13 مورد از بهترین برنامه های کتابخوان فارسی و انگلیسی اندروید

۱۳ مورد از بهترین برنامه های کتابخوان فارسی و انگلیسی اندروید

اگر در زمینه پیدا کردن برنامه های کتابخوان اندروید (eReaders Apps) مناسب مشکل دارید پست امروز انزل وب را دنبال کنید. انواع ایبوک های مختلف در زمینه رمان، کمیک ها و غیره وجود دارد که شما می توانید با نصب برنامه های کتابخوان مناسب هر تلفن یا تبلت خود را به یک خواننده کتاب الکترونیکی تبدیل کنید. ما با معرفی بهترین برنامه های کتابخوان اندروید به شما کمک می کنیم که یکی از بهترین برنامه های eReaders را برای خود انتخاب کنید.

معرفی بهترین نرم افزارهای کتابخوان اندروید

۱۳ best English and Persian eBook Reader Apps for Android

در عصر دیجیتال، برنامه های کتابخوان جایگزین کتاب های چاپی معمولی شده اند. حالا شما می توانید به راحتی کتاب های مورد علاقه خود را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود بخوانید. با استفاده از این برنامه ها شما می توانید کتاب های مورد علاقه خود را جستجو و شروع به خواندن کنید. شما دیگری نیازی به بازدید از فروشگاه های فیزیکی برای خرید کتاب ندارید. در اینجا ما ۱۳ مورد از بهترین برنامه کتابخوان فارسی و انگلیسی اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد. علاوه بر این برنامه ها شما می توانید از بهترین منابع و سایت های دانلود رایگان کتاب های خارجی استفاده کنید.

جهت استفاده از نسخه کامل برنامه های معرفی شده میتوانید آنها را از منابع فارسی دانلود کنید.

اپلیکیشن کتابخوان اندروید Aldiko

برنامه کتابخوان Aldiko یکی از قدیمی ترین برنامه های کتابخوان است که گزینه های ساده و عالی را برای کسانی که به یک برنامه کتابخوان نیاز دارند ارائه می دهد. این برنامه از کتاب های الکترونیکی PUB, PDF و Adobe DRM پشتیبانی می کند و همچنین دارای یک رابط کاربری واضح، گزینه های سفارشی سازی، پشتیبانی از تبلت و تلفن همراه و توانایی جستجو در داخل کتاب است. نسخه رایگان این برنامه همراه با تبلیغ است اما نسخه پولی فاقد تبلیغات است.

اپلیکیشن کتابخوان اندروید Aldiko

Amazon Kindle کاملترین کتابخوان اندروید

برنامه Amazon Kindle یکی دیگر از اپلیکیشن های کتابخوان اندروید است که با بیشتر کتابهای الکترونیکی موجود در اینترنت سازگار است. همچنین این برنامه کتابخوان دارای یک مجموعه عظیم برای خواندن، همگام سازی بین دستگاه و حتی مجموعه ای از کتاب های رایگان است. رابط کاربری این برنامه با تبلیغات همراه است، با این حال قسمت واقعی خواندن کتاب فاقد هر گونه تبلیغی است. هنگامی که شما در حال خواندن کتاب هستید تنظیمات سفارشی مختلفی وجود دارد. علاوه بر این شما می توانید در صورت لزوم کتاب دانلود کنید و به صورت آفلاین مطالعه کنید.

Amazon Kindle کاملترین کتابخوان اندروید

AIReader بهترین کتابخوان اندروید

اپلیکیشن AIReader یکی از جدیدترین برنامه های کتابخوان است که از نسخه های قدیمی تر اندروید پشتیبانی می کند و از رایج ترین فرمت های کتاب از جمله EPUB، RTF, MOBI, PRC و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. اینترفیس این برنامه دارای گزینه های سفارشی، پیمایش خودکار، انیمیشن و حالت های مختلف نمایش است. برنامه کتابخوان AIReader رایگان است اما اگر قصد دارید نسخه پولی برنامه را خریداری کنید باید ۰.۹۹ تا۹.۷۲ دلار هزینه کنید.

