آموزش ساخت کانال و آپلود ویدیو طولانی یک ساعت در اینستاگرام IGTV

آموزش ساخت کانال و آپلود ویدیو طولانی یک ساعت در اینستاگرام IGTV

با استفاده از برنامه IGTV (بخوانید آی جی تی وی) تجربه متفاوتی از اشتراگ گذاری ویدیو در اینستاگرام را تجربه کنید. همانطور که می دانید قبلا در اینستاگرام ما تنها می توانستیم ویدیوهای حداکثر ۱ دقیقه ای را آپلود کنیم. اما با استفاده از برنامه IGTV شما می توانید برای خود کانال بسازید و ویدیوهای حداکثر ۱ ساعته را آپلود کنید. امروز در انزل وب ما قصد داریم نحوه ساخت کانال ویدیویی در اینستاگرام و آپلود ویدیو طولانی یک ساعت در اینستاگرام IGTV را به شما آموزش دهیم.

آموزش درست کردن کانال در برنامه IGTV و کار با آی جی تی وی اینستاگرام

How to Create a Channel in IGTV And Upload one Hour Videos in IGTV from Mobile and Web

اینستاگرام به تازگی یک سرویس جدید ویدیویی به نام IGTV را راه اندازی کرده است که به شما اجازه می دهد ویدیوهای طولانی را به اشتراک بگذارید. این سرویس ارائه شده به صورت یک برنامه برای دستگاه های اندروید و آیفون عرضه می شود و حتی از طریق مرورگر وب می توانید به این سرویس دسترسی پیدا کنید. این سرویس به کاربران اجازه می دهد تا ویدیوهای ۱۵ تا ۶۰ دقیقه ای خود را به طور کامل ارسال کنند. سرویس آی جی تی وی با خود برنامه اینستاگرام ادغام شده است و شما میتوانید از طریق اینستاگرام نیز به آن دسترسی پیدا کنید. در ادامه روش ارسال ویدیو بیش از ۶۰ ثانیه در اینستاگرام به شما آموزش میدهیم.

آموزش کار با آی جی تی وی اینستاگرام

برای اشتراک گذاری ویدیوهای طولانی در اینستاگرام ابتدا شما باید یک کانال IGTV بسازید (که این کار را می توانید هم با نصب برنامه IGTV  و هم بدون استفاده از این برنامه انجام دهید) و بعد شروع به اشتراک گذاری فیلم های طولانی خود در اینستاگرام کنید. در ادامه ما هر کدام از این موارد را به صورت دقیق تری آموزش خواهیم داد فقط شما باید ابتدا از طریق لینک های زیر برنامه IGTV  را نصب کنید.

  • دانلود برنامه IGTV برای اندروید
  • دانلود برنامه IGTV  برای آیفون

آموزش ایجاد کانال IGTV برای گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام

فرض می کنیم که شما برنامه IGTV را نصب کرده اید و وارد برنامه شده اید. برای ایجاد کانال IGTV مراحلی که در ادامه توضیح خواهیم داد را دنبال کنید. در برنامه IGTV روی آیکن چرخ دنده ه در تصویر زیر مشخص شده است را تپ کنید تا به صفحه تنظیمات خود هدایت شوید. در اینجا روی Create Channel تپ کنید.

آموزش ایجاد کانال IGTV برای گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام

حالا روی Next و سپس Create Channel تپ کنید تا کانال شما در IGTV ایجاد شود.

آموزش ایجاد کانال IGTV برای گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام

کانال شما در IGTV ایجاد شده است. IGTV از نمایه Instagram به طور پیش فرض برای ایجاد کانال خود استفاده می کند و می توانید بر روی نماد نمایه خود در IGTV ضربه بزنید تا کانال خود را در هر زمان مشاهده کنید. اگر قصد دارید پست های دیگران را در استوری خود به اشتراک بگذارید پیشنهاد می کنیم پست آموزش به اشتراک گذاشتن پست ها در استوری اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

نحوه ایجاد کانال آی جی تی وی بدون برنامه برای آپلود ویدیو ۶۰ ثانیه در اینستاگرام

اگر برنامه IGTV را نصب ندارید شما می توانید از طریق اینستاگرام کانال IGTV را ایجاد کنید. در این قسمت نحوه انجام این کار را توضیح خواهیم داد. از صفحه اصلی اینستاگرام آیکن IGTV که در قسمت بالای صفحه است را تپ کنید و بعد آیکن چرخ دنده را انتخاب کنید.

