حل مشکل بیرون پریدن و متوقف شدن اینستاگرام

۷ روش حل مشکل بیرون پریدن و متوقف شدن اینستاگرام

برنامه اینستاگرام (Instagram) با وجود محبوبیت فراوان و گسترش نرم افزاری، خالی از نقص نیست. ممکن است در حال کار با این شبکه اجتماعی باشید که ناگهان برنامه متوقف شود یا از اینستاگرام بیرون پریده شوید. امروز در انزل وب به آموزش و بررسی نحوه حل مشکل متوقف شدن بیرون پریدن اینستاگرام خواهیم پرداخت.

علت و رفع مشکل بیرون پریدن اینستاگرام

How to Fix Instagram Stops Working and Crashing Properly

کاربرانی با این چنین مشکلاتی در هنگام گشت و گذار در ورژن های جدبد اینستا مواجه شده اند که این مشکل را گزارش کرده اند و با انجام بعضی از مراحل قادر به رفع آن شده اند. اینستاگرام در ایران همانند سایر نقاط دنیا محبوبیت خاصی دارد و ساعت هایی زیادی توسط کاربران استفاده می شود. در ادامه مطلب روش های مفیدی برای حل این مشکل معرفی می کنیم تا با انجام آن ها بتوانید این مشکل را حل کنید.

متوقف کردن اینستاگرام و سایر برنامه های پس زمینه

مشکلات مربوط به نرم افزار از شایع ترین دلیل بیرون پریدن از اینستاگرام هستند. اگر برنامه شما به شکل عجیب و غریبی رفتار می کند، ممکن است اختلالی از سمت برنامه ای دیگر در آن مشکلی ایجاد کرده باشد. به عبارت دیگر اگر برنامه ای در پس زمینه در حال اجرا باشد و شما به سراغ اینستاگرام بروید، ممکن است اینستاگرام را نیز به دلایلی مثل عدم هماهنگی و.. تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین به تنظیمات گوشی رفته و برنامه های باز در زمینه را مشاهده کنید. سپس اقدام به متوقف کردن آن ها کنید تا علت بیرون پردین اینستاگرام مشخص شود. می توانید خود اینستاگرام را نیز متوقف کنید و مجدد از آن استفاده کنید. اگر مشکل اینگونه حل شد، سپس اقدام به بستن تک تک برنامه ها کنید تا ببینید مشکل از کدام برنامه می باشد.

متوقف کردن اینستاگرام و سایر برنامه های پس زمینه

مطلب ۸ روش کاربردی رفع ارور Unfortunately has stopped در اندروید را نیز در همین زمینه مطالعه کنید.

ریستارت کردن گوشی برای حل مشکل اینستاگرام

با خاموش کردن گوشی، حافظه رم دستگاه پاک شده و مشکلات نرم افزاری سیستم را نیز تا حدودی حل می کند. رفع متوقف شدن اینستاگرام در این روش وقت زیادی نمی گیرد و ریسکی هم ندارد. به راحتی با نگه داشتن دکمه پاور و انتخاب گزینه ریستارت یا خاموش کردن و سپس روشن کردن این عمل را انجام دهید. اگر اینستاگرام موجب هنگ کردن دستگاه شد، می توانید با خارج ساختن باتری یا فشردن دکمه های ترکیبی مانند پاور + صدای زیاد اقدام به ریستارت فیزیکی گوشی کنید.

ریستارت کردن گوشی برای حل مشکل اینستاگرام

پاک کردن کش و دیتا برنامه اینستاگرام آیفون و اندروید

یکی از ساده و کارآمدترین روش ها برای حل مشکل بیرون پریدن شدن اینستاگرام پاک کردن کش و دیتا برنامه میباشد برای حذف Cache و Data در اندروید مسیر Settings > Apps  را طی و سپس اپ اینستاگرام را انتخاب کنید ، در مرحله بعد بر روی Storage  تپ نمایید و در نهایت بر روی CLEAR DATA یا CLEAR CACHE تپ کنید.

پاک کردن کش و دیتا برنامه اینستاگرام اندروید

در آیفون نیز باید Settings > General > iPhone Storage >Instagram و انتخاب گزینه Delete App را طی کنید، نحوه انجام اینکار را قبلا به صورت کامل در پست ۸ روش کاربردی رفع ارور Unfortunately has stopped در اندروید انزل وب نیز آموزش دادیم.

