رفع مشکل برعکس نوشتن و تایپ فونت فارسی در نرم افزار فتوشاپ

۴ روش رفع مشکل برعکس نوشتن و تایپ فونت فارسی در نرم افزار فتوشاپ

اگر شما هم برنامه فتوشاپ را نصب کرده باشید متوجه می شوید که هنگام تایپ کردن متن های فارسی نوشته ها به صورت جدا از هم و برعکس تایپ می شوند امروز در انزل وب ما چند روش رفع مشکل برعکس نوشتن و تایپ فونت فارسی در تمامی نسخه های مختلفت نرم افزار فتوشاپ را برای شما آماده نموده ایم.

حل مشکل برعکس نوشتن و جدا شدن حروف فارسی در فتوشاپ Photoshop

How you Can Get Farsi/Persian Text to Render Correctly in Photoshop

بسیاری از کاربران فتوشاپ فکر می کنند که مشکل جدا و معکوس نوشتن متن های فارسی به نسخه فتوشاپی که از اینترنت دانلود کرده اند و یا خریداری کرده اند برمی گردد و برنامه نصب شده فتوشاپ خود را از روی سیستم پاک می کنند. اگر شما هم جزء این دسته از کاربران هستید بهتر است دست نگه دارید، شما می توانید با اعمال تنظیماتی که در داخل برنامه فتوشاپ وجود دارد به راحتی این مشکل را حل کنید، اما اگر با فونت فارسی در ویندوز مشکل دارید از روش های حل مشکل فونت فارسی ویندوز ۱۰ ؛ بهم ریختگی فونت ، عدم نمایش ، مشکل زبان و.. استفاده کنید.

حل مشکل برعکس نوشتن و جدا شدن حروف فارسی در فتوشاپ Photoshop

حل مشکل برعکس نوشتن فونت فارسی در فتوشاپ

قبلا در انزل وب نحوه رفع مشکل فونت فارسی و تبدیل حروف فارسی به علامت سوال در نوت پد ویندوز را آموزش دادیم، اگر قصد دارید مشکل جدا نوشتن و معکوس شدن فونت فارسی خود را در فتوشاپ حل کنید وارد برنامه Photpshop شوید و از منوی Edit گزینه Preferences را کلیک کنید. بعد از کلیک یک پنجره باز می شود شما باید گزینه Type را انتخاب کنید.

حل مشکل فونت فارسی در فتوشاپ

حالا در پنجره جدید قسمت Choose text Engine Options را پیدا کنید. در زیر این قسمت دو گزینه وجود دارد که شما باید Middle eastern and south Asian را انتخاب کنید و روی دکمه OK کلیک کنید.

حل مشکل فونت فارسی در فتوشاپ

برنامه فتوشاپ را ببندید و مجددا آن را باز کنید، اکنون به منوی Type بروید و گزینه Language options را پیدا کنید. بعد دو گزینه Farsi Digits و Right to left را انتخاب کنید. شما موفق شدید مشکل فارسی نویسی فتوشاپ خود را حل کنید.

نحوه برطرف کردن مشکل جدا شدن حروف فارسی در فتوشاپ

اگر هنگام نوشتن متن فارسی با حروف جدا از هم مواجه می شوید به مسیر Window>Paragraph بروید تا پنجره کوچکی برای شما باز شود.

نحوه برطرف کردن مشکل جدا شدن حروف فارسی در فتوشاپ

در این پنجره کوچک که در تصویر زیر نشان داده شده است روی علامت مثلث کلیک کنید تا یک منو برای شما نمایش داده شود، از این منو شما باید گزینه Middle East Single-line Composer را کلیک کنید.

نحوه برطرف کردن مشکل جدا شدن حروف فارسی در فتوشاپ

مانند روش بالا که خیلی سریع مشکل برعکس نوشتن متن فارسی فتوشاپ خود را حل کردید می توانید مشکل بهم ریختگی فونت ، کلمات و متن در اسناد فارسی و انگلیسی ورد را نیز حل کنید.

حل مشکل وارونه شدن و تایپ فونت فارسی در فتوشاپ با یک راه حل ساده

اگر با تنظیمات بالا مشکل دارید یا برایتان سخت است می توانید از برنامه آنلاین Awebfont استفاده کنید. نحوه کار با این برنامه بسیار ساده است وارد سایت شوید و در کادر پیش رو شروع به تایپ مورد نظر خود کنید بعد روی دکمه تبدیل کلیک کنید.

حل مشکل فونت فارسی در فتوشاپ با یک راه حل ساده

بعد از چند لحظه یک پیغام به شما نمایش داده می شود که متن داده شده را کپی و در برنامه فتوشاپ خود پیست کنید.

حل مشکل فونت فارسی در فتوشاپ با یک راه حل ساده

حل مشکل برعکس نوشتن فارسی در فتوشاپ CC ، CS و.. توسط فارسی نویس ها

شاید مشکل تایپ فارسی که دارید به این مربوط باشد که سیستم عامل شما از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند، اگر اینطور است شما می توانید از بهترین فارسی نویس ها و نرم افزارهای کیبورد فارسی که از اکثر سیستم عامل ها پشتیبانی می کند استفاده کنید که قبلا ما ۵ مورد از بهترین برنامه ها و کیبوردهای فارسی نویس را به شما معرفی کردیم که در صورت لزوم می توانید از آنها استفاده کنید.

شما با استفاده از روش های بالا می توانید خیلی راحت در فتوشاپ شروع به تایپ متن فارسی کنید و مشکل برعکس نوشتن متن و جدا شدن حروف فارسی خود را حل کنید.

حل مشکل فونت فارسی در فتوشاپ

شما می توانید با حل مشکل تایپ فارسی خود واترمارک های فارسی دلخواه خود را روی عکس های منحصر به فردتان ایجاد کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز با آموزش ۴ روش حل مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ در خدمت شما عزیزان بودیم، اگر راه حل دیگری برای مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ CC ، CS و نسخه های قبل تر آن می شناسید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

لیست برترین ها: 15 جایگزین فتوشاپ در ویندوز (سبک تا حرفه ای)
لیست برترین ها: ۱۵ جایگزین فتوشاپ در ویندوز (سبک تا حرفه ای)
راهنما کامل حل مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ (همه نسخه ها)
راهنما کامل حل مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ (همه نسخه ها)
آموزش تغییر جهت عکس در فتوشاپ (سریع و گام به گام)
آموزش تغییر جهت عکس در فتوشاپ (سریع و گام به گام)
آموزش تغییر اندازه متن در فتوشاپ (کلید میانبر و..)
آموزش تغییر اندازه متن در فتوشاپ (کلید میانبر و..)

نظرات

صفحات 1 2 3