AIReader بهترین کتابخوان اندروید

دانلود نرم افزار کتابخوان Bookari برای اندروید

برنامه Bookari که در ابتدا Mantano Reader نام داشت و نام آن تغییر پیدا کرد هنوز یکی از بهترین برنامه های کتابخوان است که قابلیت همگام سازی مابین دستگاه ها را دارد. شما می توانید مستقیما کتاب ها را خریداری کنید. این برنامه کتابخوان از انواع فرمت های کتاب های الکترونیکی از جمله EPUB2, PDF و غیره پشتیبانی می کند و برای هر نوع فایل مختلف ویژگی های کمی متفاوت را ارائه می دهد. رابط کاربری این برنامه کمی شلوغ تر از آنچه که ما دوست داریم است. نسخه رایگان برنامه Bookari حاوی تبلیغات است در حالی که نسخه ۵.۴۹ دلاری آن تبلیغات ندارد.

دانلود نرم افزار کتابخوان Bookari برای اندروید

EBookDroid بهترین کتابخوان رایگان اندروید

اپلیکیشن EBookDroid یکی از بهترین برنامه های رایگان کتابخوان است که از رایج ترین نوع فایل از جمله DJVU, PDF, XPS, fb2, CBR و CBZ همراه با فرمت های معمول EPUB, RTF, MOBI و AWZ3 پشتیبانی می کند. رابط کاربری این برنامه کتابخوان نیز ساده است اما کاربردی است. علاوه بر این، EBookDroid از دیکشنری، هایلایت کردن متن، حاشیه نویسی رایگان و غیره پشتیبانی می کند و یک پلاگین هم برای اضافه کردن قابلیت های بیشتر وجود دارد همه این گزینه ها رایگان بوده و برنامه دارای تبلیغات نیست.

EBookDroid بهترین کتابخوان رایگان

اپلیکیشن کتابخوان FBReader، قدیمی اما کاربردی

مانند برنامه Aldiko، برنامه FBReader یکی دیگر از نرم افزار های کتابخوان قدیمی است که از فرمت های AZW3, EPUB , fb2, RTF, HTML و حتی اسناد متنی ساده پشتیبانی می کند. این برنامه کتابخوان از سرویس ابری گوگل درایو برای همگام سازی کتاب های مابین دستگاه ها استفاده می کند. به احتمال زیاد شما هم رابط کاربری این برنامه را دوست خواهید داشت درست است که رابط کاربری برنامه قدیمی است اما رابط کاربری کاربردی و آسان است. در حال حاضر این برنامه برای استفاده کاملا رایگان است.

اپلیکیشن کتابخوان FBReader - قدیمی اما کاربردی

Foxit – محبوب ترین برنامه کتابخوان

برنامه Foxit یکی از محبوب ترین و مشهورترین برنامه های پی دی اف خوان است که بهره وری و خوانایی را به خوبی با هم ترکیب کرده است. این نرم افزار به طور کلی از انواع فایل های PDF پشتیبانی می کند، علاوه براین قابلیت های حاشیه نویسی، پر کردن فرم، حفظ حریم خصوصی را ارائه می دهد. برنامه Foxit از صوت و تصویر پشتیبانی می کند بنابراین می تواند پی دی اف ها را با صدای بلند بخواند. شما می توانید برنامه Foxit را در ویندوز، لینوکس، مک، آیفون و اندروید نصب کنید.

Foxit - محبوب ترین برنامه کتابخوان

دانلود نرم افزار کتاب خوان صوتی اندروید FReader

اپلیکیشن FReader یکی از محبوبترین برنامه های کتابخوان است که از بیش از ۱۲ فرمت فایل پیشتیبانی می کند. این برنامه کتابهای الکترونیکی، کتاب های کمیک و حتی فایل های MP3 برای کتاب های صوتی است. همچنین این برنامه دارای ۴ تم، تنظیمات خواندن سفارشی، ۵ مترجم زبان و OPDS است و از تبدیل متن به گفتار نیز پشتیبانی می کند اما رابط کاربری متوسطی دارد که به اندازه کافی خوب هست. این برنامه کتابخوان رایگان و همراه با تبلیغات است که با پرداخت ۷.۹۹ دلار می توانید تبلیغات را حذف کنید.