پاک کردن کش و دیتا برنامه اینستاگرام آیفون

آپدیت کردن اینستاگرام جهت رفع متوقف شدن اینستاگرام

همیشه مشکل از سمت کاربر نیست و ممکن خود برنامه مشکل داشته باشد. پس سعی کنید برای رفع مشکلات ورژن جدید اینستاگرام، اینستاگرام خود را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید تا اگر مشکلی در برنامه یا سازگاری با گوشی شما وجود دارد، حل شود. برای این کار در اپ استور های گوشی خود، اقدام به آپدیت اینستا کنید. بعد از آپدیت کردن توصیه می شود گوشی خود را ریستارت کنید تا بروزرسانی ها به صورت کامل روی گوشی شما اعمال شوند.

برای حل مشکل Parse Error نیز حتما مطلب ۱۰ روش برای حل مشکل parse error یا there is a problem parsing the package اندروید را بخوانید.

رفع مشکل هنگ کردن با نصب مجدد اینستاگرام

ممکن است برنامه شما بنا بر دلایلی خراب شده باشد. پس با حذف کردن و سپس نصب مجدد برنامه، حل شدن مشکل متوقف شدن اینستاگرام را چک کنید. به تنظیمات گوشی بروید در قسمت برنامه ها، Instagram را به صورت کامل ابتدا دیتا، کش و..  را حذف کنید و سپس خود برنامه را نیز بر روی گوشی خود پاک نمایید. مجددا به یک اپ استور معتبر رفته و آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود و نصب کنید.

در صورتی که دوست دارید برای سایر مشکل اینستاگرام مصل مشکل ورود و.. نیز راه حل مناسب را انتخاب کنید میتوانید روش های رفع مشکل ارور Sorry There Was a Problem With Your Request اینستاگرام را نیز یاد بگیرید.

مشکل در نسخه ۱۰.۴.۰ اندروید و ۱۰.۴.۱ iOS

در این نسخه ها نیز تعداد زیادی از کاربران در هنگام ضربه زدن روی آیکون اضافه کردن عکس، اینستاگرامشان هنگ می کند. کاربران آیفون باید با استفاده از راه های ریستارت گوشی و یا حذف و نصب برنامه اقدام به حل آن کنند. اندرویدی ها هم اقدام به حذف و نصب مجدد برنامه کنند. در صورتی که مشکل شما حل نشد، باید از آپدیت جدید تر این نسخه ها استفاده کنید.

اگر مشکل دایرکت را نیز دارید، می توانید با مطالعه مطلب ۱۰ روش رفع مشکل باز نشدن ، ارسال پیام و.. دایرکت اینستاگرام اقدام به رفع آن کنید.

تنظیمات نامعتبر در گوشی و مشکل با اینستاگرام

تنظیمات اشتباه نیز می تواند موجب مشکل وصل نشدن اینستاگرام و متوقف شدن آن شود. پس در صورت امکان سعی کنید دستگاه خود را ریست کنید تا مشکلات آن حل شود. ابتدا توجه نمایید که از اطلاعات مورد نیاز خود بکاپ تهیه کرده باشید زیرا تمامی اطلاعات در حاظه گوشی حذف می شوند. سپس در تنظیمات، اقدام به ریست کردن گوشی یا بازگشت به تنظیمات کارخانه (Factory Reset) کنید. ممکن است با این روش مشکل شما حل شود.

تنظیمات نا معتبر در گوشی و مشکل با اینستاگرام

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز به معرفی نحوه رفع مشکل بیرون پریدن و هنگ کردن اینستاگرام پرداختیم. شما با چه روشی این مشکل را حل کردید؟ نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • نگار says:

    سلام وقت بخیر اینستای من وقتی میخوام وارد بشم بیرون میندازه میشه راهنماییم کنید ممنون

    • Javad says:

      سلام اینستاگرام فیلتر شده چه زمانی اینستاگرام رفع می کنیم باتشکر از شما ممنون

  • سپیده says:

    سلام و وقت بخیر اینستای من فقط ی صحفه مشکی میاد ممنون میشم راهنمایی کنید

صفحات 1 2 3