نحوه ایجاد کانال آی جی تی وی بدون برنامه

روی Create Channel تپ کنید و دستورالعمل های نمایش داده شده روی صفحه نمایش خود را دنبال کنید.تا کانال IGTV شما با موفقیت ساخته شود.

نحوه ایجاد کانال آی جی تی وی بدون برنامه

اگر قصد دارید عکس و ویدیو اینستاگرام را دانلود کنید می توانید از پست بهترین نحوه دانلود عکس و ویدیو اینستاگرام در اندروید و آیفون کمک بگیرید.

آموزش گذاشتن فیلم و ویدیو طولانی در پست اینستاگرام

فرض میکنم که شما در حال حاضر یک کانال در IGTV دارید، مراحلی که در ادامه توضیح خواهیم داد را دنبال کنید تا ویدیوهای خود را  از تلفن همراه به IGTV آپلود کنید. در صفحه اصلی IGTV روی آیکن پروفایل تپ کنید تا کانال خود را مشاهده کنید. در اینجا شما می توانید یا روی آیکن بعلاوه که در سمت راست – بالای صفحه است تپ کنید یا می توانید روی Upload video ضربه بزنید.

آپلود ویدیو طولانی در اینستاگرام گوشی

به IGTV مجوزهای لازم را بدهید و ویدیویی که می خواهید آپلود کنید را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که شما نمی توانید از خود برنامه آی جی تی وی از خودتان فیلم بگیرید.

آپلود ویدیو طولانی در اینستاگرام گوشی

پس از اتمام کار می توانید اطلاعات مربوط به ویدیو را وارد کنید و حتی کاور ویدیو را تغییردهید.

آپلود ویدیو طولانی در اینستاگرام گوشی

حالا ویدیو در برنامه IGTV شروع به آپلود شدن می کند. شما می توانید از اصولی و رایگانی که قبلا در انزل وب آموزش دادیم استفاده کنید تا ویو یا بازدید ویدیو در اینستاگرامتان افزایش پیدا کند.

آپلود نامحدود ویدیو در اینستاگرام از طریق مرورگر وب

شما از طریق وب سایت اینستاگرام می توانید ویدیوها را در IGTV آپلود کنید و حتی با آپلود چند فیلم آلبوم بسازید. از طریق مرورگر خود وارد سایت اینستاگرام شوید و به پروفایل خود بروید.

آپلود نامحدود ویدیو در اینستاگرام از طریق مرورگر وب

در اینجا شما قسمتی که دارای برچسب IGTV است را مشاهده خواهید کرد، روی آن کلیک کنید حالا شما گزینه آپلود را در سربرگ IGTV مشاهده خواهید کرد.

آپلود نامحدود ویدیو در اینستاگرام از طریق مرورگر وب

ویدیو خود را آپلود کنید و یک عکس برای کاور انتخاب کنید، یک عنوان و توضیح اضافه کنید و حتی آن را در فیس بوک به اشتراک بگذارید.

آپلود نامحدود ویدیو در اینستاگرام از طریق مرورگر وب

اگر فیلم شما در اینستاگرام آپلود نمی شود از ۱۶ روش رفع مشکل ارسال و آپلود نشدن فیلم ، ویدیو و عکس در اینستاگرام استفاده کنید. در آخر توصیه می کنیم همیشه از اطلاعات اینستاگرام تان از جمله عکس، ویدیو، دایرکت و دیگر اطلاعات اینستاگرامتان بکاپ بگیرید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

با کمک آموزش امروز انزل وب ویدیوهای بیش از ۱۵۰ ثانیه را در اینستاگرام آپلود کنید و تجارب خود را در مورد گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام را همراه با نظرات و پیشنهادات خود در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • Ne says:

    من اینستاگرام و آپدیت کردم اما آیکون تی وی اینستارو ندارم باید چیکار کنم؟ و آیا ربطی به ورژن اندروید گوشی داره که دیده نمیشه؟

  • حنا says:

    عالی بود . ممنونم

  • فایزه says:

    سلام اگه بخواهیم یه فیلم طولانی رو تو چند مرحله پست کنیم (نه استوری) باید چیکار کنیم؟؟ و اینکه ویدیوی من تو استوری زووووم میشه برای اینکه زوم نشه باید چیکار کنیم؟؟با تشکر

  • جابر says:

    چگونه ویدیو رو از LG TV اینستاگرام حذف کنیم لطفا راهنمایی کنید

  • Zahra says:

