارت رایگان آیتونز

بدست آوردن کد گیفت کارت مجانی در برنامه های دابسمش

برای بدست آوردن گیفت کارت ها چه راهی بهتر از استفاده از برنامه های جدید دابسمش است؟ شما با استفاده از برنامه Apptrailers می توانید گیفت کارت بدست آورید. بیشتر دابسمش ها حدود ۳۰ ثانیه طول می کشند بنابراین به نظر نمی رسد که شما وقت تان را در برنامه به هدر می دهید. برنامه های دابسمش گیفت کارت های Sephora, Amazon, iTunes و غیره را ارائه می دهند. این برنامه در حال حاضر برای دستگاه های اندروید و آیفون در دسترس است.

بدست آوردن کد گیفت کارت مجانی در برنامه های دابسمش

دانلود برنامه گیفت کارت رایگان گوگل پلی و.. از Gift Wallet

اپلیکیشن Gift Wallet برنامه ای است که در اندروید و آیفون اجرا می شود و شما از طریق این برنامه می توانید کد گیفت کارت رایگان بدست آورید. شما تنها کافی است کارهای ساده ای که برنامه در اختیار شما قرار می دهد را کامل کنید. شما حتی با اشتراک گذاری برنامه در رسانه های اجتماعی تان و امتیاز دادن به کاربران جدید می توانید امتیاز کسب کنید. گیفت کارت هایی که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد مربوط به آمازون، آیتونز و گوگل پلی است.

دانلود برنامه گیفت کارت رایگان

دریافت گیفت کارت آیتونز در برنامه Perk

در برنامه Perk روش های مختلفی برای بدست آوردن امتیاز وجود دارد به همین دلیل این برنامه خیلی سریع به یکی از برنامه های محبوب تبدیل شد. با تماشای تلویزیون، فروشگاه، بازی گیم ها، تماشای تبلیغات، جستجوی وب و غیره شما می توانید امتیاز کسب کنید. Perk دارای مجموعه گسترده ای از گیفت کارت های eBay, Amazon و iTunes است در صورت تمایل شما حتی می توانید امتیازات خود را به کارت پلاستیک Perk تبدیل کنید. برنامه Perk در حال حاضر برای دستگاه های اندروید و آیفون در دسترس است.

دریافت گیفت کارت آیتونز در برنامه Perk

برای مدیریت پول و حساب مالی خود از بهترین سرویس های رایگان آنلاین استفاده کنید.

دریافت گیفت کارت رایگان Xbox، گوگل پلی و.. رایگان از برنامه FreeMyApps

هر روزه صدها برنامه جدید ایجاد می شود. برنامه FreeMyApps یکی از عالی ترین برنامه های است که به کمک آن می توانید گیفت کارت رایگان بدست آورید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که برنامه FreeMyApps را دانلود کنید. هر بار که وارد برنامه می شوید لیستی از برنامه های پشتیبانی شده را مشاهده خواهید کرد که می توانید روی آن کلیک کنید و برنامه را دانلود کنید. پس از نصب برنامه را راه اندازی کنید و حداقل ۳۰ ثانیه از آن استفاده کنید تا امتیاز بدست آورید. شما می توانید این امتیازات را به گیفت کارت مجانی تبدیل کنید و آن را در آمازون، گوگل پلی، ایکس باکس و بسیاری موارد دیگر بکار ببرید.

