بهترین بازی های استراتژیک اندروید

معرفی ۱۵ تا از بهترین بازی های استراتژیک اندروید آنلاین و آفلاین

سبک استراتژی، جزو قدیمی ترین سبک ها در انواع بازی ها است. بازی های استراتژیک معمولاً طرفداران زیادی دارند و باعث افزایش خلاقیت و آزاد شدن ذهن شما می شوند. امروز در انزل وب  بهترین بازی های استراتژی اندروید آنلاین و آفلاین بدون نیاز به اینترنت جدید را به شما معرفی میکنیم.

بهترین بازی های استراتژیک اندروید آنلاین، آفلاین و بدون نیاز به اینترنت جدید

 Best Strategy Online and Offline Games for Android

همانطور که قبلا در نیز در مطلب ۷ مورد از بهترین بازی استراتژیک جنگی آنلاین ایرانی و خارجی اشاره کردیم از اوایل ظهور بازی برای کامپیوتر و.. بازی های استراتژی ساخته شده اند و راه طولانی را تا الان طی کرده اند. شما با این بازی ها علاوه بر سرگرمی، میزان خلاقیت خودتان را هم می توانید تست کنید! ما ۱۵ تا از بهترین بازی های استراتژیک جدید اندروید را معرفی خواهیم کرد.

نسخه کامل بازی های معرفی شده را میتوانید از مراجع دانلود ایرانی رایگان دانلود کنید

بازی استراتژیک آفلاین اندروید Age of Civilizations

عصر تمدن ها یا بازی Age Of Civilizations ترکیبی از سبک بازی استراتژی و بازی های مدیریتی است. کار شما در این بازی به دست آوردن قلمروهای بیشتر برای تمدن خودتان است که در این راه باید ریسک های زیادی انجام دهید. در این بازی شما می توانید از سناریو جنگ جهانی اول، دوم و جهانی مدرن استفاده کنید یا حتی یک سناریو برای خودتان بسازید تا به چالش کشیده شوید. ۱۹۳ تمدن مختلف، ۲ سیاره و چیز های جالب دیگری در این بازی وجود دارند که اعتیاد آور است! این بازی یکی از بهترین و ساده ترین بازی های استراتژی است.

بازی Age of Civilizations در معرفی بهترین بازی های استراتژیک اندروید

بهترین بازی های دو یا چند نفره آفلاین در اندروید را در این مطلب معرفی کرده ایم.

Card Thief بازی استراتژیک اندروید بدون نیاز به اینترنت

بازی Card Thief یکی از بازی های استراتژیک اندروید منحصر به فرد است. یکی بازی کارتی و استراتژی که هدف شما پیشروی بدون تشخیص است. شما با استفاده از تجهیزات و سایر نکات پنهانی اقدام به پایان رساندن مرحله بدون آگاهی نگهبانان بکنید. زمان این بازی برای هر مرحله حدود ۲ تا ۳ دقیقه است که برای بازی کردن های گاه به گاهی شما مفید است. این بازی رایگان است اما برای نسخه کامل آن باید ۱.۹۹ دلار را پرداخت کنید.

بازی استراتژی Card Thief

بازی استراتژیک Chess By AI Factory Limited برای اندروید

شطرنج یکی از قدیمی ترین بازی های استراتژی است. بازی شطرنج Chess by AI Factory Limited از دسته بازی استراتژیک اندروید بدون نیاز به اینترنت و کم حجم است که می توان به آن لقب بهترین بازی شطرنج موبایل را داد. گرافیک این بازی خیلی بالا نیست، شما باید ۱۲ سطح دشواری را در حالت مختلف بازی از جمله چند نفره، معلم شطرنج و چیز های جالب دیگر به اتمام برسانید. این بازی با موتور شطرنج Treebeard کار می کند و استفاده از آن رایگان است اما تبلیغات دارد که برای حذف تبلیغات ۰.۹۹ دلار را باید پرداخت کنید.

بازی Chess by AI Factory Limited در معرفی بهترین بازی های استراتژیک اندروید

اگر از طرفداران واقعیت افزوده هستید،۱۰ تا از بهترین بازی و برنامه های واقعیت افزوده اندروید و آیفون را به شما پیشنهاد می دهیم.