    آیکون آی جی تی وی تو صفحه اصلی اینستاگرامم وجود نداره در حالی ک آخرین ورژن اینستاگرامم نصب کردم.چکارکنم؟

  • اکبر مهرجویی says:

    سلام برنامه آپلود در گوشی من درست کار نمیکند و برنامه آپلود در اینستاگرام نصب شده در گوشییم استفاده میکنم لطفا مرا راهنمائی فرمائید؟

  • اکبر مهرجویی says:

    سلام در برنامه اینستاگرام من آپلود درست کار نمیکند مشکل چیست خواهشمندم لطفا راهنمائی فرمائید؟

  • فرخ گلپوش says:

    سلام، من در IGTV ویدئو گذاشتم ۶دقیقه بود پست کردم دوستانم همه دیدند ولایک کردند و بعد از پست در صفحه ی خودم یک دایره تشکیل شده بود که پائین اون نوشته شده بودigtv دیدم هیچ مشکلی نداشت اما چند ساعت بعد که به صفحه رفتم اصلأ صدا نداشت.مشکل از کجاست؟سپاس از شما.

  • مهدی says:

    سلام متشکرم

  • Sahar says:

    سلام من ویدیوم تا ۹۰% بیشتر نمیره…تروخدا بگید چیکار کنم

  • aryan says:

    درود بر شما بزرگواران. مشکل اینجاست که وقتی ویدیو رو پست میکنم حاشیه زیادی از اون crop میشه و ویدیو زوم میشه به مرکز تصویر لطفا راهنمایی کنید سپاس

  • Khazar says:

    سلام . من میخوام ویدیو اپلود کنم اما وقتی اپلود رو میزنم میگه هیچ ویدیویی پیدا نشد . ولی من تو گوشیم ویدیو دارم . مگه جای خاصی باید باشن تا نشون بده ؟؟؟؟

  • ali says:

    خسته نباشید . من نمیدونم چرا اکانت روی گوشیم کلا آیکون تیوی رو نمیاره آپدیت هم کردم رو گوشیم دو تا اکانت دارم یکی از اکانت ها آیکونو میاره اما اکانت دیگم آیکونشو نمیاره اصلا.از مرورگر وب وقتی میرم هست ولی میشه راهنمایی کنین

  • Rohan says:

    سلام ببخشید چطور باید ویدیو افقی آپلود کنم

  • Farzane says:

    من یه فیلم آپلود کردم ولی الان که میخوام یه فیلم دیگه بزارم نمیدونم‌چیکار کنم هیچ گزینه ای نداره

  • Ali says:

    سلام من کانال ساختم بعد یه ویدیو گذاشتم الان میخوام یه ویدیو دیگه بزارم نه الامت بعلاوه ای است و نه نوشته اپلود فیلم نمیدونم چجوری میتونم دباره فیلم بزارم
    اموزشی هم که دادین رو خوندم

  • میترا says:

    سلام. من هم نمیتونم ویدیو آپلود کنم و میگه ویدیو ندارید. میشه لطفا کمکم کنید؟

  • hamidreza says:

    از طریق سایت اینستاگرتم هم که وارد میشم گزینه igtv نداره

  • ثریا says:

    ۱.شما از طریق گوشی تنها فیلم های ۱۵ ثانیه تا ۱۰ دقیقه ای را می توانید آپلود کنید و برای آپلود فیلم های طولانی تر باید از طریق کامپیوتر اقدام کنید/ ۲. فرمت فایل باید MP4 باشد/ ۳. فیلم باید عمودی باشد و لندسکپ نباشد و حداقل نسبت تصویر ۴:۵ و حداکثر ۹:۱۶ را داشته باشد./ ۴. حداکثر اندازه فایل برای فیلم های ۱۰ دقیقه ای باید ۶۵۰ مگابایت باشد و برای فیلم های ۶۰دقیقه ای ۵.۴ گیگابایت باشد. ۵/ فیلم های غیراخلاقی حذف خواهند شد.

  • Ramin says:

    Not videos found mizane chera?

  • محمد says:

    من همه مراحل رو درست نصب کردم ولی تو قسمت آلود ویدیو هیچی نمیاره و میگه ویدیو ندارید!!

  • امین says:

    سلام. من همه مراحل رو درست نصب کردم ولی تو قسمت آلود ویدیو هیچی نمیاره و میگه ویدیو ندارید!!!
    ممنون میشم راهنمایی کنید