استفاده از برنامه FreeMyApps برای دریافت گیفت کارت رایگان xbox

استفاده از PointsPrizes برای دریافت کد گیفت کارت رایگان PS و Xbox

علاوه بر برنامه FreeMyApps شما می توانید از برنامه PointsPrizes برای دریافت گیفت کارت ایکس باکس و پلی استیشن استفاده کنید. این برنامه از طریق نظرسنجی ها، دانلود برنامه ها، آزمایش محصولات، ثبت نام در مسابقات قرعه کشی، تکمیل پیشنهادات به شما امتیاز می دهد شما حتی با دعوت دوستانتان می توانید امتیاز کسب کنید. بعد از اینکه شما امتیاز بدست آورید یک کد دیجیتالی برای شما ارسال می شود. شما می توانید این کد را برای خرید از فروشگاه هایی مانند اپل، فیس بوک، آمازون، ایکس باکس، پلی استیشن و غیره استفاده کنید. شما می توانید این برنامه را از گوگل پلی، اپ استور دانلود کنید و یا آن را روی کامپیوتر دسکتاپ خود نصب کنید.

کد گیفت کارت رایگان برای ps4

گیفت کارت رایگان ایکس باکس برنامه AppNana

اگر شما به کارهای مانند دانلود و تست آخرین برنامه ها و بازی ها علاقه دارید می توانید از برنامه AppNana استفاده کنید و امتیاز کسب کنید و از امتیاز های خود به عنوان گیفت کارت در فروشگاه های آمازون، گوگل پلی، آیتونز و فروشگاه های ایکس باکس استفاده کنید.

گیفت کارت رایگان ایکس باکس

MyPoints سایت گیفت کارت رایگان اپ استور اپل، پلی استیشن، گوگل پلی و..

شما می توانید با خواندن ایمیل ها، پاسخ دادن به نظر سنجی ها، جستجوی وب و خرید از سایت MyPoints می توانید امتیاز کسب کنید. بیش از ۷۵ گیفت کارت برای انتخاب وجود دارد و همه آنها رایگان هستند.

Mypoints سایت گیفت کارت رایگان

گرفتن گیفت کارت رایگان گوگل پلی اندروید

یکی از بهترین و محبوبترین روش های دریافت کد گیفت کارت رایگان گوگل پلی خود گوگل می باشد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که نظرسنجی را را پر و کامل کنید. شما می توانید برنامه Google Opinion Rewards را از گوگل پلی برای اندروید و از اپ استور برای دستگاه های آیفون دانلود کنید. بعد از اینکه نظرسنجی ها را پر کردید به شما امتیاز داده می شود که برای هر نظرسنجی ۱ دلار در نظر گرفته شده است.

شما ممکن است در طول هفته یک تا چند نظرسنجی را تکمیل کنید همه چیز بستگی به تعداد نظرسنجی های در دسترس دارد و ممکن است ای نظر سنجی در مورد یک سیاستمدار خاص، نام تجاری مورد علاق شما، طراحی لوگو یا موارد مشابه دیگر باشد. روش های دیگری مانند دانلود برنامه ها، بازی گیم ها یا تماشای فیلم ها وجود دارد که از طریق آن می توانید گیفت کارت دریافت کنید.

گرفتن گیفت کارت رایگان گوگل پلی اندروید

گرفتن گیفت کارت رایگان Google Play ، Steam، Paypal و..از Feature Points

با برنامه Feature Points شما می توانید برنامه های رایگان را دانلود کنید و با آن حداقل ۱ دقیقه کار کنید و امتیاز بگیرید. برنامه هایی که برای دانلود قرار داده می شوند به طور مرتب تغییر می کنند و می تواند برنامه بازی، کتاب، موسیقی یا آخرین برنامه های پیام رسان باشد. شما می توانید با تماشای فیلم امتیاز کسب کنید و آنها را تبدیل به گیفت کارت Xbox, PlayStation ,iTunes, Steam ,Amazon, Starbucks, PayPal کنید و برنامه های پولی را از گوگل پلی دانلود کنید.