بازی استراتژی اندروید Don’t Starve: Pocket Edition and Shipwrecked

بازی Don’t Starve: Pocket Edition and Shipwrecked جزو بازی های سبک بقا و استراتژی می باشد. بازی در حالی شروع می شود که شما به بیابان های یک سیاره دیگر پرتاب شده اید و باید برای زنده ماندن تلاش کنید. شما باید غذا پیدا کنید، خانه بسازید و برای بقا تلاش کنید. گرافیک بازی بد نیست و ساختار بازی تقریباً مانند نسخه ویندوز آن است. این بازی برای نصب ۴.۹۹ دلار هزینه دارد.

بازی استراتژی اندروید Don't Starve: Pocket Edition and Shipwrecked

بازی استراتژی اندروید آنلاین Hearthstone: Heroes of Warcraft

از پر طرفدار ترین بازی های کارتی دو نفره اندروید بازی Hearthstone: Heroes of Warcraft است. شما باید کارت های خود را بچینید و از آن برای دوئل با سایر بازیکنان استفاده کنید. شما بعد از باز کردن کارت ها به تدریج قوی تر می شوید. از ویژگی های این بازی، استفاده از پلتفرم های مختلف است.

بازی استراتژی Hearthstone: Heroes of Warcraft اندروید

در صورتی که تجربه نصب بازی های دیتا دار در گوشی و تبلت اندروید را ندارید آموزش ۲ روش نصب فایل بازی و برنامه دیتا دار اندروید برای شما مفید خواهد بود.

بازی های استراتژی Ironhide Game Studio strategy Games

استدیو Ironhide Game Studio strategy games شامل چهار بازی جالب در سبک استراتژی است. این بازی ها شامل سطوح مختلف و امکانات زیادی بوده که حس خوبی در تجربه آن می دهد. این برنامه از ۰.۹۹ تا ۴.۹۹ دلار بسته به نوع بازی ها، شامل پرداخت هزینه می شود.

بازی های Ironhide Game Studio strategy Games

بازی استراتژیک اندروید بدون دیتا کم حجم Kairosoft Co

Kairosoft Co  بازی به شدت سرگرم کننده هستن و سطح تقریباً آسانی دارند. در میان بازی هایی رایگان و پولی وجود دارند و ساعت ها شما را سرگرم خواهند کرد. پیشنهاد می شود اول بازی های Dev Story و Ninja Village را تست بنمایید.

بازی های Kairosoft Co

Machines at War 3 بازی استراتژیک جنگی اندروید

ماشین های در جنگ یا بازی Machines at War 3 یکی از بهترین بازی های استراتژی جنگی در زمان واقعی است. وظیفه شما در این بازی نجات دانشمندان و.. و جنگ با با افراد بد داستان است. داستان این بازی عمیق بوده و شامل ۲۱ ماموریت است و همچنین شامل ۱۳۰ نوع مختلف از واحد ها، تکنیک های ساخت، حملات تصادفی، چند نفره آنلاین و.. است. تنظیمات گسترده بوده و می توانید تعداد مرگ ها برای اتمام بازی را هم تعیین کنید یا آن را روی نا محدود بگذارید. این بازی بسیار چالش برانگیز بود و قیمت آن ۶.۹۹ دلار است که کمی گران است اما دیگر خرید درون برنامه ای ندارد.

بازی اندروید Machines at War 3

بازی استراتژیک اندروید آفلاین بدون دیتا Out There: Ω Edition

یکی از سخت ترین بازی های استراتژی بازی Out There: Ω Edition است. هدف این بازی هم زنده ماندن در فضای باز فضا بوده و باید منابع لازم مثل میزان اکسیژن و.. خود را جهت ادامه بقا تامین نمایید. این بازی به همان اندازه که به نظر می رسد سخت است و اگر از طرفداران بازی های دشوار و چالشی هستید، حتماً این بازی را امتحان کنید.

بازی استراتژیک اندروید Out There: Ω Edition

اگر از طرفدران فوتبال روی گوشی هستید، ۱۵ تا از بهترین بازی فوتبال اندروید بدون دیتا، حرفه ای و کم حجم را به شما معرفی می کنیم.

بازی Pandemic: The Board Game برای گوشی های اندروید

بازی Pandemic: The Board Game یکی از بهترین بازی های مدیریتی موجود است. شما و ۳ نفر دیگر به عنوان دانشمند بازی می کنید. شغل شما گشتن جهان برای کشتن و از بین بردن نوعی بیماری است. هفت شخصیت برای این بازی طراحی شده و به صورت چند نفره (تا ۴ نفر) بازی نمایید که با پرداخت چند دلار اضافی تعداد آپشن های بازی را بیشتر کنید.