دانلود نرم افزار کتاب خوان صوتی اندروید FReader

Google Play Books، نرم افزار کتابخانه برای اندروید

برنامه کتابخوان Google Play Books یک رقیب سرسخت برای برنامه های کتابخوان Amazon Kindle و Barnes&Noble Nook است. در واقع Google Play Books یک فروشگاه کتاب مجازی است و شامل انواع کتابها، مجلات و غیره است. این برنامه از چند فرمت کتاب الکترونیکی، فرمت های کتاب کمیک و غیره پشتیبانی می کند. شما حتی می توانید کتاب های خود را در فضای ابر آپلود کنید تا هر جایی که هستید آنها را بخوانید. برخی از قابلیت های دیگر مانند کرایه کتاب، بوک مارک کردن سریع و غیره نیز وجود دارد. این برنامه کتابخوان نیز رایگان بوده اما بسیاری از کتاب های موجود در آن پولی است.

Google Play Books - نرم افزار کتابخانه برای اندروید

Kobo Books – کتاب خوان و فروشگاه کتاب اندروید

مانند Amazon, Nook و Google Play Books، اپلیکیشن Kobo Books یکی دیگر از فروشگاه های کتاب آنلاین است که کتاب های خریداری شده را برای شما می خواند. با این حال این سرویس از کتاب های صوتی و معمولی پشتیبانی می کند و دارای ویژگی های دیگر مانند همگام سازی میان دستگاه ها، دانلود کتاب برای استفاده آفلاین و حالت شما برای خواندن کتاب در اواخر شب می باشد. این برنامه کتابخوان نیز رایگان است اما بدیهی است که کتاب ها پولی هستند.

Kobo Books - کتاب خوان و فروشگاه کتاب اندروید

اپلیکیشن کتابخوان فیدیبو

نوبت به معرفی کتابخوان های فارسی می رسد. با کمک سایت فیدیبو و برنامه مخصوص اندروید و آی او ایس این سرویس شما می توانید خرید کتاب و خواندن کتاب را ر دستگاه های هوشمند خود تجربه کنید. شما در این مکان می توانید از بهترین ناشران ایرانی کتاب خریداری کنید و کتابخانه شخصی برای خود بسازید. تغییر نوع و اندازه فونت کتاب، جستجو در محتویات کتاب، فعال کردن حالت شب برای مطالعه آخر شب، حاشیه نویسی و غیره از امکانات دیگر فیدیبو است.

اپلیکیشن کتابخوان فیدیبو

کتابخوان اندروید فارسی طاقچه

شما می توانید فروشگاه کتاب الکترونیکی فارسی طاقچه را روی تبلت و گوشی اندروید یا آیفون  خود نصب کنید و مجلات، روزنامه های الکترونیک، کتاب صوتی و … خود را مطالعه کنید.

کتابخوان اندروید فارسی طاقچه

کتاب خوان فارسی اندروید Moon+ Reader

برنامه Moon+ Reader آخرین برنامه پی دی اف خوانی است که امروز خدمت شما معرفی می کنیم. شما می توانید برنامه Moon+ Reader را روی گوشی وتبلت خود دانلود و نصب کنید و کتاب های خود را با فرمت های txt، html، epub، umd، fb2، chm، zip و یا ODPS بخوانید.

کتاب خوان فارسی اندروید Moon+ Reader

در آخر اگر به کتاب های صوتی رایگان علاقه دارید می توانید از بهترین و بزرگترین سایت های دانلود رایگان کتاب صوتی فارسی استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب بهترین کتابخوان های فارسی و انگلیسی را به شما معرفی کردیم، شما می توانید هر یک از این برنامه ها را بر حسب نیاز و سلیقه خود دانلود و نصب کنید و تجارب خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بررسی کوتاه و مفید: 9 تا از برنامه بدنسازی اندروید فارسی
بررسی کوتاه و مفید: ۹ تا از بهترین برنامه بدنسازی اندروید فارسی
6 تا از بهترین برنامه های بارداری اندروید فارسی هفته به هفته
۶ تا از بهترین برنامه های بارداری اندروید فارسی هفته به هفته
آموزش و راهنما کامل حل 14 مشکل رایج برنامه پلیس من
آموزش و راهنما کامل حل ۱۴ مشکل رایج برنامه پلیس من
بررسی و دانلود 7 تا از بهترین برنامه ساخت فاکتور در گوشی اندروید
دانلود ۷ تا از بهترین برنامه ساخت فاکتور در گوشی اندروید فارسی

نظرات