گرفتن گیفت کارت رایگان Google Play از Feature Points

دریافت کد گیفت کارت گوگل پلی سایت InstaGC

با استفاده از سایت InstaGC شما می توانید گیفت کارت های گوگل پلی دریافت کنید برای دریافت این کارت ها شما باید از طریق تماشای فیلم، جستجوی وب، تکمیل نظر سنجی ها و مواردی از این قبل امتیاز دریافت کنید. شما برای ثبت نام در این سایت ۱۰ امتیاز دریافت خواهید کرد و هر ۱۰۰ امتیاز معادل ۱ دلار است. گیف های کارت این سایت در قیمت های ۱۰، ۱۵ و ۲۵ دلاری در دسترس هستند و این بدان معناست که شما باید ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ امتیاز را برای دریافت این گیفت کارت ها بدست آورید. علاوه بر این اگر شما از دوستان خود دعوت کنید ۱۱۰ امتیاز دریافت خواهید کرد.

دریافت کد گیفت کارت گوگل پلی سایت InstaGC

با برنامه Cubic Reward امتیازهای خود را به گیفت کارت تبدیل کنید

آخرین برنامه ای که امروز به شما معرفی می کنیم برنامه Cubic Reward است. برنامه Cubic یکی دیگر از برنامه های محبوب است که کاربران را قادر می سازد امتیازهای خود را به گیفت کارت آمازون، گوگل، آیتونز و.. تبدیل کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که گیم دانلود و بازی کنید. شما همچنین می توانید از دوستان خود دعوت کنید تا به برنامه بپیوندند و امتیاز بیشتری کسب کنید.

با برنامه Cubic Reward امتیازهای خود را به گیفت کارت تبدیل کنید

در آخر پیشنهاد می کنیم پست ۱۲ روش تماس رایگان از طریق اینترنت، کد طرح مکالمه رایگان همراه اول، ایرانسل و.. را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب بهترین روش های دریافت گیفت کارت رایگان گوگلی پلی و آیتونز اپل را به شما آموزش دادیم. اگر شما روش دیگری برای دریافت گیفت کارت رایگان کلش، پلی استیشن، ایکس باکس، استیم و غیره می شناسید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 3 روش ساخت اکانت آمازون در ایران و خارج کشور
آموزش ۳ روش ساخت اکانت آمازون در ایران و خارج کشور
انزل وب
قطعات جدا شده ۳۰ گجت محبوب

نظرات

  • AMIRREZA says:

    عالیههههه خیلی ممنونم

  • Lalmohammad says:

    من می خواهم یاد بگیرم چگونه اکوند بسازم

  • سام says:

    در مورد آقای صدرا مخملی تو اینستگرام سرچ کن و یکی از پستاش در این مورد رو هم پیدا کن و کامنت های اون پست رو هم کامل بخون، البته شما اساتیدی مثل آقای رمز علی و حسین finance و آقای دکتر شیرازیان را در بیت کوین سرچ کنید میاره و….. اساتید دیگر در بیت کوین رو هم در اینستگرام و تلگرام و.. سرچ کنید

  • محمد says:

    خوبع

  • . says:

    از این سایت استفاده نکن
    من خیلی امتیاز بدست آوردم و وقتی به امتیاز موردنظر می رسیدم گیفت کارت هایی که با اون امتیاز می تونستم بگیرم رو سایت حذف می کرد. خلاصه سایتش دزده

  • Mohammadrasolalah says:

    لطفان برای منم بهترین واسانترین راه برای دریافت گیفت کارت را ارسال کنید

  • Hamid says:

    دوستانی که نمیتونن برنامه رو نصب کنن وقتی میگه تو کشور شما امکان پذیر نیست فقط کافیه تمامی فایل های cash گوشیتونو پاک کنید مخصوصا فایل های کش گوگل پلی بعد از پاک کردن با فیلتر شکن وارد بشین ونصب کنین

  • Amir says:

    ببخشید میشه بفرمائید بعد اینکه وارد این سایتها شدیم باید چیکار کنیم ،مراحل رو بفرمائید واینکه از کجا بفهمیم گیفت کارت بهمون داده یا نه ؟

  • شایان says:

    سلام.یکی کمک کنه من وقتی تو سایت pointsprizes میخوام یه پیشنهادی رو استارت کنم مینویسه missing params مشکل چیه؟ یکی کمک کنه تروخدا!