بازی Pandemic: The Board Game برای گوشی های اندروید

بازی استراتژیک جنگی برای اندروید Plague Inc

یکی از موفق ترین بازی های استراتژی تمام وقت است. به صورت پیش فرض در بازی Plague Inc شما باید جهان را با یک بیماری آلوده کنید و در این کار باید تجهیزات و بیماری را پیشرفت دهید. این بازی کاملاً پیچیده می باشد. همچنین سال ها است که این بازی در حال گسترش بوده و در کل بازی دوست داشتنی است.

بازی Plague Inc

بازی استراتژیک سبک قدیمی Rollercoaster Tycoon Classic

بازی Rollercoaster Tycoon Classic این بازی با عنوان های اول و دوم عرضه شده است. نسخه سبک قدیمی این بازی به شما یک پارک تفریحی می دهد و مجموعه ای از شرایط که باید رعایت شوند و به پیشرفت برسد. ۹۵ سناریو وجود دارد و باید بهترین پارک را بسازید تا برنده شوید. این بازی واقعا سرگرم کننده است.

بازی Rollercoaster Tycoon Classic

بازی های استراتژیک آنلاین اندروید Supercell Games

این شرکت از توسعه دهندگان معروف بازی است که در ایران طرفداران زیادی دارد و Supercell games دیگر نیازی به معرفی آنچنانی ندارد. بازی هایی چون Clash of Clans، Clash Royal و Boom Beach از بازی های این شرکت هستند که احتملاً تعریف آن ها را شنیده اید.

بازی های اندروید Supercell Games

بازی استراتژی Vainglory

از جمله بازی های آنلاین و محبوب است. بازی Vainglory در مراحل آنلاین حدود ۲۰ دقیقه طول می کشد تا مراحل آن به اتمام برسد. تعداد زیادی قهرمان و.. در بازی وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید و حتی آن ها را شخصی سازی کنید. این بازی سریع بوده و چالش برانگیز است.

بازی استراتژی Vainglory

بازی استراتژیک XCOM: Enemy Within برای اندروید HD

آخرین بازی در لیست ما بازی XCOM: Enemy Within قرار دارد. یک بازی استراتژی تاکتیکی که شخصیت های شما را روی یک نقشه قرار داده و اقدام به کشتن افراد بد داستان می کنید. شما قادر به گرفتن شخصیت ها و قابلیت های جدید هستید. از جمله ویژگی های بازی قابلیت چند نفره آنلاین است. این بازی ۹.۹۹ دلار قیمت دارد و با وجود این که گران است اما گرافیک HD بسیار قوی دارد و یکی از بهترین بازی های استراتژی اندروید میباشد.

بازی استراتژیک XCOM: Enemy Within برای اندروید

آموزش کرک و باز کردن قفل برنامه و بازی های پولی اندروید از مطالب جالبی در حوزه بازی است که در انزل وب آموزش داده شده است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب به معرفی برترین بازی های استراتژی اندروید پرداختیم. شما کدام بازی ها را نصب کردید و چه بازی را به سایر کاربران پیشنهاد می دهید؟ اگر در مورد مطلب امروز هم نظر، پیشنهاد، انتقاد یا قصد معرفی بازی جدید ای دارید، منتظر دیدن آن در قسمت دیدگاه این مطلب هستیم.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • مهدی says:

    بازی های easy tech چی شدن؟
    …,world conqueror_european war_great conqueror
    که در نوع خودشون بهترینن

  • متین says:

    خخخخ
    داداش بازی Vainglory در سبک Moba معمولا قرار میدن

  • رضا says:

    مدیر سایت لطفاً لیست بازی هارو حزف کن و خوب تحقیق کن و بازی کن و بازی هایی رو توی لیست بزار که حد اقل در رده سنی +۱۲ سال باشه نه اینا

    با تشکر ❤

  • مهران says:

    جان من یکی بگه اینا چی میزنن این بازیارو میسازن؟؟؟؟!!?????.همچین میگفتن بازی های استراتژیک که آدم فکر میکنه که وسط جنگ جهانیه.من اولین باره که این فرم بازی رو تست میکنم و موندم اینا چی میزنن؟ بازی
    های احمقانه ای که به بچه های ۶ ماهه هم نمیخوره،و محیط بازی شبیه به آتاریه، کل بازیشم اینه که،۴ تا عروسک احمق بدو بدو میان،و شما ۲ تا توپ پرتاب میکنی طرفشون که مثلا جنگگگگگگگ کردی!!! کاش یه جوری میشد،شماره ساغی اینارو گیر آورد