افزایش برد ریموت و نحوه تقویت آنتن دزدگیر ماشین

آموزش ۳ روش افزایش برد ریموت و تقویت آنتن دزدگیر ماشین

امروز در انزل وب قصد داریم شما را با نحوه افزایش برد ریموت و تقویت آنتن دزدگیر ماشین آشنا کنیم. این روشها بسیار ساده بوده و تقریبا به هیچ ابزار کمکی نیاز ندارید. با پیاده کردن این روش ها شما می توانید حداقل ۲۰ متر به مسافتی که از ماشین دور هستید اضافه کنید و دیگر لازم نیست برای چک کردن قفل بودن ماشین تا نزدیکی آن بیایید.

آموزش نحوه تقویت آنتن و افزایش برد ریموت دزدگیر خودرو

Improve the Range of Your Car’s Keyless Remote with a Little Solder

وقتی که شما ماشین خود را در یک مسیر دور رها کرده باشید و مطمئن نباشید که درهای ماشین را قفل کرده اید یا نه، برای چک کردن ماشین باید تمام این مسافت طولانی را طی کنید. اما شما با یک ترفند ساده می توانید برد آنتن دزدگیر ماشین خود را افزایش دهید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که محفظه ریموت خود را بردارید و برد آنتن را توسعه دهید. برای افزایش برد ریموت ماشین مقداری فویل آلومنیومی اضافه می کنند اما روشی که امروز خدمت شما آموزش می دهیم مقداری دائمی تر است. قبلا در انزل وب نحوه رفع مشکل کار نکردن و تعمیر ریموت دزدگیر ماشین سمند، پراید، پژو و.. را به شما آموزش دادیم در ادامه ۳ روش تقویت آنتن دزدگیر خودرو را به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش افزایش برد ریموت دزدگیر ماشین

روش افزایش برد آنتن دزدگیر ماشین

با استفاده از پیچ گوشتی تخت شروع کنید و کلید ریموت خودرو را باز کنید. بعد آنتن را پیدا کنید. آنتن ریموت معمولا یک سطح تخت و صاف می باشد. با استفاده از سمباده پوشش نقره ای را سمباده بکشید اما مراقب باشید که این کار را بیش از حد لازم انجام ندهید.

افزایش برد آنتن دزدگیر ماشین

حالا یک سیم کوتاه را به آنتن لحیم کنید.

افزایش برد آنتن دزدگیر ماشین

ریموت را ببندید، با این کار شما وقتی که در فاصله دور قرار دارید ریموت برای شما کار می کند.

افزایش برد آنتن دزدگیر ماشین

اگر علاوه بر دزدگیر، باتری شما خراب شده است می توانید با ۳ روشی که قبلا در انزل وب به شما آموزش دادیم باتری ماشین را تست کنید.

نحوه افزایش برد دزدگیر با بدن خود

اما این ترفند علمی می تواند باعث افزایش برد ریموت ماشین شما شود. ریموت را زیر چانه خود نگه دارید و دهان خود را کمی باز کنید. شاید یک کار احمقانه به نظر برسد اما این کار باعث افزایش برد ریموت می شود. ریموت شما با ارسال امواج الکترومغناطیس به ماشین کار می کند و در طول زمان ممکن است که این سیگنال ضعیف تر شود. اما مایعات می توانند امواج الکترومغناطیس را گسترش دهند و مغز شما پر از مایع است، بنابراین هنگامی که شما ریموت را نزدیک سر خود قرار می دهید برد ریموت ماشین شما افزایش پیدا می کند.

افزایش برد دزدگیر با سر

اگر باتری ماشین شما خوابیده است می توانید از روش صحیح باتری به باتری کردن ماشین در شرایط اضطراری استفاده کنید.

چگونه حساسیت و برد ریموت دزدگیر خودرو را زیاد کنیم؟

ترفند ساده دیگری که برای افزایش برد ریموت ماشین خود می توانید استفاده کنید این است که انگشت خود را به گوشه ریموت فشار دهید. با این کار بدن شما به عنوان آنتن عمل می کند. شما می توانید توضیحات موجود را در فیلم افزایش برد دزدگیر زیر مشاهده کنید.

در نهایت پیشنهاد می کنیم برای تنظیم پخش، ساب ووفر و غیره ماشین خود آموزش نحوه تنظیم سیستم صوتی ضبط ماشین را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما شما را با ۳ روش افزایش برد ریموت دزدگیر ماشین آشنا کردیم، اگر در مورد این روش ها نظری دارید و یا پیشنهاد بهتری سراغ دارید می توانید آن را در بخش دیدگاه زیر بیان کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

افزایش برد آنتن دهی مودم وایرلس
۵ روش افزایش برد آنتن دهی مودم وایرلس با ابزار موجود در خانه !

نظرات

  • Shirazi says:

    سلام،وتشکر از سایت خوبتون.ماشین من پرایده ولی اون چراغ چشمک زن پشت شیشه رو نداره، در ضمن برد ریموتم اینقد کمه که باید تا سه متری ماشین برم تا عمل کنه.لطفا راهنماییم کنید

  • حمیدرضا says:

    ریموت ماشینم سمند هست قفل باز نمیکنه ولی قفل میکنه در ضمن صندوق پرون که دکمه وسط ریموت هست باز نمیکنه جالب اینکه وقتی ریموت از داخل محفظه ( قاب سوییچ)در میاریم دکمه قفل باز کن رو میزنیم کار میکنه و دکمه صندوق پرون هم کار میکنه ولی وقتی جا میزنیم داخل قاب سوئیچ دوباره بازنمیکنه ولی قفل میکنه ضمنا در تمام مراحل چراغ سیگنال روشن میشه ایراد رو متوجه نشدم از چی می تونه باشه

  • عباس says:

    سلام
    از دزدگیر ماشین یه سیم تکی معمولا به رنگ سیاه بیرون اومده که به هیچ جایی وصل نیست
    اونو به آنتن یا خود بدنه ماشین وصل کنید مشکل برطرف میشه

  • مهدی یار says:

    توی اون روش که باید سیم لحیم کنیو …

    یع مقدار مصرف باطری رو بیشتر میکنه و باطری زودتر تموم میشه!!!

    این روشو خودم چند سال پیش کشف کرده بودم
    بدون اینکه وسی بهم بگه 😅😅😆

  • داود says:

    باسلام خسته نباشید.
    ببخشید ایا امکان این کارهست که بجای انتن دزدگیر ایزیکار که روی شیشه نصب میشود از انتن مجیکار استفاده کرد ایا مشگلی پیش نمی اید.
    باتشکر

  • فرامرز says:

    سر ریموت رو با فشار دادن دکمه یه لحظه به نوک زبون بزنید سریع عمل میکنه و قدرت انتن چند برابر میشه.

    • محمدزاده says:

      سلام .این ترفند زیر چانه واقعا جواب داد،با اینکه اصلا باورم نمی شد .عالی بود

  • مهدی says:

    زیرچونه امتحان کردم نشد فک کنم سرکاری بود

  • محمد says:

    من با ماژول RP4315 تونستم خیلی خوب برد ریموتم رو چند برابر افزایش بدم.