    • Amir says:

      سلام ببخشید همه ی اینهایی که شما گفتید درست ولی کشور ما که تحریم هست آیا میتونیم به راحتی گیفت کارت بگیریم یعنی اکانت نمی خواد از ما چجوریه میشه بیشتر توضیح بدید ؟

  • دانیال says:

    سلام (تروخدا کمک کنید) من با موبایل کار میکنم (اندروید) میخوام یه سایتی چیزی که از همه بهتره رو بهم معرفی کنید و میخوام گیفت کارتش برای بازی پابجی هم مورد استفاده قرار بگیره (خواهشا زود جوابمو بدید)

  • علی says:

    من نمیتونم بازیارو بیارم میگه امکان پذیر نیست انگاذ مشکل آی پی داره چیکار کنم؟

  • B says:

    حالا نفهمیدم ک کدوم بهتره

  • Parsa says:

    سلام داداش این سایته ار افری میزنم میگه برا کشور شما در دسترس نیس چیکار کنم ؟

    • Hamid says:

      دوستانی که نمیتونن برنامه رو نصب کنن وقتی میگه تو کشور شما امکان پذیر نیست فقط کافیه تمامی فایل های cash گوشیتونو پاک کنید مخصوصا فایل های کش گوگل پلی بعد از پاک کردن با فیلتر شکن وارد بشین ونصب کنین

  • امیرعلی says:

    سلام. در این گیفت کارت € هم هست ؟

  • محمد says:

    گیفت کارت رو فقط میشه برای خودم استفاده کنم یا میشه فروختش؟

  • sajad says:

    سلام خسته نباشین چطور میتونم گیفت کارت بازی hopeless land بصورت رایگان بگیرم

    • مخالف درگیرکیکل says:

      دادا باس گیفت کارت گوگل پلی بخری بعد بزنی رو اکانتت ولی ارزش نداره هوپلس معروف نی پول تو پابجی و فری فایره

    • امیر says:

      سلام برای اکانت من یه گیفت کارت رایگان ۴دلاری برام اومده من نمیدونم چجور باید اون کد ۱۶ رقمی گیر بیارم لطفا کمک کنید زودتر تا وقت گیفت کارت تموم نشده

  • حیدر"سجادی" says:

    سلام برشما خوب میشه برنامه رومعرفی کنیدکه من ازطریق اون گیفت کارت رایگان گوگل، پی پال وغیره روبدست بیارم البته فارسی باشه خوبترهست لطفاًبه ایمیلم پاسخ دهیدویادرتلگرام بامن ارتباط داشته باشید.
    https://telegram.me/

  • ali says:

    توی سایت Feature Points وقتی ثبت نام میکنید صفحه ای رو میاره و میگه اگه کد دعوت کننده ای رو وارد کنید ۵۰ امتیاز بهتون میده که میشه حدودا ۰.۱ دلار میتونید کد TDE326 رو وارد کنید و ۵۰ امتیاز بگیرید

  • Amir says:

    بعضیاشون خ ثبت نام نمیشه کرد اصلا

  • mehdi says:

    سلام
    منم ی راه یاد گرفتم که بنظرم خیلی خوبه
    ت این سایت ک میذارم میتونید برید و کامنت بذارید واسش
    ب ازای هر کامنت ۰.۳۰دلار میده که وقتی ۱۵دلار شد میتونید برداشت کنید
    خیلی هم آسونه

  • Wright ali says:

    سلام.
    از کجا میشه گیت کارت battle.net رو رایگان بگیرم. همشو گشتم بتل دات نت نیست.
    اگه میشه برام یه سایت دیگه معرفی کنید.
    با تشکر از مطالب بسیار مفید.

  • good day says:

    با تشکر از انتشار مطلب
    می‌خواستم بدونم شما کدومش رو تست کردید و توصیه می‌کنید؟